راهنمای عطرهای لانکوم ایدول

راهنمای عطرهای لانکوم ایدول

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :راهنمای عطرهای لانکوم ایدوللانکوم ایدول ادو پرفیوملانکوم ایدول اینتنسلانکوم ایدول آئورالانکوم ایدول نکتارلانکوم ایدول ناولانکوم ایدول هالیدی لیمیتد ادیشنزندایا: چهره تبلیغاتی عطرهای لانکوم ایدول

عطر لانکوم ایدول برای اولین بار در سال 2019 عرضه شد. سازندگان لانکوم ایدول، این عطر را با عنوان «باریک‌ترین عطر جهان» تبلیغ می‌کنند، چراکه بطری کشیده و منحصربه‌فرد آن باعث می‌شود که لانکوم ایدول به عطری به‌یادماندنی و سریعا قابل شناسایی تبدیل گردد. برند لانکوم همیشه یکی از خانه‌های عطرسازی محبوب برای من بوده است. به نظر من، کیفیت عطرهای لانکوم، مخصوصا از منظر ماندگاری قدرتمند و هاله‌سازی عالی، این عطرها را به گزینه‌هایی با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند. در ضمن، برند لانکوم همیشه درحال عرضه عطرهای جدید است و من هم قطعا دوست دارم که این عطرها را امتحان کنم!

من شخصا فکر می‌کنم که طراحی بطری لانکوم ایدول کاملا هوشمندانه و عالی است، زیرا هرچقدر که اندازه بطری عطرها کوچک‌تر باشد، ما هم راحت‌تر می‌توانیم آنها را درون کیف دستی یا کیف لوازم آرایشی قرار بدهیم. علاوه بر این، بطری لانکوم ایدول تا حدی محکم است که می‌توانیم از مقاومت آن در برابر فشار مطمئن باشیم و خیالمان راحت باشد که بطری این عطر درون کیف دستی ما نمی‌شکند. با توجه به این‌که بطری لانکوم ایدول قابلیت شارژ مجدد دارد، قطعا گزینه جذابی برای دوستداران چنین عطرهایی خواهد بود.

راهنمای عطرهای لانکوم ایدول

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

لانکوم ایدول

2019

گل رز، گلابی

لانکوم ایدول اینتنس 2020

گل رز، یاس، چوب کشمیر

لانکوم ایدول آئورا 2021

وانیل، نمک، یاس، گل رز

لانکوم ایدول نکتار 2022

گل رز، پاپ‌کرن

لانکوم ایدول ناو 2023

گل رز، ارکیده، وانیل

لانکوم ایدول ادو پرفیوم

لانکوم ایدول ادو پرفیوم

عطر زنانه اصلی لانکوم ایدول ادو پرفیوم از آن عطرهای زیبایی است که به‌خوبی از نت گل رز و گلابی استفاده می‌کند. به همین دلیل هم من این عطر را گزینه‌ای همگانی، کاربردی، زنانه و مناسب برای استفاده روزانه می‌دانم. می‌توان به ماندگاری خوب این عطر اطمینان کرد، چراکه قدرت ماندگاری بالا همیشه به‌عنوان یکی از امضاهای برند لانکوم می‌درخشد. رگه‌ای از نت یاس در آمیزه لانکوم ایدول ادو پرفیوم وجود دارد که به تقویت ماندگاری نت گل رز کمک می‌کند.

نت گلابی هم جلوه‌های باطراوت و تازه‌ای به گل رز می‌بخشد، مثل بوی گل‌های رز تازه چیده‌شده. من همیشه عاشق نت گلابی در عطرها بوده‌ام، زیرا این نت به نظرم جلوه‌های میوه‌ای و باطراوت جذابی را بدون سویه‌های شیرین به عطرها اضافه می‌کند.

لانکوم ایدول اینتنس

لانکوم ایدول اینتنس

در سال 2020 بود که دومین عطر در مجموعه لانکوم ایدول با نام لانکوم ایدول اینتنس وارد بازار شد؛ عطری غلیظ‌تر و سنگین‌تر با محوریت همان عطر اصلی.

البته به‌جای نت گلابی در ساختار آغازین، با روایح پرتقال و نارنج مواجه می‌شویم که جلوه‌های پاییزی بیشتری به عطر داده‌اند. نت‌های پایه نیز با تمرکز بر روایح نعناع هندی و چوب کشمیر، امضای عطر در نت میانی که بر گل رز و یاس تمرکز دارد را تقویت می‌سازند. لانکوم ایدول اینتنس اساسا جلوه‌های باطراوت کمتری نسبت به لانکوم ایدول اصلی دارد. پس لانکوم ایدول اینتنس بیشتر با ماه‌های سرد سال و همچنین اوقات شب سازگاری و تناسب دارد. قدرت ماندگاری لانکوم ایدول اینتنس نیز مثل عطر اصلی در سطح بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید : لانکوم لا نویت ترزور نود لانکوم لا نویت ترزور نودلانکوم لا ویه است بله اینتنسمنت لانکوم لا ویه است بله اینتنسمنت

لانکوم ایدول آئورا

لانکوم ایدول آئورا

من شخصا انتظار داشتم که سومین ادیشن از این عطر درواقع یک محصول ادو تویلت باشد. پس وقتی که لانکوم ایدول آئورا به‌عنوان یک عطر ادو پرفیوم غلیظ و سنگین عرضه شد، من شدیدا تعجب کردم. اگر بخواهم لانکوم ایدول آئورا را توصیف کنم، باید بگویم که به خواهر عطر اصلی شباهت دارد، خواهری شیک و علاقه‌مند به مهمانی.

لانکوم ایدول آئورا به‌خاطر داشتن روایح گرم و نسبتا شیرین وانیل که در کنار روایح نمیکن و شفاف قرار می‌گیرد، برای قرارهای شبانه و خوش‌گذرانی در ساعات شب طراحی شده است. گل رز و یاس همچنان به‌عنوان امضای عطر اصلی حضور دارند، اما نت وانیل در لانکوم ایدول آئورا به ستاره نمایش تبدیل می‌شود. باید بگویم که طراحی بطری این ادیشن تا حدودی با بطری عطر اصلی تفاوت دارد، چراکه بخش زیرین بطری طوری صاف شده است که بدون تکیه به چیز دیگری بتواند کاملا روی یک سطح صاف بایستد (ویژگی خاصی که در ادیشن‌های قبلی وجود نداشت و انتقاد بعضی از خریداران عطرهای قبلی را به‌دنبال داشت).

لانکوم ایدول نکتار

لانکوم ایدول نکتار

لانکوم ایدول نکتار همچنان نت گل رز را به‌عنوان امضای عطر لانکو ایدول حفظ می‌کند. نام نت‌های پاپ‌کرن، کارامل و وانیل که در فهرست نت‌های این عطر آمده است، در درجه اول به ما می‌گوید که باید با عطر متفاوتی مواجه باشیم، اما به نظرم این نت‌ها برجستگی خاصی در لانکوم ایدول نکتار ندارند.

پس لانکوم ایدول نکتار اساسا عطر شیرینی نیست، بلکه با تمرکز بر همان نت باطراوت گل رز (به‌عنوان امضای عطر اصلی) شکل می‌گیرد. قدرت ماندگاری لانکوم ایدول نکتار نیز مانند لانکوم ایدول اصلی زیاد است، چراکه با یک ادیشن ادو پرفیوم مواجهیم.

لانکوم ایدول ناو

لانکوم ایدول ناو

در سال 2023 بود که یک ادیشن گل‌فام از عطر لانکوم ایدول با نام لانکوم ایدول ناو به این مجموعه اضافه شد. نت میانی با تمرکز بر رایحه گل رز همچنان به‌عنوان امضای عطر می‌درخشد، درحالی که نت ارکیده نیز به آن اضافه می‌شود تا ادکلن زنانه لانکوم ایدول ناو به عطری کاملا زنانه تبدیل گردد. ته‌مایه‌های وانیلی شیرین هم به‌خوبی با نت ارکیده آمیخته می‌شوند تا درنهایت سبک‌ترین ادیشن از عطرهای لانکوم ایدول تا به امروز شکل بگیرد.

لانکوم ایدول هالیدی لیمیتد ادیشن

در سال 2021، یک محصول ادیشن محدود در این مجموعه با نام لانکوم ایدول هالیدی لیمیتد ادیشن عرضه شد که غلظت ادو پرفیوم این کالکشن را حفظ می‌کند. چهره تبلیغاتی این عطر ادیشن محدود هم جولیا رابرتز (بازیگر مشهور آمریکایی) است.

زندایا: چهره تبلیغاتی عطرهای لانکوم ایدول

زندایا

با رونمایی از عطر لانکوم ایدول در سال 2019، زندایا (بازیگر و خواننده جوان آمریکایی) به‌عنوان سفیر جهانی لانکوم معرفی شد.

در تبلیغات اصلی لانکوم ایدول می‌بینیم که زندایا، سوار بر اسب، در لس‌آنجلس می‌تازد و بطری لانکوم ایدول را هم در دست دارد. زندایا در مراسم رونمایی از لانکوم ایدول نیز لباس خیره‌کننده‌ای به تن داشت که من شدیدا عاشقش شدم!

زندایا را می‌توان سخنگو یا نماینده جوان برند لانکوم دانست، درحالی که کمتر چنین چیزی را در برند لانکوم می‌بینیم. من گمان می‌کنم که لانکوم ایدول (در مقایسه با عطر پرفروش لانکوم، «لا ویه است بله») برای گروه سنی جوان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید : راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزورراهنمای عطرهای ورساچه کریستال راهنمای عطرهای ورساچه کریستالراهنمای عطرهای نارسیسو رودریگز راهنمای عطرهای نارسیسو رودریگزراهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی راهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزیراهنمای عطرهای دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه راهنمای عطرهای دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

 https://sokilondon.com/lancome-idole-vs-intense-vs-aura-vs-nectar-perfume/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟