نظرات | عماد لطفی
ترتیب نمایش
جگوار کلاسیک مشکی واسه کسایی که میخان حتما ادکلن ارجینال استفاده کنن عالیه خوش قیمت و با کیفیته رایحش هم ک نگفتنیه ترکیب اونتوس و ورساچه پورهومه و اینکه گول کلمه ی کلاسیک این عطرو نخورید این عطر کلاملا اسپرت و جوون پسنده که نسبت به قیمتش، موندگاری و پخش بوش ارزش خرید بالایی داره
16 تشکر شده توسط : mєhrnσosh هاشم پور
عطر مردانه و کاملاً اسپرت که اگه با لباس رسمی استفاده بشه ترکیب چندان جالبی نخواهد داشت. مخصوص افراد خیلی خیلی پر جنب و جوش و با نشاط به خصوص اونایی که شیطنت خاصی تو وجودشون هست. ترکیب بوش خیلی جالبه و با تب خنکی که داره حس نشاط زیادی به آدم منتقل میکنه. بهترین انتخاب واسه جوونای ۲۵ تا ۳۵ سال که کودک درونشون همچنان زنده است.
من خودم به شخصه بوی پرتقال ماندارین آب دریاش را خیلی دوست دارم.
19 تشکر شده توسط : inas Mehdi alyari
در هوای سرد آکوردها کاملا تغییر چهره میدن و تبدیل به جونوری میشه تهاجمی با پخش خوب و ماندگاری بالا، خیلی با لطافت و جنتلمن میشه. یه بوی یاس زرد توش غالبه. فوق العاده فقط برای زمستان.
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Maxxine

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir