نظرات | NEGAR
ترتیب نمایش
دوستان عزیز، این عطر خوشبو هست و من با این قضیه مخالفتی ندارم ، اما از اونجایی که چندین ساله که جزو عطرهای ترند و بسیار پرفروش در ایران بوده الان دیگه کمی تکراری شده رایحه اش.
در ضمن، در لحظات اول اسپری کردن بویی متفاوت داره و نت های میانی و پایه به زودی جاشون رو به هم میدن و انگار هر لحظه تغییر میکنه. بعد چند دقیقه یایک بوی کاملا جدید مواجه میشید که شاید دیگه اندازه نت های اولیه دلچسب نباشه. در کل ترکیب نت ها یک رایحه خوب اما معمولی رو به وجود آورده.
2 تشکر شده توسط : Perfumex فرهاد
من در انتخاب عطر فرد بسیار سخت گیری هستم. دیگه از رایحه های تکراری عطرهای زنانه بازار به سطوح اومده بودم.
فکر می‌کردم دیگه هیچ وقت نمیتونم عطر مورد نظرمو پیدا کنم ، عطری که در عین خوش بو بودن خاص باشه و غیر تکراری، در عین گرم و شرقی بودن خنک و روح بخش باشه ، و درعین پخش بوی بسیار بالا سرتو درد نیاره. تا اینکه خدا این عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس رو جلوی راهم قرار داد. این عطر بدون تردید از بهترین های کره زمینه.
عطار این عطر، اولیویه پولژ نابغه همون عطار عطر لاویا اس بله هست، نابغه ای که خوب میدونه یه خانم از یه عطر چی میخواد.و فرزند ژاک پولژ بزرگ خالق عطر کوکو مادمازل اصلی.
در یک کلمه یک شاهکار که منه سخت گیرو بالاخره راضی کرد ...‌
11 تشکر شده توسط : الف ش کامبیز سخی
عطری بسیار خفه کننده و سردردآور ، بویی فیک و عروسکی. خریدم پشیمان شدم پس داد. ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد. خالی از عناصر طبیعی و بویی صنعتی و بی هویت
4 تشکر شده توسط : Ftme 🌙🎀  ارشدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir