والنتینو ووس ویوا یا والنتینو ووس ویوا اینتنسا؟

والنتینو ووس ویوا یا والنتینو ووس ویوا اینتنسا؟

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :والنتینو ووس ویوا یا والنتینو ووس ویوا اینتنسا؟والنتینو ووس ویوا ادو پرفیوموالنتینو ووس ویوا اینتنسا

 

لیدی گاگا قبلا از عطری با نام خودش، یعنی لیدی گاگا فیم، استفاده می‌کرد، اما تولید این عطر چند سال پیش متوقف شد. این بازیگر و خواننده آمریکایی در سال 2020 با کمپانی والنتینو قرارداد بست تا به چهره تبلیغاتی عطر والنتینو ووس ویوا تبدیل شود، درحالی که در سال 2021 هم به‌عنوان چهره تبلیغاتی برای عطر والنتینو ووس ویوا اینتنسا برگزیده شد.

والنتینو ووس ویوا یا والنتینو ووس ویوا اینتنسا؟

لیدی گاگا

برنامه تبلیغاتی این عطرها با تمرکز بر یک عبارت کوتاه شکل گرفت که با نام این عطر (ووس ویوا: صدای زندگی) هم ارتباط دارد: «صدای من، قدرت من». من گمان می‌کنم که همین عبارت شعارگونه کاملا تجسمی از شخصیت لیدی گاگا است. ووس ویوا در زبان ایتالیایی یعنی «صدای زندگی»، «صدای زنده» یا چیزی شبیه به اینها. من تصور می‌کنم که عبارت انتخاب‌شده برای این عطرها می‌خواهد به ما بگوید که صدای خاص خودمان را داشته باشیم و زندگی خودمان را از طریق این صدا به تصویر بکشیم.

والنتینو ووس ویوا ادو پرفیوم

والنتینو ووس ویوا ادو پرفیوم

در سال 2020 بود که والنتینو ووس ویوا ادو پرفیوم عرضه شد. این عطر اساسا ساختاری ساده دارد، اما به‌نحو ویژه و جذابی از نت‌های وانیل و شکوفه پرتقال استفاده می‌کند.

نت‌های پرتقال در آمیزه والنتینو ووس ویوا واقعا باطراوت هستند، اما ته‌مایه‌های وانیل نیز جلوه‌های شیرین و گرم را به عطر اضافه می‌کنند، درحالی که کمی هم هیجان‌انگیز یا خاطره‌انگیز هستند.

من شخصا تصور می‌کنم که والنتینو ووس ویوا از عطرهای خیلی خوب برای ساعات روز است. بنابراین ترجیح می‌دهم که شب‌ها از عطر زنانه والنتینو ووس ویوا اینتنسا استفاده کنم.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای والنتینو دونا راهنمای عطرهای والنتینو دونا

والنتینو ووس ویوا اینتنسا

والنتینو ووس ویوا اینتنسا

والنتینو ووس ویوا اینتنسا درواقع یک ادیشن غلیظ‌تر و سنگین‌تر نسبت به عطر اصلی والنتینو ووس ویوا است. بوربون وانیل در این عطر به‌جای نت وانیل شیرین می‌نشیند تا جلوه‌هایی شبانه به این عطر داده باشد.

یاس و شکوفه پرتقال هم در نت‌های میانی جای می‌گیرند و جلوه‌های پیچیده و باکلاسی دارند. من احساس می‌کنم که والنتینو ووس ویوا اینتنسا عطری برتر نسبت به عطر اصلی است، چراکه ساختاری غیرمعمول و غیرتکراری دارد، ماندگاری آن بیشتر است و از روایح گل‌فام باکلاس و باشکوهی در نت‌های میانی استفاده می‌کند.

من با خوشحالی و رضایت از این عطر هم در ساعات روز و هم در ساعات شب استفاده می‌کنم.


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/valentino-voce-viva-vs-intensa/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟