Dior - Dior Homme Intense

دیور هوم اینتنس

مردانه
کد کالا : ATR-31030
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-31030
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    265
  • نمی پسندم
    92
  • - 25 سال
    23
  • + 25 سال
    148
  • + 45 سال
    15
  • روزانه
    36
  • رسمی
    133
تعداد رای های ثبت شده : 933
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ادکلنی پیچیده، محصول سال 2007 و جانشین شایسته ادکلن Dior Homme است. این ادکلن همچون خلف خود رایحه گلها و چوبهای معطر را در خود جای داده است. نمای شیشه آن همچون Dior Homme بوده و رنگ مایع آن کمی تیره تر است.

«دیور هوم اینتنس» عطری‌ست که جلوه‌های اشرافی ناب و پیچیدگی‌های ظریف و واضح را در یک محصول ادو پارفیوم نیرومند و سخاوتمند گرداگرد هم جمع می‌کند.

این عطر که میان تکینگی و هوس‌انگیزی جسورانه نوسان می‌کند،‌ سرشت کهربایی و چوبی‌اش را با ردی عمیقا پیچیده همراه می‌سازد؛ ردی که سویه‌های هوس‌انگیز و ظریف زنبق را با سویه‌های مشک‌فام و میوه‌ای برگرفته از گل ختی اکوادوری آمیخته می‌کند. نت غلیظ زنبق در «دیور هوم اینتنس» به‌واسطه رایحه کهربا و روایح چوبی در نت‌های پایه نیرومندتر می‌شود تا بتواند جذابیت‌های قدرتمندش را به بیرون تراوش کند. «دیور هوم اینتنس» تفسیری هوس‌انگیز است که رد خاصش شما را به‌سوی خودش فرامی‌خواند.

توجه: این محصول به تازگی ملایم‌تر شده و از ماندگاری و پخش بوی آن کاسته شده است.

با استفاده از این ادکلن روزهای لذت بخشی را برای شما آرزومندیم .

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق
نمره کاربران
Dior Homme Intense-دیور هوم اینتنس
رایحه
8.2
289 رای
ماندگاری
7.8
370 رای
پخش بو
7.6
364 رای
طراحی شیشه
8.2
289 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (731 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با احمدP موافقم اینا حرف و حدیثه برادر من .از دیور بهتر وجود نداره و نخواهد داشت.
31 مرداد 1394 پاسخ تشکر

با سلام
دیور هوم اینتنس یه ورژن دیگه داره که توش رایحه میوه گلابی نداره،توی این سایت ندیدمش،سازنده ی عطر Francois Demachy هستش ،میخواستم بپرسم کسی تا حالا ازش استفاده کرده،کدوم بوی بهتری داره؟ممنون از مدیر سایت و اساتید محترم عطرشناس.
08 شهریور 1394 پاسخ تشکر
علی جان Francois Demachy تقریبا 83 تا عطر و کلون از سال 1998 برای dior ساخته چه نسخه 2007 چه نسخه 2011 خودش ساخته هردو بسیار شباهت دارند بهم بهنوان کار رسمی خوبن من 2007 دارم تازه گرفتم هنوز ریفرمول نشده ولی 2011 گویا خیلی از پخش و ماندگاری زیادش کاسته شده.
09 شهریور 1394 پاسخ تشکر
سلام MHASK عزیز خوبین؟
دقیق خاطرم نیست اما مثل اینکه میگفتید از نزدیکانتون در کمپانی دیور مشغول به کارن. به نظرم ازشون بخواید از مسوولین و عطرسازان این کمپانی در باره دلیل ریفرموله شدن دیور هوم اینتنس پرس و جو کنن تا یکی از بزرگترین معماهای دنیای عطرها که ریفرموله شدنه برای کسانی که اطلاع دقیق و واضح ندارن از هاله ی ابهام خارج بشه.
09 شهریور 1394 پاسخ تشکر
سلام شروین جان
پرسیدم گویا یه چیز شیمیایی به نام le geôlier
(نمی دونم به فارسی چی میشه) که باعث پخش و ماندگاری میشه که اگر توجه کرده باشید اکثر کارای قوی دارن ضعیف میشوند
تا اونجا که متوجه شدم باید عطر ها رو طبیعی تر درست کنن و دیگه حق استفاده از le geôlier ندارند.
شروین جان نسخه 2007 یکمی سخت پیدا میشه ولی تونستی بگیر اون هنوز خوبه
10 شهریور 1394 پاسخ تشکر
سلام
اینی که MHASK جان میگن باید یه جور فیکساتور باشه که از نوع شیمیاییش هست. چون فیکساتورها باعث تفکیک رایحه ها و ماندگاری و کمک به پخش بالا در کنار موارد دیگر مثل اتانول میشن. اما برای من عجیبه یعنی واقعا این باعثش شده ؟ کلی فیکساتور طبیعی وجود داره ! نه منطقی نیست من یکبار در عطر تق هرمس درباره این قضیه ریفرموله شدن نوشتم و هنوزم به نظرم این منطقی ترین هست همچنین اسناد IFRA هم دقیقا دارن همین حرف رو میزنن. بد نیست دوستان یک نگاهی به این لینک ها داشته باشن. خیلی خوب توضیح داده مخصوصا اون اصلاحیه نشست ۴۴ رم IFRA رو خوب مطالعه کنن که حتی وانیل رو قصد کم کردنش رو در عطرها دارن. (لینک دوم) در لینک سوم هم به استاندار اروپا برای آلرژی اشاره شده اونم ببینید خوبه.

در مورد حرف MHASK جان از قضا اینطوری که من فهمیدم هدف کوچ کردن به سمت اسانس های حرفه ای شیمیایی هست واقعا نمیشه گفت شیمیایی اما خوب همون آزمایشگاهی ها. چون خیلی از گونه هایی عطری در خطر انقراض هستن!

http://www.nstperfume.com/2009/09/29/perfumista-tip-on-reformulations-or-why-your-favorite-perfume-doesnt-smell-like-it-used-to/
http://www.aromaconnection.org/2009/05/ifras-proposed-44th-amendment-more-grief.html
http://www.telegraph.co.uk/news/health/news/10860886/Chanel-and-Dior-forced-to-reformulate-perfumes-under-new-EU-laws.html
10 شهریور 1394 پاسخ تشکر

با سلا خدمت اقا ali.
دوست عزیز اون یکی که شما میگید توش گلابی نداره نسخه سال 2007 هستش.
پخش و ماندگاری هر دو صد البته زیاد و سنگین هستش .در مورد اینکه کدام یکی بوی بهتری دارند تفاوت زیادی با هم ندارند اون جور که من تست کردم هر دو بوی شیرین و گرم فوق العاده ای دارند و مخصوصا جذاب ولی به نظر من نسخه 2011 رو بیشتر میپسندم تا 2007 کلا یه کار شیک و باکلاس و همه پسندی هستش و در خریدش نباید شک کرد ولی به هر حال خودتون صاحب نظرید اقا ali به نظر من هر دو رو تست کنید بعد تصمیم بگرید.
09 شهریور 1394 پاسخ تشکر
بابت پاسخ کامل و سریع ممنون
09 شهریور 1394 پاسخ تشکر

sccs(کمیته علمی ایمنی مصرف کننده) از زیرمجموعه های اتحادیه اروپا بحساب میاد کار این کمیته نظارت بر تولید محصولات ارایشیه مدتیه که این کمیته گیر داده به مواد حساسیت زا ولیست قرمزی از این مواد تهیه کرده که در راس اونا عصارایه که از خزه ای بدست میاد بنامoakmossکه خاصیت تثبیت کنندگی داره.جالب اینه که فقط 2درصد مردم به این سری مواد حساسیت نشون میدن وجالبتر از اون اینکه تو همین اتحایه سیگار تولید وپخش میشه انگار نه انگار.بعضیا میگن دستهایی پشت پردست وgivaudan(بزرگترین تولید کننده اسانس ) را مقصر میدونن.مقصر هر کی هست گردنش کور بشه الهی
11 شهریور 1394 پاسخ تشکر
میشه حدس که givaudan (بزرگترین تولید کننده اسانس) یه پول خفن داده به sccs(کمیته علمی ایمنی مصرف کننده) تا به تثبیت کننده های مورد استفاده در عطرها گیر بده تا فروششون کم بشه و خودش به سوددهی زیاد برسه :)))
کلا جنگ سر پوله :)
11 شهریور 1394 پاسخ تشکر
جالب اینجاست درصد حساسیت افراد به اسانس های روغنی عطری که مثلا همین givaudan میزه بیشتر از ادکلن هاست !

و باز هم نکته جالب تر اینه که این ها همه ی اسانس ها رو از ادکلن ها کپی می کنن. مسلما با این کار باعث رو آوردن افراد به اسانس میشن. من خودم به شخصه بعضی از کارهای خیلی خاص رو که مرکباتی و میوه ای هستند رو از اسانس های خیلی کیفیت بال (که حقیقتا بوی های بسیار طبیعی دارن) استفاده می کنم چون ماندگاریشون خیلی بیشتر دلیل عمدشم غلظت هست ضمنا این شرکت های اسانس پول تبلیغات رو هم نمیدنن همه رو شرکت ادکلن انجام میده اینام مثل یک کفتار میان مرده خواری می کنن !!! این کار هم مسلما بهترین راه برای سوق افراد به سمت اسانس هست!
11 شهریور 1394 پاسخ تشکر

امروز اومده بودم یه تحقیقی اینجا بکنم واسه خرید یک عطر زمستانی که این تاپیک رو دیدم.من پارسال DHIخریدم البته کلا بدون تحقیق و توجه به کد و ... چون سالها پیش هم ازش داشتم و عاشقش بودم.کلا تغییر محسوسی نسبت به خرید قبلیم حس نکرده بودم.الان که بحث کدها رو دیدم دفتم نگاه کردم.جالب بود واسم که کدش 4R12 هستش.اینجور که دوستان میگن این وضعش خیلی خرابه ولی چرا من متوجه نمیشم؟؟!! بوش که مثل همیشه عالیه ماندگاری متوسط رو هم که مانند قبل داره.من متوسط رو با تام فورد بلک ارکید که استفاده میکنم مقایسه میکنم.نمیدونم برخی دوستان چه جوری به نظراتی مغایر با نظر من رسیدن ولی دیور هوم اینتنس هنوز واسه من دوست داشتنیه.
11 شهریور 1394 پاسخ تشکر
یعنی تام فرد بلک ارکید متوسط هست ! این کلن قوی ترین کاری هست که من تا الان در طول مدت زندگی عطریم دیدم !!!!!! ماندگاریش که مثل چسب می مونه! پخششم مثل باد !!! اگر این متوسط باشه من دیگه حرفی ندارم.
11 شهریور 1394 پاسخ تشکر
ممنون جناب رضا آرین عزیز...والا من اوایل 2014(4p01) رو تست کردم..دیور هوم اینتنس ضعیف شده بود/تا جایی که عطر افشان عزیز هم موقع فروش محصول تلفنی به مشتری اعلام میکرد/ و حالا شما میفرماید 4R12 رو دارید و مشکلی توش نمیبینید...شاید( شاید) اوضاش عوض شده باشه...خوبه دوستانی که بچکد مشابه شما رو دارن هم نظر بدهند..چون این مسایل بر اساس تجربه شخصی مصرف کنندگان عزیز میباشد..نظر شما هم محترم.
11 شهریور 1394 پاسخ تشکر

این که می گن Dior دیگه زده به پایش راسته ؟
بین این کلن و گرلن اینتنس کدوما رو پیشنهاد می کنید ؟
02 مهر 1394 پاسخ تشکر
از نظر من همیشه دیور و بعد گرلن...
03 مهر 1394 پاسخ تشکر

باسلام یه راهنمایی از اساتید میخواستم من ۵۰میل این کارو به شرط سری ۲۰۰۷ خریدم چطوری میشه سری قدیم و جدیدرو از شیشه ادکلن تشخیص داد؟
09 مهر 1394 پاسخ تشکر
با سلام
مصطفی جان اگه بچ کد زیر شیشه و ته جعبه با عدد 7 شروع بشه سری 2007 هست .
می تونی یه سری هم به این سایت بزنی و کد کلون رو چک کنی
www.checkfresh.com
موفق باشی ******
09 مهر 1394 پاسخ تشکر
سلام آقا مصطفی..اول بگو چند خریدی؟تا جوابتو بدم..:-)
خوب حالا که آنلاین نیستی..پس ایندفعه تو بردیو من جوابتو دارم جولوتر میدم....مبارکت باشه..جعبه سری 2007 روش یه خطوت میبینی(کادر بندی داره)..صاف و مات نیس..یککم برق میزنه...حالا بریم شیشه ادکلن...دربش رو که بر میداری افشاننده نوار دورش استیله..در صورتی که 2011 مشکیه//
زودتر ازم میپرسیدی نمیزاشتم به امید فروشنده برش داری..راهشو بهت میگفتم خودت تشخیصش میدادی.
10 مهر 1394 پاسخ تشکر
سلام دوستان من ادکلن باز حرفه ای نیستم دیور اینتنسی که گرفتم زیر شیشه اش بعد از اسم ادکلن اینو نوشته 75008 paris france یعنی سری 2007 ؟نوار سرش هم استیله
27 مهر 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
ممنون majzoob جان...دیور اینتنس 2007 واسه من بچکدش 9 شروع میشه..یعنی تولید 2009 هست(مدل 2007).....چون مدل 2007 تا سال 2010 هم تولیدشو داشته.. ;-)
بهترین راه تشخیص همونیه که گفتم
10 مهر 1394 پاسخ تشکر
با سلام
بله حق با شماست ساحا جان
بچ کدهایی که با 7 ، 8 ، 9 و 0 شروع میشن سری 2007 هست
بنده منظورم سال تولیدش بود
ممنون از توضیح تکمیلی شما ;-)
10 مهر 1394 پاسخ تشکر

0
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
به majzoob جان..
خواهش میکنم..با این توضیحات که عرض شد بدون چک کردن بچکد....از رو سلیفون حتی شیشه یا جعبه میتونید تشخیص بدهید.گهگاهی پیش اومده خوندن بچکد از زیر سلیفن سخته..مخصوصا ادکلنهای تولید قدیم که میمونه تو مغازه
11 مهر 1394 پاسخ تشکر

دوستان من ميخوام اين ادكلنو بخرم بنظرتون خوبه من دنبال يك ادكلن ميگردم DIOR HOMME PARFUME ميخوام بدونم اين همونه يا نه تشكر
11 مهر 1394 پاسخ تشکر
خیر. parfume سری جدید هست و تازه وارد بازار شده است بو های سری هوم به دلیل زنبق شبیه هم هستند. بنده این کار جدید را تست نداشتم در این مورد جناب وظیفه بیشتر می تواند شما را راهنمایی کند چون تست داشته اند.
موفق باشید.
11 مهر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : افشين
سلام افشین جان
ضمن تبریک بخاطر حسن انتخابت
Dior Homme Parfum Christian
Dior تولید سال 2014 هستش و در حجم 75 و غلظت پرفیوم عرضه شده
در ظاهر تقریباً شبیه به اینکاره که نت اولیه اش چرم و زنبقه
پیشنهاد میکنم هر دو کار رو در کنار هم تست کنی عزیزم تا تفاوت رو کاملاً احساس کنی
11 مهر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : افشين
دیور پرفیوم پخش و ماندگاریش عالیه..منتها بر خلاف دیور اینتنس که زنبق برجستست ...دیورپرفیوم چرم به همراه زنبق توش حس میکنی...حتما قبلش تست کن..کاره قابلیه
11 مهر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : افشين
یک پیشنهاد صرفا.
دو کار uomo برند ولنتینو رو هم یک تستی داشته باشید. بخصوص uomo جدید (۲۰۱۵) را سبک بویی شبیه به dior homme را دارند. بخصوص در نت اول کار.
12 مهر 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : افشين

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟