نظرات | ش.مدرسی
ترتیب نمایش
با سلامی دوباره خدمت کلیه کاربران عزیز
باید عرض کنم که نظر قبلی که داده بودم فقط نظر شخصی من بوده. من نه کارشناس عطر هستم و نه عطر عطر شناس حرفه ای و نه کلکسیون دار عطر. حتی خودم را هم به عنوان یک ادکلن شناس مبتدی نمی بینم. اگر در نظر قبلی دقت کنین نظر من کاملا شخصی بوده و نه کارشناسانه. من با توجه به نظرات کلیه کاربران این کار را خرید و بعد از یک بار اسپری کردن استفاده از آن را به طور کلی کنار گذاشتم. اما اینکه این کار هنوز در بسیاری از سایت های داخلی و خارجی جزو کارهای برتر می باشد هیچ شکی نیست و با یک جستجو می توان آن را فهمید. اما دوست داشتن و دوست نداشتن این کار کاملا سلیقه ای و شخصی می باشد. خواهش می کنم اگر راجع به کاری انتقادی می شود، انتقاد پذیر باشیم. نه اینکه سریعا نسبت به آن موضع گرفته و با جواب های خود آن نظر و انتقاد را بکوبیم تا با گیج کردن کاربران دیگر سعی در به کرسی نشاندن حرف خود باشیم.
خواهش می کنم این کار رو بدون تست نخرید.
با تشکر از عطر افشان
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
خیلی خنک نیست و متاسفانه انتظاری که از این کار داشتم خیلی جالب نبود، پخش و ماندگاری متوسط و رایحه ای نه چندان دلچسب. به نظر من با این قیمت کارهای بهتری رو میشه از عطر افشان تهیه کرد.
من هم خودم نسبت به ادکلن های تند حساسیت دارم. این ادکل اصلا بوی تندی نداره. بسیار خنک و ملایمه.
خنکی معمولی داره و هر 3 یا 4 ساعت یکبار باید تکرار بشه تا خودش رو نشون بده.
1 تشکر شده توسط : عاطفه سوادکوهی
نسبت به قیمت ماندگاری، و پخش بوی قابل قبولی داره. کاملا خنک و مناسب تابستان، حتما یکبار امتحانش کنین.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir