راهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی

راهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :راهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزیبریتنی اسپیرز فانتزیبریتنی اسپیرز میدنایت فانتزیبریتنی اسپیرز هیدن فانتزیبریتنی اسپیرز سیرکس فانتزیبریتنی اسپیرز فانتزی توییستبریتنی اسپیرز ایسلند فانتزیبریتنی اسپیرز فانتزی انیورسری ادیشنبریتنی اسپیرز ناوتی اند نایس ریمیکسبریتنی اسپیرز فانتزی استیج ادیشنبریتنی اسپیرز راکر فمه فانتزیبریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمیت ادیشنبریتنی اسپیرز مائوی فانتزیبریتنی اسپیرز سانست فانتزیبریتنی اسپیرز فانتزی این بلومبریتنی اسپیرز رین‌بو فانتزیبریتنی اسپیرز فستیو فانتزیبریتنی اسپیرز گلیتر فانتزیبریتنی اسپیرز فانتزی اینتنسبریتنی اسپیرز فانتزی شیربریتنی اسپیرز الکتریک فانتزیبریتنی اسپیرز بلیسفول فانتزیبریتنی اسپیرز نیکد فانتزیبریتنی اسپیرز جانگل فانتزی

 

بریتنی اسپیرز (هنرمند محبوب پاپ) نه‌تنها جهان موسیقی را با آهنگ‌های محبوبش تسخیر کرده، بلکه تاثیری ماندگار هم بر صنعت عطرسازی به‌جا گذاشته است. بریتنی با کالکشن عطرهای فانتزی، قلمرویی از عطرها را خلق کرده است که تخیل ما را مجذوب می‌کنند و ما را به جهانی می‌برند که در آن رویاها به حقیقت می‌پیوندند. من با این راهنمای کامل و جامع می‌خواهم که شما را به سفری پرماجرا در میان همه عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی ببرم که تا به امروز ساخته شده‌اند. پس برای کشف کردن جادو و جذابیت هر کدام از این عطرها می‌توانید با من همراه شوید.

عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی جزو پرفروش‌ترین عطرهایی است که در تاریخ عطرسازی توسط سلبریتی‌ها معرفی شده‌اند. از زمانی که عطر اصلی بریتنی اسپیرز فانتزی در سال 2005 برای اولین بار عرضه شد، این عطر همواره به فروش خوبش ادامه داده و فلنکرهای مختلفی هم برای آن طراحی شده‌اند. پس اگر می‌خواهید بدانید که هر کدام از عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی واقعا چه ویژگی‌هایی دارند، این مقاله را بخوانید.

راهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

فانتزی

2005

کیوی، شکلات سفید، کاپ‌کیک، ارکیده

میدنایت فانتزی

2006

آلو، آلبالو، ارکیده، وانیل

هیدن فانتزی

2008

پرتقال، نارنگی، روایح شیرین، وانیل

سیرکس فانتزی

2009

تمشک، شکوفه زردآلو، ارکیده، روایح شیرین

فانتزی توییست

2012

ترکیبی از آمیزه فانتزی اصلی و آمیزه میدنایت فانتزی

ایسلند فانتزی

2013

هندوانه، پرتقال، مرکبات، قند

فانتزی انیورسری ادیشن

2013

کیوی، شکلات سفید، کاپ‌کیک، ارکیده

فانتزی ناوتی ریمیکس

2013

شکلات سفید، کاپ‌کیک، روایح چوبی

فانتزی د نایس ریمیکس

2013

کاپ‌کیک، کیوی

فانتزی استیج ادیشن

2014

کیوی، شکلات سفید، کاپ‌کیک، ارکیده

راکر فمه فانتزی

2014

خامه زده‌شده، نارگیل، توت سیاه

فانتزی اینتیمیت ادیشن

2015

شکر قهوه‌ای، سرخالو، گل آفتاب‌پرست، وانیل

مائوی فانتزی

2016

میوه گل ساعت، یاس تاهیتی، نارگیل، گل بامیه

سانست فانتزی

2017

هلو، تمشک، شیر، مرکبات، وانیل

فانتزی این بلوم

2017

شکوفه گیلاس، دانه‌های سرخ، نارنگی ماندارین، یاس

رین‌بو فانتزی

2019

پشمک، کلودبری، سنبل آبی

فستیو فانتزی

2020

گیلاس، آلو، یاس، قند، وانیل

گلیتر فانتزی

2020

دانه‌های سرخ، آلو، گل آفتاب‌پرست، بنفشه

فانتزی اینتنس

2021

کیوی، شکلات سفید، کاپ‌کیک، ارکیده

فانتزی شیر

2021

کاپ‌کیک، سنبل آبی، مرکبات

الکتریک فانتزی

2021

گل آفتاب‌پرست، یاس، فلفل صورتی

بلیسفول فانتزی

2022

خربزه، گل سوسن، یاس تاهیتی

نیکد فانتزی

2022

هلو، گل اوسمانتوس

بریتنی اسپیرز فانتزی

بریتنی اسپیرز فانتزی

عطر اصلی و مشهور بریتنی اسپیرز فانتزی، یک بطری صورتی روشن دارد که الماس‌های سبزرنگی هم آن را تزیین می‌کنند.

بریتنی اسپیرز فانتزی به‌عنوان یکی از شیرین‌ترین عطرها در بازار جهانی شناخته می‌شود، مخصوصا به‌خاطر نت غلیظ وانیل و نت کاپ‌کیک شکلاتی، درحالی که نت میوه‌ای کیوی هم این نت‌های شیرین را همراهی می‌کند.

بریتنی اسپیرز فانتزی از عطرهای منحصربه‌فرد بازار است و ماندگاری شگفت‌انگیزی دارد. اگر به عطرهای شیرین علاقه دارید، باید بدانید که بریتنی اسپیرز فانتزی قطعا ارزش خرید زیادی دارد و عطر فوق‌العاده شیرینی را در اختیار شما می‌گذارد که در طول روز کاملا ماندگاری خواهد داشت.

بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی

بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی

دومین عطر در کالکشن فانتزی، میدنایت فانتزی نام دارد که البته عطر محبوب من در این مجموعه جذاب است.

میدنایت فانتزی با تمرکز بر نت‌های آلو و آلبالو شکل می‌گیرد که از نظر ماندگاری هم کیفیت شگفت‌انگیزی دارد. روایح شیرین و نسبتا میوه‌ای و ترش این عطر به‌خوبی روی لباس باقی می‌مانند. اگر این عطر جذاب را روی موهایتان اسپری کنید، حدود 24 ساعت ماندگاری دارد.

من در مواقعی که از میدنایت فانتزی استفاده می‌کنم، حتما با تعریف و تحسین اطرافیانم مواجه می‌شوم. من ترجیح می‌دهم که در ساعات شب از میدنایت فانتزی استفاده کنم، یعنی زمانی که دنبال یک عطر جذاب و دلپذیر می‌گردم که بتوان به ماندگاری آن هم اعتماد کرد.

بریتنی اسپیرز هیدن فانتزی

بریتنی اسپیرز هیدن فانتزی

به‌عنوان یکی از طرفداران عطرهای متمرکز بر نت پرتقال باید بگویم که هیدن فانتزی قطعا یکی از گزینه‌های عالی برای داشتن یک عطر پرتقالی با قیمت اقتصادی است.

هیدن فانتزی درواقع سبک‌تر، خنک‌تر و باطراوت‌تر از ادیشن‌های قبلی فانتزی است و به‌خوبی برای فصل تابستان طراحی شده است.

هیدن فانتزی از آن عطرهایی است که من را به یاد شیرینی‌های پرتقالی می‌اندازد. به نظرم به‌راحتی می‌توانیم هیدن فانتزی را با دیگر عطرهای کالکشن فانتزی لایه‌بندی کنیم تا از این طریق جلوه‌های مرکباتی آن را به دیگر عطرها نیز اضافه کرده باشیم.

بریتنی اسپیرز سیرکس فانتزی

بریتنی اسپیرز سیرکس فانتزی

ادیشن سیرکس فانتزی درواقع اولین عطر گل‌فام در کالکشن عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی است. نت‌های تمشک، شکوفه زردآلو و ارکیده به‌زیبایی در سیرکس فانتزی می‌درخشند.

نت‌های شیرین به‌عنوان امضای عطر فانتزی همچنان در این عطر حضور دارند و سویه‌های میوه‌ای برگرفته از نت تمشک نیز احساس می‌شوند، اما جلوه‌های گل‌فام شیرین که از شکوفه زردآلو گرفته شده‌اند، درنهایت سیرکس فانتزی را به عطری لطیف‌تر و زنانه‌تر از ادیشن‌های قبلی فانتزی تبدیل می‌کنند.

عطر سیرکس فانتزی همزمان با انتشار آلبوم جدید بریتنی اسپیرز، یعنی آلبوم Fantasy، و تور کنسرت‌های او عرضه شد. بطری آبی‌رنگ سیرکس فانتزی با الماس‌های قرمز تزیین می‌شود تا با تم سیرک که در نام این عطر درج شده است و همچنین با لباس‌های بریتنی اسپیرز در تور کنسرت‌هایش، همخوانی داشته باشد.

بریتنی اسپیرز فانتزی توییست

بریتنی اسپیرز فانتزی توییست

فانتزی توییست، یک بطری منحصربه‌فرد دارد که به شما اجازه می‌دهد تا عطر اصلی فانتزی یا عطر میدنایت فانتزی را برای خودتان اسپری کنید یا ترکیبی از این دو عطر را داشته باشید.

بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی

بریتنی اسپیرز ایسلند فانتزی

ایسلند فانتزی از عطرهای شدیدا میوه‌ای و استوایی در کالکشن عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی است. نت‌های اصلی این عطر از هندوانه، پرتقال و دیگر روایح مرکباتی سرشته می‌شوند.

ته‌مایه‌های شیرین که به‌عنوان امضای عطر فانتزی عمل می‌کنند، همچنان در ایسلند فانتزی حضور دارند، اما روایح میوه‌ای (مخصوصا هندوانه) نت‌های اصلی این عطر را می‌سازند.

بریتنی اسپیرز فانتزی انیورسری ادیشن

بریتنی اسپیرز فانتزی انیورسری ادیشن

فانتزی انیورسری ادیشن درواقع یکی از ادیشن‌های محدود این کالکشن است که همان آمیزه عطر اصلی فانتزی را به مناسبت دهمین سال عرضه این عطر در اختیار شما می‌گذارد.

بریتنی اسپیرز ناوتی اند نایس ریمیکس

بریتنی اسپیرز ناوتی اند نایس ریمیکس

این دو عطر درواقع اولین عطرهای این کالکشن هستند که بطری گرد و همیشگی عطرهای فانتزی را ندارند.

فانتزی ناوتی ریمیکس، نت‌های شیرین عطر اصلی فانتزی را به‌کار می‌گیرد و تمرکز اصلی‌اش را به سویه‌های کاپ‌کیک وانیلی اختصاص می‌دهد.

فانتزی نایس ریمیکس هم نت شیرین کاپ‌کیک را از عطر اصلی فانتزی می‌گیرد اما این بار برای کامل کردن این روایح شیرین، رایحه کیوی و نت‌های گل‌فام را از عطر اصلی قرض می‌گیرد.

بریتنی اسپیرز فانتزی استیج ادیشن

بریتنی اسپیرز فانتزی استیج ادیشن

پس از حضور بریتنی اسپیرز با یک مار زنده در مراسم VMA (یکی از جوایز اختصاصی برای موزیک‌ویدیوهای حرفه‌ای)، عطر فانتزی استیج ادیشن دقیقا برای برجسته کردن این لحظه مشهور و عجیب در تاریخ هنر پاپ ساخته شد.

فانتزی استیج ادیشن از همان آمیزه عطر اصلی فانتزی استفاده می‌کند و آن را درون یک بطری ادیشن محدود و خاص قرار می‌دهد که با الهام‌گیری از الگوهای زردرنگ روی پوست مار طراحی شده است.

بریتنی اسپیرز راکر فمه فانتزی

بریتنی اسپیرز راکر فمه فانتزی

بریتنی اسپیرز با کاور کردن آهنگ I Love Rock n Roll (از Joan Jett) درواقع کمی وارد فاز آهنگ‌های راک شده بود. عطر راکر فمه فانتزی نیز دقیقا می‌خواهد همین اتفاق خاص در زندگی کاری بریتنی اسپیرز را برجسته کند.

آمیزه شیرین و سکسی راکر فمه فانتزی با تمرکز بر نت نارگیل شکل می‌گیرد که یادآور عطری مثل آریانا گرانده کلاود است.

نت گرم کشمران و نت توت سیاه نیز همراه با نت نارگیل احساس می‌شوند، درحالی که نت زنانه بنفشه نیز این نت‌ها را همراه می‌کند. با این‌حال، راکر فمه فانتزی کاملا به نت نارگیل اختصاص دارد.

نت نارگیل واقعا به افزایش ماندگاری راکر فمه فانتزی کمک می‌کند. من این ادکلن زنانه را به کسانی پیشنهاد می‌کنم که دنبال عطری غلیظ، شیرین و گرم می‌گردند.

بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمیت ادیشن

بریتنی اسپیرز فانتزی اینتیمیت ادیشن

فانتزی اینتیمیت ادیشن دارای یک بطری سفید‌رنگ با الماس‌های صورتی است. این عطر لطیف و زنانه با الهام گرفتن از وجه صمیمی و خودمانی شخصیت بریتنی اسپیرز ساخته شده است.

نت اصلی فانتزی اینتیمیت ادیشن به شکر قهوه‌ای اختصاص دارد که بسیار گرم‌تر از نت شکر سفید یا قند سفید است که در ادیشن‌های قبلی فانتزی شاهدش بودیم. علاوه بر اینها، نت لطیفی از جنس کهربا و روایح گل‌فام را هم داریم که از بنفشه و گل آفتاب‌پرست شکل می‌گیرند.

فانتزی اینتیمیت ادیشن از آن عطرهایی است که برای یک شب آرام و صمیمی در خانه طراحی شده است.

بریتنی اسپیرز مائوی فانتزی

بریتنی اسپیرز مائوی فانتزی

مائوی فانتزی، یکی از عطرهای محبوب من در کالکشن عطرهای فانتزی است. این عطر درواقع تمامی جلوه‌های یک فضای استوایی و گرمسیری را درون خودش جای می‌دهد.

نت اصلی مائوی فانتزی به جلوه‌های باطراوت میوه گل ساعت و گریپ‌فروت اختصاص دارد، درحالی که گل یاس تاهیتی با سویه‌های استوایی و گل بامیه نیز این نت‌ها را همراهی می‌کنند.

مائوی فانتزی به‌واسطه نت‌های نارگیل و شکوفه پرتقال در لایه پایانی کامل‌تر می‌شود. هر دوی این نت‌ها غلیظ هستند و به افزایش ماندگاری مائوی فانتزی کمک کرده‌اند. مائوی فانتزی را می‌توان یکی از بهترین عطرها برای سفرهای ساحلی و دریایی توصیف کرد.

بریتنی اسپیرز سانست فانتزی

بریتنی اسپیرز سانست فانتزی

سانست فانتزی هم یکی از بطری‌های دوست‌داشتنی را در این کالکشن دارد که رنگ صورتی و نارنجی زیبایش با الماس‌های طلایی آراسته می‌شود.

سانست فانتزی درواقع با تمرکز بر نت میوه‌ای هلو شکل می‌گیرد، درحالی که نت‌های میوه‌ای باطراوتی مثل سیب سبز، نارنگی ماندارین و تمشک هم در آن حضور دارند.

ته‌مایه‌های وانیلی و شیری در عطر سانست فانتزی کاملا ملایم هستند و تندی نت‌های مرکباتی را جبران می‌کنند.

بریتنی اسپیرز فانتزی این بلوم

بریتنی اسپیرز فانتزی این بلوم

همان‌طور که از نام و طراحی این عطر پیداست، عطر فانتزی این بلوم به نت شکوفه گیلاس ژاپنی اختصاص دارد.

نت انواع توت‌ها و دانه‌های سرخ در کنار نت شکوفه گیلاس قرار گرفته‌اند (ترکیبی بسیار مشهور و رایج) که شیرینی ملایمی را از نت شکوفه گیلاس بیرون می‌کشد.

رگه‌ای از نت نارنگی ماندارین و گل اوسمانتوس هم در فانتزی این بلوم احساس می‌شود که عملکرد خوبی دارند و نت شکوفه گیلاس را در حالت برجسته و غالب حفظ می‌کنند.

فانتزی این بلوم قطعا یکی از زیباترین عطرها در کالکشن عطرهای فانتزی است؛ گزینه‌ای مناسب برای ساعات روز، فصل‌های بهار و تابستان و همچنین مناسب برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید جلوه‌های بسیار زنانه‌ای داشته باشید.

بریتنی اسپیرز رین‌بو فانتزی

بریتنی اسپیرز رین‌بو فانتزی

ادیشن رین‌بو فانتزی هم بطری زیبای دیگری را در کالکشن عطرهای فانتزی در اختیار شما می‌گذارد.

این عطر شدیدا شیرین درواقع با تمکز بر نت پشمک شکل می‌گیرد. پس اگر دوست ندارید که عطرتان خیلی شیرین باشد، این عطر را انتخاب نکنید.

نت‌های میوه‌ای و نت‌های گل‌فام خاصی هم در رین‌بو فانتزی حضور دارند، اما برجستگی اصلی درنهایت به نت پشمک سپرده می‌شود تا شیرینی غلیظ عطر حفظ گردد.

اگر به عطر آکوالینا پینک شوگر علاقه داشته باشید، پس قطعا رین‌بو فانتزی هم جایگزین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای شما خواهد بود.

بریتنی اسپیرز فستیو فانتزی

بریتنی اسپیرز فستیو فانتزی

ادیشن فستیو فانتزی واقعا عطر دیگری از این کالکشن، یعنی میدنایت فانتزی، را به یاد من می‌آورد.

من شخصا فستیو فانتزی را یک ادیشن سبک‌تر و با جلوه‌های شیرین کمتر نسبت به میدنایت فانتزی می‌دانم.

با توجه به این‌که از عرضه میدنایت فانتزی سال‌ها می‌گذرد، احتمالا بتوانید آن عطر را با قیمتی کمتراز فستیو فانتزی پیدا کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنم که ابتدا از میدنایت فانتزی استفاده کنید و اگر آن عطر در دسترس شما نبود، فستیو فانتزی را انتخاب کنید.

بریتنی اسپیرز گلیتر فانتزی

بریتنی اسپیرز گلیتر فانتزی

عطر گلیتر فانتزی، اولین بطری تماما درخشان را در این کالکشن دارد و می‌بینیم که الماس‌ها در اطراف این بطری پخش نشده‌اند.

گلیتر فانتزی درواقع یک عطر میوه‌ای با تمرکز بر میوه‌های سرخ است و من را به یاد میوه‌های جنگلی یا انگور فرنگی سیاه می‌اندازد.

نت زنانه بنفشه و گل آفتاب‌پرست نیز در این عطر وجود دارند، درحالی که رایحه مشک نیز در نت‌های پایه جای می‌گیرد، اما گلیتر فانتزی درنهایت برجستگی اصلی را به نت دانه‌ها و توت‌های قرمز می‌دهد. در ضمن، یک‌بار دیگر می‌توانید شباهت‌های واضحی را میان گلیتر فانتزی و میدنایت فانتزی ببینید.

بریتنی اسپیرز فانتزی اینتنس

بریتنی اسپیرز فانتزی اینتنس

عطر فانتزی اینتنس در اوج ماجراهای مربوط به دادگاهی جنجالی بریتنی اسپیرز عرضه شد و به همین دلیل هم کمپین تبلیغاتی این عطر از تصاویر قدیمی بریتنی یا صرفا تصاویر بطری این عطر استفاده می‌کرد. من نمی‌دانم که خود بریتنی اسپیرز واقعا تا چه اندازه در ساختن این عطر جدید نقش داشته است.

نام این عطر به‌خوبی با محتوای درون آن هماهنگی دارد. بنابراین فانتزی اینتنس درواقع یک ادیشن غلیظ‌تر و سنگین‌تر از عطر اصلی فانتزی است که همان نت‌ها را با غلظت و شدت بیشتری در اختیار ما می‌گذارد.

بریتنی اسپیرز فانتزی شیر

بریتنی اسپیرز فانتزی شیر

فانتزی شیر، یکی دیگر از عطرهای جدید در کالکشن فانتزی است که هیچ عکس تبلیغاتی جدیدی از بریتنی اسپیرز ندارد.

درواقع با یک ادیشن سبک‌تر و ملایم‌تر از عطر اصلی فانتزی مواجه هستیم. من فکر می‌کنم که فانتزی شیر برای کسانی ایده‌آل خواهد بود که عطر اصلی فانتزی را دوست دارند، اما آن عطر بیش‌ازحد برایشان سنگین است.

جلوه‌های تندوتیز کیوی دیگر در این عطر وجود ندارند و جایشان را به سنبل آبی داده‌اند، درحالی که نت کاپ‌کیک به‌عنوان امضای عطر فانتزی هم جلوه‌های ملایم‌تر و سبک‌تری پیدا کرده است.

بریتنی اسپیرز الکتریک فانتزی

بریتنی اسپیرز الکتریک فانتزی

در سال 2021 بود که عطر الکتریک فانتزی به بازار آمد. من به‌تازگی این عطر را خریده‌آم و باید بگویم که غلظت و نیرومندی امضای این عطر کاملا همان چیزی است که من از عطر فانتزی انتظار دارم.

نت‌های گل آفتاب‌پرست، یاس و فلفل صورتی هم در این عطر وجود دارند. در ضمن، الکتریک فانتزی نسبت به دیگر ادیشن‌های شیرین‌تر یا میوه‌ای‌تر در کالکشن عطرهای فانتزی، عطر پیچیده‌تر و پخته‌تری است.

وجود نت غلیظ یاس در الکتریک فانتزی هم باعث می‌شود که این عطر درنهایت به بسیاری از عطرهای پرفروش در بازار مثل آی وانت چو و کارولینا هررا گود گرل شباهت پیدا کند.

بریتنی اسپیرز بلیسفول فانتزی

بریتنی اسپیرز بلیسفول فانتزی

یکی از جدیدترین عطرهای اضافه‌شده به کالکشن بریتنی اسپیرز فانتزی، بلیسفول فانتزی نام دارد. این عطر زنانه تابستانی و از نت‌های یاس تاهیتی (با جلوه‌های استوایی)، سوسن آتشین و طالبی سرشته می‌شود. به همین دلیل هم بلیسفول فانتزی به یکی از عطرهای ایده‌آل برای شرایط آب‌وهوایی بسیار گرم و شرجی محسوب می‌شود.

نت‌های گل مریم و یاس نیز در آمیزه بلیسفول فانتزی حضور دارند تا حجم این عطر را افزایش بدهند، اما درنهایت همان نت‌های استوایی غیررایج هستند که بلیسفول فانتزی را به عطری جذاب تبدیل می‌کنند که ارزش امتحان کردن دارد.

بریتنی اسپیرز نیکد فانتزی

بریتنی اسپیرز نیکد فانتزی

گل اوسمانتوس، یکی از نت‌های محبوب من است که در بسیاری از عطرها وجود ندارد و عصاره‌های آن برای استفاده در عطرسازی منحصرا در چین تولید می‌شوند. گل اوسمانتوس معمولا بویی شبیه به هلو دارد.

نیکد فانتزی درواقع نت‌های اوسمانتوس و هلو را با همدیگر ترکیب می‌کند تا عطری میوه‌ای بیافریند؛ عطری که جلوه‌های کاملا شیرینی هم دارد و این جلوه‌ها نیز از نت کاپ‌کیک گرفته می‌شوند.

من فکر می‌کنم که باید نام بریتنی اسپیرز نیکد فانتزی را به فهرست بهترین عطرهای دارای نت اوسمانتوس اضافه کنیم!

بریتنی اسپیرز جانگل فانتزی

بریتنی اسپیرز جانگل فانتزی

جانگل فانتزی درواقع یکی از عطرهای باطراوت و خنک این کالکشن است که با تمرکز بر نت هندوانه شکل می‌گیرد و سرشت سبک و نشاط‌آوری دارد. اگر نام نت کاپ‌کیک را در فهرست نت‌های جانگل فانتزی می‌بینیم، اما سویه‌های شیرین مخصوص کاپ‌کیک را (مانند عطر اصلی فانتزی) در جانگل فانتزی احساس نمی‌کنیم. بنابراین جانگل فانتزی به عطری گل‌فام و ملایم تبدیل می‌شود که نت‌های سنبل آبی و برگ بنفشه را با کیفیت خوبی روی پوست ماندگار می‌کند.

جانگل فانتزی از آن عطرهای غلیظ و سنگین این کالکشن نیست و نمی‌تواند بیشتر از یک ساعت ماندگاری داشته باشد. پس اگر دنبال یک عطر استوایی با ماندگاری زیاد هستید، من پیشنهاد می‌کنم که عطر آفرودیت را امتحان کنید؛ یعنی همان ادکلن باطراوت، خنک و عجیب‌وغریبی که من در برند خودم خلق کرده‌ام.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب  راهنمای عطرهای ویکتور اند رولف فلاوربمب راهنمای عطرهای شنل گابریل راهنمای عطرهای شنل گابریلراهنمای عطرهای پارفومز د مارلی راهنمای عطرهای پارفومز د مارلیراهنمای عطرهای دولچه راهنمای عطرهای دولچهراهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنس راهنمای عطرهای دیور جوی و دیور جوی اینتنسراهنمای عطرهای ایو سن لورن لیبر راهنمای عطرهای ایو سن لورن لیبرراهنمای عطرهای ورساچه کریستال راهنمای عطرهای ورساچه کریستالراهنمای عطرهای نارسیسو رودریگز راهنمای عطرهای نارسیسو رودریگز


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/britney-spears-fantasy-perfumes/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟