نظرات | مریم نمازی
ترتیب نمایش
این عطرو به همراه دیور جادور تهیه کردم و از خوشحالی زیاد هر دو عطرو برای تست با هم رو لباسم تست کردم و علاوه بر اینکه بوشون تا مدت زیادی نمیرفت حتی با درآوردن لباسمم بازم بوش تو مشامم بودو منو آزار میداد .. چون من لیبره یه حس گلی وانیلی میگیرم ترکیبش با جادور واقعا سر درد آور بود ... بخاطر همین مدتی ازش فاصله گرفتم و بعد از تست دوباره متوجه شدم این عطر اصلا برای من نیست .. با وجود همه پسند بودنش منو واقعا تحت تاثیر قرار نداد .. بنظرم این عطر کاملا زمستونیه و اگه تو تابستون استفاده بشه میتونه کشنده باشه چون برای من خیلیی رایحه ی گرمی داشت .. اگر عطر های ملایم میپسندید فکر نمیکنم براتون جالب باشه .. من شدیدا روی نظرم تاکید دارم که این رایحه خیلی شبیه یک نسخه از ادکلن بلک افغان هست .. این بو منو میبره به زمانی که خواهرم از این ادکلن استفاده میکرد ... در کل بشدت گرم .. شیرین و حتی یه مقداری تنده اون رایحه ی استخودوس
11 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سالار كلوچه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir