راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل 
5/1

راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل 

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای کارولینا هررا گود گرلکارولینا هررا گود گرل ادو پارفیومکارولینا هررا گود گرل لژرکارولینا هررا گود گرل سوپریمکارولینا هررا گود گرل فانتاستیک پینککارولینا هررا گود گرل سوپراستارزکارولینا هررا وری گود گرلکارولینا هررا وری گود گرل گلمکارولینا هررا گود گرل میدنایتکارولینا هررا گود گرل گلد فانتزیکارولینا هررا گود گرل بلاش

 

بعد از موفقیتی که عطرهای کلاسیک کارولینا هررا 212 کسب کردند، این برند در تلاش بود تا عطرهایی را روانه بازار کند که همچنان بتوانند تاثیرگذاری عظیم و چشمگیری داشته باشند. به همین دلیل بود که کارولینا هررا در سال 2016 بالاخره از عطر گود گرل رونمایی کرد. طراحی بطری گود گرل که جلوه منحصربه‌فردی دارد، می‌گوید که این عطر قرار است به عطر متفاوت و خاصی در ویترین عطرفروشی‌ها تبدیل شود؛ عطری که بسیاری از آدم‌ها به‌طور غریزی به‌سوی آن جذب می‌شوند و می‌خواهند آن را امتحان کنند تا خودشان عملکردش را ببینند. بطری گود گرل توانست جوایز بسیاری را در زمینه طراحی کسب کند و خود عطر گود گرل هم از زمان عرضه‌اش تا به امروز همچنان جزو 10 عطر پرفروش برتر بوده است.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

گود گرل

2016

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل سوارسکی*

2017

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل گلیتر*

2017

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل ولوت فاتال*

2018

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل لژر

2018

خامه، پرالین، قهوه، گل مریم، یاس

گود گرل گلوریوس گلد*

2019

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل دراما*

2019

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل فانتاستیک پینک*

2020

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل سوپرم

2020

دانه‌های مختلف، دانه تونکا

گود گرل سوپراستارز*

2021

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل اسپارکل*

2021

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

وری گود گرل

2021

سرخالو، رز، انگور فرنگی قرمز، وانیل

وری گود گرل گلم

2022

گیلاس، رز، وانیل، بادام

گود گرل میدنایت*

2022

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل فانتزی*

2022

گل مریم، شکلات، دانه تونکا، وانیل، یاس

گود گرل بلاش

2023

وانیل، گل صدتومانی، ترنج

* محصولات ادیشن محدود که حاوی آمیزه عطر اصلی گود گرل هستند.

عطرهای کارولینا هررا گود گرل

کارولینا هررا گود گرل ادو پارفیوم

کارولینا هررا گود گرل ادو پارفیوم

عطر اصلی کارولینا هررا گود گرل ادو پارفیوم، از عطرهای سکسی و شبانه این برند است.

آمیزه گود گرل ادو پارفیوم از مایه‌های شیرین و گرم بادام، کاکائو و دانه تونکا در کنار نت‌های نیرومندی از گل مریم، یاس و رگه‌ای از قهوه شکل می‌گیرد. این آمیزه در امتداد عطرهایی مثل ایو سن لورن بلک اپیوم قرار می‌گیرد.

کارولینا هررا گود گرل به‌خاطر هاله‌سازی خاصش مشهور است و می‌توانید بوی آن را در شب‌های تعطیلی و جشن در بسیاری از مهمانی‌ها احساس کنید. کارولینا هررا گود گرل از عطرهای بسیار محبوب این برند است و به نظرم می‌تواند یک هدیه بی‌نظیر و ایده‌آل برای کسانی باشد که از گردش‌های شبانه و داشتن یک عطر قوی و هوس‌انگیز لذت می‌برند.

کارولینا هررا گود گرل لژر

کارولینا هررا گود گرل لژر

دومین محصولی که در رده عطرهای کارولینا هررا گود گرل عرضه شد، گود گرل لژر نام دارد. این عطر درواقع یک ادیشن نسبتا ملایم‌تر نسبت به عطر اصلی است که از جلوه‌های خامه‌ای همراه با رگه‌های شیری استفاده می‌کند.

لژر (Légère) واژه‌ای فرانسوی به معنای «سبک» و «لطیف مثل پر» است و به‌خوبی سرشت آمیزه درون این عطر را نشان می‌دهد.

من گود گرل لژر را به همه کسانی پیشنهاد می‌دهم که آمیزه عطر اصلی گود گرل به نظرشان زیادی غلیظ یا زیادی سنگین است. گود گرل لژر می‌تواند عطر مناسب‌تری برای استفاده در ساعات روز باشد، درحالی که گود گرل اصلی بیشتر برای ساعات شامگاهی و اوقات شبانه مناسب است.

کارولینا هررا گود گرل سوپریم

کارولینا هررا گود گرل سوپریم

در سال 2020 بود که عطر زنانه گود گرل سوپریم در رده عطرهای کارولینا هررا گود گرل وارد بازار شد، عطری که درواقع عطر محبوب و مورد علاقه من در میان عطرهای گود گرل است.

گود گرل سوپریم، ادیشنی با شیرینی کمتر نسبت به عطر اصلی گود گرل است که نت توت‌های جنگلی به‌عنوان روایحی میوه‌ای به آن اضافه شده‌اند. نت گرم دانه تونکا هم به‌مرور زمان در این عطر جلوه‌گری می‌کند.

من عاشق نت‌های میوه‌ای در عطرها هستم و بنابراین طبیعی است که این عطر برای من شدیدا جذاب باشد. علاوه بر اینها، من بطری پر زر‌ق‌وبرق گود گرل سوپریم را هم دوست دارم!

من گود گرل سوپریم را برای اوقات روز پیشنهاد می‌کنم. با توجه به استفاده از نت‌های میوه‌ای در گود گرل سوپریم، این عطر برای تابستان عالی خواهد بود، اما نت‌های میوه‌ای توت‌ها همچنان در پاییز و زمستان هم عملکرد خوبی دارند.

بیشتر بخوانید : کارولینا هررا گود گرل سوپریم کارولینا هررا گود گرل سوپریم

کارولینا هررا گود گرل فانتاستیک پینک

کارولینا هررا گود گرل فانتاستیک پینک

تعدادی از محصولاتی که در رده عطرهای گود گرل عرضه شده‌اند، ادیشن‌های محدودی از همان عطر اصلی گود گرل هستند و فقط بطری آنها با عطر اصلی تفاوت دارد. من واقعا گود گرل فانتاستیک پینک را دوست دارم، مخصوصا به‌خاطر کارلی کلاس که چهره تبلیغاتی این عطر خاص است. طراحی گود گرل فانتاستیک پینک یادآور حال‌وهوای دهه 1970 است و یک محصول تبلیغاتی بسیار زیبا محسوب می‌شود. بطری صورتی براق این عطر هم واقعا شگفت‌انگیز است و شما را عاشق خودش می‌کند!

کارولینا هررا گود گرل سوپراستارز

کارولینا هررا گود گرل سوپراستارز

ادکلن زنانه گود گرل سوپراستارز از عطرهای ادیشن محدود این مجموعه است که در سال 2012 روانه بازار شد و بطری نقره‌ای و براق جذابی دارد. باورم نمی‌شود که اینهمه طول کشید تا من بالاخره به ادیشن نقره‌ای این محصول دست پیدا کنم، چون واقعا عاشق این عطرم!

کارولینا هررا وری گود گرل

کارولینا هررا وری گود گرل

در سال 2021، کارولینا هررا از عطر وری گود گرل رونمایی کرد. این عطر با یک بطری قرمز جدید و یک سبک آمیزه‌ای جدید، متفاوت‌ترین آمیزه را در میان عطرهای گود گرل دارد. وری گود گرل از نت سرخالو همراه با رگه‌های تمشک استفاده می‌کند، درحالی که نت گل رز را در لایه میانی قرار می‌دهد. وری گود گرل بسیار باطراوت‌تر از دیگر عطرهای گود گرل است و از این نظر هم متمایز می‌شود. درحالی که آمیزه عطر اصلی گود گرل برای اوقات شبانه مناسب است، اما وری گود گرل بیشتر با اوقات روز و فصل تابستان سازگاری دارد. نت‌های سرخالو و گل رز به ترکیبی محبوب در سال‌های اخیر تبدیل شده‌اند و می‌توان گفت که وری گود گرل واقعا یک جایگزین ارزان‌تر نسبت به پارفومز د مارلی دلینا است.

کارولینا هررا وری گود گرل گلم

کارولینا هررا وری گود گرل گلم

ادکلن وری گود گرل گلم در سال 2022 عرضه شد. رنگ بطری این محصول که جلوه زیبایی دارد، مابین رنگ صورتی و رنگ تمشک نوسان می‌کند و دانه‌های پرزرق‌وبرق صورتی هم روی آن را پوشانده‌اند، درحالی که همه اینها درنهایت طراحی بطری وری گود گرل گلم را به یک طراحی متفاوت تبدیل کرده‌اند.

وری گود گرل گلم یکی از عطرهای محبوب من در میان همه عطرهای گود گرل است. نت اصلی وری گود گرل گلم از مایه‌های ترش گیلاس همراه با بادام تلخ شکل می‌گیرد. نت گل رز هم از دیگر نت‌های اصلی وری گود گرل است، اما جلوه میوه‌ای این نت در ادیشن گلم به‌سوی حالت‌های ترش‌تر متمایل شده و حال‌وهوای سکسی‌تری دارد.

وری گود گرل گلم را می‌توان عطری منحصربه‌فرد نامید که کاملا با عطرهای قبلی گود گرل تفاوت دارد. این عطر من را به یاد گرلن لا پتیت روب نویر می‌اندازد که اتفاقا آن عطر هم نت گیلاس غلیظی دارد.

کارولینا هررا گود گرل میدنایت

کارولینا هررا گود گرل میدنایت

در سال 2022 بود که عطر گود گرل میدنایت با یک بطری طلایی و سیاه وارد بازار شد. گود گرل میدنایت تا حد زیادی به عطر اصلی گود گرل شباهت دارد و در حالت پس‌رایحه تقریبا همان رایحه را به‌وجود می‌آورد. در برخورد اول، من نت‌های وانیل و بادام را در گود گرل میدنایت بیشتر از عطر اصلی گود گرل احساس کردم. نادین نسیب نجیم، چهره تبلیغاتی گود گرل میدنایت است؛ عطری که به‌طور اختصاصی برای بازار خاورمیانه ساخته شده است.

کارولینا هررا گود گرل گلد فانتزی

کارولینا هررا گود گرل گلد فانتزی

گود گرل گلد فانتزی در رده عطرهای ادیشن محدود گود گرل قرار می‌گیرد که برای کریسمس 2022 عرضه شد. آمیزه این عطر هم مانند گود گرل اصلی است.

کارولینا هررا گود گرل بلاش

کارولینا هررا گود گرل بلاش

گود گرل بلاش که در سال 2023 عرضه شد، بطری زیبایی به رنگ صورتی مُد روز دارد و مثل همیشه از همان قالب کفش پاشنه‌بلند زنانه برای طراحی بطری استفاده می‌کند؛ پس باید منتظر باشیم که این عطر حسابی بفروشد!

آمیزه گود گرل بلاش در مقایسه با دیگر ادیشن‌های گود گرل نسبتا ساده است. گود گرل بلاش در گروه عطرهای وانیلی قرار می‌گیرد و از نت باطراوت گل صدتومانی و ترنج در لایه آغازین استفاده می‌کند. جلوه سرمست‌کننده یاس از آمیزه عطر اصلی همچنان در این عطر حضور دارد اما نت‌های میوه‌ای گود گرل گلم دیگر احساس نمی‌شوند. درنتیجه گود گرل بلاش را می‌توان از «خواهران کوچک‌تر» در خانواده گود گرل دانست که بیشتر هم برای اوقات بهاری و تابستانی مناسب است.


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/carolina-herrera-good-girl-perfume/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟