راهنمای عطرهای شنل چنس

راهنمای عطرهای شنل چنس

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 6 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای شنل چنسشنل چنس ادو پرفیومشنل چنس ادو تویلتشنل چنس او فرششنل چنس او فرش ادو پرفیومشنل چنس او تندر ادو تویلتشنل چنس او تندر ادو پرفیومشنل چنس او وایو

شنل یکی از برندهایی است که نامش در جهان مُد و زیبایی با تجملات لوکس و پیچیدگی‌های هنرمندانه گره خورده است. در طول سال‌های متوالی، این برند عطرهای مشهور و نمادین بسیاری را روانه بازار کرده است که همگی موفقیت‌آمیز بوده‌اند و همچنان در میان علاقه‌مندان پرشور عطرها نیز محبوب هستند. یکی از کالکشن‌های برند شنل، «شنل چنس» نام دارد که مجموعه‌ای از عطرهای منحصربه‌فرد و جذاب را در اختیار شما می‌گذارد، درحالی که این عطرها درواقع به روح زنان مدرن تجسم می‌بخشند. من در این راهنمای جامع و کامل می‌خواهم تفاوت بین عطرهای «شنل چنس» را بررسی کنم و درباره نت‌های کلیدی و خصوصیات ویژه آنها صحبت کنم، درحالی که درباره بهترین موقعیت‌های مناسب برای استفاده از این عطرها هم نکاتی را خواهم گفت. فرقی نمی‌کند که از طرفداران سرسخت برند شنل هستید یا صرفا دنبال یک عطرامضای جدید می‌گردید، زیرا این راهنما به شما کمک می‌کند تا بهترین عطر سازگار با استایل و خصوصیات خودتان را در میان عطرهای کالکشن «شنل چنس» ‌پیدا کنید. از زمان عرضه اولین عطر این کالکشن با نام «شنل چنس ادو پرفیوم» (در سال 2005) تا به امروز، 6 ادیشن مختلف از شنل چنس به بازار آمده‌اند. در این مقاله می‌توانید تفاوت بین ادیشن‌های مختلف را کشف کنید.

عطرهای شنل چنس

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

شنل چنس ادو پرفیوم

2002

نعناع هندی، فلفل صورتی، مشک

شنل چنس ادو تویلت

2003

نعناع هندی، آناناس، مشک، لیموترش

شنل چنس او فرش ادو تویلت

2007

لیموترش، سدر، خس‌خس

شنل چنس او تندر ادو تویلت

2010

به، گریپ‌فروت، سنبل

شنل چنس او ویوا ادو تویلت

2015

پرتقال خونی، گریپ‌فروت، یاس

شنل چنس او تندر ادو پرفیوم

2019

رز، به، گریپ‌فروت

شنل چنس او فرش ادو پرفیوم

2023

چوب درخت ساج، مرکبات، آلدهید

شنل چنس ادو پرفیوم

شنل چنس ادو پرفیوم

به نظر من، عطر اصلی شنل چنس ادو پرفیوم درواقع بیشترین قدرت ماندگاری را در این کالکشن دارد. این عطر باکلاس و درجه‌یک که با تمرکز بر روایح نعناع هندی، مشک و یاس شکل می‌گیرد، می‌تواند به یک عطرامضای عالی برای شما تبدیل شود. من کسانی را می‌شناسم که هرروز از این عطر استفاده می‌کنند و دلشان می‌خواهد که همیشه این عطر در دسترسشان باشد. این عطر ساختار ساده و شفافی دارد، درحالی که برای استفاده در محیط‌های کاری و حرفه‌ای هم مناسب است. بنابراین من نمی‌توانم بگویم که شنل چنس ادو پرفیوم با استفاده در ساعات شب تناسب دارد.

شنل چنس ادو تویلت

شنل چنس ادو تویلت

شنل چنس ادو تویلت درواقع تفسیری سبک از عطر اصلی شنل چنس را در اختیار شما می‌گذارد. این ادیشن ادو تویلت که اساسا شبیه به عطر اصلی ساخته شده است، از روایح آناناس و لیموترش هم استفاده می‌کند تا ساختاری باطراوت به این عطر بدهد. نت‌های میانی هم از سنبل و یاس سرچشمه می‌گیرند تا جلوه‌ای گل‌فام به شنل چنس ادو تویلت داده باشند. البته رایحه نعناع هندی که در نت‌های پایه ادیشن ادو پرفیوم وجود دارد، در این ادیشن ادو تویلت چندان قابل توجه نیست.

شنل چنس او فرش

شنل چنس او فرش

شنل چنس او فرش، اولین فلنکری بود که در کالکشن عطرهای شنل چنس عرضه شد. این ادیشن برای کسانی مناسب است که علاقه زیادی به روایح سدر دارند. شنل چنس او فرش حسی ویژه در شما به‌وجود می‌آورد، شبیه به قدم زدن در جنگل درختان سدر، وقتی که بوی باطراوت و سبز گیاهان و درختان از دل طبیعت به‌سوی ما می‌آید و دورتادور ما را احاطه می‌کند.

شنل چنس او فرش عطری سبک، خنک و باطراوت است که گزینه‌ای عالی برای ماه‌های گرم سال یا استفاده روزانه خواهد بود. این عطر شفاف و نشاط‌آور به‌هیچ‌وجه ساختار غلیظی ندارد و بنابراین به‌راحتی می‌توان از آن برای موقعیت‌های کژوال یا رسمی استفاده کرد. به نظر من، شنل چنس او فرش را باید خنثی‌ترین عطر در کالکشن عطرهای شنل چنس بدانیم که به‌راحتی در گروه عطرهای یونی (مشترک برای مردان و زنان) قرار می‌گیرد.

شنل چنس او فرش ادو پرفیوم

شنل چنس او فرش ادو پرفیوم

در سال 2023 بود که ادیشن شنل چنس او فرش ادو پرفیوم برای اولین بار عرضه شد. همان‌طور که از نام این عطر پیداست، شنل چنس او فرش ادو پرفیوم درواقع یک ادیشن سنگین‌تر و غلیظ‌تر از عطر اصلی او فرش را در اختیار شما می‌گذارد. این عطر چوبی اساسا ساختار شادابی دارد و از نت چوب درخت ساج (ماده‌ای کمیاب) برای آفرینش عطری گرم و غلیظ استفاده می‌کند. طراوت خاص این عطر به‌واسطه مرکبات در نت آغازین پدید می‌آید، درحالی که رگه‌هایی از نت سرمست‌کننده آلدهید (شبیه به شنل نامبر 5) نیز در آن به مشام می‌رسد. من فکر می‌کنم که شنل چنس او فرش ادو پرفیوم به‌راحتی در گروه عطرهای یونی (مشترک برای مردان و زنان) قرار می‌گیرد و قدرت ماندگاری آن هم بسیار بهتر از عطر شنل چنس او فرش ادو تویلت است.

بیشتر بخوانید : بلو شنل ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم ـــ تفاوت‌های کلیدی بلو شنل ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم ـــ تفاوت‌های کلیدیراهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال راهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوالراهنمای عطرهای شنل گابریل راهنمای عطرهای شنل گابریل

شنل چنس او تندر ادو تویلت

شنل چنس او تندر ادو تویلت

شنل چنس او تندر ادو تویلت در سال 2010 به بازار آمد. این عطر که بسته‌بندی صورتی و زیبایی دارد، درواقع دخترانه‌ترین عطر در کالکشن شنل چنس است که عطری میوه‌ای، باطراوت و نسبتا شیرین محسوب می‌شود. نت‌های اصلی این عطر از بِه و گریپ‌فروت سرچشمه می‌گیرند، درحالی که به‌مرور زمان نیز روایح گل‌فام مانند سنبل و یاس (که در عطر اصلی هم حضور دارند) خودشان را نشان می‌دهند.

شنل چنس او تندر ادو پرفیوم

شنل چنس او تندر ادو پرفیوم

من شخصا عطر زنانه شنل چنس او تندر ادو پرفیوم را به ادیشن ادو تویلت آن ترجیح می‌دهم. این عطر نه‌تنها غلظت بیشتر و ماندگاری بهتری دارد، بلکه از نت گل رز به‌جای گل سنبل استفاده می‌کند که حجم بیشتری را در آمیزه عطر پدید می‌آورد. به همین دلیل است که شنل چنس او تندر ادو پرفیوم اساسا به عطر جذاب‌تر و دلپذیرتری نسبت به ادیشن ادو تویلت آن تبدیل شده است.

شنل چنس او وایو

شنل چنس او وایو

عطر شنل چنس او وایو در سال 2015 وارد جهان عطرها شد. شروع این عطر با انفجاری جذاب از نت‌های مرکباتی پرتقال خونی و گریپ‌فروت شکل می‌گیرد. این عطر که به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای آب‌وهوای گرم و شرجی شناخته می‌شود، یک عطر روزانه و بسیار خنک است. در آمیزه این عطر می‌توانید نت یاس (که در عطر اصلی شنل چنس حضور دارد) و رایحه سبز خس‌خس (که در شنل چنس او فرش به مشام می‌رسد) را احساس کنید. البته یک‌بار دیگر با یک عطر ادو تویلت مواجه هستیم. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که شنل چنس او وایو در تمام ساعات روز ماندگاری داشته باشد.


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/chanel-chance-perfume-range/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟