معرفی 9 ادکلن زنانه با بوی شکلات

معرفی 9 ادکلن زنانه با بوی شکلات

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 13 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :ادکلن زنانه با بوی شکلات1. تام فورد بلک ارکید2. کالوین کلین وان شوک زنانه (سی کی وان شاک)3. آمواج لیلاک لاو4. پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه5. ریحانا ربله (ربل)6. ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم7. دیزل لاوردوز رد کیس (دیسل لاوردز ردکیس) قرمز8. تیری موگلر آنجل میوز9. کارولینا هررا گود گرل

 

نت شکلات در گروه نت‌های گورماند (gourmand) قرار می‌گیرد، یعنی همان روایحی که شباهت زیادی به بوی خوراکی‌های شیرین و لذیذ دارند، اما طیف بویایی نت شکلات فقط به همین مورد محدود نمی‌شود. درواقع نت شکلات می‌تواند طیف وسیعی از سویه‌ها و حالت‌ها را درون خودش جای بدهد: از شیرین تا تلخ و از سویه‌های بالزامیک تا جلوه‌های حیوانی.

این نت خاص و گسترده عمدتا از یک عنصر بویایی به نام «ایزوبوتیل فنیل استات» شکل می‌گیرد که بویی شبیه به گلبرگ‌های آمیخته به شیره با سویه‌های مشک‌فام و همچنین ترکیبات متضاد مثل کاکائو، عسل و وانیلین دارد. به همین دلیل هم عطرسازان می‌توانند با برجسته‌سازی بخشی از این سویه‌ها کاری کنند که نت شکلات درنهایت حالتی شیرین، تلخ، شیری، کره‌ای یا حتی شبیه به هات‌چاکلت داشته باشد. اگر میزان عنصر «دی‌استیل» در نت شکلات غلیظ‌تر شود، نت شکلات به بوی پنکیک‌، کلوچه‌ها و شیرینی‌ها نزدیک خواهد شد. نت شکلات در این حالت با سویه‌های غلیظ، حجیم و گورماند همراه می‌شود، درحالی که جلوه‌های شیری هم پیدا می‌کند.

عطرسازانی که می‌خواهند حالت کرمی یا خامه‌ای نت شکلات را افزایش بدهند، معمولا مولکول‌هایی مثل «میلک لاکتون» یا «باتیل باتیریل لاکتات» را به نت شکلات اضافه می‌کنند. برای افزایش حجم نت شکلات و افزودن جلوه‌های سرمست‌کننده به آن هم معمولا از «پیرازین‌ها» استفاده می‌شود که به‌طور طبیعی در فندق، ذرت بوداده و نان‌های برشته‌شده وجود دارند. در ادامه این مقاله با چند ادکلن زنانه با بوی شکلات آشنا خواهیم شد که می‌توانند گزینه‌های جذابی برای شما باشند.

ادکلن زنانه با بوی شکلات

1. تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید

اگر به عطرهای شرقی و گل‌فام علاقه‌مند هستید و می‌خواهید که چنین عطری همزمان یک عطر شکلاتی زنانه هم باشد، تام فورد بلک ارکید باید در فهرست بررسی و خرید شما قرار بگیرد. این ادکلن زنانه با بوی شکلات که طبع گرمی دارد، از نظر قدرت ماندگاری و پخش بو هم نمرات بسیار بالایی را کسب کرده است. بنابراین تام فورد بلک ارکید از برند تام فورد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شب‌های زمستانی و حتی پاییزی شما باشد.

تام فورد بلک ارکید را عطری اسرارآمیز و هوس‌انگیز توصیف کرده‌اند که از نظر ساختار آمیزه‌ای مثل یک شاهکار هنری می‌درخشد. جلوه‌های هوس‌انگیز، دلربا و جذاب تام فورد بلک ارکید واقعا برجسته هستند و زیبایی‌های شخصیت‌های فردگرا را بیشتر نمایان می‌سازند. اگر می‌خواهید که سبک پوشش و شخصیت شما با حالت‌های جادویی و تیره هماهنگ شود، تام فورد بلک ارکید می‌تواند رضایت شما را جلب کند. استفاده از این ادکلن زنانه با بوی شکلات مخصوصا به خانم‌هایی پیشنهاد می‌شود که به استایل‌های رسمی علاقه دارند.

آمیزه تام فورد بلک ارکید از انبوه بسیار متنوعی از نت‌ها شکل می‌گیرد و بوی شکلات هم در نت آغازین و هم در نت پایه آن به مشام می‌رسد. نت آغازین تام فورد بلک ارکید از ترافل، یاسمن گاردنیا، انگور فرنگی سیاه، گل یلانگ، یاس، ترنج، نارنگی ماندارین و لیموترش آمالفی شکل می‌گیرد، درحالی که نت میانی آن از ارکیده، ادویه‌ها، یاسمن گاردنیا، روایح میوه‌ای، گل یلانگ، یاس و لاله مردابی سرشته می‌شود. وقتی به نت پایه می‌رسیم هم با روایح شگفت‌انگیزی مثل شکلات مکزیکی، نعناع هندی، وانیل، روایح دودی، کهربا، چوب صندل، خس‌خس و مشک سفید مواجه می‌شویم.

2. کالوین کلین وان شوک زنانه (سی کی وان شاک)

کالوین کلین وان شوک زنانه

سی کی وان شاک در گروه عطرهای شرقی و ادویه‌ای قرار می‌گیرد، اما به‌خاطر طبع معتدلش و نت‌های خاصی که دارد، می‌توانید در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز از آن استفاده کنید. این ادکلن زنانه با بوی شکلات به شیوه‌ای طراحی شده است که بهترین عملکردش را در ساعات روز به نمایش می‌گذارد و درنتیجه می‌تواند به یک عطر روزانه تبدیل شود.

آمیزه کالوین کلین وان شوک زنانه در نت آغازین با گل ساعت، گل کوکنار سرخ و گل صدتومانی شروع می‌شود تا در نت میانی به شکلات مکزیکی، توت سیاه، نرگس و یاس برسیم. روایح وانیل، مشک، کهربا و نعناع هندی هم نت پایه را در این ادکلن زنانه با بوی شکلات می‌سازند.  

سرشت سی کی وان شاک زنانه ذاتا جوان‌پسندانه است، اما صلابت خودش را هم حفظ می‌کند. جلوه‌های مرکباتی، وانیلی و شکلاتی کالوین کلین وان شوک زنانه هم به‌خوبی با سویه‌های باطراوت و میوه‌ای همراه شده‌اند تا تعادل عطر حفظ شود. شیرینی خاص کالوین کلین وان شوک زنانه هم حالت سبک، لطیف و زیبایی دارد، درحالی که نت گل ساعت هم حالت منحصربه‌فردی به همه این ویژگی‌ها می‌بخشد. نت کهربا در لایه پایانی هم به‌خوبی کل آمیزه عطر را کنار همدیگر نگه می‌دارد، درحالی که شیرینی دلپذیر کالوین کلین وان شوک زنانه با جلوه‌های سبک، شاداب و ارگانیک ترکیب می‌شود تا روایح گورماند این عطر سرانجام به حالت دلنشین و متعادلی برسند.

بیشتر بخوانید : معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگی معرفی 8 ادکلن زنانه با بوی توت فرنگیمعرفی 5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار معرفی 5 ادکلن مردانه و زنانه با بوی خیار

3. آمواج لیلاک لاو

آمواج لیلاک لاو

آمواج لیلاک لاو به‌عنوان یک عطر شکلاتی زنانه، ساختار متفاوتی نسبت به بسیاری از عطرها دارد و شما را با چیز متفاوتی آشنا می‌کند. در درجه اول باید بگوییم که کیفیت ساخت آمواج لیلاک لاو واقعا بالاست و تعادلی که میان سویه‌های زنانه نت‌های گوناگون در این عطر احساس می‌کنیم، بی‌نقص و تکرارنشدنی است. آمواج لیلاک لاو هم روح متفاوت و کنجکاوکننده‌ای دارد و هم هاله صمیمی و سرشار از اعتمادبه‌نفسی را دورتادور شما گسترش می‌دهد. سویه‌های نسبتا گورماند آمواج لیلاک لاو هم به‌واسطه ترکیب بی‌نقصی میان کاکائو، نارگیل و وانیل پدید می‌آیند. با این‌که آمواج لیلاک لاو از نظر قدرت ماندگاری واقعا کیفیت بالایی دارد، اما این ادکلن زنانه با بوی شکلات هرگز بیش‌ازحد شیرین نمی‌شود یا بیش‌ازحد جلب توجه نمی‌کند.

آمیزه آمواج لیلاک لاو در نت آغازین با این روایح شگفت‌انگیز شروع می‌شود: گل آفتاب‌پرست، یاس بنفش، یاسمن گاردنیا، یاس، گل صدتومانی و گل رز. در نت میانی هم با کاکائو، دانه تونکا و ریشه زنبق مواجه می‌شویم تا در نت پایه به وانیل، چوب صندل و نعناع هندی برسیم. آمواج لیلاک لاو به‌آرامی از حالت خنک، گل‌فام و شیری به‌سوی جلوه‌های گرم، پودری و شکلاتی حرکت می‌کند و از این نظر می‌تواند کاملا منحصربه‌فرد باشد. بهترین عملکرد آمواج لیلاک لاو در فصل‌های بهار و پاییز نمایان می‌شود، درحالی که در فصل زمستان هم می‌توان از آن استفاده کرد. آمواج لیلاک لاو ذاتا بیشتر با ساعات روز هماهنگ است، اما استفاده در ساعات غروب آفتاب هم جذابیت‌های خاصی به آن می‌بخشد. آمواج لیلاک لاو  از برند آمواج می‌تواند هم یک عطر روزانه باشد و هم به‌راحتی با استایل‌های رسمی سازگار شود.

4. پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه

پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه

پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه به‌عنوان یک عطر شکلاتی زنانه در گروه بویایی شرقی، چوبی و گل‌فام قرار می‌گیرد، درحالی که جلوه‌های میوه‌ای خاصی هم دارد. هرچقدر که هوای زمستان سردتر باشد، بیشتر می‌توانید قدرت ترکیب‌پذیری پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه با هوای سرد را درک کنید و جلوه‌های سرمست‌کننده و شگفت‌انگیزش را ببینید. بنابراین همینجا باید تاکید کنیم که پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه، یکی از عطرهای زنانه ایده‌آل برای شب‌های سرد زمستانی یا قرارهای عاشقانه شبانه است.

پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه به‌خوبی ذات و جوهره عطر اصلی بلک ایکس اس را حفظ می‌کند، درحالی که شیرینی باشکوه آن با زیبایی خاصی در کنار جلوه‌های ترش برگرفته از توت‌ها قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه، عملکرد خاص نت چوب صندل در ساختار ‌آن است که جلوه متفاوتی به آمیزه کلی عطر می‌بخشد. شما می‌توانید از پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه در فصل‌های زمستان و پاییز استفاده کنید.

آمیزه پاکو رابان بلک ایکس اس زنانه در نت آغازین با کرانبری، فلفل صورتی و تمبر هندی شروع می‌شود تا در نت میانی به کاکائو، گل رز و بنفشه برسیم. در نت پایه نیز روایح خاصی همچون وانیل سیاه، چوب صندل و چوب ماسویا حضور دارند.

5. ریحانا ربله (ربل)

ریحانا ربله (ربل)

اگر یک عطر زنانه با بوی شکلات می‌خواهید که در گروه بویایی گورماند، گل‌فام و میوه‌ای قرار بگیرد، ریحانا ربله قطعا باید در فهرست بررسی و خرید شما باشد. این عطر گرم که با فصل‌های زمستان و پاییز سازگاری دارد، بهترین عملکردش را در ساعات شب به نمایش می‌گذارد اما همچنان به‌راحتی در ساعات روز هم می‌توان از آن استفاده کرد.

آکورد شکلات شیرین و تلخ و همچنین آکورد قهوه در ریحانا ربله کاملا برجسته هستند تا بتوانند یک عطر منحصربه‌فرد را بیافرینند که سریعا شما را به خودش وابسته خواهد کرد. پخش بو و قدرت ماندگاری ریحانا ربله هم در رده خوبی قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم ریحانا ربله می‌تواند در آب‌وهوای سرد سریعا عملکرد و کیفیت خودش را افزایش بدهد. ریحانا ربله یکی از گزینه‌های جذاب برای موقعیت‌های خاص مثل جشن‌ها و مهمانی‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان است و سریعا می‌تواند توجه و تحسین اطرافیان شما را برانگیخته کند.

آمیزه ریحانا ربله با استفاده از ترکیب غیررایج و خاصی شکل می‌گیرد. وقتی به نت آغازین نگاه می‌کنیم، با توت فرنگی در کنار زنجبیل و آلو مواجه می‌شویم، درحالی که کاکائو، ارکیده و گل آفتاب‌پرست در نت میانی حضور دارند. در نت پایه نیز روایح قهوه، نعناع هندی، کهربا و مشک به‌خوبی توانسته‌اند که آمیزه ریحانا ربله را کامل کنند.

بیشتر بخوانید : معرفی 9 ادکلن مردانه با بوی چوب سوخته معرفی 9 ادکلن مردانه با بوی چوب سوختهمعرفی 11 عطر با بوی کاج معرفی 11 عطر با بوی کاج

6. ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم

ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم

طرفداران عطرهای شرقی و وانیلی که همزمان به ادکلن‌های زنانه با بوی شکلات هم علاقه دارند، احتمالا با عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم آشنایی دارند. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید و تا به امروز ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم را امتحان نکرده‌اید، وقتش رسیده است که هرچه سریع‌تر این ادکلن زنانه را امتحان کنید. ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم به‌عنوان یک ادکلن گرم که برای پاییز و زمستان طراحی شده است، جلوه‌های اسرارآمیز، تیره‌، غلیظ و سنگینی را از نت قهوه بیرون می‌کشد.

ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم ذاتا یک ادیشن سک.سی‌تر و هوس‌انگیزتر نسبت به عطر اصلی بلک اپیوم است، درحالی که تعادل بی‌نظیری را میان نت‌های مختلفش می‌آفریند. آمیزه ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم با روایح غلیظ میوه‌ای شروع می‌شود تا کم‌کم روایح خشک و نسبتا تلخ قهوه و نت‌های گل‌فام پودری در آن نمایان شوند. آکوردهای ادویه‌ای گرم، قهوه، کاکائو و وانیل کاملا در ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم برجسته هستند و آکوردهای گل‌های سفید، نعناع هندی و روایح شیرین هم در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرند.

ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم اساسا یک عطر شبانه است و نت آغازین آن از دو رایحه شکل می‌گیرد: کاکائو و قهوه. نت میانی این ادکلن زنانه با بوی شکلات هم از یاس رازقی و شکوفه پرتقال سرشته می‌شود تا در نت پایه به بوربن وانیل و نعناع هندی برسیم. ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در قرارهای عاشقانه شبانه باشد.

7. دیزل لاوردوز رد کیس (دیسل لاوردز ردکیس) قرمز

دیزل لاوردوز رد کیس (دیسل لاوردز ردکیس) قرمز

اگر به عطرهای شیرین علاقه دارید و می‌خواهید که از جذابیت‌های یک ادکلن زنانه با بوی شکلات لذت ببرید، دیزل لاوردوز رد کیس به احتمال زیاد می‌تواند لحظات جذاب و شگفت‌انگیزی را برای شما رقم بزند. دیزل لاوردوز رد کیس که در گروه بویایی شرقی و وانیلی قرار می‌گیرد، یک عطر گرم و شیرین است که به‌طور اختصاصی برای فصل‌های پاییز و زمستان طراحی شده است. اگرچه دیزل لاوردوز رد کیس به‌خاطر طبع گرمش بیشتر با ساعات شب سازگاری دارد، اما به‌راحتی می‌توانید دیزل لاوردوز رد کیس را به یک عطر روزانه در فصل زمستان تبدیل کنید.

نت‌های شکلاتی در دیزل لاوردوز رد کیس با جلوه‌های خامه‌ای نمایان می‌شوند و سویه‌های گرم و جذابی را به آمیزه دیزل لاوردوز رد کیس اضافه می‌کنند. آرومای غلیظ و دلربای دیزل لاوردوز رد کیس هم از همین نت‌ها سرچشمه می‌گیرد. شکوفه پرتقال و انگور فرنگی سیاه هم سویه‌های میوه‌ای خاصی را به آمیزه دیزل لاوردوز رد کیس اضافه کرده‌اند. مجموعه این ویژگی‌ها در کنار ماندگاری زیاد دیزل لاوردوز رد کیس باعث می‌شوند که این عطر خیلی زود توجه اطرافیان شما را جلب کند و حتی برای آنان هم لذت‌بخش باشد.

آمیزه دیزل لاوردوز رد کیس براساس آمیختگی‌های نو و غیررایج شکل می‌گیرد. نت آغازین دیزل لاوردوز رد کیس با قند، انگور فرنگی سیاه، سیب و ترنج خلق می‌شود تا در نت میانی به کاکائو، فندق، شکوفه پرتقال و زرد‌آلو برسیم. در نت پایه نیز نعناع هندی و کهربا حضور دارند.

8. تیری موگلر آنجل میوز

تیری موگلر آنجل میوز

تیری موگلر آنجل میوز هم از عطرهای شرقی و وانیلی برای زنان است که طبع گرم دارد. آکوردهای کلیدی تیری موگلر آنجل میوز به ترتیب عبارتند از بوی چوب، نعناع هندی، روایح شیرین، جلوه‌های خاکی‌ـ‌زمینی، بوی مغزها و آجیل‌ها، ادویه‌های گرم، سویه‌های آروماتیک، شکلات، بافت بالزامیک و مرکبات. این ترکیب شگفت‌انگیز میان آکوردهای گوناگون به آفرینش عطری کمک می‌کند که به‌طور اختصاصی برای فصل‌های پاییز و زمستان طراحی شده است. البته به‌خاطر همین تنوع نت‌ها و آکورده است که تیری موگلر آنجل میوز می‌تواند به یک عطر روزانه تبدیل شود یا به‌راحتی با استایل‌های رسمی هماهنگ شود.

اگر پخش بو و قدرت ماندگاری برای شما خیلی مهم است، تیری موگلر آنجل میوز قطعا از این نظر کیفیت خوبی دارد. پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های تیری موگلر آنجل میوز هم به‌خوبی با سویه‌های میوه‌ای یا جلوه‌های گورماند و شیرین همگام شده‌اند. حالت انفجاری خاصی که به‌واسطه مرکبات و نعناع هندی خلق می‌شود هم تیری موگلر آنجل میوز را کاملا از عطرهای دیگر متمایز می‌کند.

ساختار آمیزه‌ای تیری موگلر آنجل میوز در نت آغازین با کمک روایح فلفل صورتی و گریپ‌فروت شکل می‌گیرد، درحالی که نت میانی کاملا به یک رایحه خاص اختصاص دارد: کاکائو فندقی (البته در بعضی از منابع می‌توان نام نت‌های خامه و گل رز را هم برای لایه میانی این عطر مشاهده کرد). روایح نعناع هندی و خس‌خس هم نت پایه را می‌سازند.

9. کارولینا هررا گود گرل

کارولینا هررا گود گرل

به یک ادکلن زنانه و مشهور دیگر می‌رسیم که در گروه بویایی شرقی و گل‌فام قرار می‌گیرد و طبع گرم دارد. کارولینا هررا گود گرل به‌عنوان یک ادکلن زنانه با بوی شکلات برای پاییز و زمستان طراحی شده است و می‌تواند یکی از چند گزینه برتر برای همین فصل‌ها باشد. آمیزه کارولینا هررا گود گرل به شیوه‌ای طراحی شده است که هم برای قرارهای عاشقانه شبانه عالی باشد و هم به گزینه‌ای ایده‌آل برای مهمانی‌ها و جشن‌ها تبدیل شود. این عطر محبوب که روح سرمست‌کننده‌ای دارد و شما را سریعا به خودش وابسته می‌کند، تعادل بی‌نقصی را می‌آفریند. کارولینا هررا گود گرل به‌عنوان یک عطر شیرین، گل‌فام و سرزنده کاملا با ساختارهای مدرن همگام است و کیفیت بالای عطرهای کارولینا هررا را به نمایش می‌گذارد.

آمیزه کارولینا هررا گود گرل در نت آغازین با روایح خاصی مثل بادام، قهوه، ترنج و لیموترش شکل می‌گیرد تا در نت میانی به نت‌های متنوعی مثل گل مریم، یاس رازقی، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری برسیم. در نت پایه نیز انبوهی از نت‌های شگفت‌انگیز حضور دارند: دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل، مشک، کهربا، چوب کشمیر، دارچین، نعناع هندی و سدر. پخش بو و قدرت ماندگاری کارولینا هررا گود گرل هم به‌واسطه همین نت‌ها به سطح بسیار بالایی می‌رسد.

به نظر شما کدام‌یک از ادکلن‌های معرفی‌شده، بهترین ادکلن زنانه با بوی شکلات است؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند انتخاب مناسبی در میان بهترین ادکلن‌های زنانه با بوی شکلات باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

آیا ادکلن‌ها و عطرهای شکلاتی ذاتا اغواگر یا هوس‌انگیز هستند؟

آن دسته از عطرهای شکلاتی که طبع گرمی دارند و مخصوصا در گروه عطرهای شرقی و وانیلی قرار می‌گیرند، معمولا ساختار اغواگرانه یا هوس‌انگیزی دارند. به همین دلیل هم استفاده از این عطرها برای قرارهای عاشقانه شبانه پیشنهاد می‌شود. با این‌حال، بعضی از عطرهای شکلاتی زنانه هم اغواگرانه و هوس‌انگیز نیستند یا از این نظر در درجه متعادل و ملایمی قرار می‌گیرند.

در جهان عطرسازی معمولا نت شکلات یا کاکائو را با کدام نت‌ها ترکیب می‌کنند؟

نت شکلات و کاکائو همیشه طیف وسیعی از سویه‌ها را پوشش می‌دهند، از شیرین و عسلی تا غلیظ، تلخ و تیره. بنابراین ظرفیت ترکیب‌پذیری نت شکلات و کاکائو با دیگر نت‌ها بسیار زیاد است. با این‌حال، عطرسازان معمولا نت‌های وانیل، کارامل، عسل، نعناع هندی یا روایح گل‌فام را با نت‌های شکلات و کاکائو ترکیب می‌کنند.

ادکلن‌های زنانه با بوی شکلات چه مزیت‌هایی دارند؟

عطرهای حاوی نت شکلات و کاکائو معمولا چیزی فراتر از یک عطر هستند زیرا از جنبه‌های مختلفی می‌توانند مفید باشند:

تجربه آروماتیک: عطرهای شکلاتی مثل یک سفر ماجراجویانه در جهان حس‌ها عمل می‌کنند، خاطرات زیادی را در وجود ما بیدار می‌سازند و احساسات مختلفی را برمی‌انگیزند. آرومای غنی و آرامش‌بخش شکلات و کاکائو می‌تواند روحیه ما را تقویت کند و احساس خوشبختی و راحتی را در ما به‌وجود بیاورد.

تقویت خلق‌وخو: استشمام بوی شکلات و کاکائو با افزایش ترشح اندورفین در بدن همراه است، درحالی که ترشح اندورفین به ارتقای خلق‌وخو و همچنین افزایش حس آرامش کمک می‌کند. بنابراین بوی شکلات به‌عنوان تقویت‌کننده خلق‌وخو می‌تواند هر موقعیت ناخوشایندی را تغییر بدهد.

ترکیبات طبیعی: بسیاری از عطرهای شکلاتی از ترکیبات طبیعی در ساختار آمیزه‌ای خودشان استفاده می‌کنند. به همین دلیل هم اگر دوستدار عطرهای ارگانیک هستید یا به ادکلن‌های دوستدار محیط زیست علاقه دارید، ادکلن‌های شکلاتی می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟