PARFUMS de MARLY - Carlisle

پارفومز د مارلی کارلایل

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34846
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : پارفومز د مارلی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34846
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 365
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    40
  • نمی پسندم
    19
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    34
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    9
  • رسمی
    37
تعداد رای های ثبت شده : 215
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Carlisle مظهر نور است. آفتابی و درخشنده، و دارای ترکیب سازگار چوب صندل گرم و وانیل که با نت میانی زعفران چاشنی دار و دانه درخت تونکا ، ترکیبی جالب را به وجود آورده اند. یک همبستگی اعجاب آور و انفجاری.

محصولات برند مارلی بدلیل لعاب نازک روی شیشه امکان دارد در حین حمل و نقل روی شیشه و زیر شیشه زدگی ایجاد شود و دور محل اسپری بدلیل سنگینی درب ادکلن دچار زدگی و یا کمی خیس باشد این موارد از ایرادات رایج این برند است

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پارفومز د مارلی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل پاییز
اسانس اولیه سیب ، جوز ، زعفران
اسانس میانی دانه تونکا ، رز ، گل اوسمانتوس ، داوانا
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، اوپوپوناکس
نمره کاربران
Carlisle-پارفومز د مارلی کارلایل
رایحه
8.4
74 رای
ماندگاری
9.1
74 رای
پخش بو
8.8
74 رای
طراحی شیشه
8.6
74 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پارفومز د مارلی
اخبار برند پارفومز د مارلی
عطرگرام
نظرات کاربران (56 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
منتظر اومدن مدل جدید مارلی هستیم عجیب کارای تاپ و با کیفیتی داره این برند
24 خرداد 1396 پاسخ تشکر
تاپ و باکیفیت!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
دوست عزیز مرسی از راهنماییتون
واسه خودم بین سه ادکلن موندم.کدوم و بگیرم.تیپم رسمی هست.
رویال عود از برند کرید
بلک افغانو
کارلایل
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : perfumer
خواهش میکنم محبت دارید حتما اگر بین یه مورد مذکور مردد هستید برید سراغ دلتون البته رویال عود از کرید در برابر قیمتش ارزش بالایی نداره چون پخش بوی متوسط و ماندگاری خوبی داره و البته یکی از بهترین روایح عودی دنیاست بلک افغان که از هر نظر عالیه ولی از برندهای معتبر و غیر معتبر تا اسانس فروشهای پایین شهر کپیه بلک افغانو دارن من نظرم روی مارلی هستش و البته تصمیم با شخص شماست هر سه ادکلن فوق العاده اند
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد صالحی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلامی دیگر از هرود
شاید تلفیق هرود و لیتون بهترین عنوان باشه برای این عطر وقتی 24 شب پیش این عطر و تست کردم هر شب اون مقوای تست و بو میکردم منتظر بودم ببینم کی از بین میره که نظر خودمو اعلام کنم ولی به این راحتی رفتنی نبود شاید بتونم به جرات بگم شگفت انگیزترین ماندگاری را داره این عطر و شاید بگم قویا از بلک افغان بیشتر ماندگاره بعد از 24 شب امشب کمی بو ضعیفتر شده بود و این ماندگاری عجیب در کنار رایحه وحشتناک فوق العاده تبدیل میشه به رویای هر عطر باز اینقدر مجذوب رایحه مغرور و با صلابت کارلایل میشین که دیگه جز این عطر از هیچکدوم عطراتون استفاده نمیکنید بوی زیبای چوب گایاک همراه کمی فلفل در غالب یک تم پر از گل ساعتها شامه شما و هر کس در فاصله 5_6 متری شما هست را نوازش میده از نظر من تنباکو کاملا قابل لمسه در این ادکلن هم در نت اول و هم در نت انتهایی با اینکه اصلا در سه نوت اصلی اسمی از تنباکو نیست شاید تصور من هستش ولی بوی تنباکو برای من ملموس بود و علت شباهت به هرود هم همین هستش که دوستان عزیزم هم قطعا نظر خودشونو اعلام میفرمان بگذریم شما با نگاه اول به شیشه سنگین و سیاه کارلایل متوجه خواهید شد که با یک عطر بسیار سطح بالا در ارتباط هستید امشب آمواژ اینترلود را با سه پاف تست حدود یکساعت پخش بوی متوسط دریافت کردم ولی شبی که تنها یک پاف از کارلایل را بروی پیراهنم تست کردم تا چند ساعت پخش بوی نسبتا خوب گرفتم در زمینه رایحه من واقعا مجذوب این شاهکاره مارلی شدم در زمینه ماندگاری حیرت انگیزترین تجربه این ده ساله من بود این سطح از ماندگاری را حتی در بلک افغان سراغ ندارم و در انتها چیزی برای پخش بو قابل گفتن نیست وقتی یک پافه اون از سه پاف ادکلن موفق آمواژ اینترلود بهتره یعنی پخش بوی این عطر بسیار بسیار فوق العادست در انتها دوستانی که تجربه. استفاده دارن نظرات ارزشمند خودشونو حتما عنوان کنن 24 شب صبر کردم که نظر دقیق و درست بدم امیدوارم موفق بوده باشم زندگیتون خوش عطر و پایدار شب و روزتون خوش
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
با تمام احترامی که برای دوست خوبم مارلی باز دارم اما درباره ی برند مارلی یک سری نکات هست که باید بگم. برند مارلی از نظر بنده یک برند نیش با گرایش دیزاینری داره. من شخصا مارلی رو به عنوان مرز بین نیش و دیزاینر میدونم. به طور کلی کیفیت نسبتا خوبی دارند اما برند های به مراتب با کیفیت تر از مارلی وجود داره. کار های مارلی برای من در سطح دیراینر های خوب هستند گرچه در میان عطر های دیزاینری هم با کیفیت تر از مارلی وجود داره. در رنج قیمتی کار های مارلی برند هایی مثل جووی - پارفومز د امپایر-ل آرتیزان- ایمجینر آترز- هیستویرز د پارفوم- بویس-رامون مونگال و خیلی های دیگه هستند. مردم نباید پول خودشون رو خرج برند های هایپ شده ای مثل آمواژ و مارلی و امثالهم بکنند.و اما در رابطه با اینکه چرا چنین برند هایی در ایران معروف شدند. اصطلاحی که کل ایران رو گرفته وقتی میگی یه عطر خریدم کسی نمیپرسه فضای رایحه ی اون چطوره ؟ فورژه هست؟ چوبیه؟ یا اینکه کیفیت رایحه ش چطوره؟ همه میگن خط میندازه؟ دوام داره؟ برند مارلی با کیفیت رایحه ی متوسط که فدای پرفورمنسش شده خودشو با رایحه های عمدتا عامه پسند و مخصوص شامه ی تربیت نشده مشتریان توی بازار جای داده. یادمه روزی که لاوز از برند اونوم رو تست کردم به روزی که اولین عطر نیشم رو خریدم خندیدم. اما در رابطه با مقایسه ی دوام کارلایل در برابر بلک افگانو. تستی که خودم داشتم تفاوت فاحشی با نظر شما داشت. بلک افگانو روی پوست من ۱۴ ساعت ماندگاری داره ولی کارلایل حدود ۷-۸ ساعت. موفق باشین
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کاید امیر کاریز
سلام مجدد علی جان در مورد فرمایش شما و برندهایی که ذکر فرمودید عرض میکنم برند نیش یعنی برندی که از ابتدا کارش تولید پرفیوم بوده و بس یا عطری که اسانس اون مختص یک ذاعقه تولید میشه یعنی عطری برای یک پادشاه تولید میشه و دیگه از اون تولید نمیشه برند مارلی متعلق به قرن هفدهم و پادشاهان فرانسه که لویی نامیده میشدن و شخص لویی چهاردهم کلکسیونی بزرگ از اسبهای اصیل سایر نژادها داشته و هرگاه عطری را بشدت دوست میداشته نام یکی از اسبهای کلکسیونشو به اون عطر اعطا می کرده پس عطر نیش یعنی عطری سلطنتی که معمولا برای پادشاهان بوده جز زمینه عطر در رشته دیگه ای فعالیت نمیکرده و البته صد در صد دستساز بوده و مواد شیمیایی و صنعتی در اسانسش به کار نمیرفته پس یک برند یا نیش هستش یا دیزاینری که با توضیحات فوق مشخصه یکی از برندهای خیلی نیشه دنیاست به قول عادل فردوسی پور
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
پیامم منقطع اومد در ادامه برندهایی که ذکر فرمودید همه خوبن ولی مثلا من جووی بهترین مدلش که پرایوت لیبل هستش را دارم هرگز چیزی فراتر از وان میلیونه پاکو رابان نیست و سایر برندهای مذکور به هیچ عنوان در سطح مارلی خوشنام نیستند و در مورد پخش و ماندگاری من دو عدد بلک افغان از برند ناسوموتو تموم کردم الانم بلک افغانو در کلکسیونم دارم در صورتی که کارلایل و ندارمش و اطمینان میدم کارلایل بسیار ماندگاری بهتری حداقل روی کاغذ بلاتر داشت کلا بشخصه بیش از ده ساله در زمینه عطر تحقیق میکنم و البته شاگرد هستم در محضرتون بی شک مارلیه 276 ساله از قویترینهای دنیاست و من در اروپا گالری عکسها و نقاشیهای اونو دیدم شک نکنید مارلی از همه ب ندهای مذکور بهتر هستش ممنون و سپاسگزارم
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
همه اغراق هاتون یه طرف.276 سال هم یه طرف!!!
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1743
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
باسلام
تعریف عطر نیش معمولا با سه ویژگی عمده همراه است
–رایحه عامه پسند نیست و دسته خاصی از دوستداران اون رایحه سراغش میرند
– بدلیل بالا تولیدشون محدوده وهر جایی عرضه نمیشه
–رایحه اون معمولا تداعی کننده فضایی خاص یا روایتگر یک داستان ویژه هست
وبناراین نمی شه گفت هربرندی یا هرادکلن یک برند نیش است
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان perfumer
اولین عطر این برند سال 2009 یعنی 8 سال پیش لانچ شده حالا 268 سال قبلش چکار میکردن جای سواله
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
به کامبیز
سلام جواب سوالت واضحه اون268سال قبل(حالا کمی اینور اون ور)هیچ ارتباطی با این کارهایی که از حدود هفت هشت سال پیش به بازار اومدن نداره این برند الان یک شرکت جعلی ودروغین هست کارهاشم اکثرا ۲۰۰تومنم نمیارزن وداره از تاریخچه چند صد ساله مارلی به نفع خودش سواستفاده میکنه میتونید کیفیت کارای مارلی رو از عطربازهای حرفه ای مثل سام....ایکاروس......اقای کبیری بپرسید
بعید میدونم چیزی فراتر از یه ادکلن معمولی وارزون قیمت بدوننش جالبه یکی از فروشندگان ادکلن میگفتش که ویزیتور ها وپخش کنندگان عمدش که معلوم نیس دقیقا به کجا وصلن میگن که اگه کارای مارلی رو با مبالغه گویی وگذاشتن دربالای ویترین بیشتر بفروشید بعدا ما درصدی اضافه رو به شما پرداخت میکنیم!!!!....
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کاریز سپهر
سلام کامیار جان
کاملا درست میگید شما
اگه اشتباه نکنم اولین عطر مارلی سال 2009 لانچ شد
و همه این تاریخ سازی ها توهمی بیش نیست.
اما اگه این داستان اصالت رو بی خیال شیم و بخوایم بدون ذهنیت قبلی در مورد عطرای مارلی نظر بدیم (نظر نه چندان حرفه ای بلکه با نگاه عموم مردم). اونقدرا هم بد نیستن.
شروع کار مارلی با عطرهایی بود که پخش و ماندگاری قوی داشتن و کیفیت متوسط، یعنی دقیقا همون چیزی که اکثر ایرانی ها میپسندن. اما این همه داستان نیست...
همین چند روز پیش بود که عطر شگیا ازین برند رو در یک فروشگاه معتبر تست کردم که پخش و ماندگاری کاملا معمولی داشت، که خب داستان ریفرموله واسه این برند واقعا نا امید کنندست چون برگ برندش پخش و ماندگاری قوی بود.
در پایان خواستم بگم بعضی از عطرهای مارلی مانند هرود و پگاسوس و ... با وجود نقد های منفی زیاد بسیار موفق تر از عطرهای نیش و هایپ شده ظاهر شدند.
بنظرم آدم باید بره دنبال عطری که حالش رو بهتر میکنه و روحش رو جلا میده. فارغ از برند و تاریخ اصالت و ریویو و نیش و دیزاینر
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Kambiz سپهر
سلام خدمت دو دوسته عزیزم
در مورد برند مارلی شایعه ها و حرفها زیاد هستش دوستان از تولید این برند در جزیره کیش گرفته تا ابوظبی و دبی حتی جایی نوشته بودن اصلا مارلی کمپانی نداره و خونگی پر میشه ولی در سال 2011 شخصا در نمایشگاهی در آمستردام شرکت کردم که مرتبط با آثار هنری و تاریخی بود که روی یک لوح تاریخچه برند مارلی و تولیداتش نوشته شده بود کاری به زمان تولید عطرها و قدمت برند نداریم من به هیچ عنوان احساسی و با تعصب نظر نمیدم در مورد کیفیت رایحه با عرض پوزش و ضمن احترام به دوستان عزیزم از نظر بنده عیچ رایحه ای در هیچ برندی کیفیت مارلی را نداره شاید اکثر دوستانه عزیزم که قابل میدونن پاسخ میدن این عطرها را صرفا فقط تست کرده باشن ولی من بیش از 250 عطر مختلف در این سالها تست کردم و تکرار کردم با این تجربیات میگم اسانس مارلی کاملا دست ساز و حرفه ای ساخته شده با حضور برندهای بزرگی مانند لویی نیچ مانند ونیز د میوزیوم هیستوریک د پارفوم و ل آرتیزان و پارفومز د امپایر که دوستمون گفتند و البته بزرگانی از آمواژ تام فورد بالماسو ووو من همه این برندهارو نه تست که همشونو داشتم و با تست تمام این بزرگان عرض میکنم اسانسهای مارلی فوق العادند حالا اصلا سلخت افغانستان و تاریخ برندش از ماهه پیش باشه در مورد خط بو و ماندگاری که دوست عزیزم فرمودند شاگیا از مدل رویال معمولی بود شما نظرات منو اگه خونده باشید زیر اکثر مارلیا هست خوب و بد را هم با هم نوشتم من نسبتا تجربه زیادی در زمینه عطر دارم و البته شاگرد شما هستم با این حال هنوز فاکتور پخش بو برام به صورت ویژه اهمیت داره و بهتر از کارای مارلی پیدا نکردم چون خط بو و ماندگاری و کیفیت اسانس و همشون همزان دارن این فقط نظر شخصیه من هستش و امیدوارم کسی ناراحت نشده باشه ممنونم
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نوید نیک هاشم
سلام به دوست عزیز و محترم
همین که با روی خوش پاسخگو هستید یه دنیا ارزش داره.
راستش من هم بعضی از کارهای مارلی رو دوست دارم، حالا هر قدر هم نقد در مورد این برند وجود داشته باشه فرقی واسم نداره. بازهم دوسشون خواهم داشت. در مورد اصالت و تاریخ این برند هم ترجیح میدم صحبتی نکنم چون حرفای ضد نقیض زیاد بوده و هست.
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی perfumer
سلام خدمت s8 گرامی
من سالها در غربت زندگی کردم هزاران بطری عطر فدای تار موی دوستای هموطنم صرفا تجربیاتمو عرض کردم و بس چیزی که اینجا بیشتر از همه این سالها به دست اوردم دوستانی هستند که یه تار موشون به کمپانی مارلی می ارزه موفق و شاداب باشید
پیشاپیش عید غدیر و عطرافشانی بوی ولایت علی (ع) بر همه شما سروران مبارکباد
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی perfumer
به s8
درود برشما استاد عزیز فک میکنم اخرین باری که باهم همکلام شدیم توی نظرات صفحه والنتینو اومو اینتنس بودD!خوشحالم که شمارو مجدد اینجا میبینم........والا حقیقتش تعداد محدودی از کارهاش بدک نیستن ولی خب من هرکمپانی که بخواد با پیچوندن وفریب کاری خودشو بزرگ جلوه کنه دوست ندارم و به‌نوعی توهین به شعور مصرف کننده تلقی میکنم!متاسفانه افراد بعضا بی انصاف بازار هم ازاین موقعیت بیشترین استفاده ممکن رو میکنن مثلا دیده شده برای تبلیغ هرود به خریدار گفتن که هرود چند صده پیش برای بورگیا سزار چندم و فلان ملکه و.......ساخته شده وازاون موقع تا الان به همون صورت تولید میشه واقعا تاسف باره این حرفا ومنم وظیفه انسانی خودم میدونم که اینارو بگم حداقلش دوستانی که درامد محدودی دارن مثله خیلی ازما ها اما علاقه وافری به کارهای نیش دارن نیان پولشونو پای این برند جاعل خرج کنن بهرحال کم نیستند افرادی که حتی از تهیه یه خودرو یا خونه براخودشون عاجزن اما عشق وعلاقه زیادی به نیش ها دارند!!!(دیدیم که میگیمD!)
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کاریز  S8
درود برشما
راستش این اولین باره کسی رو میبینم که مارلی میزنه‌و به‌قولی‌مارلی بازه اما تعصبی برخورد نمیکنه با قضیه واین برای‌من بسیار‌جالبه! وصد البته ارزشمنده....اما درمورد برند قدیمی من کاملا قبول دارم اسناد تاریخی شرکت موجوده واین شرکت وجود داشته بحث بنده روی کمپانی جدید ونوظهوری هست که هفت هشت سالیه خودشو به عنوان مارلی جا زده ویجورایی خودشو به اون مارلی قدیمی میچسبونه....
با این حرفتون موافقم ایکاش برند ساخت افغانستان باشه اما حقیقتو بگه...این ارزشمنده!.....اما کمپانی‌که فریب کارانه عمل کنه یک ریالی‌هم ارزش نداره نه خودش نه کارش......
شاد باشید.
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی perfumer
درود بر کامیار عزیز
خوشحالم که دوستان علاقه نشون میدن مارو قابل میدونن ادکلن هرچی باشه یه بطری ابه ارزشش خیلی کمتر از چیزیه که دوستانمونو ناراحت کنیم من اخرششششش ذاتم اصفهانیه مطمعن باشید پول بیخود نمیدم :-D چند شب پیش آمواژ اینترلود را در فروشگاهی تست کردم اومدم خونه حدودا یکساعت طول کشید توی خونه ما بوی عطر را یا حس نمیکردن یا میگفتن ضعیفه خیلی البته بنده مخلص علاقه مندان این عطر هم هستم خودمم خدایی عاشقشم در پروفایلمم ببینید هست امیدوارم ناراحت نشن ولی امروز ادکلن گالووی که 400 هزار تومن هزینه کردم واسش 5_6 پاف ساعت 6/30 زدم ساعت 11/30 که وارد منزل خاله جان شدم بازخورد بسیار مثبتی گرفتم جوری که به من گفتن دوتاشو براشون بخرم و بشدت تعریف بنده را کردند که همیشه ادکلنهای خوب میزنم حالا شما مقایسه کنید اینتر لود 900 تومنی یا گالووی 400 تومنی منه اصفهانی خوب برای این برند پول میدم چون حتی شاگیایی که میشه گفت ضعیفترینه این برنده و قیمتش الان در حدود 250 تا 300 هستش و هروقت زدم بازخورد گرفتم حالا اصلا این برند یک ساله ساخت ایران خب ارزش این برند به اینه که نصف خیلی از عطرها پول میگیره ولی ارزشش بالاتره مثلا هرود در برابر توباکو عود بسیار گرون یا گودولفین در برابر توسکان لدر یا کارلایل در برابر اینترلود من خدایی مارلی خیلی بهم حال داده شما دوستان گلم هم یکبار هم که شده بدبین نباشید مارلی را امتحان کنید مطمعنا پشیمون نمیشید مخلص همتونم هستم بازم عید ولایت مبارک زیر سایه مرتضی علی برقرار و پولدار و سالم باشید یا علی مدد
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام.دوست عزیز ممنون از اطلاعاتی خوبی که در اختیارمون میزاری

یه سوال داشتم ازتون.تو سایت های خارجی که سرچ کردم قیمت ادکلن های مارلی تقریبا 290 $ هست که به پول ایران بیشتر از قیمت هایی هست که تو سایت های فروش ایران میزارن میشه .آیا ارزون بودن یا گرون بودن ادکلن دلیلی بر اصل یا تقلبی بودن اونه؟
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : perfumer
سلام خدمت محمد صالحی عزیز
انجام وظیفست دوست عزیزم نظر لطف شماست به چند علت کلی قیمت عطر کمتر هستش چون وقتی شما از سایت مارلی خرید کنید یک عدد خرید میکنید ولی قانون اروپا جوری هست که وقتی شما تعداد زیاد خریداری کنید شامل تخفیف زیادی میشه مثلا وان میلیون مدل 100 میلش حدودا 200 فروش میره و مدل 200 میلش حدودا 230 که این نشون دهنده تفاوت محسوس قیمت دو عطر مشابه در یک فروشگاه هست و مورد دوم فراموش نکنید تا همین چند سال پیش دلار 1000 تومن بود یعنی مثلا مارلی پگاسوس میشه حدود 300 تومن با احتساب شما روی دلار 3800 تومنی قیمت خیلی بالاتر در میاد در صورتی که وارد کننده این عطرها را با این تیراژ بالا قطعا با دلار ارزونتری وارد میکنه و دلار و با قیمت کمتری بهش میدن (البته اطمینان ندارم دوستان گلمون حتما بهتر میدونن)این برای همه چی صدق میکنه ساعت لوازم الکترونیکی پوشاک وقتی به سایت اصلی مراجعه بفرمایین قیمت بالاتر از بازاره ولی با اطمینان خرید کنید در همین عکس پروفایل من عطرهای سمت چپ و راست هر دو شاگیا و هردو رویال اسنس و هردو تولید 2014 هستند اگه اشتباه نکنم یکی را در سیتی سنتر اصفهان و دیگری را در آمستردام خریدم هر دو عین همن بدون هیچ تفاوتی حتی اگه بخوام بگم یکی یه ذره در حد اپسیلون بهتره مدلیه که تو اصفهان خریدم نگران نباشید و البته از فروشگاه های معتبر خرید کنید موفق و پیروز باشید
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد صالحی
سلام خدمت بچه های سایت خدایی چرا یه عده بی دلیل از این برند بد میگن؟من عطر باز نیستم ولی هربار عطر بخرم عطر حسابی میخرم عطرهامو امشب اسماشو نگاه کردم تق هرمس جووی کایدلیک اگه درست تلفظ کنم تام فورد بلک ارکید کرید اونتوس گرلن سانتال رویال ایسی میاکه و عطرهای دیگه مثل دیور هوم اینتنس و پرفیوم وان میلیون ابسولوتی گلد ولی دوتا عطرام که هر دوتا مارلین از همه یه سر و گردن بالاترن پگاسوس و هرود یه شاگیا هم تموم کردم این حجم نظرات منفی را واقعا درک نمیکنم این اقای مارلی باز هم حرفشون اینه با تجربه زیادی که دارن به این نتیجه رسیدن مارلی از بقیه بهتره من هم نتیجه ایشونو گرفتم و قطعا در پیروی از صحبتای ایشون کارلایل و میخرم در حرفاشون از اینترلود نام بردن من هم داشتم این عطرو به این ضعیفی نبود خیلی هم خوب بود ولی من به پگاسوس و هرود ترجیحش نمیدم قطعا از این دو مدل پخش کمتری دارن اگر کسی نسبت به اسانس مارلی انتقادی داره حتما با دلیل ذکر کنه من در صحبتای دوستان صحبتای جناب مارلی باز و منطقی تر و استدلالشونو محکمتر دیدم خب اگر کسی عطری سراغ داره از مارلی به صرفه تر با همین کیفیت با همین رد بوی عالی معرفی کنه من هم با وجود اطلاعات کمم عطرای این برند و تایید میکنم سرتونو درد اوردم شب بخیر
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : perfumer
سلام خدمت شما دوست گرامی
از نظر لطف شما بی نهایت سپاسگزارم بنده را واقعا شرمنده میفرمایین عطر بسیار خوبی انتخاب کردید پیشاپیش مبارکتون باشه
14 شهریور 1396 پاسخ تشکر

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام و خسته نباشید به بچه های سایت
میخواستم این ادکلن برای مادرم کادو بگیرم.واسه خانم بالای 60 سال خوبه؟یا بیشتر به درد اقایون میخوره؟
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام محمد جان نظرمو کامل نوشتم و سعی کردم دقیق و کامل باشه فکر نمیکنم مناسب مادر شما باشه چون هرود و لیتون هر دو کار مردونه بودن و حضور هر دوشون در این عطر فضا را شدیدا مردونه میکنه ضمنا ظاهر سیاه و عبوس خوده شیشه عطر هم خیلی یه خانم و جذب نمی کنه البته من هنوز خانمی را پیدا نکردم که از این عطر خوشش نیاد رایحه را اول تقذیمشون کن تست کنن خوششون اومد این عطر در دنیای پرفیوم فعلا یکه تازه
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
منم نظرم رو مارلی هست.چون ادکلن جدید هست و هنوز خز نشده.برای مادرمم میخوام از همین برند بگیرم.شما که که با این برند اشنایی دارین.بین دو مدل sedbury و safand مارلی به نظرتون کدومش به خانم سن بالا میخوره؟
12 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام خدمت محمد عزیز
سافاناد را تا شنیدم همه گفتن به درد خانمهای سن بالا و بالای 50 میخوره و سدبری را تا یادمه بشدت رایحه زیبای گلی با مریم و یاسه غالب داشت و خیلی خوشبو بود و پخش و ماندگاری هولناکی که اکثر خانوما خیلی رضایت داشتند من بشخصه آدالیا را هم دوست دارم و البته مدل جدید که دلینا نام داره هم کاره جالبیه میگن در مورد کارلایل مطمعنم پشیمونت نمیکنه اما برای مادرتون حتما از چندتا خانم مشورت بگیر
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد صالحی

سلام خدمت بچه های سایت
همون طور که گفتم امروز این عطر و خریداری کردم حدودا بیش از 6 ساعت هست از اسپری این عطر گذشته و 4 نفر اسمشو با حیرت پرسیدند هر لحظه که میگذره خوشبوتر و قویتر میشه خیلی جالبه که الان اتاقم و کاملا پر کرده خداوکیلی دوستانی که منتقدند اصلا این کار یا سایر کارای مارلی را تست کردند؟از جووی کایدلیک و اینترلود به صورت محسوسی قویتر ممنونم جناب مارلی باز بهترین انتخاب ممکن بود عالیه این عطر باز هم نظراتو میگم ظهرتون بخیر
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Soroush soltani 30YA30
سلام خدمت تارایای عزیز
خستگی از تنم در رفت...
هر برند و هر عطری را باید تست کرد بعد گفت خوبه یا بد بخدا اگه در نتیجه گیری نهاییت کارلایل و تایید نکنی نمیخرمش و اما کارلایل من توی نت اول و آخرش به وضوح تنباکو را حس کردم اونقدر که حتی هرچی گذشت هرود برام تداعی شد شما هم حس میکنید حضور تنباکو را؟چون در سه نوت اصلی تنباکو نیست ودر اخر مبارکتون باشه ان شاءالله در شادی استفاده کنید و لذت ببرید حتما نظراتتونو بفرمایین خصوصا در مورد پخش بو چون رایحشو حدودا یک ماهه هرشب از روی بلاتر حس میکنم و حتی تغییر نوتهارو یادداشت میکنم و از ماندگاری هم که ماشالا رقیب نداره پخش بو را حتما شرح بدید سپاسگزارم از توجهاتتون و ممنون بابت لطفتون روزتون بخیر یا علی
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : 30YA30

سلام به بچه های گل سایت خب مجددا اومدم الان حدود 16 ساعت از اسپری این عطر گذشته و رایحه این عطر مدام در حال بهتر شدن هستش جالبه بدونید من که تغییر نتهارو خیلی متوجه نمیشم تغییرات رایحه این عطر خیلی عالیه و به وضوح میشه فهمید طبق گفته مارلی جان ماندگاری این عطر فوق العاده عالیه عین صبحه که زدم انگار نه انگار 16 ساعت گذشته کماکان بوی عطر به راحتی تا شعاع چند متر پخش میشه خداوکیلی تا الان چنین عطری نداشتم راستی دیور هوم اینتنس من بچه کد 2012 هستش و بسیار پخش قوی داره ولی براحتی میگم کارلایل دو برابر قویتر از اونه تا امتحان نکنید متوجه نمیشید من فقط سه پاف صبح زدم گفته بودم پول خوب کار خوب میخواد مرسی از دوستان خصوصا مارلی باز ممنونم شما مارلی را لمس کرده بودید من حس میکنم سایرین اصلا مارلی را تست نکرده بودن کارلایل از قیمتش ارزش خیلی بالاتری داره ضمنا این متن نظر شخصه منه و نظرات دوستان محترمه شب بخیر
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : perfumer 30YA30
سلام تارایای عزیز
آقا چقدر شما منو خوشحال میکنی ممنونم ازت مبارکت باشه درست متوجه شدم؟پخش بو دو برابر هوم اینتنس 2012؟؟؟؟من پخش بوی این عطرو درست تست نکرده بودم چون فقط یه پاف زده بودن واسم پس پخش بو هم عالیه دمتون گرم حتما میخرمش این عطر و من تغییر نوتهاشو نوشتم یه کار فوق العاده سطح بالا و حرفه ایه مبارکتون باشه ایشالا به شادی استفاده کنید در آخر من وظیفمو انجام دادم و نظراتمو گفتم خدا را شکر از انتخابتون راصی هستید موفق باشید یا علی مدد
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Soroush soltani 30YA30
سلام خدمت هم عزیزان،بنده هم این عطررا استفاده می کنم پخش بو وماندگاری خیلی خوب،اما با اینکه در ترکیبات این عطر اصلا وانیل ذکر نشده من بیشتر این بو را استشمام میکنم می خواستم ببینم آیاحس بویایی بنده اشتباه می کنه و اگر دوستان محبت کنند بنده را راهنمایی کنند ممنونشان میشم(البته من رایحه این عطر را کاملا می پسندم )
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Perfumex perfumer
سلام خدمت علیرضای عزیز
راستش بوی وانیل ازش استشمام کردم حتی توی قسمت تاپ نوتهاش یادداشت کردم ولی خیلی خیلی ضعیف هست این بو خدایی کار خیلی با ارزشیه بسیار حرفه ای کار شده رایحش مرسی از نظرتون ممنونم یا علی مدد
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر

با درود فراوان
در وصف این برند نامأنوس بیتی به ذهنم رسید
/هفت شهر عشق را عطار گشت/ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
افسوس و صد افسوس
به قول ایکاروس گرامی که در این دو سال استاد ما بودند
«افسوس از زمین بایر»
یادت بخیر مرد
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان Ali lotfi
درود برشما
والا ما یک سند و یک حرف درست و یک صحبت منطقی از مخالفین مارلی نشنیدیم طبق معمول بدون سند بدون برهان و بدون علت مانند سند موثق دوستمون که قرار بود ارائه بدن و ما دیگه از سعادت زیارتشون محروم شدیم و البته برند نا مانوس از زبان حضرتعالی که احتمالا سندتون کتار سند موثق دوستمونه روزتون خوش برقرار و پایدار باشید
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پویا 30YA30
با سلام به شما دوست خوب مارلی باز گرامی
مارلی باز گرامی این حقیر تمامی کامنتهای شما رو با وسواس و تأمل مطالعه نموده ام در بیشتر کامنتها شما خود را مبتدی و عاشق دنیای عطر معرفی نموده اید چند سوال بنا بر متن و کلمات شما /میتونید همه پستهاتون رو نظاره کنید/ اولأ شما فرق دیزاینر و نیش رو برای دوستان شرح بدید ثانیأ شما فرق سنتتیک و طبیعی رو بیان کنید چون در ذیل یکی از این محصولات مارلی بیان کردید که از روایح طبیعی و کاملأ دست ساز میباشد ثالثأ شما حرفه ای هستید یا اماتور چون تا حد توان برای این برند جون فشانی میکنید و دیگران رو به خرید محصول درجه چندم توصیه میکنید شما در بعضی از کامنتها مذهب رو چاشنی پست میکنید پس ارمان دارید خواهشأ دیگران رو به اشتباه نندازید و متضرر نکنید من شمارو دوست دارم در باب ادله این حقیر و ارائه نمودن مستندات همین بس که دوستان گرامی من صریح و صحیح در خصوص قدمت ،نشان تجاری ،کیفیت اون قبلتر مطالب جامعی ارائه نموده اند که از ذکر انها اجتناب مینمایم
در خصوص عطر نیز تا انجا که این حقیر مطالعه و تحقیق نموده ام 90 درصد پرفیوم ها از مواد شیمیایی و ترکیبات شیمی درست میشوند حتی /نیش/ البته برندهای هستند امثال استفان هامبرت یا ام دی سی ای که با 25 درصد مواد تولید میکنند اما دوست من اگر شد سری به برند روژا داو بزن تا مفهوم نیش رو بهتر متوجه بشی البته برند عالی زیاد هست
یاحق.....


20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر  S8
درود بر محمد گرامی
پس لازم شد عرض کنم شما اصلا کامنتای منو کامل و دقیق نخوندید اول اینکه در کامنتها دوستان را اساتید خودم معرفی میکنم این برای احترام و عرض ادب هست خدمت عزیزان وگرنه من سالهاست فعال هستم و عرض کردم حداقل 200_300 ادکلن عالی چه نیش و چه دیزاینری داشتم وگرنه هرگز آماتور نیستم و اتفاقا از خلبانی که رشته اصلیه منه بیشتر در موردش تحقیق کردم دوم اینکه باز هم شما اصلا کامنتای منو مطالعه نکردین چون بارها در مورد نیش و دیزاینری بودن توضیح دادم و ازتون در خواست دارم دقیقتر مطالعه کنید و سوم اینکه مارلی از روایح دست ساز و طبیعی استفاده میکنه ولی برای برخی روایح مثلا عود که قیمت طبیعیش بسیار بسیار بسیار بالاست از روایح سنتتیک استفاده میکنن که با شیمی آلی میشه به فرمولش رسید و البته همون برندهای بزرگ هم که میفرمایین صد در صد طبیعی استفاده نمیکنن و برای روایح کمیاب یا گرانقیمت ترکیبی از رایحه اصلی و طبیعی را با سنتتیکه اون ترکیب میکنن در مقایسه با برندهای مذکور شما کیفیت روایح تقریبا یکسان هستند و مارلی اوجه هنرش اینجاست که رایحه اصیل و با رفرنس مناسب و پرفورمنس فوق العاده عرضه میکنه چیزی که شاید با عرض معذرت شما خیلی تا الان درکش نکردین ضمن احترام به شخصیت و ادب مثال زدنیتون در مورد نشان تجاری و قدمت و محل ساخت کامنتی گذاشتم که شما میتونید به قانونگزاران نشون بدید فکر میکنم در ذیل ادکلن نیسان بود حتما مطالعش کنید چ.ن کاملا توضیح دادم که ادکلن اروپایی خودروی اروپایی هواپیمای اروپایی دمپایی اروپایی طبق قوانینی ساخته میشن که امکان نداره روش بنویسن ساخت فرانسه و حتی درب شیشه هاش اماراتی باشه و در مورد مذهب بنده اعتقاداتی دارم که هیچ ربطی به این بحث نداره بالاخره گاهی اعتقادات به زبان میان که مفتخرم به شیعه بودنم در خدمتتون هستم امیدوارم نزاکت و ادب را در پاسخ رعایت کرده باشم ممنون و سپاسگزارم
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
باتشکر
چه باید کرد....
من نظرتون رو ارجاع میدهم به دوستان....
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا تبریزیان
حالا که حال و هوای کامنت ها شاعرانه و البته کنایه آمیز شده بد ندیدم یه بیت هم بنده نوشته باشم
خطاب به جناب مارلی باز عزیز:
*نیش عقرب نه از ره کینه‌ست، اقتضای طبیعتش اینست*

من نه طرفدار برند خاصی هستم نه عاشق چشم و ابروی کسی، اما تو این مدت دیدم که مُریدان... بدون استدلال منطقی و ادعای مستند یکجانبه شما رو همه جانبه و گاهی پرخاشگرانه کوبیدن
شما کارِت درسته داداشم
همین که خودت رو غلام و بنده کسی نمیدونی و غالبا فقط از خودت مایه میزاری و نه از نام و اعتبار دیگران باید بهت بگم که دمت گرم
بنده فن برند مارلی نیستم، از برند مارلی هم فقط گودولفین رو داشتم که اتفاقا از خریدم ناراضی بودم، اینم در آخر گفتم که دوستان نگن چون فن مارلی هستم دارم دفاع می‌کنم،
ببخشید پرحرفی کردم.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
سلام خدمت 30ya30 جان
از لطف شما نسبت به خودم سپاسگزارم و از نظر لطفتون ممنونم شما عزیز دلید هوشحالم دوستانی مثل شما دارم افتخار بندست بزرگانی چون شما تاییدم کنن ممنونم دوس عزیز
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
این حقیر منتظر پاسخ جامع و علمی از سوی مارلی باز عزیز میمانم
/تحریف/:
کجای کامنت بنده بر این عنوان بود که محصولات نیش با صد درصد روایح ساخته میشوند
چون بنده الان مبهوتم
در خصوص اسانس و متریال حرفه ای مارلی و روایح طبیعی و دست ساز مستنداتون رو بنگارید!!!!
بنده منتظرم
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
دقیق بخون محمده عزیز بنده هم همینو گفتم گفتم اکثر برندهای نیش هم ثد در صد طبیعی نیستن و از روایح سنتتیک هم استفاده میکنن
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر

سلام به بچه های عطر افشانی موافقین مخالفین تبادل نظرات در مورد مارلی نشان از اهمیت بالاش داره حدودا ۳۰ ساعت از اسپری این عطر به مقدار سه پاف گذشت و دقیقا طبق نظر دوستمون حتی ذره ای ضعیف نشده بسیار بسیار ماندگاری این عطر خوفناکه رایحه این عطر شامه نوازه و من که خیلی عطرا سر درد اورن واسم این عطر ارامشه عجیبی بهم میده امروز پخش بو افت کرد و دیگه تا چند متر پخش نمیشد ولی یکی از دوستانم دمه مغازش ترمز کردم اومد دمه ماشینم گفت چه عطر خوبی زدی بی نهایت از بوی این شاهکار مارلی راضیم و پخش بوی این عطرو تا بحال در هیچ عطری ندیدم (حتی در هوم اینتنس۲۰۱۲) اما جناب محمد آقا که چنان با بغض به این برند حمله میکنن آدم تعجب میکنه دوست عزیز محمد اقای گل من از کسانی هستم به حرف مارلی باز اعتماد کردم و یکی از اون عطرای درجه چندم و خریدم با سه پافش دو روزه دارم حال میکنم و اعتراف میکنم از ایشون یه کلمه حرف بی منطق نشنیدم شما عزیزان بر خلاف درخواست ایشون سندی مبنی بر کیفیت پایین و درجه چندم بودن مارلی ندارین وگرنه ایشون منو فریب ندادن و به درستی راهنماییم کردند دوستان من با تجربه الان میشه گفت ۴ عطره این برند تمامی صحبتای مخالف این برند و رد میکنم چون من اگه عطری بد باشه سرم بشدت درد میگیره هیچ عطر این برند اسانس ضعیف نداره و ماندگاری و پخش خیلی خوبی هم دارن این نظره شخصه منه و نظرات محترمه روزتون بخیر
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Soroush soltani نوید نیک
سلام تارایا جان
زنده باشی گلم من انجام وظیفه کردم دوست عزیزم خوشحالم راضی هستید منم میخرمش ایشالا به شادی استفاده کنی ممنون از لطف بی پایانت دوسته عزیزم
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر

با سلام
امروز این عطرو تست کردم.
اولین چیزی که بعد از تست به ذهنم اومد هرود بود.
اما بهتر و بی لبه تر و دوست داشتنی تر.
یه عطر خوشبو و همه پسند
و اینکه 900 و خورده ای هم قیمت داشت !!!!


20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
سلام جناب S8
آخر تلاشهای دوستمون مارلی باز جواب میده و خیلیها سمت این برند میرن! کمپین بزرگی به راه افتاده! lol
میدونم عطر خوبیه، اما شما که تست داشتید آیا به این قیمت ارزش داره؟
شاید بشه با این مبلغ 3 4 شیشه عطر خرید.
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام اس 8 جان و پویا جان
پس شما هم عین من یاد هرود افتادین پس در مورد حضور تنباکو با من موافقید؟احتمالا یه کار تنباکوعیه من اصفهان بزرگترین فروشگاهه شهر رفیق فابریکمه 750 قیمتشه و البته من همیشه میرم تستراشو برمیدارم حدود 500 خواستی خودم برات میخرمش میفرستم برات
پویا جان من تبلیغ نمیکنم گلم حواست باشه هرچی خواستی بخری سه چهار پافشو تست کن و نظر اطرافیانتو جویا شو من شخصا مارلی به ذائقم ساخته و پخشش عالی روم جواب داده ممکنه برای شما جور دیگه باشه تست فراموش نشه
20 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام پویا جان
اصلا بحث کمپین نیست
من به هیچ برندی تعصب ندارم و سعی میکنم همیشه یاد بگیرم مخصوصا از کسایی که در این زمینه استاد هستند.
باز هم میگم مارلی تاسیس 1743 نیست، ولو اینکه این برند هم خودش هیچ جا نگفته من تاسیس این سال هستم، فقط پیشینۀ خودش رو به اون سال و لویی پانزدهم نسبت میده. .
فکر میکنم اساتیدی مثل آقای کیوان و آقای ایکاروس و ... گفتنی هارو گفتند. اگه ما بخوایم ادامه بدیم میشه تکرار مکررات و برای دوستان خسته کننده.
بشخصه از carlisle خوشم اومد اما نه با این قیمت فضایی !!!
در واقع یه عطر عامه پسند هست.
راستی امروز لیپیزان مارلی رو هم در چند مرحله تست کردم که این یکی اصلا با سلیقه من جور نبود و بشدت سر درد آور و جزو بد ترین تجربه هایی که داشتم !
سلام به مارلی عزیز
بله اولین چیزی که از carlisle به ذهنم رسید تنباکو و هرود بود و اتفاقا قیمتی که گفتم قیمت اتیکت یکی از فروشگاههای سیتی سنتر اصفهان بود که البته عطر های قدیمی مثل پگاسوس و هرود رو هم حدود 600 اتیکت زده بودن !! و ظاهرا اونجا قیمت هاشون کلا بالاست. در مورد خرید عطر هم ، بخاطر لطفت ممنون هستم مارلی جان.
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام s8 گرامی
سیتس سنتر اصفهان قیمتش یکسان با همه مغازه هاست یک فروشگاه در اصفهان هست که عطراشو با قیمت خریدش میفروشه وفقط این کارو به خاطر فروش لوازم آرایشیش میکنه بارها تلاش کردم ازش آتو بگیرم ولی لامصب عزراشم تا الان تقلبی نداشته کارلایل کاره با کیفیتیه پچولی باز هم باشید قطعا بیشتر دوسش دارید ولی به قول شما هروده ولی خوشتراشترو و البته شیرینی خیلی کمتر
21 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام perfumer جان
میشه آدرس فروشگاهی که در اصفهان همه عطرهاش رو به قبمت خرید میفروشه به ما هم بدید ؟ شما احتمالا از عطر فروشی یاقوت خرید نمیکنید ؟
08 آذر 1396 پاسخ تشکر
S8 عزیز
به ذهنم رسیده بود که احتمالا" اهل اصفهان هستید( از کامنتهاتون). پرفیومر گرامی که از سیتی سنتر اصفهان خیلی تعریف میکنه و فکر کنم از اونجا خرید میکنه(البته از آشناهاش میخره).
ارادت و احترام به تمام اصفهانی ها
08 آذر 1396 پاسخ تشکر

سلام خدمت بچه های عطر افشان تسلیت میگم عاشورای حسینی را فضای سایت به بهترین شکل آرام شده و امیدوارم آرامش قبل طوفان نباشه راستش چند بار اومدم نظرمو در مورد این عطر کامل کنم جو مساعد این کار نبود و بعضی دوستان با کینه توزی و به دور از منطق به این برند میتاختند اما الان وقتشه عرض کنم که کارلایلو به پیشنهاد دوسته عزیزم جناب perfumer گرفتم و نظراتمو کم و زیاد در موردش نوشتم چیزی که جالبه پیراهنی که اون روز عطرو روش تست کردم هنوز بو میده اصلا چنبن عطری ندیده بودم پخش بوی خوبی هم داره رایحش طبق فرموده اس۸ و پرفیومر نزدیک به هروده خیلی نزدیک ولی کیفیت خیلی بهتری داره از نظر من من پخش بو برام اهمیت داره هیچوقت عطر بی کیفیت نمیخرم ولی پخش بو اولویتمه چی سراغ دارید واسم ممنونن
10 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Soroush soltani
بسیار عالی و پربار .

شب خوش .
10 مهر 1396 پاسخ تشکر
تارایای عزیز دوباره سلام :

عطر Godolphin رو دارین یا تا بحال ازش تست داشتین ؟ بنظر من جزو یکی از بهترینهای مارلی محسوب میشه با رایحه ای شبیه توسکان لدر و قدرتی به اندازه اون ، کیفیتشم واقعا عالیه چون خودم دارمش
رایحه ای چرمی - میوه ای - چوبی با همراهیه زعفرون تلخ و کمی شیرین
یه تستی بگیرین شاید مقبول افتاد ، قیمتشم حدود 400,000 هست ولی بیشتر میارزه
سمپل اوریجینالش در دو - سه سایت موجوده 10,000 حدود 1 میل ولی برای تست کافیه
فقط بعداز خرید اوریجینال بزرگش درب فلزیشو با چرخوندن بازکن و قبل از بستن یه دو تا پاف بزن داخلش که نرم بشه تا دفعه دیگه لاستیکش جا نمونه و دربش بیاد تو دستت .

شب خوش .
10 مهر 1396 پاسخ تشکر
سلام به دو دوسته عزیزم
بنده هم تسلیت میگم این ایام غم و اندوه و سوگواری را به همه شما عزیزان و خانواده های محترمتون حسین مظهر ایستادگی دلدادگی و مظلومیت است حسین اسوه جمال دین محمدی و الگوی هر بشری در کره خاکی است حسین سایه بهشت زمینی و درفش عرش اعظم الهی است
ممنونم از ادمین محترم سایت بابت سیاهپوش کردن سایت به مناسبت ایام عزای حسینی
در مورد کارلایل ممنونم جناب تارایای عزیز که نظراتتو ثبت میکنی چون من هنوز این عطر و نخریدم و نظراتت خیلی کمکم میکنه ممنونم و در باب پیشنهاد دوست عزیزم پیشنهاد بسیار خوبی کردند گودولفین با قیمتی بسیار کمتر از توسکان لدر شباهت زیادی به این عطر داره و کیفیتشم عالیه اما دوستان همگی توجه داشته باشید این که میگیم بازتاب عطر عالیه یک نکته داره سابق عطرهای دیزاینری با کیفیتی بودند که در بازتاب بی نظیر بودند و یک کاربر به درستی عنوان کردند که عطرها دو سه پاف استفاده میشدند امروز وقتی میگیم فلان عطر خوبه به این منظور نیست که پخش بوی عالی داره فقط در قیاس با عطرهای امروزی کیفیت مطلوبی داره در نظر داشته باشید هیچ عطری تکرار میکنم هیچ عطری پخش بوی عطرهای سابق و نداره و استفاده از لغت خوب یا عالی برای پخش بو صرفا در قیاس با عطرهای امروزیه ممنونم و سپااسگزارم یا علی مدد
10 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حسن غافلی Soroush soltani

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام خدمت همه دوستان
جناب ایکاروس خوشحالم در جمع مجددا میبینمتون خوشبختانه در جریان کامنتها هستید و اطلاع دارید بعضی دوستان یکسری صحبتها را انجام دادن که به علت نام بردنه مکرر از شما ما اونارو از چشم شما دیدیم ولی با حضورتون ایکاروسه متفاوتری از اون چیزی که دوستان متصور کرده بودند برامون دیدیم راستش نمیدونم در چه رده سنی هستید اگه مانعی نیست بفرمایین که در برخوردها رعایت ادب بشه حتما و اما در مورد برند مارلی و حرف و حدیثا و دعواها دوستی این برند و هم رده امپر و پایینتر از جوپ دونستند و برهانشون شخص شما بود البته این دوستمون بسیار ادم فرهیخته و بزرگواری هستند و شخصا دوسشون دارم خواستم بی زحمت رویویی لطف کنید از همین کارلایل و نظر خودتونو در مورد این برند اعلام کنید البته کارای ضعیف هم داره مثلا از برند هیستوریز من دو سه تا کارشو دوست دارم از جووی یکی و از اتلیه کولون و دی پارما هم یکی دو کار و تایید میکنم مارلی هم همینه و همه کاراشو با کیفیت نمیدونم دوست دارم نظرتونو در مورد این برند بدونم و قیاسی که دوستمون کردند که کارلایل برابر هستش با سیلور سنت بوگارت از شما ممنونم یا علی مدد
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی
سلام. خیر متاسفانه در جریان کامنتها نیستم. اما خب این ادبیات برای مقایسه با زبان نقد من سازگار نیست. سیلورسنت یه عطر ده یورویی هست. ممکنه با ده یورو روژا داو نهایتا بتونه برای شما یه کوکاکولا بخره و یا ویسکانتی برای شما یه پیتزای پپرونی. اما یقین میدم نمیتونن عطر بسازن. پس سیلور سنت رو در جایگاه قیمتیش میبینیم و حتی اگر عطر به شدت بد بویی باشه باز برای تخریب او و یا عطر دیگری وارد هیچ مقایسه ای نمیکنیمش.
در مورد کلیت برند مارلی من یه اخلاق دارم که توی رویوهام همیشه بهش اشاره کردم. به تاریخچه ای که خود برند عنوان میکنه یا دیگران بهش نسبت میدن توجه نمیکنم و بنابر اون قضاوتش نمیکنم. اینها همیشه در روند تبلیعات موسسات تجاری بوده و چه صحیح و چه غلط بخشی از روند تجاری سازی کالا هست. هر چند اگر برندی بخواد دست به تاریخ سازی بزنه اعتماد مشتری رو سلب میکنه.
با اینحال باز هم ترجیح میدم هر محصولی رو بدون تصور قبلی بررسی کنم. مارلی برای من برند دوگانه ای هست. دو محصول که مستقیما به معروف ترین نیش مارکت های دنیا یعنی توباکو وانیل و توسکان لدر پاورقی دادن جزو محصولت پرفروش و شناسنانه این بزند هستن. هرود و گودولفین. ولو اگر این ارجاع نتیجه ای بهتر از سورس هم داشته باشه باز هم در حیطه کپی تفسیر میشه. و وقتی برندی از ارجاع سود میبره برای من یک برند مستقل و شناسنامه دار نیست. من شخصا از تکرار و از تقلید بیزارم. به مرور مارلی روندشو تغییر میده و به امضای شخصی فکر میکنه. جووی برای مثال برندی امضا دار هست. شما هر کاری از این بزند تست کنید رد امضای جووی در همگی هست. اون نفسی که دارو گونه و توکسین گونه ست در همه ی کارهاش وجود داره.امضایی که من در مارلی تا این اواخر دیدم امضایی بود که صمدالقریشی و مظفر اترج در عربستان و امارات بنا نهادن. که البته بعدها اون امضا رو به حد بالایی از درخشش و قدرت رسوندن. این امضا امضایی متراکم ، غلیظ و ناخالص هست. گویی عنصری تصفیه نشده در خودش داره. مشکل دیگر کیفیت مواد استفاده شده در بعضی کارهاش مثلا پگاسوس بود که نت ها رو اگر میخواستیم بر اساس نموداری که از کیفیت در ذهن داریم استیج بندی کنیم نتایج امیدوار کننده ای نمیگرفتیم. قسمت سوم امضا استفاده از دوز بالای فیکساتیوها بود که مثل یک آمپلی فایر عمل میکنه و نت ها رو چند برابر لود تر پخش میکنه و اینگونه بعضی نقص ها در پروفرمنس نت ها و عطر پوشیده میشه . هر چند به پخش بو افزوده میشه.
این کار که ذیلش حرف میزنیم تنها یک المان رو اصلاح کرده و اون کیفیت نت هاست. واضحا بعضی نت ها با کیفیت هستن اما کماکان حجم زیادی که فیکساتیو ها اشغال کردن قابل چشم پوشی نیست. کارلایل البته در دیزاین هم خوب عمل کرده. مترونوم عطر و سرعت تبدیل آکوردها و حایگزینی اونها به عطرسازی حرفه ای فرانسوی نزدیکتره. عطری رک گو و بدور از حاشیه پردازی هست و نت های اتلاف شده نداره. فاکتور قیمت 290 یورو چیزی بود که در آلمان دیدم.با این قیمت قدری باید درنگ کرد در رویو نوشتن. و بیشتر وقت گذاشت. چون قیمت گذاری در اروپا و در فضای عطر محدودیت هایی داره و آدم فکر میکنه حتما اقتضائاتی در این عطر هست که بتونه قیمت رو توجیه کنه.
اما یک پرانتز خیلی بزرگ باز کنیم.
اکثریت خریداران عطر یک مولفه در ذهن دارن. بازخورد و پخش بالا. مارلی در اکثر کارهاش این دو رو داره. و در واقع مخاطبش رو میشناسه و برای مخاطب خودش عطر میسازه. مخاطبی که از عطر خوشبویی و پخش بالا و بازخورد رو میخواد. اگر ما فکر میکنیم مخاطب مارلی نیستیم به معنای حمله به مارلی نیست. هرچند که البته بعضی کارهای این برند استحقاق حمله رو دارن که این "بعضی" دز خیلی از برندها هست. حداقل شش تا از کارهای روژا داو از من 1 میگیرن. ویلورزی یکی از کارهاش از من 2 گرفته!! جووی 4 تا کار زیر 5 پیش من داره. یا از کارهای النا من شخصا به دوتاشون 1 دادم. (نظرات شخصی هستن نه اینکه ادعایی در بین باشه). من شخصا مخاطب مارلی نیستم و مارلی برای من عطر نمیسازه و قصد هم نداشته بسازه. مثل این هست که من پای شبکه ورزش بنشینم و بگم چرا اخبار سیاسی پخش نمیکنه.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : حسن غافلی Mehran
درود بر شما جناب ایکاروس
مدتها بود از منتقدان مارلی درخواست داشتم بابا تروخدا اگر نقد میکنید اگر تایید میکنید اگر رد میکنید معقول این کار و انجام بدید نه مارلی هر برندی شخصا دوست دارم حرفه ای عین شما نقد بشه وقتی روژا داو که قیمتهای نزدیک به دو میلیون داره حتی بیش از 5 کارش و تایید نمیکنید حق میدم به برندی که گرونترین عطرش 750 هست اونم با 125 میل با احتیاط نمره بدید باورتون میشه آکاستری که یکهفتست در ایران موجود شده و در هیچ فروشگاهی در دومین شهر بزرگ ایران موجود نیست بیش از دو ماهه توسط کاربری دیسلایک شده؟ این نقدتون عالی بود و سو ظن های مارو از بین برد حالا که محبت فرمودید این همه وقت گذاشتید یک درخواست دارم مدتهاست تعریف شمارو شنیدم و رویوهاتونو کم و بیش مطالعه کردم من دوستانی در اصفهان دارم که معمولا هر عطری بخوام تسترشو برام میارن که البته با این حال علاقه داشتم از همین عطرافشان خرید کنم من کارای مارلی را تستراشو بین 350 تا 500 میخرم دوست دارم در این رنج اینبار به نصیحت شما گوش کنم اگر مزاحمتی برای وقت ارزشمندتون نیست محبت کنید عطری معرفی کنید در این رنج قیمت من از 1740 از نیسان و همچنین گودولفین شدیدا راضی بودم و کارای پرایوت لیبل و لیتون و خیلی دوست نداشتم لازم به ذکره سایکدلیک هم عطر خیلی خوبی هستش که قبولش دارم تا 700 هم اشکال نداره در این رنج به نظر شما در برند مارلی بمونم یا سراغ کارای دیگه برم ممنون و سپاسگزارم از شما دوست عزیزم
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor sh مهدی
بزای هیچ عطربازی ماندن در یک نقطه جایز نیست. گایدلاین من برای عبور از مارلی استفاده از طناب گرلن هست نه جووی و هیستوریز و امثال اینها. علاقمندان به نارلی از بودیسه و پریس مون کارلو هم بدشون نمیاد اما کماکان گرلن باعث میشه بویاییشون در بافتی که دوست دارن دچار چالشی به سمت ارتقا بشه. از گرلن موارد زیر رو تست کنید:
Imperial tonka
Mythique d orinte encence
Songe d un bois
Ambre eternel
Santal royal
Bois de armenie
Cuir beluga

همچنین موارد ذیل رو :
Musc ravageur fredric male
Dior amber nuit
Soul cousume national
Profumi delforte mythical woods
Parfumerie generale 10
Etatlibre rein intense incence
Oud shmash diffetent company
Oud for love
2022 shl777
Myrrhe imperal gorgio armani
Soleil de jeddah shl77
Tulaytulah majdda bekali
Absolue pour le soir maison kurkdjian
Grand soir maison francis kurkdjuan
Hummingbird zologist
Civet zogist
Cuir d reve david jourquin
.
.
بین اینها من کار صعیف هم گذاشتم. شاید از هیچ کدوم خوشتون نیاد اما برای تخمین استاندارد و کیفیت گزینه های خوبی برای علاقمندان به سبک عطرسازی مارلی هستن.
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehran Mehdi
متشکرم از شما جناب ایکاروس واقعا رحمت کشیدید و کلی وقت گذاشتید از این لطف ممنون و سپاسگزارم در این بین کارای زیادی که محبت فرمودید را تست داشتم و چندتاشونم خوده عطرو خرید کردم و در حال حاظر دارمشون و گزینه ای که عاشقشم گرلن سانتال رویال و رویال عود هستند و کلا کارای عودی را دوست دارم ممنونم گزینه های پیشنهادیتون اونایی که تست نداشتم حتما تست میکنم ممنون و سپاسگزارم اخر شبی مزاحم میشیم دمتون گرم گفته بودند با ذهنیتی که ساخته بودند گفتیم الان یه نفر میاد با سلاح گرم و خدایی با شخصی برخورد کردیم با برخورد گرم شب همگی بخیر برقرار و پیروز باشید
04 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد طولابی مهدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟