راهنمای همه عطرهای فراگامو آمو

راهنمای همه عطرهای فراگامو آمو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 12 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :همه عطرهای فراگامو آموفراگامو آموفراگامو آمو فلاورفولفراگامو آمو پر لی

 

سالواتوره فراگامو (طراح کفش ایتالیایی) تعدادی هم از عطرهای مدرن و دخترانه را به جهان عطرها عرضه کرده است. عطرهای فراگامو آمو دارای سرشتی میوه‌ای، باطراوت، سبک و ملایم هستند که با چهره سوکی واترهاوس (بازیگر و مدل بریتانیایی) گره خورده‌اند. تا به امروز سه ادیشن مختلف از عطرهای فراگامو آمو و دو ادیشن محدود از این عطر ساخته شده‌اند. علاوه بر این مقاله، می‌توانید مقاله دیگر من که به عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا اختصاص دارد را هم بخوانید.

همه عطرهای فراگامو آمو

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

فراگامو آمو

2018

کامپاری، انگور فرنگی سیاه، ریواس، وانیل

فراگامو آمو فلاورفول

2019

کامپاری، گل صدتومانی، ارکیده وانیل

فراگامو آمو پر لی

2020

گلابی، مگنولیا، تمشک

فراگامو آمو لیمیتد ادیشن

2018

کامپاری، انگور فرنگی سیاه، ریواس، وانیل

فراگامو آمو هالیدی ادیشن

2019

کامپاری، انگور فرنگی سیاه، ریواس، وانیل

فراگامو آمو

فراگامو آمو

فراگامو آمو مثل یک کوکتل یا شربت شیرین است. بوی پرتقالی که انگار از نوشیدنی کامپاری ایتالیایی به مشام می‌رسد، در این عطر زنانه با نت‌های میوه‌ای انگور فرنگی سیاه و ریواس آمیخته می‌شود تا یک عطر فوق‌العاده میوه‌ای و نشاط‌آور شکل بگیرد. نت وانیل هم در لایه پایانی فراگامو آمو جای می‌گیرد تا شیرینی این عطر را حفظ کند.

اگرچه فراگامو آمو درواقع یک عطر ادو پرفیوم است، اما ساختار نسبتا سبک و ظریفی دارد.

فراگامو آمو فلاورفول

فراگامو آمو فلاورفول

فراگامو آمو فلاورفول در ساختار آمیزه‌ای خودش همچنان بوی پرتقالی نوشیدنی کامپاری را نگه می‌دارد که بخش مهمی از آمیزه عطر اصلی فراگامو آمو است. با این‌حال، فراگامو آمو فلاورفول به‌خوبی نت‌های گل‌فام و باطراوتی که از گل صدتومانی، شکوفه آلو و ارکیده وانیلی گرفته است را به آمیزه قبلی اضافه می‌کند.

من رنگ مرواریدی بطری و همچنین استفاده از تصاویر گل‌ها برای بسته‌بندی این محصول را دوست دارم. فراگامو آمو فلاورفول یکی از آن عطرهای خاصی است که لبخند را به لبان شما می‌آورد!

فراگامو آمو پر لی

فراگامو آمو پر لی

آمیزه فراگامو آمو پر لی تماما به نت گلابی اختصاص دارد. من عاشق نت گلابی در عطرها هستم زیرا سرشتی میوه‌ای و باطراوت، اما پاکیزه و همچنان مدرن دارد. استفاده از نت گلابی در مجموعه عطرهای فراگامو آمو واقعا به نتیجه خوبی رسیده است.

در کنار نت گلابی، نت‌های تمشک و مگنولیا هم حضور دارند. ظرافت خاص مگنولیا هم زنانگی خاصی را به عطر فراگامو آمو پر لی می‌بخشد و هم نت گلابی را در لایه آغازین تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای عطرهای مای باربری راهنمای عطرهای مای باربریراهنمای عطرهای موگلر اورا راهنمای عطرهای موگلر اوراراهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنورینا راهنمای کامل عطرهای سالواتوره فراگامو سیگنوریناراهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل راهنمای کامل همه عطرهای ویکتوریا سکرت بامبشل


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/amo-ferragamo-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟