نظرات | فرزان
ترتیب نمایش
احتمالا قیمت بالای سی صد و چهارصد یورویی در بازار دنیا این دو تا برند همسایه هم به خاطر اینه که در کشور ما بیش از حد ترند شدن و فروشگاه های اروپایی از ترند شدن بیش از حد شون در ایران سو استفاده میکنند و تگ گرون روشن میزنند :)
2 تشکر شده توسط : فرهاد بابک
سلام دانیال جان

این شرکت حدود صد سال است که عطر ساز است ، بسیاری از برند های عطر سازی ژاپن قدمت دویست ساله دارند !! این صنعت را باید رها کند به همان فرانسه و ایتالیا ؟ این چه حرفی است .

دلیل اینکه عطر های ژاپنی مورد پسند ما ایرانی ها را قرار نمیگیرند به دلیل تفاوت فرهنگی است . ژاپن از لحاظ توسعه فرهنگی چند دهه ای از اروپا جلوتر است . در ژاپن باور عمومی این است که پخش بوی عطر تجاوز به حریم خصوصی دیگران است و هر فرد باید از رایحه بدن خودش لذت ببرد و استماع رایحه خود را به دیگران تحمیل نکند . به این خاطر است که پرفورمنس عطور ژاپنی ( مناسب روزمره و محیط های اداری و رسمی ) پایین است .
البته اروپایی ها به این درک رسیده اند و شروع به حرکت به سمت کاهش پرفورمنس هستند .
12 تشکر شده توسط : علی احمد هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir