نظرات | لی لی ادیب
ترتیب نمایش
متاسفانه فقط رز میگیرم و دیگر هیچ، رزش هم دمشقی هست و با احترام به دوستداران این عطر اصلا سلیقه من نیست.
3 تشکر شده توسط : بابک 🄼🄾🄽🄰
همونجوری که از آکوردهاش مشخصه بسیار شیرین و نت گیلاس بعد از اسپری کردن مشخصه. اما با گذشت زمان شیرینیش بیشتر و گیلاس محو میشه و وارد فاز پودری میشه.
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 آرش
Miu Miu Twist
لینک به نظر 21 مرداد 1403 تشکر پاسخ به نیلوفر فرزان
سلام نیلوفرجان.
به نظر من خیلی خوبه، تو این رنج قیمت و باتوجه به اینکه با بال دافریک بایردو مقایسه شده که البته من اونو تست نداشتم، خیلی خوب و میتونم بگم عالی بود. اگر رایحه ها نه چندان شیرین ولی خنک و چوبی می پسندین حتما یه سمپل تهیه کنین و بهش فرصت بدین.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
دوستان اگر این عطر رو تست کردین میشه نظرتون رو بگین؟ برای من که عاشق نت بادوم هستم به شدت تلخ بود و تنباکو رو خیلی زیاد حس کردم. امیدوارم تو هوای سرد قشنگیش رو نشون بده.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
اسکارلت پاپی زیبا! ایکاش قبل از دیسکانتینیو شدن فرصت تست کردنش رو داشتم. نسخه جدید cologne رو تهیه کردم و میتونم بگم که یاد واژه cozy تو زبان انگلیسی افتادم. وقتی اسپری میکنم دلم می خواد یک گوشه دنج و تنها برای خودم باشم و تو رویا فرو برم. چقدر یک عطر میتونه لطیف و دلربا باشه.
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالار كلوچه
با پوشیدن این عطر فهمیدم که ترکیب اینهمه مرکبات با وجود تمایل به نت های ترش، برام خوشایند نیست.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
نمی دونم چرا همه نت ها قید نشده. این هم یک عطر گلی چوبی با شیرینی کنترل شده که نت بنفشه همراه با شکوفه سیب کار خودشون رو خیلی قشنگ انجام میدن. یکی از انتخاب های مناسب برای هوای گرم.
3 تشکر شده توسط : nazanin محسن جمالیان
تا قبل از خرید این عطر فکر نمی کردم نت بنفشه با یاس بنفش تا این اندازه میتونه برام زیبا باشه. عطری که میتونه برای یک خانم بالای ۳۵ سال و مناسبت های رسمی انتخاب خوبی باشه. خوشبو باشید و پر بازخورد.
4 تشکر شده توسط : marjanmohamadi nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir