راهنمای عطرهای شنل گابریل

راهنمای عطرهای شنل گابریل

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای شنل گابریلشنل گابریل ادو پرفیومشنل گابریل اسنس

 

در قلمروی عطرهای لوکس، «شنل» یکی از نام‌های بزرگی محسوب می‌شود که تا به امروز احترام و تحسین بی‌نظیری را به‌دست آورده است. نام شنل با ظرافت‌های جاودانه و پیچیدگی‌های هنرمندانه گره خورده، درحالی که ساخت عطرهای بسیار مشهور و استثنایی، این برند را به افسانه‌ای بی‌بدیل در جهان عطرسازی تبدیل کرده است. در میان عطرهای خاص و برجسته شنل، عطرهای شنل گابریل و شنل گابریل اسنس درواقع دو مورد از عطرهای جدیدتر این برند مسحوب می‌شوند. «شنل گابریل» آمیزه‌ای سرزنده و درخشان دارد که خوش‌بینی و شادی را بازتاب می‌دهد. ترکیب نت‌های گل‌فام درخشان و نت‌های میوه‌ای در این عطر، جوهره انرژی جوانی و رفتارهای خودجوش در دوران جوانی را به تصویر می‌کشد. از طرف دیگر، «شنل گابریل اسنس» سرشتی پراحساس‌تر، هوس‌انگیزتر و صمیمی‌تر دارد، درحالی که به لایه‌های ژرف جاذبه‌های زنانه راه پیدا می‌کند. آمیزه گل‌فام، غنی و مخملی این عطر، گرمای فریبنده‌ای را تراوش می‌کند که پژواکی از اغواگری و پیچیدگی‌های هنرمندانه دارد. در این مقاله می‌خواهم که تفاوت‌های کلیدی میان شنل گابریل و شنل گابریل اسنس را بررسی کنم.

عطرهای شنل گابریل

شنل گابریل ادو پرفیوم

شنل گابریل ادو پرفیوم

وقتی که عطر شنل گابریل در سال 2017 به بازار آمد، من واقعا با هیجان زیادی منتظرش بودم. مدت زیادی بود که عطر جدیدی از برند شنل به بازار نیامده بود و زمانی که چهره کریستن استوارت را در تصویر تبلیغاتی این عطر دیدم، با خودم فکر کردم که شنل گابریل قرار است که یکی از عطرهای بسیار قدرتمند و خاص برای زنان مدرن باشد.

متاسفانه باید بگویم که شنل گابریل ادو پرفیوم تا حدودی من را ناامید کرد (به همین دلیل هم من عطر گابریل اسنس را ترجیح می‌دهم).

شنل گابریل در گروه عطرهای گل‌فام و سبک قرار می‌گیرد که آمیزه‌اش با سویه‌های باطراوتی از نت‌های گریپ‌فروت و نارنگی ماندارین شروع می‌شود و واقعا جلوه‌های جذابی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه نیز نت‌هایی همچون شکوفه پرتقال، یاس، گل یلانگ و گل یلانگ در نت میانی نمایان می‌شوند که همگی جلوه‌های خوبی دارند. روایح کلاسیکی همچون روایح مشک‌فام، چوبی و چوب کشمیر هم در نت پایه جای گرفته‌اند.

بهترین کلمه‌ای که می‌توانم برای توصیف عطر شنل گابریل پیدا کنم، کلمه «خوب» است. از نظر من هیچ‌چیز ویژه‌ای در این عطر وجود ندارد، هیچ‌چیز جدیدی هم در آن نیست، درحالی که هیچ ویژگی خاصی هم ندارد که محدوده قیمتی آن را توجیه کند.

علاوه بر اینها، من تبلیغات مربوط به عطر شنل گابریل را گیج‌کننده می‌دانم. انتخاب کریستن استوارت برای تبلیغات چنین عطر زنانه و زیبایی واقعا تصمیم خوبی نیست.

عطر شنل گابریل هیچ مشکل خاصی هم ندارد، اما وقتی تا این اندازه برای یک عطر هزینه می‌کنیم، انتظار داریم که با عطر زنانه متفاوت و ویژه‌ای مواجه باشیم. علاوه بر این، من انتظار داشتم که شنل گابریل ادو پرفیوم از نظر ماندگاری خوب عمل کند، اما این عطر فقط چند ساعت ماندگاری دارد. اگر واقعا به افزایش ماندگاری این عطر اصرار داشته باشید، باید ادیشن پارفوم اکستریت را انتخاب کنید که قیمتش 2 برابر بیشتر از عطر شنل گابریل ادو پرفیوم است.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای پرادا کندی   راهنمای عطرهای پرادا کندی  راهنمای عطرهای باربری هر راهنمای عطرهای باربری هرراهنمای عطرهای تویلی د هرمس راهنمای عطرهای تویلی د هرمسراهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب  راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب 

شنل گابریل اسنس

شنل گابریل اسنس

مارگو رابی به‌عنوان چهره تبلیغاتی برای عطر شنل گابریل اسنس انتخاب شده بود؛ از نظر من، یک انتخاب کاملا مناسب برای این عطر.

شنل گابریل اسنس بسیار بهتر از عطر شنل گابریل اصلی است. ویژگی‌های جالب و خاص شنل گابریل اسنس را نباید نادیده گرفت، مخصوصا شروع آمیزه آن با نت‌های توت فرنگی، انگور فرنگی سیاه و هلو. این نت‌ها جزو نت‌های محبوب من هستند و در کنار نت‌های دیگری قرار می‌گیرند که قبلا در عطرهای شنل حضور نداشتند.

استفاده از روایح گل‌های سفید در ساختار گل‌فام نت میانی همچنان ادامه دارد، نت جذاب نارگیل به‌خوبی این مجموعه را کامل می‌کند؛ یعنی باز هم یک انتخاب جدید و موفق توسط شنل. رگه‌ای هم از رایحه وانیل در نت پایه وجود دارد که با نارگیل آمیخته می‌شود تا گرمای دلپذیر و قدرت ماندگاری زیادی را خلق کند.

شنل گابریل اسنس مثل یک ادو پرفیوم واقعی عمل می‌کنند و حداقل تا 4 ساعت ماندگاری خوبی دارد.

من استفاده از شنل گابریل اسنس را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنم که در برند شنل دنبال یک ادکلن زنانه جذاب می‌گردند و به هر دلیلی مثلا از عطر شنل کوکو مادمازل لذت نمی‌برند.  


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/chanel-gabrielle-perfume-vs-essence/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟