بهترین عطر ورساچه دیلن کدام است؟

بهترین عطر ورساچه دیلن کدام است؟

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 ساعت پیش
اشتراک گذاری :

اگر می‌خواهید بدانید که کدام عطر «ورساچه دیلن» در میان ادیشن‌های مختلف این عطر واقعا عطر بهتری است، قطعا به جای درستی آمده‌اید. من در این مقاله می‌خواهم که ادیشن‌های سه‌گانه ورساچه دیلن را بررسی کنم و از تفاوت‌های بین این عطرها بگویم.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

دیلن بلو

2017

سیب سبز، میخک، گل رز، مشک

دیلن تورکویز

2020

لیموترش، گواوا، فریزیا، کلروود

دیلن پرپل

2023

میوه ماهونیا، گلابی، فریزیا، ایزو ای سوپر

بهترین عطر ورساچه دیلن

ورساچه دیلن بلو

ورساچه دیلن بلو

ورساچه دیلن بلو، یک عطر میوه‌ای ساده با رگه‌هایی از نت‌های آروماتیک است. در آغاز شاداب و باطراوت این عطر، نت سیب سبز به مشام می‌رسد که تسلط ویژه‌ای در این عطر دارد، درحالی که رفته‌رفته به نت باطراوت و میوه‌ای هلو می‌رسیم. همزمان با ته‌نشین شدن عطر، ته‌مایه‌های آروماتیک هم شروع به جلوه‌گری می‌کنند: شبدر و میوه گل رز همراه با مایه‌های نسبتا چوبی. علاوه بر اینها، جلوه‌های گل‌فام محدودی هم در ورساچه دیلن بلو حضور دارند اما به‌طور خاص نمی‌توان نت دقیقی را از این نظر شناسایی کرد.

من شخصا ورساچه دیلن بلو را نسبتا غیراصیل و کسل‌کننده می‌دانم. در ضمن، با این‌که ورساچه دیلن بلو به‌عنوان یک عطر ادو پرفیوم معرفی شده است، اما قدرت ماندگاری قابل توجهی ندارد.

در تصاویر تبلیغاتی این عطر می‌توانید چهره بلا حدید (مدل مشهور) را ببینید. تصاویر این مدل مشهور در تبلیغات ورساچه دیلن تورکویز هم به چشم می‌خورد.

ورساچه دیلن تورکویز

ورساچه دیلن تورکویز

ورساچه دیلن تورکویز از عطرهای باطراوت و تابستانی این مجموعه است. من همزمان با شروع این عطر، بوی لیموترش را همراه با نت پرتقال احساس می‌کنم (چیزی که عطر والنتینو دونا بورن این روما یلو دریم را به یاد من می‌آورد). به نظرم این نت‌های مرکباتی برای روزهای تابستانی و همچنین شرایط آب‌وهوایی مرطوب و شرجی واقعا ایده‌آل و عالی هستند.

وجود نت میوه‌ای گواوا در ورساچه دیلن تورکویز هم باعث می‌شود که این عطر به عطری استوایی و جذاب برای استفاده در تعطیلات و سفرهای ساحلی تبدیل شود.

وقتی که نت لیموترش ته‌نشین می‌شود، رگه‌های جذابی از نت‌های فریزیا، انگور فرنگی سیاه و یاس خودنمایی می‌کنند که ته‌مایه‌های گل‌فام و زنانه‌ای را در عطر ورساچه دیلن تورکویز می‌آفرینند.

ورساچه دیلن تورکویز در گروه عطرهای ادو تویلت قرار می‌گیرد و درنتیجه نمی‌تواند که قدرت ماندگاری بالایی داشته باشد. بنابراین من پیشنهاد می‌کنم که از این عطر در ساعات روز و ماه‌های گرم سال استفاده کنید.

چهره تبلیغاتی ورساچه دیلن تورکویز هم کسی نیست جز هیلی بیبر.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

ورساچه دیلن پرپل

ورساچه دیلن پرپل

ورساچه دیلن پرپل، عطر محبوب و دلخواه من در رده عطرهای ورساچه دیلن است. پس اگر کسی از من بپرسد که کدام عطر ورساچه دیلن را پیشنهاد می‌کنم، پاسخ من قطعا همین عطر زنانه خواهد بود. این عطر میوه‌ای و شاداب، من را به یاد فضای خاصی می‌اندازد: راه رفتن در فروشگاه‌های ویکتوریا سیکرت. جذابیت دیگر ورساچه دیلن پرپل هم برای من این است که می‌توانم از این عطر برای مهمانی‌های ساحلی در تعطیلات تابستانی استفاده کنم!

دلیل این‌که من ورساچه دیلن پرپل را به‌عنوان بهترین عطر در میان عطرهای ورساچه دیلن معرفی می‌کنم، استفاده از نت‌های مصنوعی مدرن در ساخت آمیزه این عطر است که واقعا به افزایش ماندگاری آن کمک کرده است. این نت‌ها عبارتند از پوماروز، آمبروکسان، ایزو ای سوپر و سیلکولید. مجموعه همین نت‌های خاص و جدید هستند که مایه‌های خامه‌ای، لطیف و زنانه‌ای را در ورساچه دیلن پرپل پدید می‌آورند که به‌خوبی هم نت‌های میوه‌ای را تقویت می‌کنند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ورساچه کریستال راهنمای عطرهای ورساچه کریستال


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/which-is-the-best-versace-dylan-perfume/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟