نظرات | Mary
ترتیب نمایش
این عطر رو برای همسرم خریدم. امروز به دستم رسید و برای اولین بار بوش کردم. وقتی اسپری کردم هردومون خیلی تعجب کردیم چون بوی الکل میداد. حتی فکر کردیم تقلبیه. بعد ۲-۳ دقیقه شروع کرد به پخش بو. بوی خنکی و مرکبات به مشاممون خورد. شروع کردیم به دوست داشتنش. بعد چند دقیقه واقعا هردومون دوستش داشتیم. بوی بی آزار و تقریبا همه پسندیه. من بای بلایند خریده بودم‌ و از خریدم راضیم. به نظر من نوت سومش کمی شبیه بلو شنل هست. یه جوری که هم فکر میکنی بلو شنل هست هم‌ نیست. ولی من شباهتی با ساواج ندیدم. و ساواج عطر مورد علاقم نیست در کل. البته خیلی وقته که بوی ساواج به مشامم نخورده.
10 تشکر شده توسط : محمدرضا هنری Sepehr s
اولین بار دوستم این عطر رو تو تابستون پوشید. بوش به شدت اذیت کننده و غلیظ بود و اصلا خوشم نیومد. بعدها وقتی که تو زمستون این عطر رو زد واقعا ازش خوشم اومد. از نظر من کاملا برای پاییز و زمستون مناسبه و اصلا عطر تابستونی نیست. چند وقت پیش برای هدیه شرکتی ( شرکت پچولی) این عطرو خریدم واقعا خیلی شبیه خودشه. به طوری که اورجینال و شرکتی رو کنار هم بو کردم و به نظر من که در صنعت عطر مبتدیم خیلیییی نزدیک به اورجینال بود. برای کساییه که این عطرو دوست دارن ولی از نظر مالی توانایی خرید ندارن پچولی رز خیلی میتونه به دردشون بخوره.
6 تشکر شده توسط : نیلا ی فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir