نظرات | البرز
ترتیب نمایش
واقعا بر اساس نت ها نمیتونید حال و هوای این عطر رو درک کنید و اصلا گزینه مناسبی برای بلایند-بای نیست. من سمپل اورجینال وادهو (وادهو=یکی از جزایر مالدیو) رو از یک حراجی با 6دلار خریدم و بابتش هیجان زده بودم اما وقتی تستش کردم برخلاف انتظارم دیدم با یک کار عودی-اسپایسی-فلورال قوی طرفم! هجوم ژرانیوم در ابتدای اسپری برام خوشایند نیست اصلا و حجم زیاد زعفرون، که در نت ها ذکر نشده و هیچ وقت مورد پسندم نبوده، وادهو رو تبدیل به یکی از معدود کارهای ممو کرده که دوستش نداشته باشم.
بنظرم از لحاظ ساختار رایحه به نوآغ امبره از ایسی میاکه (یکی دیگه از کارهایی که نمی‌پسندم) شباهت فراوان داره، البته با کیفیت و شفافیت بسیار بیشتر. عطری سنگین، مناسب برای هوای خیلی سرد و فضای باز!
19 تشکر شده توسط : سميرا_ال آلالیتا
یک کار بسیار قدرتمند که با انفجاری از پچولیِ نوزی-بی (جزیره کوچکی در ماداگاسکار) آغاز میشه، با اضافه شدن وانیل و سندل وود به تدریج از هارش بودن رایحه کم شده، کمی شیرین تر و دلپذیرتر میشه. برای من این ترکیب شیرین از پچولی در مقاطعی یادآور استیکی فینگرزِ فرانچسکا بیانکی و تاحدی سایکدلیکِ ژووآ پاریس هست.
پچولی نوزی-بی پرفورمنس بسیار قوی و ماندگاری بالایی داره و میتونه انتخاب خوبی برای دوستداران پچولی در ماه های سرد سال باشه.
18 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami وحید رضایی
یک کار شیک بر مبنای رز و پچولی و یکی از بهترین کارهای سونیا کونسان. پچولی در اینجا کمی حالت کیک مانند داره و ترکیبش با کاکائو در اواسط عمر رایحه کمی حس و حال گورماند هم به کار میده. همچنین وجود یک رایحه رز کمی آبدار که از ابتدا تا اواسط عمر رایحه به وضوح حس میشه می تونه برای شامه مبتدی چندان خوشایند نباشه و کار رو بیشتر زنانه جلوه بده اما برای من ترکیب پچولی و رز دراینجا کاملا یونیسکسه و برای یک جنتلمن با استایل رسمی هم میتونه عالی باشه. مونلایت پچولی پخش بو و ماندگاری قابل قبولی داره و به جز روزهای گرم تابستان و بهار میتونه یک انتخاب عالی باشه.
22 تشکر شده توسط : هاشم پور الف ش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir