بررسی تیزیانا ترنزی کیرکه
5/1

بررسی تیزیانا ترنزی کیرکه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 5 ماه پیش
اشتراک گذاری :

عطر کیرکه از الهه پری دریایی افسونگری به نام سیرس ( کیرک : دختر خدای خورشید ) الهام گرفته شده است . تیزیانا ترنزی کیرکه بیانگر خاطراتی است از مردمانی کهن که روزگاری در پرشکوه ترین سرزمینی که تا به حال دیده شده ، در مدیترانه زندگی می کردند.

کیرکه در سال 2015 خلق شد و دقیقا شبیه دختر خدایی که نامش از او اقتباس شده ، نمایانگر رایحه جادویی است که شما را به مسیری اسرار آمیز هدایت می کند و شما را قادر می سازد عمیق ترین و ژرف ترین احساسات خود را کشف کنید .

استشمام این شاهکار برای اولین بار در زندگی ام درست مثل یک رویا بود . زمانیکه شما چندین سال در صنعت عطر فعالیت داشته باشید ، تنها یک معجزه می تواند روح شما را به پرواز درآورد و شما را شگفت زده کند . بله کیرکه چنین قابلیتی را داشت .

کیرکه عطری غافلگیر کننده و درعین حال فوق العاده خوش بو و مطبوع است ، در اولین اسپری عاشق آن می شوید . با خصوصیتی عجیب با ترکیبی ازعصاره ای مثال زدنی و رایحه ای بی نظیر ، به یکی از عطرهای مورد علاقه من در طول زندگی تبدیل شده است.

کیرکه شبیه یک نوشیدنی ترکیبی میوه ای تابستانی شیرین است که از عصاره ی میوه گل ساعت و هلو گرفته شده است . این عطر تابستانی وسوسه انگیز درسال ۲۰۱۵ توسط آقای پائولو ترنزی خلق شد و مناسب بانوان و آقایان است.

جعبه و بطری کیرکه بسیار شیک و باسلیقه طراحی شده است . اکثر ما جعبه عطر ها را  دور می اندازیم ، اما  تصور میکنم درمورد کیرکه این قضیه متفاوت باشد . زمانی که درب جعبه را باز می کنیم ، شیفته بطری زیبای مشکی طلایی آن خواهیم شد ، که با لوگوی تیزیانا ترنزی درقسمت زیر کلاهک تزیین شده است  و چرم مشکی رنگی که اسم عطر روی آن حک شده این بطری طلایی رنگ را جلوه بخشیده است. نگهداری شیشه عطر داخل جعبه باز شده هم زیباست .

کیرکه یک ترکیب میوه ای تابستانی است ، که با استشمام آن بلافاصله بوی تابستان را حس میکنید . رایحه آغازین این عطر با بوی هلوی آبدار شروع میشود ، که همراه میوه گل ساعت ، تمشک ، شراب انگورفرنگی سیاه و گلابی تازه شیرینی فوق العاده ای ایجاد می کند که دهان را آب می اندازد . اضافه شدن ترکیب ماسه به عطر پیچ و تاب ظریفی در آن ایجاد می کند . بعد از آنکه اسانس های اولیه کمی فروکش کرد ، اسانس گل برف رایحه گلی خنکی به عطر می بخشد . با محو شدن این ترکیبات رایحه ی مشکی جذابی که با اسانس وانیل به همراه لطافت چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست نمایان می شود و با حضور نعناع هندی ، رایحه چوبی ملایم و تلخی به عطر کیرکه داده می شود . شیرینی عطر گل ساعت و هلو همچنان با او همراه است . بلافاصله بعد از بو کردن کیرکه ، مرا به یاد خاطره تعطیلات تابستانی در کنار ساحل می اندازد . خودم را کنار دریا تصور میکنم ، که در زیر نور خورشید استراحت میکنم و نوشیدنی شیرینم را مینوشم . 

کیرکه تیزیانا ترنزی عطر اکستریت د پرفیوم است ، به این معنی که وقتی شما آن را اسپری می کنید، با ماندگاری و خط بو مناسبی روبرو می شوید . غلیظ ترین عطرهای موجود در دنیا اکستریت د پرفیوم هستند و تا 40 درصد اسانس خالص دارند . در صورتیکه مرسوم ترین ادکلن ها که ادوپرفیوم هستند حاوی 20 درصد اسانس خالص هستند.

اگر دنبال چیزی شبیه کیرکه هستید ، به جرات می توانم بگویم عطری مانند آن نیست . این یک رایحه بسیار منحصر به فرد است که اطرافیان را شگفت زده می کند و کسی بوی شبیه شما را نخواهد یافت . عطر کیرکه میتواند حس اعتماد بنفس و خاص بودن را به شما ببخشد و با جذب کردن توجه ها به شما حس غرور می دهد . عطر به راستی یونی سکس (قابلیت استفاده برای بانوان و آقایان) است و طبق عقاید بسیاری از دوستان این رایحه بیشتر به سمت بانوان کشش دارد . اما من می توانم به شما این اطمینان را بدهم که هر دو گروه با توجه به شخصیت و سلیقه شخصی می توانند از این ادکلن استفاده کنند . 

تیزیانا ترنزی برای افرادی که عاشق فضای خصوصی و خلوت خود هستند خلق نشده . این رایحه باعث میشه خیلی ها سرشون رو به سمت شما برگرداند و اسمتون رو فریاد میزند . ادکلن کیرکه با رایحه شیرین میوه ای و قویی که دارد یک ادکلن چهارفصل است و با اطمینان می توانید در طول سال از آن استفاده کنید و بازخورد خوبی بگیرید . 

اگر شما فرد بالغی هستید ، حتما در نظر داشته باشد برای مناسبات خاص از این عطرمی توانید استفاده کنید . خصوصا زمانیکه قصد دارید مرکز توجه قرار بگیرید و در مورد شما صحبت کنند و با رایحه ادکلن خود روایح دیگر ادکلن هارو تحت تاثیر قرار بدهید . هنگامی که سوال می شود کجا بهتر است استفاده کنیم همه میگن مناسبات و مهمانی ها و قرارهای مهم ولی صادقانه فرقی نمیکند بستگی به خود شما دارد و نمی شود محل و یا موقعیت خاصی را برای استفاده تصور کرد یه ادکلن زنانه - مردانه که البته بنظر من بسمت زنانه بیشتر تمایل دارد .

میزان اسپری کردن ادکلن ها متفاوت است بعضی افراد قصد حضور در اماکن سربسته را دارند بعضی افراد قصد حضوردراماکن باز را دارند . شما با چند بار استفاده کردن در زمانهای مختلف می توانند میزان تعداد اسپری مطلوب خود را پیدا کنند . نقاط نبض دار گرم ترین بخش پوست بدن شما هستند و می توانند محیط های مناسبی باشند . ولی کلا توجه کنید که ادکلن های اکستریت دارای ترکیبات قویی هستند و آنها را  بیش از اندازه اسپری نکنید زیرا امکان دارد به شکلی آزاردهنده جلوه کنند و برای اطرافیانتان خوشایند نباشند . 

با توجه به قیمت مناسب در مقابل دیگر ادکلن ها با غلظت اکستریت می توان گفت ارزش خرید مناسبی دارد و می تواند خیلی سریع عملکرد و رایحه خود را ثابت کند و با توجه به رایحه شگفت انگیزش ارزش قرارگرفتن در کلکسیون عطربازها را نیز داراست . البته عطرها سلیقه ای هستند و بهترین روش تست قبل از خرید است و امکان اینکه شخصی با این رایحه ارتباط برقرار نکند هست ولی اکثریت افراد ارتباط خوبی با این ادکلن برقرار می کنند و علاقه مند می شوند در زمانهای خاص زندگیشون از کیرکه استفاده کنند و اثرات مثبتی از خود در مقابل دیگران بجای بگذارند . 

روایح تشکیل دهنده تیزیانا ترنزی کیرکه :

اسانس اولیه : میوه گل ساعت ، هلو، گلابی، تمشک ، شراب انگور فرنگی سیاه ، ماسه

اسانس میانی : گل برف

اسانس پایه : مشک، وانیل ، چوب صندل سفید ، نعنای هندی ، گل آفتاب پرست


نویسنده :  Vladan X - Markéta Rybínová 

ترجمه : sh.khosh

منبع: Fragrantica

لینک مطلب:

https://www.fragrantica.com/news/Tiziana-Terenzi-Kirke-17060.html

https://fourthsense.co/tiziana-terenzi-kirke-review

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟