نظرات | Farsi
ترتیب نمایش
یک‌ تعریف کوتاه از این عطر براتون بگم یک دکانت چند میلی کوچک‌ را جایی خالی کردم که جایگاهش بود الکساندرو گلتیری هم با اون تفکرات احساسی هلندی اش بالاتر از این نباید می ساخت ، عطر یعنی بازخورد ریاحین معطر بهشتی و‌ روح افزا ، نه بوی ک ا ن د و م مانده کنار جوی آب لجن ، و پهن آب و‌آفتاب خورده کنار اصطبل
یا حق.
5 تشکر شده توسط : Ali امین رضا صانعی
سلام یر عطر افشانی های عزیز
من این عطر را در دو‌فصل متفاوت روی پوست و‌ لبلس خودم بصورت مکرر در چند روز مختلف تست کردم به نظرم این عطر رایحه‌و‌ بوی منحصر بفردی نداره و‌ کمی بوی صابون غلبه پیدا میکنه مخصوصا کافیه چند قطره اب روی محل پاشش عطر بخوره تا متوجه این موضوع بشوید البته قصد ایجاد بازخورد منفی ازین عطر ندارم ولی برای من بوی تکراری و‌نوستالژی داره که از کودکی تا این سن بالا همراهیم میکنه اونم شباهت کمی به بوی خوش صابون گلنار و سایه ای از روایح زیبای اینوکتوس پاکورابان ، و‌کرید سیلور مانتین واتر و ایوسن‌لورن وای البته نه کامل ولی شباهت در ساعت اولیه از پاشش این عطر یر روی پوست بدن ، به نظرم این قیمت نجومی با این رایحه هم خواتی نداره و‌ خرید با این قیمت بخاطر خاص نبودن روایحش ارزش این همه هزینه نداره . تا نظر اساتید و عطر افشانی های عزیز چه باشد .
10 تشکر شده توسط : Hreza فرهاد
سلام عزیز باورکنید بوی صابون گلنار ازش استشنام میشه فقط کافیه کمی رطوبت به محل عطرت بخوره تا کاملا به قدرت بی نظیر شرکت کلنار پی ببری که پنحاه سال پیش این رایحه را به ثبت خودش رسونده من قصد تخریب این ادوکلن را ندارم ولی بوی خاص و‌منخصر بفردی نداره که اینقدر هم قیمت نجومی داشته باشه من چند ماه پی در پی در دو‌ فصل گرما و‌ خنکی تستش کردم و هنوز به چیز خاصی و‌کنحصر بفردی در این غطر پی نبردم شاید اگر اینوکتوس پاکورابان و یا سیلور مانتین واتز بودند که کمی شباهت دارند البته با درجه سنگین و سبکتری از این عطر یا ایو‌سن لورن وای بودن میشد بگویی رایحه خاص ، ایمیحنیشن هنوز لااقل برای من نکلیفش مشخص نیست . تا اساتید چه نظری داشته باشند .
2 تشکر شده توسط : Alireza.kh علی
عجب تعبیری نهایت بی انصافی هست احتمالا فیک و بی‌کیفیتش را تست کردید و گرنه لحظه به لحظه نتش نوازشگر روح و‌جسم میشه و تغییر ماهیت میده ازون عطرهایی است که باید بهش فرصت استراحت چند دقیقه ای بدهید
1 تشکر شده توسط : بابک
Be Delicious for Women
لینک به نظر 19 مرداد 1403 تشکر پاسخ به 🍓 Totfarangi
این که هر کسی یک سبکی می پسنده کاملا درسته ولی نود درصد بوی عطر بخاطر بازخوردش هست اینکه شما عطر غلیظ عربی استفاده می کنید یا کسی سبک و صاف دلیل بر دزیافتهای سیگنال های بویایی و‌تاثیر پذیری و‌بوی بدن افراد هست. فرومون های داخل عطرهای زنانه برای مردان محرک و ارامش بخش و ایجاد تجسم فضایی جنسی و‌روحی می کند و گاهی آنها را بر میانگیزد که دراین‌میان DKNY با بوی پودری و تمیزی زنانه‌خودش و عطرهای مثل گوچی بلوم بخاطر حالت گلی و صابونی اش و‌کرید وایند فلاور بی نظیر بخاطر فضای معتدل گلی و‌معطر و‌پاک خودش که حس و.حال زنانه را اغوا گرایانه برای مردها بر میانگیزد . به نظر این حال و‌هوای زببا در عطرهای عربی به هیچ وجه من والوحود ایجاد نمی شود و در کشورهای عربی بخاطر تبخیر عطر در فضای های گرم مجبور به استفاده از غلطت بیشتر عطر و تلخی و تندی مشک و‌ عود و عنبر و امبروکسان و وانیل و‌فلفل و پانچولی و رزماری تند و هستند که برای خانمها بارخورد خوبی ندارد حداقل برای من و‌اطرافیان و‌ دوستان و‌خانواده ام این چنین بوده چون ایجاد حساسیت تنفسی می‌کند ..
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالار كلوچه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir