نظرات | محمد محمدی
ترتیب نمایش
این عطر را من از یک فروشگاه تو مشهد تهیه کردم. کلا ازش ۲ تا دونه داشت که من یکیشو برداشتم. مدل سال ۲۰۱۹.
مهم ترین خاصیت این عطر مرقون به صرفه بودنشه. شما با پرداخت مبلغ زیر دو میلیون تومان می توانید کیفیتی در حد عطر های ۵ یا ۱۰ میلیونی به دست بیارید.
کیفیت ماندگاریش هم بد نیست. اوایل که از این عطر استفاده میکردم فکر میکردم فقط ۲ تا ۳ ساعت ماندگاری داره تا اینکه یکی از پیراهنامو که چند روز تو سبد رخت چرکا بود برداشتم ، در کمال تعجب دیدم بوی عطر و تمیزی میده. اونجا خیلی حال کردم.
ولی کمی پخش بوش متوسط رو به ضعیفه . یعنی بیشتر خودت متوجه عطری که زدی میشی! اگه از این عطر برای حال خوب خودتون میخواهید استفاده کنید بسیار پیشنهاد می کنم وای اگه برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابلتونه نه.
رایحه ی این عطر هم اولش به شدت مرکباتی ولی به مرور زمان رایحه های چوبی بهش غالب می شن. من حس میکنم بقیه عطر سازا این نوع رایحه را تو خیلی از عطر های خنک مرکباتی به کار بردن.
طراحی شیشه هم سادست.
در کل با توجه به اسم عطر یعنی "بعد بازی" من گمان میکنم این عطر بیشتر برای استفاده روز مره مخصوصا اونایی که فعالیت زیادی دارن به درد میخوره.
15 تشکر شده توسط : Perfumex سالار كلوچه
سلام به همه.
سال ۹۵ کرید اونتوس سومین عطری بود که من تو عمرم خریدم. خوشحالم که این محصول فوق العاده را خیلی زود انتخاب کردم. به نظرم این عطر از یک اصالت بالایی برخورداره و هر موقع که بشه میز عطرهامو از انتوس خالی نگه نمیدارم. انتوس همیشه پیش بقیه عطرهام از جایگاه ویژه ای برخورداره.
13 تشکر شده توسط : MAHMOUD فرهاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir