CLIVE CHRISTIAN - Town & Country

کلایو کریستین تاون اند کانتری

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-147714
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کلایو کریستین
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-147714
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

CLIVE CHRISTIAN Town & Country - کلایو کریستین تاون اند کانتری

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به سالویا اسکلاریا، عنبر، چوب صندل سفید اشاره کرد.

برند کلایو کریستین
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سالویا اسکلاریا
اسانس میانی عنبر
اسانس پایه چوب صندل سفید
نمره کاربران
Town & Country-کلایو کریستین تاون اند کانتری
رایحه
7.3
6 رای
ماندگاری
9
6 رای
پخش بو
9.3
6 رای
طراحی شیشه
9.2
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
4
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
برند کلایو کریسچین یک برند لوکس و گرانقیمت هست مثل خیلی از برند های مطرح لوکس دنیا و صرفا لوکس بودن و بالا بودن قیمت یک محصول باعث نمیشه که مواد اولیه استفاده شده گران یا کمیاب باشند.
وقتی این عطرو روی پوستم اسپری کردم اولین چیزی که حس کردم ترکیب روایح تازه مرکباتی بود به همراه روایح گیاهی و علفی که از نوت مریم گلی حاصل میشه. بعد از حدود بیست دقیقه که مرکبات تبخیر شدند ترکیب روایح مریم گلی، چای سفید سوزنی چینی و هل رو استشمام کردم به همراه امبروکسان و چوب صندل و کمی پارچه کشمیر. نکته بسیار ناراحت کننده برای من این بود که با توجه به قیمت بسیار بالای ۵۰۰ دلاری این عطر برای ۵۰ میل انتظار داشتم که امبر گری( مشک نهنگ عنبر) استفاده شده این عطر واقعی باشه که متاسفانه برای مشام من امبروکسان به جای امبر گری استفاده شده بود. امبروکسان مولکول شیمیایی هست که در عطر های ۱۰ دلاری هم میبینیم و درسته که امبر گری واقعی هم مولکول امبروکسان داره اما جدای از اون روایح حیوانی و دریایی و بسیار عمیق تری هم داره و به دلیل قیمت بسیار بالا و کمیاب بودنش فقط در عطر های آرتیسان و با تیراژ کم استفاده میشه. مولکول هایی مثل امبروکسان یا ایزو ای سوپر باعث میشن عطرتون پخش و پرتاب بوی بسیار بالایی داشته باشه و عطرتون برای بقیه از چند متری قابل استشمام باشه ولی خودتون بعد از چند دقیقه به عنوان کسی که عطرو پوشیدید به احتمال بالا دچار کربویی میشید و دیگه نمیتونید درست رایحه رو درک یا تحلیل کنید. شیرینی این رایحه خیلی کم هست و ترکیبش با سایر روایح آروماتیک و لطیف هل و مریم گلی و چوب صندل و کمی چرمی رایحه بسیار باکلاس و شیکی به وجود آورده اما قیمت این عطر بنظر من با توجه به شیمیایی بودن نوت امبرگری بسیار بسیااااار بالاست.
15 تیر 1403 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : ادیب جلالی محمدعرفانی

بعضی عطرا به واسطه ی عطرساز و برندی که ساختتش معروف میشن، بعضیا به واسطه ی چهره های تبلیغاتیشون، یسریا بخاطر کیفیت رایحه و همینطور یونیک و خاص بودنش و بعضیام بخاطر اینکه اولین بار مختص یه شخصیت مشهور ساخته شدن!! درست مثل این عطر که در سال۱۹۲۵ برای وینستون چرچیل ساخته شده و یکی از عطرای مورد علاقه اش بوده (البته کرید تاباروم هم یکی دیگه از عطرای مورد علاقه ی چرچیل بوده، گویا جناب چرچیل علاوه بر سیاستمدار، نویسنده، فیلسوف و غیره، عطرباز هم بوده🤗)
در مورد عطر تاون اند کانتری هم باید بگم علاوه بر اینکه عطر مورد علاقه چرچیل بوده، اسم برند فاخر کلایو کریستین (که اون زمان به اسم:the crown] perfumery] فعالیت میکرد) هم پشتشه،
درمورد رایحه هم با یه عطر شرقی، آروماتیک و به نظر من کلاسیک طرف هستین (درمورد رایحه دوستان عزیز جناب الهی و نوروزی به طور دقیق شرح دادن این پایین، با تشکر ازشون🙏)
ولی نکته ی مهمی که باعث میشه هرکسی نتونه سمت این عطر بره، قیمت فضاییش هست که به عبارتی شیشه پنجاه میلش حدود سی و دو میلیون آب میخوره (هر یک میلش حدود ششصد و پنجاه تومن🤦‍♂️)و باید بگم فقط اون قشر چهار درصدی معروف میتونن سمتش برن!! به هرحال از قدیم گفتن: دارندگی و برازندگی، هرچند وضعیت اقتصاد مملکت این روزا جوری شده که بیشتر اونایی که الان دارن، به هیچ وجه برازنده نیست به هیچ وجه!!
17 تیر 1403 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سالمی nazanin

9
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
به معنای واقعی ، کلمه ی شاهکار از هر لحاظ برازندشه👌🏻
از لحاظ رایحه تکمیل و بی عیب و نقص 👌🏻
از لحاظ پرفورمنس بی همتا ، پخش و خط بوی فوق العاده ، ماندگاری هم بسیار عالی ، هر چیزی از یک عطر میخواید در کلایو کریستین تاون اند کانتری موجوده ، تنها ایرادی که داره قیمت نجومی این عطر هست و بدتر از آن ۵۰ میل بودنشه ، قیمت بسیار نجومی و ۵۰ میل !
به جز این مشکل ، هیچ ایراده دیگری نداره از نظر من .
برای حس کردن واژه ی لوکس و شاهکار سراغ این عطر برید ، اگه عطر بازید این عطر راضیتون میکنه به شدت .
عطریه که توصیفش سخته .
در کناره همه ی این ها ، اگه دنبال بازخوردای شگفت انگیز هستید ، حتما از این اثر هنری استفاده کنید و همینطور دنبال لذت بردن ، که بی نهایت هم برای خودتون لذت بخشه رایحش و چندین برابر بیشتر هم برای دیگران لذت بخش است .
کلایو کریستین تاون اند کانتری تبدیل به پر بازخورد ترین عطرم شد ، و تونست برای من عطرای اسم و رسم دار و معروفی رو پشت سر بزاره توی بازخورد .
اینا فقط تجربیات شخصیه بنده بود ، و چون دنیای عطر بسیار بسیار پیچیدست و سلیقه و شامه ی افراد هم بسیار متفاوت هست ، پیشنهاد می‌کنم اگه خواستین این عطر رو تهیه فرمایین ، اول یه دکانت ازش بگیرید بعدش اقدام به خرید ۵۰ میلش کنید ، به دلیل قیمت بالاش نسبت به ۵۰ میل بودنش میگم .
در این عطر هم روایح شیرین رو میشه دریافت کرد ، هم تلخ و همینطور ترش ، ، کاملا عطره معتدلیه ، گرما و خنکیش کاملا به نظرم به یک اندازست ، و خیلی هنرمندانه بالانس شده این ترکیبه خنکی و گرما ، در مجموع کار تمامیه روایح به دقت و ظرافت بالانس شدن و همه چی در این شاهکار به اندازست 👌🏻
حرف آخرم اینکه کلایو کریستین تاون اند کانتری بسیار عطره اغواگرانه ای هست از نظر اطرافیان ، و اگر دنبال این مورد از عطرایید ، این عطر به کارتون میاد .
شاد باشید
14 تیر 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی ادیب جلالی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟