ARMAF - Club de Nuit Intense for men

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-35747
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آرماف
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-35747
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 100
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    55
  • نمی پسندم
    45
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    65
  • + 45 سال
    9
  • روزانه
    65
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 393
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کلاب د نویت اینتنس مردانه عطری‌ست با لایه‌های پیچیده و نت‌های برجسته مرکباتی، چوبی و ادویه‌ای. این عطر جذاب با نت‌های طراوت‌بخش لیموترش، ترنج، آناناس، سیب و انگور فرنگی سیاه شروع می‌شود، درحالی که نت‌های میانی به‌واسطه عناصر نابی همچون چوب درخت قان،‌ رز و یاس شخصیت متمایزی یافته‌اند. آکورد پایانی هم از عنبر، مشک، وانیل و نعناع هندی سرچشمه می‌گیرد. این ادکلن یکی از نزدیک ترین رایحه ها را به کرید اونتوس دارد و در کشور فرانسه و امارات تولید می شود .

نوع عطر ادو تویلت
برند آرماف
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
مناسب فصل تابستان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس
اسانس میانی رز ، یاس، چوب درخت قان
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، عنبر
نمره کاربران
Club de Nuit Intense for men-آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه
رایحه
8.4
272 رای
ماندگاری
8.1
273 رای
پخش بو
8
273 رای
طراحی شیشه
7.9
273 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرماف
اخبار برند آرماف
عطرگرام
نظرات کاربران (208 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود دوستان.بین این کار و لایت بلو اینتنس کدوم پخش بو و بازخورد بهتری داره و برا بلاند بای کردن سیف تره؟
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
درود بر شما
هر دو عطر سیف هستند و قابلیت بلایند بای دارن. من لایت بلو او اینتنس رو پیشنهاد میکنم. هم برند با اصالتیه هم کیفیت رایحه بالاتره و هم پخش و ماندگاری بهتره داره. البته کلاب نایت نسخه های قبل از 2017 پرفورمنس بهتری داشت اما اخیرا ضعیف شده.
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی
سلام
لایت بلو اینتنس کجا و این عطر کجا ؟؟
این عطر خارج از ارزش اش گران شده . صرفا بدلیل تقاضای زیاد .نه اینکه بده اما از هیچ بابت قابل قیاس با لایت بلو اینتنس نیست .
لایت بلو اسم موریاس رو همراه داره . عطر اصیل و شناسنامه دار هست .چندین برابر آرماف کیفیت و اصالت وارزش داره .
البته این نظر منه . اتفاقا من خودم آرماف رو دارم اما لایت بلو رو چندمیل دستریز دارم اما زمانی آرماف رو خریدم که ۳۰۰ تومن بود .همین سه سال پیش !
من باشم بین این دو بدون تعلل لایت بلو رو میخرم اما شما عطری رو که دوست تر دارید تهیه کنید .
موفق باشید در انتخاب و مبارکتون باشه
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : عباس بهرامی جابر اقارحیمی
ممنونم جناب اعظمی عزیز
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : یوسف اعظمی
ممنونم جناب سخی عزیز
06 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
سلام دوست عزیز تو این 2کار ازنظر بو هیچ ربطی بهم ندارن،لایت بلو کاملاااا خنکه یخ یخه ودریایی، اما کلاب بوش تندو خنکه البته من ماینو لایت بلو رودارم، خاستم بگم برید تست کنید ببینین کدومو دوس دارین
18 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor sh amir
بله کاش اول تست میکردم.لایت بلو رو خریدم خیلی خوشبوئه ولی اصلا پخش بو نداره.
18 تیر 1400 پاسخ تشکر
غیرممکنه پخش خوبی داره که انقدم ضعیف نیس صددرصد شامه شما پرمیشه وخودتون احساسش نمیکنین، من صبح که زدم 1روز کامل ازش گذشت وخونه یکی ازاقوام بودیم تا لباسمو پوشیدم گفت چه عطری زدی، درصورتی که خودم متوجه نبودم، من از عطر افشان تهیش کردم، به جای کلاب پیشنهاد میدم ماین پورهوم یا لجند اکسپلور استفاده کنین
04 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor sh

1
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
1
طراحی شیشه
باسلام و درود خدمت دوستان،،،بله همونطور که دوستان متوجه شدن از نسخه ۲۰۱۷ به بعد تولید به امارات واگذار شده که حقیقتا کیفیت خوبی ندارن واگر ببینید قیمتها از ۲۰۱۷ ببعد خیلی پایینه که خود گویای همین مساله هست،، من توی چند کامنتی که در انتهای کامنت دوستان گذاشته بودم به این موضوع اشاره کردم که بعضی دوستان گوششون بدهکار این مساله نبود،،پیشنهاد من به شما لووه اسنشیا..با سپاس از شما
09 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Behroozk

درود.
دوستان نسخه ی 2020 این عطر از نظر کیفیت افتش خیلی محسوس هست؟
نسبت به نسخه ی 2017..
08 فروردین 1400 پاسخ تشکر
کیفیت! شوخی می‌کنید دیگه؟! این عطر از نسخه اولش هم کیفیت نداشت.
08 فروردین 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط جابر اقارحیمی
درود بر شما...نمیدانم پاسخ بنده به حضرتعالی مورد تایید سایت محترم عطر افشان قرار خواهد گرفت یا خیر....بنظر بنده خرید نسخه ۲۰۱۷ با قیمت فعلی اصلا منطقی نیست!!! نتهای اینکار کیفیت جالبی ندارند....بنده این عطر را در همان ابتدای لانچ شدنش خریدم....یک عطر کلون شده با کیفیت نازل (مواد اولیه ارزان),سرسری و بدون لطافت و پیچیدگی بود...ولی بخاطر قیمت پایبن اش در ان سالها هایپ شد....بنده از تولیدات جدیدش اطلاعی ندارم که گویا بدتر و ضعیفتر هم شده اند....ولی اگر به رابحه اونتوس علاقه دارید،مشابه های با اصالت تر و بهتری وجود دارند،نظیر : اکسپلورر مون بلان،لووه اسنشیا (البته منطورم در همین بازه قیمتی ارماف بود) ...شاد و سلامت باشید.
08 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط رضاحسین نوری
جناب ایمان اگه کیفیت برات در اولویت توهمون رنج قیمتی بااندکی افزایش هزینه مون بلان اکسپلورر را بگیر ولی اگه پخش وماندگاری برات در اولویت نسخه۲۰۱۷ ارماف کلاب را بگیر که همونطور که دوستان گفتن ارزش این هزینه راندارد واصلا ادم شاخ درمیاره یه عطر اماراتی بااین کیفیت نازل چراباید انقدر قیمتش بالابره،،، ارماف کلاب کپی نازل از اونتوس که عمده معروفیتش بخاطره قیمت پایین وپرفورمنس خوبش درنسخه۲۰۱۶و۲۰۱۷ بود که درنسخه های بعدی نه دیگه قیمتش پایین ونه از اون پرفورمنس قبل خبری هست وبااین تفاسیر خریدش خیلی منطقی نیست.
08 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر neda
جناب اسدی در این رنج خیلی عطرای خوبی هست.مثل اکسپلورر یا عطرای ایسی میاکه.
اگر به بوی اونتوس علاقه دارید اکسپلورر بسیار با کیفیت تره و باتل زیبایی هم داره
08 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری ایمان اسدی
آقای اسدی سلام
بله . کیفیت افت زیادی داشته . البته من نسخه ۲۰۲۰ رو تست نداشتم اما چون مطلعم اماراتی هست و نیز اینکه نسخ ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ رو دارم میدونم تفاوت بسیار زیاد است در غلظت و پخش وماندگاری . با وجودیکه همگی در امارات تولید میشن اما تا سال ۲۰۱۸ که زیر بطری فرانسه قید شده کیفیت بهتر دارند حال آنکه برند آرماف تولیدی در فرانسه ندارد و فقط در آنجا برند به ثبت رسیده .و ازان سال به بعد امارات درج شده با کیفیت پایین .
گویی از لیسنس فرانسه خارج شده تولیداتش !
با این قیمت کارهای بهتری هم هست که دوستان زحمت کشیدن و معرفی کردن .
موفق و خوشبو باشی
09 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی رضاحسین نوری
ضمن سپاس از راهنمایی دوستان
راستش من قصد دارم یه عطر عالی(که فعلا با راهنمایی جناب امیر محمد به مگاماره رسیدم) و یه عطر دم دستی برای محیط شرکت(که نظرم روی یکی از کپی های اونتوس هست) تهیه کنم.
برای همین واسم سوال شد که نسخه ی 2020 و 2017 این محصول چقدر تفاوت کیفیت دارن. خوب کامنتی مثل این کمکی بهم نکرد:کیفیت! شوخی می‌کنید دیگه؟! این عطر از نسخه اولش هم کیفیت نداشت..
اما کامنتهای دوستانی که پیشنهاداتی ارائه کرده بودن عالی بود.
متشکرم.
09 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فرهاد alireza  xx
بعضیا کلاً حالشون همینطوریه
شما توجه نکن بهش
25 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایمان اسدی کامبیز سخی

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام عزیزان
نسخه 2020 این عطر ساخت کجاست؟
نسخه 2019 رو میدونم ساخت اماراته
ایا تفاوتی بین اینا قابل مشاهده هستش؟
و اینکه بین این دو نسخه پیشنهاد شما کدومه؟
06 فروردین 1400 پاسخ تشکر
آقای رئیسی
هردو نسخ اماراتی هستند .تفاوتی با هم ندارند .
نسخ فرانسوی این عطر کیفیت بهتری دارند که تا سال ۲۰۱۸ تولید فرانسه قید شده واز هر نظر کیفیت بهتری دارند و ازان به بعد اماراتی که با افت غلظت و کیفیت همراه است .تفاوتی بین دو نسخه ای که قید کردید نیست .
06 فروردین 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی ایمان اسدی

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
من هم اونتوس دارم هم هم کلاب د نایت . قطعا ارزش خرید داره با توجه به قیمت اونتوس که خریدش واسه من رویایی شده اما حجم بوی اونتوس بیشتره و یه عطر دود چوب توی اونتوس حس می کنم که توی کلاب نیست و همون تفاوتش رو مشخص می کنه . راستش اگه پول اونتوس رو هم داشته باشم بازم همین کلاب رو می خرم .
29 اسفند 1399 پاسخ تشکر

رایحه آونتوس رایحه موفقی شد.همه پسند وهمه گیرشد. برندهای صاحبنام براحتی میتونن عینا بااستفاده ازهمون روایح وهمون فرمول ساخت کپی کنند اما طبق قانون کپی رایت نه تنها اجازه ندارند بلکه هزینه تمام شده برای اونها توجیه اقتصادی ندارد.اماچون عموم مردم پسندیدند هربرند بااستفاده از روایح دیگر ومشابه رایحه خودشون رو ساختند. اینه که شما هرگز نمیتونید دو عطر از دوبرند را پیداکنید که عینا از یک لیست رایحه و نتهای کاملا مشابه استفاده کرده باشند. بنابرین لفظ کپی درست نیست هرچند همه ما استفاده میکنیم برای نشان دادن تشابه. هیچ برندی هم سعی در کپی کردن آونتوس نکرده فقط رایحه آونتوسی خودشو ساخته. من شنیدم دوستی مثلا آونجر ژاکساف زده وگفته آونتوس زدم!!
برخی از رایحه لذت میبرند وبرخی از نام برند. بنظر من کپی در عطر وجود نداره اما تشابه بله. دلیلش هم واضحه.تقاضای زیاد. من به شخصه نت سوم آونتوس رو دوست دارم. کلاب دنایت آرماف رو هم گرفتم بخاطر نت اولش.بنظرم روایح مرکباتیش دلچسب تره.برندترنزی هم رایحه نازی ساخته.مونت بلان عالی وماین خنکتر و امپر هم یک مشابه داره باسم ایگنایت( اگه اشتباه نکنم). که خیلی دلچسبه. فرگرانس هم رایحه مشابهی باسم بلاک لدر داره برندهای ایرانی هم مثل آونجر ژاکساف کارهای مشابه زدن. هیچ کدوم عین هم نیست هیچیک کیفیت مشابه ندارن.هرکس باید بگرده ببینه کدوم رایحه رو دوست تر داره. برند برندکالکشن چین هم کار بدی نزده.حتی ایران شبیه برند کالکشن زد بنام برندنیش که دوماه بعد دیگه پیدا نشد باور نمیکنید که تنها مشابهی بود که نت سومش شبیه آونتوس بود !
چندین برند دیگه هم میشه نام برد که روایح مشابه زدن.
هر گل یه بویی داره. رایحه لذتبخش خودتون رو بگردید توشون پیدا کنید قرار نیست گرونترین بهترین باشه برای شما. من اون برندنیش ارزون ایرانی رو خیلی عالی دیدم و۴ شیشه اش رو خریدم. لذت بردن از رایحه فقط مهمه نه اینکه کدوم گرونه کدوم باکلاسه کدوم کپیه کدوم اصله کدوم برندمطرحه یاهرچیز دیگه. عطر خودتون رو پیدا کنید وازش لذت ببرید
عذر بابت طولانی شدن عرایض
خوشبو وشاد باشید دوستان
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی آماتور 2
با سلام
جناب سخی آرماف کلاب د نویت یه کپی نه یه تشابه. اگر اونتوس ساخته نمیشد کلاب د نویت هم هرگز ساخته نمیشد چون تشابه نیست و کپیه. اینکه میگن کار چیپ و کم ارزشی جلوه میکنه بخاطر قیمتش نیست بلکه بخاطر کیفیت پایینش هست، وگرنه کم نیستند عطر‌های ارزان قیمتی که می‌تونن با عطرهای گران‌قیمت‌تر مقایسه بشن و حرفی برای گفتن داشته باشند، ولی آرماف اینطور نیست. آرماف برای ساخت خیلی از عطرهاش اول میگرده ببینه کدوم برند کار خوب داره بعد میره از روش کپی میکنه.یعنی همیشه پشت سر حرکت میکنه.برندهای اینچنینی هیچ‌وقت حرفی برای گفتن ندارن چون هیچ خلاقیتی ندارند.
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط اعظم مقصودزاده
درودجناب سخی،بااحترام به نظرتون ولی بنظرم کپی ازطریق شرکتای اماراتی مثل همین آرماف یا ژکساف وطنی وجودداره که تمام عطراشون کپی از عطرای مطرح هستن وقتی میگیدشرکتای اماراتی یاایرانی اونتوس خودشان را ساختن خب این اسمش کپی دیگه که یا ازطریق دستگاه مخصوص فرمول را درمیارن ویا ازطریق خریداری اسانس های صنعتی ورقیق سازی.... یه چیزی شبیه اونتوس درمیارن،بعضیاش مثل ارماف کلاب اینتنس کاملاقانونی واتفاقا جزکارای پرفروش درایران وبعضی کشورا بوده.
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : dani میثم معین خیاط
پاسخ به حسین .ب
چقدر خوب و قشنگ جان مطلب رو ادا کردین
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ممد حسین  ب
لطف دارید نیما جان.
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ممد نیما
با نظر دوستان موافقم. منظورم چیز دیگری بود. نتونستم حق مطلب رو ادا کنم. بابتش عذر میخوام. منظورم رو با این سوال شاید بتونم برسونم. چرا روایح استفاده مثلا در آرماف عینا مثل آونتوس نیست؟ چرا نت ها عینا شبیه نیست؟ آیا سواد کافی رو برای تقلید کامل نداشتند؟ شکی ندارم که تمام سعیشون رو کردن که با روایح دیگه همون کار رو دربیارن اما خب خودشونم میدونن تفاوتهایی هست. منظور منم همینه. همه ما میدونیم این دو عطر متفاوتن.همه شما اینقدر استاد هستید که اگر من آرماف بزنم نمیتونم بگم بهتون که آونتوس زدم. شما میفهمید! پس باهم فرق دارند. من با نظرتون کاملا موافقم. منظورم این بود.
آرماف. امپر. ژاکساف و.... کارشون دقیقا همونیه که شما گفتید. دونستن این برای همه ما اتفاق افتاده. اما هیچ دو عطری عینا شبیه هم نیستن. دوستی دارم که میگه آونتوس چیه! آرماف به مراتب برای من وسلیقه من بهتره. حالا من بگم آقاجان اون کریده ها ! متوجهش هستی؟؟ اما به سلیقه اون آرماف فرق داره. راست هم میگه. فرق داره. هیچ دو عطری عینا مثل هم نیستن.
متشکرم که نظرتون رو بهم گفتین. با تک تک جملاتتون موافقم. متشکرم. شاد وخوشبو باشید دوستان
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی In The Dark

من از یه عطر فروشی معتبر اینترنتی پرسیدم که بنظرتون فرقی بین تولید تو سال های مختلف واسه این عطر وجود داره که جواب دادن از نظر ما تفاوتی ندارن. من ۲۰۱۷ داشتم نمیدونم الان بالاخره چه سالی رو بخرم. تفاوت قیمت سال های مختلف هم البته قابل توجهه
30 دی 1399 پاسخ تشکر

سلام دوستان لطفا میشه منو راهنمایی کنید من آخر متوجه نشدم این عطر یا خود اونتوس تابستانیه یا زمستانی خیلی ممنون میشم منو راهنمایی کنید و سوال دیگه ای که داشتم اینه که آرماف کلاب د نویت محصول ۲۰۱۷ با ۲۰۱۸ تفاوت خاصی داره با توجه به اینکه جفتشون ساخت فرانسه هستند؟؟؟
27 دی 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
در فصول گرم اواخر بهار و تابستان مناسب هستند . نسخه 17 از پخش بالاتری برخورداره
27 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
درود بر شما دوست گرامی،،عطر کرید اونتوس یک عطر چهار فصل هست وقتی شما اسپری میکنی اپنینگ بو،میوه ای و معتدل است و هنگامیکه از یکساعت از زمان اسپری کردن شما میگذره بخاطر اسانس مشک،وانیل و چوب درخت غان بو گرم و کمی سنگین میشه که بویی عجیب و پیچیده ای داره،،تو خوده سایت رسمی خانه عطر کرید این عطر اینطور عنوان شده depth and allseason:سنگین و چهارفصل
27 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی

دوستان سلام چرا هرچی سال ساختش جدیدتر میشه ارزونتر شده؟
16 دی 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
کیفیت نسخه ها فرق داره و نسخه های قدیمی کیفیت و پخش بوی قویتری دارند مخصوصا تولید 2017
16 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect

1
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
1
طراحی شیشه
دوستان در استفاده از عطرهای های کپی ابتدا حتما یه تستی کنید بعد اقدام به خرید کنید،،،یکی از دوستام از همین عطر تازه گرفته و بااینکه یک میلیون و پنجاه پول داده گرفته شدیدا بهش حساسیت داره ،داده به کسی و اونم همینطور شده...ظاهرا شرکتهای اینچنینی مقدار کمی از عطرهای معروف رو با یکسری ترکیبات شیمیایی جهت تشدید رایحه اون عطر مخلوط میکنن و اگر مقدار اون ترکیبات از حدی بیشتر بشه ممکنه حساسیتزا بشه،،پیروز و سلامت باشید
24 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اسنودن
منظورتون از مقدارکمی ازعطرای معروف باترکیبات شیمیایی ترکیب میشه اینه که مثلا ده درصداونتوس اورجینال ریختن توشیشه ارماف وبقیش موادشیمیایی ریختن؟؟ اگه منظوراینه که نه اصلااینطورنیست وپروسه کپی کردن تاجایی که من میدونم ازطریق دستگاهی که اسمش خاطرم نیست،،،بعد درسته کارای آرماف کپی ولی من فکرمیکنم مجوزای بهداشتی دارن ودربعضی کشورا جزعطرای پرفروش چندسال اخیربوده وباعطرای فیک که معلوم نیست کجاپرمیشن وهیچ نظارتی روشون نیست قطعا فرق دارن والبته من خودم این عطرونسخه۲۰۱۷رویکبارهدیه به برادرخانومم دادم وهیچگونه حساسیتی بهش نداشت ولی خب بلحاظ شفافیت رایحه بله هیچوقت خوده اونتوس بااون بازی نت هاش نمیشه.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر amir
درود
متاسفانه این کار هم با اینکه خیلی قیمتی بالایی نداره ولی نسخه فیک اون به وفور ور بازار یافت میشه . خود عطر اصلی کاملا تاییدیه داره و حساسیتی ایجاد نمیکنه و پروسه ساختشون عین پروسه ساخت دیگر عطرها هست . احتمالا شیشه خالی عطر رو با اسانس همین داخل پر کردند و بعدم آک کردن و فروختن و به وفور یافت میشه.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Kambiz پارسی
نه بابا عطر پلمپ و قطعا خودش بود از فروشنده معتبر خریده بود خودم باش بودم اینکه دوستان میگن شرکتی یا اشخاصی از رو کپی بخان فیک بزنن دیگه عالیه!به شرکتی که کپی کارهای دیگران رو میزنه مجوز میدن همه جا فروش کنه؟!درباره اینکه یه سری ترکیبات شیمیایی به مقدار کمی از اسانس اصلی عطر میزنن تا رایحه رو تشدید کنه رو پس از اینکه دیدم این دوستم و بعد دوستش دچار حساسیت شدن یه سرچی زدم تو اینترنت از یه سایت خارجی درآوردم که همچین چیزی هست ضمنا منکه نگفتم تمام عطرهای آرماف اینطوره،ممکنه تو یکی از خط تولیدش مقداری ترکیبات شیمیایی بیشتری اضافه بشه اونم شاید از هر بیست یا سی عدد یدونش بشه ولی قبول دارم کپی خوبیه البته با این پروسه که خدمتتون عرض کردم هم بایدم خوب دربیاد
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز
آرماف دارای مجوز رسمی هستش و هیچ خطری برای سلامتی ندارند .تاییدیه دارند با کمی سرچ درباره این شرکت میتونین اطلاعات لازم رو کسب کنید.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی ایزدی
قطعامجوزدارن که بصورت رسمی میفروشن وسایتای معتبره خارجی هم اسمشون هست وبعضاازشون درهمون سایتاتبلیغم میشه،همین اونتوس روبعضی برندای معتبردیزاینری باکمی تغییردررایحه کپی وبه اسم برندخودشون میفروشن مثل اکسپلوررازمون بلان ،،ومن فکرنکنم شیشه هایی که ازیک خط تولیدبیرون میان رایحش تفاوتی داشته باشن،مثلا اگه ارماف کلاب اینتنس۲۰۲۰برای ماه ژانویه دوهزارتابیرون میده من فکرمیکنم هردوهزارتا عینن یکجورهستن واینطورنیست که ازبین این چندهزارشیشه که تولیدماه ژانویه هستن درصده ترکیبات درهرچندتاشیشه متفاوت باشه، مگراینکه فروشنده شرایط نگهداری مناسب رورعایت نکرده باشه ورایحه بخاطره شرایط نگهداری نامناسب ونوسان دما خراب شده باشه،کپی کاری دربازارعطریاهربازاردیگه مثل اتومبیل وموبایل جرم نیست که برنده صاحب ایده بتونه باشکایت جلوی کپی گرفتن ازطرف شرکتای دیگه روبگیره وتاوقتی ازاسم اون برنداستفاده نکنن فکرنکنم برندصاحب ایده بتونه بخاطره کپی شکایت کنه،باامیرموافقم این روزازیاددیده میشه که شیشه های اورجینال بااسانس پرمیکنن وبه اسم اورجینال میفروشن،من حتی یک مورددرسایت دیواردیدم که آگهی گذاشته بودن که شیشه عطرای برندبشرط اورجینال بودن باقیمت خوب خریداریم وکاملا تابلوبودکه هدفشون ازخریده شیشه های اورجینال چیه.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : dani میثم معین خیاط
در پاسخ به ali عزیز : اسم اون دستگاه gas chromatography هست
18 آذر 1399 پاسخ تشکر
سلام من این کار و رصاصی رمز و ماین رو تست کردم نسخه 2020 بودن. واقعا ارزش 10 هزار تومن هم ندارن .. شاید به عنوان یه شیئ زینتی برای اتاق.. وگرنه خود عطر حیف پول که بابتشون بدید .. باور کنید نیم ساعت هم ماندگاری مفید (همراه با پخش بو درحد نیم متر اقلا!!!) ندارن. البته رساسی از اون دوتا کمی بهتر بود ولی بازم خیلی ضعیف بود پخش و ماندگاریش انگار نه انگار که عطر زدید. به نظر من پولتون رو دور نریزید اقلا برید برند اسمارت بگیرید 100 تومن بیشتر نیست باور کنید ماندگاری و پخشش از اینها بیشتره رایحه ش هم عالیه. خلاصه از نظر من در کیفیت فعلی این 3 کار ارزش هزینه ندارن
13 خرداد 1400 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟