XERJOFF - Alexandria II

زرجوف (زرجف) الکساندریا 2

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43494
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : زرجوف
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-43494
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
480,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    120
  • نمی پسندم
    16
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    67
  • + 45 سال
    10
  • روزانه
    7
  • رسمی
    70
تعداد رای های ثبت شده : 383
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «الکساندریا 2» شهری نامرئی است که همچون قلمروی از جنس چوب برای خدایان خلق شده؛ آمفی‌تئاتری باشکوه که شور و احساسات سرمست‌شده ما را به صحنه می‌آورد؛ آیینی راز‌آلود که گوهر درونی شما را فرامی‌خواند؛ گذرگاهی برای مناسکی سرورآمیز که سرشاری ناب و درونی این عطر را همچون آیینی جاودانه جشن می‌گیرد. «الکساندریا 2» همچون بخورهای پُردودی است که در تاریکی شعله‌ورند؛ همچون چشم‌های پُر از شور و شوق؛ و همچون نامه‌ای عاشقانه و بلند که انگار وسعتی به اندازه یک کتابخانه دارد. «الکساندریا 2» صمیمیت و جذابیت یک گل رز شکوفاشده را درون خود دارد؛ یا همچون نیمه گمشده یک سیب است، یا نیروی دلنشین سدر، یا وسوسه مرگبار یک گل برف. «الکساندریا 2» رودی از موج‌های شورانگیز است که در میانه یک شهر می‌خروشد؛ آنجا که نت عود کامبوجی همچون ملکه‌ای جادویی به درون روح شما گام می‌گذارد و صدای ناقوس‌های پُرهیاهو می‌گویند که او به تالار سلطنتی‌اش بازگشته است، آن هم با دنباله و ردی گران‌بهاتر از طلا.

در محصولات برند زرجف خیسی دور والف و محل اسپری در هنگام باز کردن ادکلن رایج است که در برخی موارد باعث خوردگی شیشه می شود و برند زرجف هنوز راهکار مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ نکرده است . 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند زرجوف
عطار کریس موریس
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب ، اسطوخودوس ، دارچین ، اقاقیای پالیساندر
اسانس میانی رز ، سدر ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Alexandria II-زرجوف (زرجف) الکساندریا 2
رایحه
9
141 رای
ماندگاری
9.1
141 رای
پخش بو
8.9
141 رای
طراحی شیشه
9.3
141 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند زرجوف
اخبار برند زرجوف
عطرگرام
نظرات کاربران (110 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود
بعضي عطريات هستن كه نوك قله صنعت عطرسازي قرار ميگيرن. تو اونا همه چيز درست و مناسب و سر جاي دقيقش قرار داره. عطار مشخصا دستش باز بوده و داشته روي انتهائي ترين حدود خلاقيت خودش قدم ميزده. حالا اگه محصول نهايي به سليقه من يا خيلياي ديگه نخوره، دليل نميشه قبول نکنیم این موضوعات رو.
الگزندریا اا یکی از همون کارهاست به نظرم. قابلیت این رو داره که عشق یا نفرت رو در شما بیدار کنه نسبت به خودش.
صحبت در مورد نتها بمونه برای بعد. موندگاری این کار به یک ماه هم میرسه روی الیاف. یکی از سه تا عطریه که حتی بعد از شستن لباسم هنوز هم میتونستم رایحه اش رو حس کنم.
تو درای داون حس و حال عجیبی رو منتقل میکنه به من. غوطه ور شدن تو یه لذت عجیب و سرخوشانه که انگار منتظری با یه اتفاق ناگهانی‌ تموم شه. درست مثل سکانس پایانی سوپرانوز… .
💐💐
21 شهریور 1403 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : آرتین ترشیزی سعید رضایی شوشتری

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
این عطر رو من سمپلشو دو سه ماه پیش خریدم، بعد از اولین اسپری روی مچ دستم و بوییدنش، افتادم به عطسه های مکرر طوری که آبریزش بینی اجازه نداد نت ها میانی و بیس نت رو بو کنم و تشخیص بدم. اینکه به خاطر تابستون و هوای گرم بود یا به خاطر ترکیبات عطر یا دلیل دیگه، رو نمیدونم ولی خورد تو ذوقم.
فقط همون اول بوی لاوندر(اسطوخودوس) خیلی پر رنگ بود و همچنین سیب و دارچین به مقدار کمتر. نت اولشو دوست داشتم حقیقتا.
امیدوار بودم با این همه تعریف و تمجید از این عطر، ازش خوشم بیاد و یه باتل کاملشو بخرم اما اولین تجربه ام اینجوری بود.
حالا بعداً بازم تستش میکنم و کامنتو آپدیت میکنم.

روزگارتون عطر آگین
09 شهریور 1403 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : فرهاد دانیال رادمنش

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
الکساندریا2 یک ساعت پس از شروع تازه اون قدرت ماورایی و مست کننده اش نمایان می شود فوق اعتیادآور شاهکار دنیای عطرسازی جهان
07 شهریور 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mahdi inas

راحت و خلاصه بگم .هیییییچ عطر شرکتی و یا کپی به پای سایه این عطر هم نمی‌رسند. چه برسه به اینکه اصلا بخواد مقایسه ای بین اونها انجام بشه.کسی که امید مستر نبسته باشه بهش اسپید مستر های کپی رو نشون بدن ذوق میکنه.ولی برای کسی که اسپید مستر بسته باشه تشخیص راحته.برای کسی که با بوی الکساندریا زندگی کرده باشه اصلا بویی دیگه معنی نداره که بگن شبیهه.ازین دست تفسیرها و تاویلها زیاده.یک گوش در یک‌گوش دروازه.اول برن اصلش رو بو کنن روی یک نکه پارچه بزنن بیارن با کپی بو کنن بعد قضاوت کنن
07 شهریور 1403 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : امیر یوسفی inas
چقدر زيبا و دقيق فرموديد👌🏻
08 شهریور 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک ارژنگ بوترابی

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام و روز همگی بخیر
جملاتی که در پایین ذکر میشه در مورد پادشاه زرجف(الکساندریا2) قبل از ریفورموله و بوجود آمدن انواع نسخه شرکتی و فیک هستش که متاسفانه الان این نسخه ها مورد تست و دادن انواع نظرات قرار میگیره.......کجایی جناب ایکاروس عزیز با اون نوشته ها و ریویو های استادانه و طلایی خودت در مورد پرچم دار زرجف،
و اما بعد،
داستانی بیان میشه(خیلیا ممکنه شنیده باشن)که بودنش در این گونه مواقع خالی از لطف نیست،

فردی که کارش برگزاری مسابقات سرعت سگ‌ها بود، برای تنوع یک یوزپلنگ را به مسابقه آورد؛ ولی با کمال تعجب در هنگام مسابقه یوزپلنگ از جایش تکان نخورد و سگ‌ها با تمام توان می‌دویدند...
یوزپلنگ فقط نگاه می‌کرد!!!
وقتی از این فرد پرسیدند پس چرا یوزپلنگ در مسابقه شرکت نکرد؛ پاسخ جالبی داد:

گاهی تلاش برای اینکه ثابت کنی تو بهترین هستی توهین به خودت است!
همیشه و همه‌جا لازم نیست خودت را به همه ثابت کنی.
گاه سکوت بهترین پاسخ است.
اگر اطمینان داری که راه درست را انتخاب کردی، به راهت ادامه بده؛اصلا مهم نیست دیگران درباره‌ات چه فکری و قضاوتی می‌کنند
لازم نیست مرتب خودت را اثبات کنی.
بقول کاربر و دوست عزیز الدورادو...

آنچنان حضور سنگین اش سایه می اندازه که دیگران رو مجبور به نادیده انگاشتن شما می کنه ، با این عطر شما نه تنها پذیرفته نمی شوید بلکه نادیده گرفته می شوید ، این عدم پذیرش صرفاً ناشی از لوکس بودن یا متفاوت بودن رایحه نیست بلکه قدرت رایحه از هر جهت مانع از روبرو شدن با آن و تماس و برخورد مستقیم شده و در نهایت اجازه همنشینی با مخاطب عادی را نمی دهد ، این در ذات الکساندریا 2 است و ارتباطی به شما و شخصیت شما ندارد ، کافی است یک بار در جمعی در محیط یا روی تکه ای پارچه اسپری کنید و نظر تک تک افراد رو بپرسید نتیجه ی جالبی می گیرد بسیاری با اعتنایی به شما خواهند گفت احساس خاصی نسبت به رایحه ندارند ،
این بازخورد واقعی الکساندریاست ، دیگران هیچ حسی نسبت به شما و عطر شما نخواهند داشت.


07 شهریور 1403 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Perfumex Alireza.kh
درود بر شما🌹
جانا سخن از دل ما می گویی...❤️
لالایی مادرانه ای که شبهای زیادی مرا همراه بود تا صبح...
بله صحبت در مورد نسخه قبل از بازی مسخره ریفورموله و غیره هستش
الکساندریا2 تولید شده از سال 2019 به عقب را اگر پیدا کردید با تاریخ و بچ کد معتبر و مطمئن،شکی در خرید به خودتون راه ندید و اطمینان داشته باشید یکی از عجایب دنیای روایحُ با خود همراه کردید.
حال خاطره ایی که هیچگاه از ذهنم پاک نخواهد شد رو بازنگری میکنمُ تعریف...

خاطرم هست در یکی از شب های زمستان به یک مهمانی دعوت بودم،این دلبر مستُ دیوانه ام را تن پوش لباسی مناسب کردم و به راه افتادم،در راه چه دردُ دلها با هم کردیم تا به محل مورد نظر رسیدیم،
وارد شدم و با دوستانی که در آنجا حضور داشتن شروع به چرخیدن،دست دادن و حالُ احوال پرسی کردن شدم در همین حال که از کنارشون می گذشتم شاهد چشمانی بودم که پس از رد شدنم تا انتها باز میشدن و برق میزدند🤩
و خودمم که شاهد عینی ماجرا بودم رفتم در کناری نشستم و در فضایی غوطه ور از حال و هوای شرقی،لوندر،رُز،عود و چوب،نظاره گر دوستان شدم🥰🤗🥰
مدت کوتاهی سکوتی معنادار جمع را فرا گرفت و نگاه ها بسوی یکدیگر بود که با لبخندی سکوت جمع را شکستم و بقیه ماجرا...
و خاطرات جذاب و دل انگیز دیگر از این غول مهربان و دلگرم😊😌

سلامت و سربلند باشید🌸



[EDITED] 1403/06/07 19:38
07 شهریور 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : سورنا مقدم Mahdis
سلام خدمت شما، جناب آقای دکتر بوترابی و همه دوستان عطر افشانی
من به گروه زرجوف Customer Service (Xerjoff Group S.p.a.)
به ایمیل customer@xerjoff.com ایمیل زدم و راجع به رفرموله شدن پرسیدم که از چه تاریخی الکساندریا 2 رفرموله شده در پاسخ بهم گفتند که از از زمان تولید تا الان رفرموله ای در این ادکلن صورت نگرفته.
07 شهریور 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : الف ش کامبیز سخی

5
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر بسیار جالب و خوش ساخته و با کیفیته ، و بعد از چندین و چند بار پوشیدنش در سرما( زمان ایده آل برای این عطر) و گرما میتونم بررسیش کنم و نتیجه بگیرم که افرادی مثل من مخاطب این کار نیستند.
بنظر من عطر ها به سه دسته تقسیم میشن:
۱) عطرایی که همه پسندند و افراد رو خوشبو میکنند مثل اکثر کار های دیزاینری، ماندگاری و پخش اینجور کار ها مناسبه و رایحه تکراری دارند.
۲) عطرایی که به گونه ای با بازی کردن مواد شیمیایی سعی در باز سازی فضای لوکس یا رایحه ای لوکس دارن و ترکیب اینگونه مواد شیمیایی و طبیعی باعث ساخت هاله ای شیرین و لوکس دراطراف فردی میشه که عطرو پوشیده.( مثل ترکیب اتیل مالتول با هدیون و انواع مشک های مصنوعی). اینجور عطر ها کیفیت بالاتری نسبت به روایح دیزاینری دارن و همینطور قیمت بالاتر.
۳) عطر هایی که صرفا جهت لذت بردن شخص ساخته میشند. این عطر ها یا ترکیب عجیبی دارند و یا مواد استفاده شده خاصی مورد تاکیده و صرفا دنبال بازخورد یا موندگاری بالایی نیستند (نیش) و درصدشون بین عطر ها بسیار بسیار پایین و انگشت شماره.

اکثر کار های زرجوف در دسته دوم قرار میگیرن، کار های فوق العاده عالی هستند برای بازخورد گرفتن و استفاده در میان عموم مخصوصا مجالس مهم بدلیل dna لوکس و لاکچری زرجوف( ترکیب اتیل مالتول شیرین، ، ماسک های مصنوعی و نوت های گلی مصنوعی، کومارین(وانیلی شیرین و کمی غلات مانند) وانیلین و هدیون(کمی گلی با حس تازه)) .
هنگام اسپری الکساندریا ۲ ترکیب نوت های چوبی رز وود و صندل وود رو حس میکنم که تا ساعت ها باقی میمونن به همراه حجم زیادی از مشک مصنوعی( ethylene brassylate شیرین و مشکی) و اتیل مالتول( شیرین و پشمک مانند) که ترکیبشون رایحه رو به شدت شیرین کرده، نوت های سیب، دارچین و اسطوخودوس حس میشه اما زیر روایح مشکی خفه شدن. نکته بسیار جالب و زیرکانه اینجاست که نوت رز وود (چوبی، کمی تخمیر شده با ته بوی گلی و اسطوخودوس مانند) در تاپ نت استفاده شده و اگر عطرای عودی رو استشمام کرده باشید میفهمید که عود بدلیل قدرت بالا در دقایق اول قوی تر از مید-درای دون خودنمایی میکنه و اینجا جناب کریس موریس نوت رز وود رو در تاپ نوت ها استفاده کرده تا با زیرکی تمام خریدار رو گول بزنه در حالی که اپنینگ این کار 80٪ رز وودی هست با حجم بسیار کمی از عود که به مشام من حس چوبی و کمی دارویی- ادویه ای داره و در یک ساعت اول خفیف حس میشه و بدلیل استفاده کم در قلب و مید حس نمیشه. اینگونه شیطنت ها در این بازه قیمتی به هیچ وجه قابل قبول نیست حداقل برای من و وقتی ۵۰۰ دلار بابت سه قاشق غذا خوری روغن معطر ترکیب شده با الکل پرداخته میشه "باید" صد در صد نوت های چوبی، عود باشه و نه نوت های دیگر چوبی که به وفور در سایر کار های ارزان تر پیدا میشن.
پس ازیک ساعت روایح رزی(کمی شربت گونه و بسیار خفیف)، مشکی و پودری مانند بیشتر خودنمایی میکنند و اون اپنینگ چوبی(رز وود به همراه مقدار ناچیزی عود)-اسطوخودوس و سیب کمرنگ میشن اما نوت های چوبی صندل وود و رز وود هنوز در پس زمینه حضور دارند و قابل حسند. شیرینی وانیلین، کومارین، اتیل مالتول هم بیشتر میشن و در کنار مشک، روایح گلی و صندل وود یه ترکیب شیرین، پودری، خامه ای، رزی و چوبی جالبی رو بوجود میارن که حس لوکس و همه پسندی رو داره.
ترکیب مقدار مناسب ایزو ای سوپر و مشک های ذکر شده باعث میشه عطر پخش بو به همراه ماندگاری خوبی داشته باشه(۱۲ شاعت ماندگاری و پخش مناسب در سه ساعت اول).
عطری هست که مزایا و معایب خودشو داره، بنظر من با توجه به ساختار و نوع رایحه ، مخاطب این کار بیشتر افراد مرفه و پولدار(بیشتر مسن) هستند که قصد خوشبویی در مجالس و محافل لوکس رو دارن و عطر باز هایی که دنبال روایح رز- عودی هستند بهتره کار های دیگه که حجم کمتری از مشک ها و شیرین کننده های مصنوعی غالب رو استفاده میکنند رو تست کنند.
06 شهریور 1403 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : وحید رضایی Amirreza

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
الکساندریا ۲ امروز صبح تستش کردم توی شروع واقعا توی ذوقم خورد یه بویی نزدیک به حشره کش و دوستان گفتند ویکس مانند تا چند دقیقه اول به مشام میرسه که واقعا حس پشیمانی بدی بخاطر هزینه اش به آدم میده ولی بعد از مدتی عود جریانو دست میگیره توی نت میانی شباهت هایی به #M7 ایوسن لورن قدیمی داره تا حدودی هم به استرانگر ویت یو عود شبیهه توی نت پایانی عطر ترکیب وانیل و عود و چوب صندل و مشک یه حالت دوستانه و آشنایی به آدم میده و برخلاف تصورم لطیف و آرام بود الکساندریا نمره ۷ رو از من میگیره پخش هم ۷ میدم ماندگاری هم ۷ شیشه و پک هم ۷!
30 تیر 1403 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سجاد رضائی هاشم پور

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان عزیز عطر افشانی
من چند روز پیش از سایت خوب عطر افشان الکساندریا ۲ رو سفارش دادم که تولید سال ۲۰۲۳ هست. همونطوری که ایکاروس عزیز گفته بودند این ادکلن سال ۲۰۲۱ اولین رفورموله خودشو تجربه کرده اما گویا در رایحه تغییرات اندک و در پخش و ماندگاری تفاوتی با نسخه های قبل رفرموله شدن نداشته. میخواستم بپرسم از دوستان عزیز کسی اطلاعی داره که آیا نسخه تولید ۲۰۲۳ هم دوباره دچار رفرموله مجدد شده؟ و اگه تستی از نسخه های جدید و قبل از تولید ۲۰۲۱ را داشته اید در کیفیت عطر، چه در رایحه و چه در پخش و ماندگاری تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی احساس کردید؟
در تست هایی که از دکانت این ادکلن داشتم برای من، نت لاوندرش خیلی زیاده که خوشبختانه بعد چند ساعت جای خودشو به ترکیب هنرمندانه عود و عنبر و رز میده که طول عمر بالایی داره و بسیار میپسندم. ممنون
28 تیر 1403 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : میثم زارعیان امیر یوسفی
سلام آقا علی
تو تولیدات جدید(2023) اسطوخودوس بلدتر شده (البته برداشت من اینطوره و ممکنه درست نباشه)
تست نسخه قدیمی تر رو با دکانت انجام دادم و تو فصل سرد. اما تست نسخه جدیدتر (2023) از باتل اصلی و تو فصل گرم(سه هفته پیش) ممکنه این عوامل هم تو تفاوتی که عرض کردم، نقش داشته باشن.
29 تیر 1403 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : ROSA مهریار

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام
در توصیف این کار که انصافا دوستان کامل همه جانبه سخن گفتن، ولی اگر دیدین که دوباره توان تمدید نداشتین، یه گزینه ضعیفتر و تاحدودی نزدیکتر به این کار، سری هورمون مدل کیس پپتین هستش، اصلا به پایه این نمیرسه ولی تا حدودی کار رو نهایی میکنه براتون...
19 تیر 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور نم و خاک

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
روز همگی بخیر
فکر نمی‌کنم دیگه صحبتی مونده باشه که بخوام در مورد این اثر خارق العاده از زرجف داشته باشم،توصیفات این رایحه جادویی و لوکس رو دوستان عزیز(ایکاروس،الدورادو، مهران و...)بیان کردن،فقط نوع استفاده از اون هستش که قسمت عمدش یک مسئله کاملا شخصیه نه پیشنهادی،منجمله خودم لحظاتی که تنهام و نیاز به حس آرامش دارم اولین کارم استفاده از این رایحه هست چون منم وقتی عطرش به مشامم میخوره غرقش میشم(دریافت یک حس آرامش و دلنشین)و این حالت مستلزم تنهایی من و الکساندریا هستش نه غیر،
در کل هر فرد در وهله اول مهم براش حسی هست که خودش از رایحه میگیره بعد نظرات یا بازخورد و پیشنهادات از سمت دیگران هر چند ممکنه این پیشنهادات و نظرات در بعضی مواقع کاربرد داشته باشه👌 خلاصه که در تاپ نت خودتی و در درای داون هم خودت این وسط(میدل نت) دیگران می آیند و می‌روند و اعمال
نظرمیکنند،گیرنده و شنوده باز شمایی،پس اول خودتو عشقه بعد اگر نیاز بود گرفتن تجربیات و درس از اطراف...
آرزوی حال و دلی خوش برای همه عزیزان🙌🌷

15 تیر 1403 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : Perfumex Alireza.kh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟