XERJOFF - Alexandria II

زرجوف (زرجف) الکساندریا 2

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43494
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-43494
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 500
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
25,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    127
  • نمی پسندم
    18
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    68
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    7
  • رسمی
    71
تعداد رای های ثبت شده : 401
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «الکساندریا 2» شهری نامرئی است که همچون قلمروی از جنس چوب برای خدایان خلق شده؛ آمفی‌تئاتری باشکوه که شور و احساسات سرمست‌شده ما را به صحنه می‌آورد؛ آیینی راز‌آلود که گوهر درونی شما را فرامی‌خواند؛ گذرگاهی برای مناسکی سرورآمیز که سرشاری ناب و درونی این عطر را همچون آیینی جاودانه جشن می‌گیرد. «الکساندریا 2» همچون بخورهای پُردودی است که در تاریکی شعله‌ورند؛ همچون چشم‌های پُر از شور و شوق؛ و همچون نامه‌ای عاشقانه و بلند که انگار وسعتی به اندازه یک کتابخانه دارد. «الکساندریا 2» صمیمیت و جذابیت یک گل رز شکوفاشده را درون خود دارد؛ یا همچون نیمه گمشده یک سیب است، یا نیروی دلنشین سدر، یا وسوسه مرگبار یک گل برف. «الکساندریا 2» رودی از موج‌های شورانگیز است که در میانه یک شهر می‌خروشد؛ آنجا که نت عود کامبوجی همچون ملکه‌ای جادویی به درون روح شما گام می‌گذارد و صدای ناقوس‌های پُرهیاهو می‌گویند که او به تالار سلطنتی‌اش بازگشته است، آن هم با دنباله و ردی گران‌بهاتر از طلا.

در محصولات برند زرجف خیسی دور والف و محل اسپری در هنگام باز کردن ادکلن رایج است که در برخی موارد باعث خوردگی شیشه می شود و برند زرجف هنوز راهکار مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ نکرده است . 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب ، اسطوخودوس ، دارچین ، اقاقیای پالیساندر
اسانس میانی رز ، سدر ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Alexandria II-زرجوف (زرجف) الکساندریا 2
رایحه
9
150 رای
ماندگاری
9.1
150 رای
پخش بو
8.9
150 رای
طراحی شیشه
9.3
150 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (111 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
الکساندریا ۲
هرچه بو میکنی نمیدونی چی توی این عطره
یه راز خوشبوی عمیق که قبلا هیچ جا ندیدی
با ماندگاری وحشتناک البته روی لباس
14 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : MAHMOUD پدرام محمدی
سلام و ارادت.
در مورد راز خوشبوی عمیق با شما هم عقیده هستم البته بیشتر در اپنینگ کار و شاید ۱۵-۲۰ دقیقه نهایتا...اما بعد ازون من رو یاد روزهایی انداخت که مادرم برای خواهرم که نوزاد بود از پودر بچه اورجینال جانسون (که این روزها دیگه به سختی پیدا میشه) استفاده میکرد! البته نمیخوام بگم همون رایحه است دقیقا (قطعا عمیقتر و خوشبو تر هست) اما شباهت زیادی بهش داره! فوق العاده نوستالژیک بود برای من اما نه خیلی منحصر به فرد...
22 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Shayan Maary

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
دیگه آدم چی بگه
اسپایسی، چوبی ، پودری با تلفیق بی نظیر و بی نقص دارچین، عود، وانیل و کهربا
به یه سری ها میگفتم عجب چیزی هستی تو، این ازوناست که اصن زبونم نمیچرخه یه کلمه حرف بزنم. رفتم نصف لیوان آب خوردم، یه گوشه نشستم و خیره به مچ دستم نگاه کردم.
به خانم ها نمیاد ابدا، شاید اگه مدانا کت شلوار بپوشه بتونم بگم اندازه ی 20 درصد بهش بیاد، شااید.
میتونم بگم به هر مردی هم نمیاد، زیر سی سال هم واقعا نظری ندارم.
ولی..
تصور کنید،
یک مرد جدی، مرموز، با ته ریش و موهای مرتب شده، نگاهی نافذ به رو به رو، استایل اولد مانی، سیگار مونته کریستو..
ایشون به تنها چیزی که نیاز داره تا استایل و کرکترشو کامل کنه زرجاف الکساندریا 2عه.
همین..
09 دی 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali فرهاد
چنین مشخصاتی فقط تامی شبلی تو ذهنم میاد ، البته خب یه ته ریش باید فاکتور گرفت....
05 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امين محسني امیر محمدی

راجع به زرجف گفتم نزدیک به گرلن ل اینستانت یا کوکوریکو
ولی بار قبل خیلی حافظم خوب نبود ،دنبالش میگشت پیدا نمیکرد، امروز تو‌ رشت تست کردم این بار نزدیکتر شد شباهت خیلی خیلی زیاد به عود وود تام فورد. مخصوصا اون رایحه دارویی و دوا گلی مانند .
08 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex پدرام محمدی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر همه عزیزان
نوبتی هم باشه نوبت میرسه به پرچمدار زرجوف البته پرچمدار اسمی ،اگر ارزش قیمتی را لحاظ کنیم در همین برند داریم لانچ های دوست داشتنی تر ولی به هر حال آوازه و صلابت الکساندریا باعث شده خیلیها این برند را با این لانچ بشناسن
در بیس نوت الکساندریا با یک فضای غالب چوبی مواجه هستیم یک فضای لوکس چوبی که با بهترین آمبری که میتونم توصیف کنم همراه میشه فضای کلی در الکساندریا از ابتدا تا انتها تقریبا همینه و با اضافه شدن مشک‌که تقریبا ۱ ساعتی طول کشید بتونم پیداش کنم کمی حالت پودری به خودش میگیره این فضای کلی را عطار خیلی جالب شروعش نمیکنه بیشتر نظرات منفی در مورد الکساندریا در نیم ساعت ابتدایی هستش جایی که به شامه من خیلی خوب کار نشده نمیتونم درک کنم در این فضای لوکس سیب و دارچین دقیقا چیکار میکنن و این یک مقدار توی ذوق میزنه البته من اسطوخودوس را درک نمیکنم و با اون یکی نوت هم آشنایی ندارم ولی در شروع ،عطار کمی ریسکی شروع کرده اما در ادامه به نظرم لطافت خاصی که کار میگیره و تا انتها دیگه اون لطافت خودشو حفظ میکنه اوج هنرنمایی عطار هست، فضای دوست داشتنیه الکساندریا وقتی اون رایحه گلی بهش اضافه میشه خیلی فوق العاده میشه و اینجاست که هوادارن متعصبی دست وپا میکنه هوادارانی که مجبوری بهشون احترام بزاری چون خیلییییی هزینه کردند که یک لانچ با کیفیت تهیه کنند و توی هر مراسمی بتونن هر رایحه دیگه ای را خفه کنند
پرفورمنس الکساندریا بسیار عالیه کیفیت رایحه عالیه اما در کنار این دو مورد اصلا رایحه همه پسندی خصوصا در شروع نداره و انتظار بازخوردهای عجیبه منفی را داشته باشید
الکساندریا نوتهای شفافی داره اگر با تک نوتها آشنا باشید یک امتحان عالی برای شامه هست کپی های مختلفشو تست داشتم به نظرم آلفا مونته ایرانی بدک نبود ولی من هیچ کپی را برای این لانچ قبول ندارم قبلا سعی کردم خودمو قانع کنم ولی نتونستم ،کیفیت الکساندریا قابل گذشت نیست
ارزش خرید با این قیمت برمیگرده به قدرت خریدتون حقیقتا خیلی گرونه و من هم مجموعا توصیه نمیکنم با این قیمت شاید دستریزهای اصلی گیر بیارید خریدشون منطقی تر باشه
زرجوف های جدید را هرگز بلایندبای نکنید متأسفانه کیفیت تولیدات جدید این خانه در شأن نام و پیشینه ارزشمند زرجوف نیست الکساندریای بنده از بچ کدهای جدید هست و در بین لانچهای دیگه این خانه به نظر مصون مونده ولی حداقل چند بار باید این کار تست بشه
موفق و پیروز باشید
08 دی 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : MahgolSa امید آرمانی

با تعاریفی که دوستان داشتند برای بوییدن الکساندریا ۲ لحظه شماری میکردم .
ولی برای من بیشتر یک عطر گورماند با بویی شبیه پوست کاکائو یاد اور بیشتر کوکوریکو و کمتر گرلن لینستانت و یکی از عطرهای مارلی که خاطرم نیست بود .
01 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Shayan رضا یگانه

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دوستان، یک عطر مقرون به صرفه و در عین حال شباهت نود و هشت درصدی با این شاهکار هست به اسم kisspeptin از برند هورمون با یک سوم قیمت الکساندریا، بشدت خوش ساخت و پخش و موندگاری بالا و با کیفیت
از دستش ندین.
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : حامد حامد ج
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای صانعی بزرگوار ممنون از معرفی عطر مشابه بسیار نزدیک آلکساندریا ۲, قطعا این عطر معرفی شما رو تست خواهم کرد. عطر آلفا مونته ۱۹۸۸ هم قرابت بسیار نزدیکی به آلکساندریا ۲ داره با قیمت یک دهم آلکساندریا ۲.
سپاس از همراهی شما....
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : حامد محمد ح
سلام رفیق
لطفا بفرما به ۱۹۸۸ از ۱ تا ۱۰ چه نمره ای میدی
الف کیفیت؟
ب پخش؟
ج ماندگاری؟
سایر دوستانی که تست فرمودن هم اگر صلاح دونستن پاسخ بدن
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
برای عطر آلفا مونته ۱۹۸۸ :
کیفیت: ۹ از ۱۰
ماندگاری: ۹ از ۱۰
پراکنش: ۸ از ۱۰
قرابت رایحه به آلکساندریا ۲: ۸.۵ از ۱۰
قرابت فیدبک نسبت به آلکساندریا ۲: ۸ از ۱۰
قرابت احساسات شخصی نسبت به آلکساندریا ۲: ۸.۵ از ۱۰
قرابت دو ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به آلکساندریا ۲: ۹.۵ از ۱۰
قرابت تشخیص مخاطبان همراه در سه ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به آلکساندریا ۲: ۹.۵ از ۱۰
قرابت تشخیص مخاطبان دارای تجربه به آلکساندریا ۲ در ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به خود آلکساندریا ۲: ۹ از ۱۰
قرابت شیمی پوست متناسب با دمای پیرامون در روزهای سرد زمستان در دو ساعت اولیه ی تن‌پوش نسبت به تن‌پوش آلکساندریا ۲: ۹.۵ از ۱۰
قرابت تشخیص مخاطبان در پیرامون با فاصله ی یک متری نسبت به آلکساندریا ۲: ۹ از ۱۰
قرابت احتمال پرسش نام عطر توسط مخاطبان در پیرامون نسبت به آلکساندریا ۲: ۸.۵ از ۱۰
قرابت حالت نشست ذرات عطر در پوست گردن نسبت به آلکساندریا ۲: ۹ از ۱۰
قرابت حالت نشست ذرات عطر در پارچه نسبت به آلکساندریا ۲: ۸ از ۱۰
قرابت سرعت شکستن مولکول های عطر نسبت به آلکساندریا ۲: ۸ از ۱۰
قرابت سرعت تبخیر گستره ی عطر از پوست نسبت به آلکساندریا ۲: ۷ از ۱۰
قرابت سرعت تبخیر گستره ی عطر از پارچه نسبت به آلکساندریا ۲: ۶.۵ از ۱۰
قرابت تاثیر گرمای پیرامون بر تغییر نت های عطر نسبت به آلکساندریا ۲: ۷.۵ از ۱۰
قرابت تاثیر رطوبت برف در پوست آغشته به گستره ی عطر و میزان تغییر رایحه ی عطر نسبت به آلکساندریا ۲: ۶ از ۱۰
قرابت سرعت وزش باد سرد بر ضریب پراکنش شهد عطر از پوست آغشته شده نسبت به آلکساندریا ۲: ۷.۵ از ۱۰
قرابت سرعت وزش باد سرد بر ضریب پراکنش شهد عطر از پارچه ی آغشته شده نسبت به عطر آلکساندریا ۲: ۶ از ۱۰
سپاس از همراهی شما دوست فرهیخته.......
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : محمد ح یاس
درود عزیز دل🌺🌺
ممنون از وقتی که گذاشتی و توضیحات دقیق و عالی ت، تشکر میکنم ازت خیلی لطف کردی سال جدیدت سرشار از روایح خوش و از همه مهمتر همیشه دلت خوش باشه و ساز دلت کووووک
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی

سلام به همه دوستان بنده الکساندریا ۲ رو تو کالکشن دارم به جرات میتونم بگم یکی از ستون‌های اصلی برند سرژوف محسوب میشه و میتونم بگم هیچ مشابه بویی نمیتونین براش پیدا کنین عطریست بسیار خوش پوش و پر باز خورد استخون دار و عصا غورت داده
19 آذر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : حامد فاطمه فیضی
درود بر شما.
واقعا یک عطر خوش پوش و پر بازخورده،رایحه خاصی داره که من اصلا مشابهش رو ندیدم.
تنها، بین شیرینی و تلخی ،بازی میکنن،من ازش یک رایحه چوبی عودی خاص رو میگیرم.خواستم بگم شبیه تام فورد نویر اکستریم هست،اما خوب که دقت میکنم می بینم چند لول از اون بالاتر و خاص تره.
واقعا رایحه معرکه ای داره،به راحتی میشه بلاندبای کرد،محاله کسی از رایحه اش خوشش نیاد،واقعا محاله
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Mehran Hani

سلام به عطر افشانی های گرامی
اینکار رو توی فروشگاه امتحان کردم ، رایحه اش بسیار دلنشین و خاص بود ، پخش و ماندگاری رو نتونستم بررسی کنم .
19 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
حواس‌باز های دنیا!
این عطر رو باید قبل مرگ بوییده باشید؛ وگرنه در بهشت پسین سرگشته خواهید بود!
27 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : MAHMOUD Rezvani

سلام دوستان

خدا رحمت کنه استیو جابز بزرگ را همیشه میگفت ارزش هر چیزی در نوع ارائه دادن اون هست حتما معرفی مک بوک ایری رو که از پاکت درآورد یادتونه،دیشب از سر کنجکاوی سری به سایت آلفا مونته زدم کلا یه شماره موبایل در سایت وجود دارد تو همین عطرافشان عزیز خانمها hani و Fatima عکسهایی از عطراشون میگیرن که آدم کیف میکنه به خودشان زحمت انداختن چند تا عکس بدرد بخور ندادن،از این برند ایرانی درخواست دارم توضیحاتی در مورد نحوه انتخاب نام برند، اسانسهای مورد استفاده و نوع روایح ارائه دهند،میخواهیم بدونیم که آیا روایح مشابه سازی شده یا اورجینال است و اگر ممکنه چند سمپل رایگان برای اساتید محترم سایت فرستاده بشه تا تحلیل این عزیزان رو هم بدونیم...با تشکر از مدیریت صبور
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : رضا یگانه اردلان
خخخ.حالا باورتون نمیشه که بگم به همون یک شماره هم ک فقط توی سایتشون دارن زنگ زدم (که بپرسم عطر 1988 شون تغییر فرمول داشته یا نه)،که گفت اشتباه گرفتید.دیگه من موندم و 900 تومن پولی ک پر کشیده
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی رضا یگانه
سلام و درود بزرگوار

متاسفم به خاطر مبلغی که از دست رفت، از وقتی یکسری آدم فرصت طلب فهمیدن که میشه مردم رو از طریق فروش اسانسهای بوگندو و عطرهای فیک سرکیسه کرد ذره ای کوتاهی نکردند حتی چند تا از رفقام که تو وزرا کار میکنن بمن پیغام میدادن که همه فروشندگان وزرا منتظرن ببینند چه عطرهایی توسط اساتید بویژه دکتر مدارا بررسی میشه که سریع تهیه کنند و بفروشند، ناگهان برندهای داغون ایرانی هم پیدا شدند با تبلیغات و اسمهای عجیب غریب،
امیدوارم این تجربه تلخ شما چراغ راه دیگر دوستان باشه
هیچ ارزونی بی علت و هیچ گرونی بی حکمت نیست
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محمد ح حسین علوی
دوست عزیز هممون زخم خورده این قصه هستیم ، منم اون اولا که تازه وارد دنیای عطر شده بودم یه بار عطر چلنجر از همین برند مزخرف الفا مونته رو خریدم که کپی عطر تق هرمس است ، نیم ساعت اولش بد نبود اما بعد از حدود یک ساعت به شدت بد بو و حال به هم زن میشد. خیلی برند چیپ و حال به هم زنیه ، تعجبم از اونای که میان از عطراش تعریف میکنن یا فکر میکنن که برند خارجیه!!! اصلا واسه عطر خریدن به کامنتا یا تبلیغای فروشنده های اینستاگرام توجه نکنین ، یه سری ها که فقط میخوان جنسشونو تبلیغ کنن میان خالی میبندن که این برند جدیده خارجیه در صورتی که اگه اسم برندو انگلیسی سرچ کنین مطلقا هیچ سایت خارجی رو نشون نمیده فقط سایتای ایرانیو میاره ،یه سری ها هم تازه کارند مبالغه میکنن ، خلاصه ادم یه کم پول بیشتر خرج کنه یه لالیکی ، بنتلی ، دانهیل و ... بخره خیلی بهتره تا اینا .
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : حسن کبیری jalal
درود بهروز عزیز عرض ادب و احترام 🙏💐

قبلا هم گفته بودم که شرکتی ها پروسه ساخت مشابهی دارند ، یعنی از کمپانی های تولید کننده مواد اولیه عطرسازی مانند دالبرگ و سیمرایز آلمان ، ای اف اف امریکا ، ژانیل ، مان و روبرته فرانسه ، سی پی ال انگلستان و البته برخی هم از سلوز ترکیه و ... مواد بازطراحی شده که میتونه ۱۰۰ یورویی باشد یا ۸۰۰ یورویی سفارش میدهند و تولید رو انجام میدن .
اخه تو بخش علاقه مندی برخی عزیزان معترض به الفامونته و امثالهم ، برخی از کارهای ژکساف ، فرانک الیور ، ارماف و ... هست ، موارد مذکور با الفامونته بلحاظ پروسه تولید یکسان هستند ، بنظرم الفامونته با اینکه شخصا کیفیتش را در حد قیمتش نمیبینم و باید قیمت عطرهاش ارزانتر باشد اما با اینحال بلحاظ کیفی یک سرو گردن از ژکساف بالاتر است و با عطرهای فرانک الیور که همانند الفامونته بازطراحی زده تقریبا یکسانه .

دوست محترم ما اگه بخوایم کلا الفامونته را اشغال و غیراستاندارد تلقی کنیم باید از دم ژکساف ، رمی لاتور ، ریان تردیشن ، فرانک الیور ، مارک جوزف ، ارماف ، رساسی ، بیک ، سریس ، شرکتهای بادی اسپلش اکو ، ساپیل ، مالزیا و ... را هم بکل غیراستاندارد خطاب کنیم در حالی که برخی از اینا بخاطره سرمایه ای که داشتند موفق به تولید انبوه و حتی صادرات به اروپا و امریکا شدن .
بهروز جان عطر شرکتی فقط مختص به ایران و امارات نیست ، من میتونم دهها سند معتبر روکنم که تولید عطر شرکتی ( بازطراحی ) در اروپا و حتی ایالات متحده امریکا را اثبات میکند و یکی دوتا از اینارو دوستانی که در اینستا با بنده ارتباط دارند مشاهده کردن ‌.
اینکه تصور کنیم فرانک الیور خوبه و الفامونته اشغال دقیقا مثل اینه بگیم ابمیوه های شرکت تکدانه خوب هستند اما ابمیوه های شرکت سن ایچ و رانی اشغال ( سه تا شرکت ابمیوه که سطح کیفی شان در تقریبا همسان و هر سه از طعم دهنده های سینتتیک استفاده میکنند . نکته دیگه اون طعم دهنده محاز خوراکی که در دنت ، بستنی ، ویفر ، سوسیس کالباس ، نسکافه و ... روزانه شاهدش هستیم در واقع همین اسانس های سینتتیکِ میوه ای و گورمند هست که توسط ژانیل ، سی پی ال ، اس اف ای ، ای اف اف ، فیرمنیخ و ... تولید میشه ) .
اینکه شرکتهای درب و داغونی بالا اومدن و میتونید انواع و اقسام اونهارو در دی..لا و اینستا مشاهده کنید هیچ حرفی درش نیست اما این وسط شرکتهایی هستند که مواد اولیه را بصورت گمرکی از معتبرترین کمپانی های اروپایی وارد میکنند و عطرهای این شرکتها برای کسایی که نمیخوان هزینه چند میلیونی کنند هیچ ایرادی ندارد .
ممکن عزیزانی باشند که بگن خیر کمپانی های معتبر اروپایی بازطراحی نمیزنند ، اگرم میزنند وارد ایران نمیشه ، بنده میتونم بصورت مستند با این عزیزان صحبت کنم .
دوستان گلم همین الان که من دارم این متن را مینویسم یه سری عطرهای شرکتی در همین ایران داره به اسم برند با قیمتهای سه تا پنج میلیون عرضه میشه و عجیب اینجاست برخی از عطربازهای مخالف ارماف و امثالهم اینارو تمجید میکنند ، یعنی عطرهایی که پروسه ساخت مشابهی با ارماف دارند ، پرفیومر ندارند و بلحاظ گریدمواد اولیه و کیفیت تقریبا همسطح ارماف و رساسی هستند .
مخلص شما ، پایدار باشید💐🙏
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟 𝑆
آقا علیرضای عزیز سلام
میگم از اون پروسه تشخیص نت خبری نشد ؟
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرمان alireza  xx
درود سعیدجان عرض ادب و احترام .
منطورتون همون رایحه ای است که در پرسش و پاسخ فرمودید توی سه تا عطر حسش میکنید و براتون خوشایند نیست؟
سعیدجان بابت تاخیر در پاسخ عذرخواهی میکنم ، پاسخ رو امشب ذیل همون کامنت ارسال میکنم .
بازم شرمنده ، اینروزا بیشتر توی جاده هستم و کمتر فرصت میکنم در محضر شما دوستان تاج سر باشم 🙏💐
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟 𝑆 mehrdad
بله همون منظورمه
نفرمایین ; شما در حق من لطف می کنین 🌹
من باید عذرخواهی کنم از شما که مدام مزاحم میشم 🙏🏻

[EDITED] 1401/08/26 07:22
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آرمان بابک
سلام و عرض ادب،
آقا علیرضا الفا مونته برند خوبی نیست دیگه. انصافا جای دفاع نداره.
مثل اینه که یکی بیاد بگه پراید ماشین بدیه بعد یکی دیگه بیاد دفاع کنه ، خب منطقی نیست.
دیگه من هر چقدر هم تحلیل های شما رو بخونم قانع نمیشم ، وقتی عطرو تجربه کردم بوی گند میده دیگه چه اهمیتی داره از چه پروسه ای استفاده کرده، ایا کهنگی طی کرده یا نه؟
توی اون برندایی که نام بردین انصافا چندتاشون حداقل یک لول از امثال الفامونته بالترند ، مثل رمی لاتور و رساسی. اینا تو بازار غرب فروش دارند و خیلی قدیمی ترند ، مطمئن باشین تخصصشون از این شرکتی های نوپای ایرانی ( که خودتون چند بار بهشون بد و بیراه گفتین که اصول ابتدای رو هم نمیدونن) بیشتره.
نمیگم که برندای سطح بالایی هستند اما از ۹۵ درصد شرکتیای ایرانی بهترند.
تو عطرای شرکتی ایرانی شاید تک و توک عطر خوب پیدا بشه. تو عطرای غربی هم محصولات ضعیف پیدا میشه اما در مجموع بهترند. من میگم وقتی آدم میتونه با اندکی هزینه بیشتر از یه برند با خوب و شناخته شده اروپایی خرید کنه چرا بیاد از این اشغالا بخره؟ مخصوصا این که تفاوت قیمت اونچنانی ندارند ، مثلا فلان شرکت ایرانی عطر زده ۸۰۰ تومن. با چهارصد تومن هزینه بیشتر میشه از لالیک و دل پوزو و دانهیل ، دیویدف و بنتلی و آزارو ... خرید کرد. انصافا حرف غیر منطقیه؟
در ضمن اون عطر ژک ساف که تو علاقه مندی هامه به این خاطره که صفحه علاقه مندی ها رو خیلی وقته اپدیت نکردم ، وگرنه ژکساف هم خیلی مزخرفه و بوی اسید میده . ارماف هم انصافا کلاب د نویی عطر خوبی بود دیگه . این یه عطرش خوب در اومده. من ترجیح میدم همین ارمافی که همه جای دنیا فروش داره رو بخرم تا الفامونته ای که فقط تو ایران فروش داره!
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : محمد ح alireza  xx
درود دوست محترم معذرت بابت تاخیر در پاسخ .
بزرگوار دفاع نکردم واقعیت هارو بیان کردم و اهل تحقیق میدونن چی گفتم ، چیزی که برام عجیب بود ژکساف و کارایی از این قبیل عطرها توی علاقه مندی هاتون بود و بعد به الفامونته که بلحاظ گرید مواد اولیه و‌سطح کیفی حداقل یک سروگردن بهتر از ژکساف هست و چندین کاربر قدیمی مثل جناب شوشتری و ارشیتکت هم قبلا تایید کردند که بلحاظ قیمت مناسب هست ، میگید اشغال .
البته فکر کنم نظرتون تغییر کرد و رفتید ژکساف هارو از قسمت کارهای مورد علاقه تغییر داده و توی قسمت کارایی که علاقه ندارید قرار دادید .
بزرگوار کیفیت این مدل کارهای شرکتی که گرید متوسطی دارند ، هیچ ربطی ندارد که تو ایران انجام تولید بشه یا ناف اروپا چرا که اصل کاری یعنی همون مواد بازطراحی شده فاین فرگرانس را از دالبرگ و امثالهم سفارش میدهند ، تولید بعدشم کار پیچیده ای نیست ، اون مواد بازطراحی شده و گریدی که برای بازطراحی انتخاب میکنند مهمه ، دیگه بعدش اگه شرکت ها پروسه استانداری را طی بکنند فرقی ندارد مراحل ترکیب جز به جز و رقیق سازی کجای دنیا انجام بشه ( البته این به این معنی نیست هرکاری که شزکتی بود مواد اولیه اش را از اروپا تهیه میکند ، خیر دهها شرکت هستند که مواد چینی و ترک کار میکنند و جای کوچکترین دفاعی ندارند و حتی ارزش همون ۳۰۰ تومن هزینه را هم ندارند ) .
حالا شما اگه بازطراحی گرید eh ، توی شیشه هایی که در اروپا پکیج میشن بیشتر بهت حال میده نظرت محترم ( البته بسیاری از همونایی که میدین فرانسه خورده در واقع توی امارات پکیج میشن و با بازی با کلمات بحای اینکه بزنن فراگرانس میدبن فرانسه ، میزنن میدین فرانسه ) اما اینو بدون بلحاظ کیفی مواردی که اسم بردم از الفامونته بگیر تا ارماف و رمی لاتور تقریبا در یک سطح قرار میگیرن ، حالا شرکتهای اماراتی بخاطره سرمایه ای که دارند میتونن تولید انبوه کنن و به تمام دنیا صادر کنند .
بزرگوار در مورد مثال پرایدت باید بگم ، کسی میتونه بگه پراید اشغاله که قبلش از پژو آردی خوشش نیومده باشد😊 شما پژو آردی توی علاقه مندی هات بود بعد میگی پراید اشغاله ...

در آینده نزدیک یه سری کارای شرکتی بازطراحی شده در سطح کیفی ارماف و اجمل که به اسم برند و تولید فرانسه و امریکا داره عرضه میشه و منتقدین ارماف و امثالهم ازشون خرید کرده و اتفاقا خیلیم خوششون امده را اسم میبرم . مورد داریم تولید ایالات متحده عربی امارات هست اما واردکننده اومده قسمت عربی امارات را کات کرده و به اسم ایالات متحده توی بازار پخش کرده ، بعد اشخاصی که سابقه چند ساله عطربازی دارند و منتقد سرسخت کارای شرکتی مانند ارماف بودند با این تصور که برندِ و تولید ایالات متحده امریکاست خرید کرده ... .


[EDITED] 1401/09/21 21:27
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟 𝑆 Mahmood R
ببین دوست عزیز من حرف پیچیده ای نزدم که انقدر میای قصه رو کش میدی ، خیلی کار چیپی کردی که رفتی از روی بیکاری صفحه علاقه مندیای منو نگاه کردی و خوشحال ازینکه یه چیزی گیر اوردی که بر علیه من ازش استفاده کنی بدو بدو اومدی اینجا و مدام تکرار میکنی ( که عرض کردم اون صفحه اپدیت نشده و اگه کامنتمو درست میخوندی میفهمیدی که ژک ساف هم از نظر من برند ضعیفیه مثل الفامونته) ، اگه هدفت کل کل کردنه من وارد همچین فضایی خاله زنکی نمیشم.
همه حرفی که من میزدم اینه که خرید عطر از یه برند معتبر خارجی مثل لالیک با توجه اختلاف قیمت کمشون خیلی مقرون به صرفه تر از یه برند شرکتی ایرانیه. همین.
انصافا فهمیدن این قضیه سخت نیست نمیدونم چرا انقدر مقاومت میکنید .
حالا اگه شما دوست داری برو ریو کالکشن بخر ، الفامونته بخر ، محصولات ویژه فلان سایت بخر ، صلاح مملکت خویش خسروان داند.
البته این طور که به نظر من میاد شما دارین تبلیغ این برندا رو میکنید خودتون هم قبلا گفتید که باهاشون همکاری دارید و طبیعیه که ازشون دفاع کنید.
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
در بین برندهای عطر سازی ایرانی چند محصول‌ تولیدی شرکت فیکورس رو تایید میکنم که چند عطر خوب مثل لاکچری بلک و لاکچری وایت و پارادیس نئو و دی‌بلک و باس معرفی کرده اما این عطرها کپی از چه عطر خارجی هستن نمیدونم ! ولی از نظر تبلیغات ضعیف و غیرفعال هستن ، نه سایت بدرد بخوری دارن و نه پیج فعالی . برندهای عطرسازی زیادی در ایران ثبت شده و فعال هستن و اکثرا زیر مجموعه شرکت س.یر هستن و بعضا عطرهای خوبی تولید میکنن ولی متأسفانه ناشناخته‌ و بدون هیچ سمپل و تبلیغی هستن و انتظار دارن مشتری بدون تست و با چند خط توضیح ازشون خرید کنه .
همین شرکت فیکورس دو ساله که سایت و پیجش غیرفعال هست و هرچی تماس میگیری کسی جواب نمیده و حتی در قسمت خرید محصول یک عطر ۵۰۰ هزار تومانی رو اشتباها ۵میلیون قیمت زده و اون رو تصحیح نمیکنن ! بعد انتظار دارن از تولید ملی حمایت بشه !
متاسفانه سایتهای معتبر عطرافشان و خل....ی و عط.....ن علاقه‌ای به ارائه این محصولات وطنی ندارن و برند شرکتی و کپی لطافه رو تبلیغ میکنن اما از عطرهای ایرانی دوری میکنن
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سولماز
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از اینکه بر مبحث شما وارد شدم پوزش میخوام. فقط چون اسم فیکورس را مطرح فرمودید خواستم یه موردی را مطرح کنم که متاسفانه در حال حاضر برند فیکورس یکی از آبکی ترین برندهای ایرانی در عطرسازی می‌باشد. البته قبلا در عطرگرام خودم دو عنوان از عطرهای فیکورس اعم از لاکچری بلک و سوانکر رو آپلود کرده بودم و در همانجا هم مطرح نمودم که بچ کدهای جدید این شرکت اصلا ارزش خرید ندارند اونم با این برچسب قیمتی....
فلذا در همین بخش نظرات هم برای تمامی عزیزان حاضر در سایت مطرح میکنم که تمامی عطرهای بچ کد جدید برند فیکورس را بررسی کردم بصورت شاهدی موردی، و متاسفانه هیچ ماهیت پرفورمنسی ندارند و فقط خود رایحه اونم در حد یک ساعت برقرار هست. لطفا از این برند خرید نکنید که قطعا دچار ضرر اقتصادی خواهید شد. حتی آلفا مونته هم به فنا رفته است و نباید خرید شود البته به غیر از اوردوز که اونم تا سال آینده به فنا خواهد رفت.
سپاس از همراهی شما و بهترین ها برای شما دوست عزیز....
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 رضا عطردوست
خیلی ممنونم که پاسخ دادین . آیا کیفیت پخش بوی لاکچری بلک اُفت کرده ؟
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یاس TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. بله متاسفانه بسیار بسیار افت کرده است و دیگر بچ کد قدیم نیست. من سه نسخه بچ کد ۲۰۱۷ اولین سال لانچ شدن این عطر رو دارم که ماندگاری بسیار بالایی داره اما بچ‌ کدهای ۲۰۱۹ به بعد همگی آبکی شدند و فنا رفت. خرید از این برند فقط پول دادن برای شیشه ها و هارد باکس هاست و باکسهاست....
بهترین ها برای شما دوست گرامی.....

[EDITED] 1402/06/05 20:45
05 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : nazanin رضا یگانه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟