Tiziana Terenzi - Kirke

تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    34
  • نمی پسندم
    31
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    26
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    34
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 208
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

درست در جنوب روم مکانی دلربا را می‌یابید. امروزه این محل پارک طبیعی است، اما هنوز هم با منظره‌ای بسیار غنی، مسافرانش را مدهوش می‌کند. این مکان در خاطرات تثبیت شده و از هزاران منظره بهره‌مند است. در میان تلماسه‌های عظیمی رو به دریا و کوههای بدون سکنه که دورشان را جنگل‌های و درختان فراوان احاطه کرده‌اند، غوطه‌ور شده است.
شکوفاترین بوته‌های مدیترانه‌ای در چهار سوی این منطقه وجود دارد که ردپایی از مردان و زنان بزرگی دارند که سالیان پیش در اینجا می‌زیسته‌اند. وقتی در امتداد جاده‌های باستانی قدم می‌زنید غرق در رایحه‌های گمراه‌کننده و خاطراتی پرپژواک می‌شوید، همانند ترانهٔ پری دریایی یا ملودی‌ای که الهه سیرس برای جذب قربانیانش می‌نواخت، که در اودیسه اولیسز درباره‌اش آموختیم.
ما نیز مجذوب این رایحه‌های اغواکننده شده‌ایم، به قدری که آنها را در عطری حسی و گرم گنجاندیم که بتواند روح را وارد زیبایی‌های حواس انسانی کند. 
این عطری جادویی و حسی است، گویا الهام گرفته از الهه است. مجموعه‌ای شاداب از میوه‌های شیرین از جمله میوه گل ساعتی، هلو و گلابی که با ترکیبی ماهرانه با تمشک و برگ و جوانه انگور فرنگی سیاه آمیخته شده است.
همانند نوازش گل برف و همچون برداشتن گامی برهنه بر روی ماسه اغواکننده است که از سویی دیگر با بوی سهوناپذیر پیپرونال گرما گرفته و با قدرت رایحهٔ مشک سفید و نعناع هندی نیرو می‌گیرد.
این عصاره همانند یکی از دارو‌های افسون‌کنندهٔ مشهور الهه سیرس هر که از آن استفاده کند مجذوب خود می‌کند، و او را در جاده‌های اسرارآمیز هدایت می‌کند تا در تحول پرخطر احساسات و الهاماتی محصور در فیلتری جادویی که می‌تواند جریانی ناتمام از اسرار و احساسات را برجا گذارد، شگفتی‌های اعجاب‌آوری را کشف کند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هلو ، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک ، گلابی ، میوه گل ساعت ، ماسه دریا
اسانس میانی گل برف
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست
نمره کاربران
Kirke-تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )
رایحه
8.3
68 رای
ماندگاری
8.4
68 رای
پخش بو
8.3
68 رای
طراحی شیشه
8.4
68 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
عطرگرام
نظرات کاربران (56 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام، دست ریز این عطر از سایت ر... حا به م به دستم رسید.
عطر بسیار ارزنده و خوش پوشی هست، با وجود اسموکی بودنش یه بوی میوه ای شیرین و خوش مزه ای داره که بیشتر مناسب خانم های با تیپ اسپورت و آقایونه.
به نظرم برای موقعیت های رسمی و شب نشینی ها خیلی مناسب نیست. بیشتر برای استفاده روزمره بیشتر میپسندمش.
سن پوشش زیر 30 ساله...
خط بوی فوق العاده ای داره طوری که دستم رو تکان میدادم بوش کاملا پخش میشد...ماندگاریش هم طوری بود که بعد از شستن دستم با مواد شوینده همچنان بوشو احساس میکنم... 🙄
به خانم هایی که طرفدار عطر های یونیسکس هستن،شدیدا پیشنهاد میشه👍
16 مهر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سیمین طارمی MAHMOUD

عطري خطي و خوش كيفيت با نت غالب هلو و گلابي.
هلوي تازه نه،يه مقدار اسانسي تر. تنباكو هلو نه،يه مقدار فِرِش تر. دقيقا مثل راني هلو
شخصا اين سبك روايح ميوه اي رو به عنوان عطري كه از انسان ساطع بشه نميپسندم.اما از نظر پخش بو واقعا فوق العادس. كمتر عطري ميتونه در كنار ايشون خود نشون بده.ماندگاري هم عالي. با همچين ويژگي هايي ميتونه عطر اقتصادي باشه! دو سه پاف براي يك روز كامل جوابگو هست .
28 آذر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : فرهاد سیمین طارمی
سلام.وقتتون بخیر.
در مورد نشر بوی کیرکه-که انقدر ازش تعریف کردین- ،اگه ممکنه کمی بیشتر توضیح بدین که منظورتون چقدره و چه عطرهایی نمیتونن در مقابلش خودی نشون بدن!
از نظر بازخورد و این ها چطور بوده برای خودتون؟
و اینکه شما خودتون باتل 100 میل اش رو دارین؟
مرسی.
10 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام اقاي اميرحسين
من اين عطرو خودم طولاني مدت استفاده نكردم،رايحه مورد علاقمم نيست، دوست صميمي من باتل ١٠٠ميل دارند و تجربه ي من در حد دوبار تست،بار اول فول ور كردم كه خودم كلافه شدم و مجبور شدم تعويض لباس كنم ولي بار دوم سه پاف زدم صبح موقع خروج از خونه دوستم،و شب بازخورد گرفتم از پخش عطر. اكثر آدما كركه رو دوست دارن من جز خودم نديدم كسي رايحشو دوست نداشته باشه.
اما در مورد پخش نسبت به عطراي ديگه،اين دوستمون هربار كركه ميپوشه و مياد ديگه بيني ما چيزي جز هلو نميفهمه.دركنار آمواج متريال،آمواج بيچ هات من،ترنزي اكستازي و موگلر آئورا تجربشو داشتيم كه كركه كاملا پوشش داده بقيه روايحو.(همشونو تقريبا فول ور در نظر بگيريد)
11 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سیمین طارمی یاس
مرسی که توضیح دادین.
برام جالب بود که خیلی‌ها در مورد نشر بوی کیرکه این حرف رو میزنن.فکر نمیکردم عطری با همچین رایحه‌ای بتونه اینقدر نشر بو داشته باشه.
پس تهیه و تستش می‌کنم و نظر خودمو هم بعدا مینویسم همینجا..
11 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
چندتا کام عمیق،قلیان میوه ای خوش طعم.
30 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Golnoosh رضا یگانه

امیر حسین عزیز با سلام و سایر بزرگواران
من سوال شمارو در عطر گرام در مورد این عطر از بنده تازه دیدم.اول اینکه این عطر پرفورمنس،بالایی دارد.بعد اینکه عاشق بوی این عطر هستم ولی نه اینکه آن را از تن موجود زنده حس کنم.دوست دارم در فضا پخش،شده باشه.عطر ۷۰ درصد زنانه و ۳۰ درصد مردانه هست.بعنوان عطر پوستی استفاده نمیکنم این شاهکار رو.معمولا یا روی بالش یا روی دستمالی میزنم و هنگام خواب و مطالعه ازش لذت میبرم.دوست دارم در فضای جایی مثل یک هتل زیبا و لاکچری این بو رو استشمام کنم.نه بصورت مقطعی و از یک انسان.روی بدن انسان به من شور نمیدهد.برداشت روحی من ازین عطر حس فضا گونه هست نه حس شخصیت گونه.کاراکتر زنده از آن استنباط نمیکنم.البته سلایق متفاوت هست.روحبات خاص و یونیک.اگر عطر زیاد داری توصیه به خریدش میکنم بعنوان یک بوی لذت بخش .اگر کلکسیونری حتما داشته باش.ولی اگر برای استفاده شخصی روی پوست میخواهی با قبمتهای الان روی گزینه های دیگر هم فکر کن.باز هم شرمنده از اینکه دیر پاسخ دادم.شب همگیتون.....نمیدونم واقعا با این حال و احوال چه درخواستی برای،شب و روزمان بکنم.بهتر است بگویم دلتان پرامید
11 دی 1401 پاسخ تشکر
44 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali سیمین طارمی

جناب روحانی عزیز بین این کار و توباکالر دیور کدوم کار رو ترجیح میدین ؟
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : IRRO
سلام خدمت شما

متاسفانه بنده توباکالر رو تست نکردم ولی هرم بویایی این عطر ، خبر از یک عطر شرقی تنباکویی میده و همین موضوع ، انتخابِ بین این عطر وعطر کِرک رو بسیار ساده میکنه ،
توباکالر با روایح شرقی و تنباکویی در کنار عسل طبع گرمی داره و مناسب این فصل نیست ،
طبق توضیحات آقای دماشی ، این عطر بر جلوه ها و رنگ های گوناگون نت تنباکو تاکید داره ،
Tobacolor : Tobacco + color
بنابراین عطر توباکالر اولا عطری تنباکویی و ثانیا در کنار روایح شرقی ، عطری با طبع گرم محسوب میشه .

اما عطر کِرک طبعی خنک داره و با آکوردهای میوه ای تازه و باطراوت و رایحه گلی در کنار روایح مشک و پچولی بسیار جذاب و دلپذیر و البته محرک هست.

برای این فصل بنده عطر کِرک رو پیشنهاد میکنم.
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی KAVEH
ممنون از راهنمایی دقیقتون
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : IRRO

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
نمیدونم درسته یا نه اما من کاملا حس عطر ارباپورا را از این رایحه میگیرم
24 تیر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : M nourani سولماز

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
اجازه بدین خلاصه بگم عطر ارباپورا خیلی ملایم تر هست و بیشتر به زنونه بودن می‌ره اما این عشق قشنگ نسبت به ارباپورا یکم تند تره و شیرین تر.اصلا قبول ندارم که خیلی هامیگن کریکه زنونه هست . یک عطر فوق العاده با کلاس رسمی هست روز اول که زدم باز خوردی خوبی گرفتم حتی سوار موتور هم شدم تو شدت ترافیک پخش بوش باعث شد ازم راجب اسم عطر سوال بشه . کافیه 4پیس در روز زده بشه .
24 تیر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : memio سیمین طارمی
سلام و درود ببخشید جناب یه سوال داشتم. آیا قبلا هم از این عطر استفاده کرده بودید که تشخیص بدید پرفورمنس کار افت کرده یا خیر؟ اگر کردید ممنون میشم بیشتر در مورد پخش بوش توضیح بدید
26 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Naeim محسن جمالیان
به نظر من از اول زادروز این کار تا امروز یکسان به کارش ادامه داده .قطره قطره طلا یکسان با قدرت ودرخشان
27 تیر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان مهدی نقیبی
شما بین کرکه تیزیانا و اربا پورا کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
که جذاب تر و خاص باشه..
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
اربا گلد
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : دانیال رادمنش یاس
برای خانم های آرام وشیک پوش حتما اربا پورا .اما برای خانم های اسپرت پوش و آقایان حتما کرکه .البته کرکه ماندگاری بیشتر از اربادهست
14 فروردین 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : M nourani فاطمه فیضی

درود
خيلي وقت بود ميخواستم مسئله اي رو مطرح كنم ولي خب دو دل بودم به برخي دوستان بر بخوره، خب اين كامنت دوست عزيزمون باعث شد كه عنوان كنم. اويل هر عطري تست ميكردم با خودم ميگفتم خب برم كامنت ش رو هم بزارم و .. هرچند من هيچوقت ب خودم اجازه ندادم بخوام تخصصي تحليل كنم چون دانشش رو نداشتم و صرفا نظرم رو به عنوان مصرف كننده گفتم هرچند بعضي اوقات پيش اومده كه دوباره نظرم عوض شده در مورد يك كار بخصوص و اين ممكنه براي همه ي ما پيش بياد. من فهميدم كه لزومي نداره هر عطري تست ميكنيم و يا ميخريم سريع بيايم كامنت بزاريم. استفاده كنيد بزاريد چن وقت بگذره بعد بيايد احساس و تحليلتون رو كامنت كنيد.
اينجوري هم خودتون رضايت بيشتري داريد هم كامنت موثر تري داديد و دوستان ديگر هم با توجه ب كامنت شما ميتونن تصميم مناسب رو براي خودشون بگيرن.
07 مرداد 1402 تشکر
63 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali علی
چقدر تو میان‌مایه و حتی بدتر از اون، فرومایه‌ای کیرکه‌‌ی دوزاری! چقدر جلف و بچه‌گونه‌ای! چقدر فاقدِ همه‌چیزی! چقدر ناتوان از ارائه‌ی چیزی هستی! چقدر چیزِ خوبی رو تداعی‌گر نیستی! چقدر بی‌پُتانسیلی! چقدر بدی که حتی نمیشه گفت اِای تقریباً یه کوچولو خوبه! چقدر حتی دوست داشتم واست وقت نذارم و درموردت ننویسم! ولی خب اونقدر بدی که باید با نوشتن درموردت حسم رو بروز میدادم! کیرکه از برندِ محترمِ تیزیانا ترنزی، ازت بدم میاد!
06 مرداد 1402 تشکر
16 تشکر شده توسط : Marie zero
سلام و ارادت خدمت شما
امیدوارم از این حرف بنده ناراحت نشید و هر کسی سلیقه و نظری داره و شما هم نظرتون رو‌دادید منم تست نداشتم کلا این کارو ... ولی از روی کنجکاوی به پروفایل شما سر زدم و هر چی کار تاپ و خوش بو و پر طرفداره شما زدی نمیپسندی...!
و برام خیلی عجیب بود با اینکه هرکسی سلیقه ای داره دیگه انقدر کار تاپ و عالی رو نمیشه نپسندید؟
امیدوارم ناراحت نشید فقط از رو کنجکاوی گفتم چون خیلی نقدهای کوبنده نسبت به عطر ها میرید و من ندیدم کسی از این همه کار خوشبو یک جا بدش بیاد...
سلامت و تندرست باشید !
06 مرداد 1402 تشکر
24 تشکر شده توسط : Amir سیمین طارمی
عبارت Through a glass darkly به معنی از میان شیشه تاریک وار ، به دید مبهم یا ناقص در ابتدا نسبت به یک حقیقت اشاره داره که بعدا با گذشت زمان کامل میشه ،
این مقدمه رو گفتم تا به نگاه سطحی شما به این عطر اشاره کنم ، این که اصلا به این عطر زیبا مهلت ندادید تا خودش رو برای شما به نمایش در بیاره ، نمایشی که در ابتدا با شروع میوه ای تازه شروع میشه و در انتها با ترکیب جذاب و محرک مشک وپچولی به پایان میرسه،

میان مایه ؟ فرومایه ؟ و بدتر از همه ، جلف؟؟؟
شما با ریووی عطر آکوا سلستیا ، دوش گرفتن با معشوق و نوازش او در وان پر از کف ، کلمات میان مایه و فرومایه و جلف بودن رو خیلی واضح تعریف کردید.

متن شما یکی از بدترین متن هایی بود که در این فضا خوندم و متاسفانه متزلزل بودن این فضا برای رفتن به سمت یک فضای تخصصی در حوضه روایح رو برای من ثابت کرد.

[EDITED] 1402/05/07 02:56
06 مرداد 1402 تشکر
35 تشکر شده توسط : Amir سیمین طارمی
خیر دوستِ عزیز، ناراحت چرا؟! بدتر از این‌ها رو دوستانم بهم گفتند؛ «که آره تو مثل فراستی که نولان رو می‌کوبه از اونتوس خوشت نمیاد!» حال آن‌که بنده همان نیم‌چه سوادِ فراستی در حوزهٔ سینما رو در مورد عطر و عطرسازی ندارم. بنده رو متهم می‌کنن که همه‌ی عطرها رو میگی بده و غیره! بنده بهشون خُرده نمی‌گیرم و سعی هم در توضیح و ذکرِ ادله‌ی خود در اون فضای صمیمی نمی‌کنم، چرا؟ چون شکل‌گرفتن بحث جدی مابین افرادی که خیلی بهت نزدیکن هستن جز در مورد روزمرگی‌های زندگی، کار سختیه! یا لااقل برای اطرافیانِ بنده بدین‌شکله! شوخ‌طبع‌تر از اون هستن که بتونم باهاشون وارد بحثِ هنری بشم، البته خدارو هم بابت داشتنِ‌شون شاکرم و همین روحیاتِ‌شون بنده رو سرپا نگه داشته! یه چشمش این‌که می‌دونن چقدر از اونتوس خوشم نمیاد اما هربار باهم هماهنگ می‌کنن که هر سه‌تاشون بپوشنش!

شما دوستِ محترم مرز بین این‌که کاری رو نپسندیم با این‌که از کاری بدمون بیاد رو باهم خلط کردید! البته از کاری مثل کیرکه بدم میاد اما بین اون لیستِ طویلِ «نمی‌پسندم»‌های بنده کارهایی هستن که راحیه‌شون خوبن اما برای من نیستن، جذب‌ِشون نشدم، ازشون لذت نبردم! خوش‌بو بودن اما سلیقه‌ی بنده رو نگرفتن که مورد پذیرشم واقع بشن!

به همین سادگی، ما انسان‌ها قادر نیستیم جذبِ تمامِ روایحِ خوش‌بویی بشیم که به راحیه‌ی خوب‌شون واقفیم. مگه میشه ساواژ رو بد دونست؟! با این‌حال دوسش ندارم، نمی‌پسندمش اما از این‌که در جایی باشم که کسی اونو پوشیده باشه نمیگم اَه چه رایحه‌ی بدی! فقط یه دروغگو می‌تونه بگه ساواژ بده! یا گرین‌آیریش با اون کاریزما رو مگه میشه کوبید؟ خیر، اما نمی‌پسندمش، شاید در پنجاه سالگی! (اگر عمری بود). رایحش پیره، کهنه است، عتیقه است. به خاطر دارم مادربزرگم گنجه‌ای داشت مخصوصِ نگه‌داریِ صابون، گرین‌آیریش برای من شبیهٔ حس باز کردنِ اون گنجه است! بسیاری از عطرها که نپسندیدم برای بنده این‌گونه بودن! یا کاری مانند سادوناسو که درباره‌اش نوشتم اصلاً عطر نیست، صرفاً ملقمه‌ای از ارضای هوس‌های گولتیری بوده!

از این‌ها گذشته، این سایت کاربران موجهی دارد که مطالب مفیدتری می‌نویسند، خودتان را درگیر بنده و سلیقه‌ی نامأنوسم نکنید، وقت باارزشِ‌تان هدر می‌رود! خُجَسته باشید.
07 مرداد 1402 تشکر
21 تشکر شده توسط : Amir سام عبدی پور
به نظرم شما هنوز تحتِ تاثیر آن نظرِ بنده در موردِ سادوناسو هستید، گویا زخمِ کاری‌ای از آن برداشته‌اید، آن مخالفتم و سورئال خطاب‌شدنِ نظرتان در بابِ مفهومِ ذاتیِ عطرها برایتان گران تمام شده!

برای بنده دیالوگ با شما که اعتباری‌بودنِ مفاهیمی که به عطر نسبت می‌دهیم را در نمی‌یابید و از اساس برای آن‌ها، ذاتاً و دروناً مفهوم قائل هستید، بی‌فاییده‌اس!

سطحِ ترجمه‌تان هم در حد ترنسلیتِ گوگل است که راجبِ آن چیزی نگویم بهتر است! حال ‌آن‌که درک نمی‌کنم که چنان وسواسی با آن نظرم ذیلِ سادوناسو برایتان به وجود آمده که حتی در پی ترجمه و تفسیرِ نامِ کاربری‌ام هم در آمده‌اید!

مهلت‌دادن یا ندادنِ بنده به این‌ کار را هم نمی‌دانم از کدامین علمِ غیبِ‌تان دریافتید! گویا برای جنابِ‌تان مهلت‌دادن یعنی رسیدن به آن‌چیزی که شما به آن رسیده‌اید و مهلت‌ندا‌دن هم نظرِ مخالفِ شما!

آنقدر درگیرِ بنده شده‌اید که از متنی که در مورد آکوا سلستیا هم نوشته‌ام عبور نکرده‌اید و ذیلِ این کار به آن یکی پرداخته‌اید!
07 مرداد 1402 تشکر
8 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو Shayan Shayegan
عشق، پوچی رو به فراوانی و ناامیدی رو به زندگی تبدیل می کنه، همون چیزی که خدا از ما می خواد..

درود به شما جناب روحانی
نام کاربری و همینطور عکس آواتار ایشون برگرفته شده از فیلمِ Through a Glass Darkly است..به کارگردانی برگمان.
همچون در یک آینه؛ به نظر با توجه به بن مایه و درون مایه فیلم، بسیار هوشمندانه انتخاب شده.. پوچی و نا امیدی و اهمیت عشق و محبت!
در نتیجه اگر بخواهیم با توجه به نامِ کاربری، ایشون رو قضاوت کنیم باید اتفاقا برعکس گفته شمارو مد نظر داشته باشیم؛ اینکه ایشون فردِ عمیق و متفکری هستند!
اما؛ در کُل، قضاوت کردنِ فردی از روی نامِ کاربریِ اون، ابدا صحیح نیست وَ حتی نباید اجازه بدیم این مورد روی ناخودآگاه ما اثر بزاره..
و اینکه ما ۲۸ نظر ذیل عطرِ کیرکه داریم وَ هر ۲۸ تا هم صحیحه.. در مورد تمامی عطر ها دوستان این مسئله صدق میکنه!
اینجا ۲۸ تا بینی وَ ۲۸ تا سیستم بویایی متفاوت در شرایط متفاوت (از خیلی جهات)، کیرکه رو تست کرده و بوییده.. مشکلی نیست؛) خاطرتون رو مکدر نفرمایید، چرا که بحثِ تفاوت سلیقه و مسائل دیگه در میانه...
(من متوجه شدم که کیرکه جز مورد علاقه های شماست و این نقد تند، سبب دلخوری شما شده)..

[EDITED] 1402/05/07 12:53
07 مرداد 1402 تشکر
31 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali Maxxine
احتمالا خاطره بدی با این عطر داشتید ، که اینقدر متنفرید ازش، وگرنه که این عطر طرفداران زیادی داره و به لحاظ ترکیبات نت ها نیز کار موفق و ارزشمندیه و به اتفاق نظر اکثریت کار خوشبویی هستش با یک نگاه به ترکیبات اون میشه متوجه شد. خیلی عجیبه که اینقدر کوبنده درباره اش نوشتید بهرحال بهتره شما درمورد عطرهایی که بهشون علاقه دارید بیشتر بنویسید تا اینکه وقت عزیزتون رو بابت عطرهای دیگه هدر بدید... ازین بابت که شاید و حتما این عطر دوستداران و علاقمندان زیادی داره و چنین نقدی شاید درست نباشه که اونها هم اون رو بخوانند.... خوش رایحه باشید
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : علی Amir
کاملا درسته دوست عزیز و بسیار ممنون از نکته ای که بیان کردید و متاسفانه خیلی از اعضا به اون توجه ندارند و فکر میکنند صرفا نظر شخصی اونها که یه عطری بده یا خوبه ، بدون تشریح و باز کردن فضا و ترکیبات عطرها و توضیحات حرفه ای،،، میتونه برای دوستان محترم و اعضای دیگر سایت عطرافشان مفید و قابل توجه باشه. واقعا چرا بعضی ها فکر میکنند نظر شخصی و صرف اونها بدون توضیح و تشریح یک موضوع میتونه برای بقیه قابل توجه و مهم باشه..... این یک کاستی و کج فهمی بزرگ در بسیاری از کامنت ها و نظرات غیر مفید و توهین گونه هستش امیدوارم این نظر شما یک نقطه پایان و یک دکمه ی خاموش باش برای چنین نظرات بدون توضیح و تفسیر و علمی باشه..... خوش رایحه باشید🌺🌺🙏💐💐💐
07 مرداد 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : Amir بابک
سلام خانم نازنین

اصلا نقد فیلم آقای برگمان نبود ، البته خانم نازنین ۲ فیلم با این نام ساخته شده‌ ،

خواهش میکنم به نتیجه جستجوهای بعدی هم در گوگل نظری داشته باشید ،

من منظورم معنای عبارت Through a glass darkly بود که در مورد یافتن یک حقیقت هست که در ابتدا میتونه مبهم و ناقص باشه ولی با گذشت زمان به تکامل میرسه و این عبارت رو با متن ایشون بسیار متناسب دیدم ،
این که بیاییم از فضای یک عطر یک برداشت سطحی داشته باشیم و خیلی سریع با یک متنی که در خور این فضا نیست اون رو قضاوت کنیم ، چه کمکی به خریدار این عطر کردیم؟

خانم نازنین میخوام باهاتون رو راست باشم ، کجای متن ایشون عمیق ومتفکرانه بود؟؟؟

[EDITED] 1402/05/07 16:19
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : الف ش Sepehr s
زخم کاری در سادوناسو؟؟؟

اشتباه پر واضح خودتون در اونجا رو ، اینجا هم به رخ کشیدید!!!
یک بار دیگه صفحه سادوناسو رو مرور کنید ، شما توهم زخم کاری دارید...

اگر در مورد معنی عبارت Through a glass darkly بحث گوگل ترنسلیت رو مطرح کردید باید بگم منظورم نام فیلم آقای برگمان نبود ، شما همیشه در قضاوتتون عجول هستید همونطور که در سادوناسو قضاوتی پر واضح اشتباه کردید.

عبارت Through a glass darkly یک عبارت معروف و منتسب به آپوستول پائول در دین مسیح هست و من معنی اون رو متناسب با متن شما دیدم‌ ، اصلا با معنی این عبارت ،چه بی احترامی به نام کاربری شما شده؟؟؟

[EDITED] 1402/05/07 13:15
07 مرداد 1402 تشکر
23 تشکر شده توسط : مهریار Mehran
سلام خدمت سرکار خانم نازنین
درسته که قضاوت در مورد افراد از روی نام کاربری اونها خیلی درست نیست ولی شما یه نیم نگاهی هم به نظر این دوستمون که نمیدونیم چی صداشون کنیم بندازید فرومایه ، جلف ، دوزاری بچه گانه بی پتناسیل ... فقط مونده بود چندتا فحش و ناسزا هم بدن ! به نظر شما قضاوت یک عطر با این الفاظ در این محفل کار پسندیده ایه ؟ بله همه میدونیم هر کس اینجا آزاده نظرشو بگه و عطر سلیقه ایه اینارو هممون میدونیم همه ! ولی بهتره که اگه از عطری خوشمون نمیاد خیلی محترمانه نظر بدیم و این هیچ ارتباطی به مبتدی و حرفه ای بودن نداره به همین سادگی
روز خوش.
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : بابک 🄼🄾🄽🄰
این "خیلی محترمانه" اظهار نظر کردن رو بنده متوجه نمیشم جناب! مگر به کسی توهین کردم؟! عرایضِ بنده در مورد این عطر مگه به کسی که ازش استفاده می‌کنه و اون رو خیلی دوست داره توهین به حساب میاد؟! یعنی می‌فرمایید این بدیهی نیست که حسابِ کارِ کسی که یک عطر رو دوست داره با خودِ اون عطر جداست؟! این دو مگر یکی‌اند؟! این خطاب کلمه‌ی «جلف» به این کار مساوی بوده با توهینِ جمعی به تمام دوست‌دارانِ این عطر؟! وا عجبا که برای اظهارِ نظری، عده‌ای این‌چنین گروهی گارد می‌گیرند!

البته متوجه‌ام. ما به تبعِ جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنیم این عبارات نقدِ محترمانه، نقدِ سازنده، نقدِ سازش‌پذیر و غیره رو به کرات شنیده‌ایم و این‌ها آنقدر در ما ریشه دوانده که باید حتما نظرمان را به ملیح‌ترین، لطیف‌ترین و گوگولی‌ترین حالت ممکن عرض کنیم که مبادا عاشق‌پیشه‌ای در کمینِ‌مان نَنشسته باشد که گویی به افتخارِ اجدادی‌اش در تولید آن عطر بی‌احترامی صورت گرفته باشد!!

انگار که ما کله‌سیاه‌های خاورمیانه‌ای تا ابد محکوم به انتخابِ جَزمی کلمات خُنثی هستیم که کسی آشفته و پریشان‌حال نشود! درست مانند کاریکاتوری که گلوبالیست‌های غربی سعی در تحمیل آن به مردم دارند، این را نگو جنسیت‌زده است، آنطور نگاه نکن مگه نژادپرستی، به هویت من احترام بذارید: “من یک میزم و خودم رو انسان معرفی نمی‌کنم” و این دست اراجیف!

برای بنده لحنِ گزنده، شیوه‌ای از بیان برای آن‌چه «نمی‌پسندم» است، نخوانید، خواهران و برادرانِ معصومِ من نخوانید، نخوانید که نکند جلف‌بودنی که برای این عطر ذکر کردم به گونه‌ای به پرواز در نیایَد که بر پیشانی شما نِشیند و باعث تکدرِ خاطرتان شود! لکن بنده این حق را دارم که ادبیات خود را در شرح احوالاتِ یک عطر آن‌طور که مایلم ابراز دارم! جز عباراتِ مُستهجن هم خط قرمزی برای نوشتن ندارم، حال شما و دیگران بدتان بیاید یا نه!

[EDITED] 1402/05/07 21:35
07 مرداد 1402 تشکر
18 تشکر شده توسط : Maxxine M nourani
ببینید در این فضا کار به‌کجا رسیده که علناً برای دِگر سانسوری و سرکوبِ نظری این‌چنین تلاش می‌شود که ننویس، در موردِ عطری که دوست نداری ننویس! و من وامانده و خیره به درِ اتاقم در این فکرم که انسانی به انسانی می‌گوید ننویس و او را منع می‌کند! [هرچند زیر رَدای پیشنهاد آن را می‌آراید].

خودِ بنده اما در پیامِ قبلی‌ام عکس این پیشنهاد را دادم که نخوانید، لکن پیشنهاد من از آن روی بیان شد که خودِ این افراد از خواندنِ آن گزنده‌خاطر شدند. نوشتن اما برای بنده چنین نیست، به نوشتن مِهر می‌ورزم، چه در مورد علایقم، چه در مورد هر آن‌چیزی که به آن علاقه‌مند نیستم [مانند کیرکه].
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : عیسی Shayan Shayegan
بنده هم با شما موافقم . بنده دانش عطرشناسی ندارم ولی از مدتی پیش ، مطالعه نظرات اعضای محترم درباره انواع عطرها یکی از سرگرمیهای بسیار جذاب من شده و لذت برده‌ام از آرای دوستانی که نظر مثبت یا منفی خود را با عباراتی زیبا و دقیق بیان میکنند و جدای از شناخت عطرها و روایح ، یک گفتگوی پاکیزه و فاخر را از سوی همه اساتید تجربه میکنم . استفاده از کلمات سخیفی مانند دوزاری و جلف و فرومایه ، باز کردن دروازه‌ی این پایگاه شریف و عفیف به روی عباراتی است که جایشان اینجا نیست و اگر اینجا رخنه کنند ، پاکیزگی مراودات این جمع عزیز را به وان کف آلود و سپس به سطوح پایینتر تنزل خواهد داد .
07 مرداد 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : M nourani Mehran
درود آقای ebi و وقتتون بخیر

من با نظرتون مخالفم؛ اتفاقا تیغ نقد باید برنده باشه تا به آدم بچسبه و تاثیرگذار باشه. چه اشکالی داره به یه عطر ناسزا هم بدیم؟ مطمئنا منظور خود عطره و کسایی که دوسش دارن و میپوشنش نباید به خودشون بگیرن. تو این مملکت چیزای مقدس و ممنوعه تا دلت بخواد داریم! بذارید حداقل نسبت به عطرا صادق باشیم و بدون ترس حسمون رو نسبت بهشون بگیم!

من خودم اولین بار با بوییدن تاپ نوت دیور ساواژ عاشق عطر و عطربازی شدم و اتفاقا یه شیشه هم ازش تموم کردم. الان بعد از چند سال حتی نمیتونم نیم ساعت رو پوستم تحملش کنم! سلیقه‌است ‌و تغییر حس بویایی در طول زمان. چه اشکالی داره من بگم لعنت به دیور ساواژ؟! :)
07 مرداد 1402 تشکر
13 تشکر شده توسط : Maxxine ROSA
عزیزان نقده، نقد!
اونم نسبت به یک عطر! و چقدر یه مایع خوشبو کننده ارزشمنده واسه ما!
و جالبه جدال میان ما سر اینه که؛ چرا به عطری که دلخواه خیلی هاست گفتی بی پتانسیل! کم مونده بیای فحش بدی! آقا نقد کرده مدیر هم تایید کرده اند!
در خورِ فضا نیست یعنی چی؟! ما جایِ مدیر تشخیص می دیم کدوم عبارت ها درخور فضا و قوانین سایت هستند یا خیر؟؟ مطمئن باشید اگر الفاظ به کار برده توسط ایشون مناسب سایت نبود، مدیرِ دانای عطرافشان تایید نمی کردند نظرشون رو! به همین راحتی!
آقای روحانی چون ایشون نقد تندی نسبت به چیزی که شما دوست داشتید داشتند و این مطابقِ میلِ شما نبوده میشه متنِ سطحی؟
دوستان دیگه؛ شما چطور؟ چون به عطر دلخواهِ شما نقد تند وارد شده ایشون نظرِ اشتباه و چه بسا نا مفید ارائه داده؟


جالبه برای همدیگه به صورت خیلی نامحسوس تکلیف مشخص می کنیم..( بهتره بیشتر نسبت به عطرهایی که دوست دارید نظر بزارید.. باشد که نظراتِ بدون توضیح و تفسیر علمی پایان پذیرد!!) اتفاقا به لحاظی ریویو ایشون علمی بوده. کیرکه فاقد کرکتر و روحه، حالا هرچقدر میخواد خوشبو باشه! جز بوی خوش داستانی برای ارائه نداره! این نقد، به عطرِ کیرکه کاملا وارده!

بهانه اس دوستان.. عطر بهانه ای بیش نیست...

[EDITED] 1402/05/08 01:25
07 مرداد 1402 تشکر
35 تشکر شده توسط : Amir فرهاد
نظرات محدود شده است
هیچ نمی‌فهمم چرا بوی ارباپورا میده اما ساختار نت‌ها انقد بی‌شباهت (کم شباهت) هست
09 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علی موسوی MAHMOUD
بدبو ترین تجربه عطری بود که داشتم،حیف پول، حیف، اصلا بوی اینایی که نوشته رو نمیده،یه بوی تنده سردرد اور داره مثل بوی پودر لباسشویی که با ادکلن قدیمی مردونه فاسد شده قاطی باشه. این چیه اخه ساختن! به فروشنده گفتم گلی میوه ای میخوام،مشامم پر بود اونموقع این مزخرف رو انداخت بهم، دوهفته اس انواع طریق تستش کردم. بعده حمام زدم، ،،رو لباس زدم گذاشتم موند بعد پوشیدم،،و و اما هیچ رایحه خوبی ازش نگرفتم به خدا قسم. من اریانا گرانده، جاستین بیبر، گود گرل، امور امور... این سبکهارو دوست دارم، اخه این کجاش شبیه اوناس تروخدا پیشنهادش ندید، وجدانن نکنین
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز:
در اینکه سلیقه بویایی افراد کاملا مجزا و متفاوت است، هیچ شکی نیست ولی جسارتا با توجه به اینکه سلیقه بویایی شما عطر هایی در رده دیزاینر مثل آریانا گرانده و جاستین بیبر و .... رو ساپورت میکنه، طراحی نیشگون و قوی برندی مثل Tiziana Terenzi آنهم با اون سبک غلیظ و پر حجم در فرمولاسیون یقینا توی ذوقتون خواهد زد. قطعا برند Tiziana Terenzi و عطارش کارهای بسیار خوب و قوی ایی دارند ولی متاسفانه شامه شما بواسطه عطر های سبک و دیزاینری که استفاده کردید تمایلی به پذیرش روایح نیش و سنگین رو ندارد.
با احترام به نظر شما، قیاس رایحه Kirke با بوی پودر ماشین و ادکلن مردانه آنهم فاسد شده!!!!!!!!!! به نظر شخصی من اصلا قیاسی منصفانه نخواهد بود.
این مطلب را هم به این جهت نوشتم که احیانا بواسطه کامنت شما، برای دوستانی که پیگیر تهیه و تست این عطر هستند شبهه و یا دلزدگی بوجود نیاید.
پیروز باشی دوست خوبم
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
75 تشکر شده توسط : گل رز سیمین طارمی
این رایحه چیزی نیست که من دوست داشته باشم استفاده کنم چون استایل من نیست. اما بی‌شک زیبا و ارزشمنده. بوی سبُک و بی‌ادعایی نیست.
راستش من حتی آریانا رو بو کردم‌. جاستین بیبر رو هم همینطور.
اما مطمئنم این عطر به بدی که شما می‌گید نیست. شاید بهتر باشه هدیه بدید به کسی تا ازش لذت ببره.
06 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سیمین طارمی الف ش
عرض سلام منم اتفاقا اوایل همین احساس منفی رو نسبت به این عطر داشتم همش میگفتم اصلا به چیزی که میخوام حتی نزدیک هم نیست ولی بعد یکی دوروز نظرم کاملا عوض شد. تو نت های پایانی اصلا یه چیز دیگه میشه حتی الان هم با نت های اولیه ش مشکل دارم ولی بخاطر نت پایانی که به نظر من حداقل دوازده ساعت زمان میبره تا پیداش بشه حاضرم تحملش کنم؛) الانم جزو عطرهای محبوب منه خودم باورم نمیشه😂
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex مهدی نقیبی
کاملا با نظرتون موافقم
06 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : یاس سعید رضایی شوشتری

یه تجربه ی شخصی از این عطر رو بگم شاید کمک کنه ، بنده دستریز این عطر رو دارم و خودم اینکار رو خیلی میپسندم
.
.
به هر خانم + 30 سالی که این بو رو استشمام میکنه میدم و نظر می خوام نظر + نیست و حتی بعضی میگن این چیه ، خیلی بده !!!
.
.
ولی مردها ( اکثرا ) این بو رو میپسندن
و جالب تر اینکه وقتی خانم های جوان حدود +۱۶ تا ۲۳ سال اینکار رو بو میکنن عاشقش میشن
.
.
نظر شخصی خودم اینکه به دلیل شلوغی اینکار شاید نت های ابتدایی که تو همون ۵ دقیقه ی اول باز میشن با روحیه ی خانم های سن بالاتر هم-خوانی نداره ولی این عطر وقتی می مونه بوش همه ی وجودتو میگیره
.
.
یه خوبیه اینکار استفاده ازش تو نسیم ملایم هواست اگه اینکار رو تو هوای معتدل بهار-پاییز استفاده کنی و باد ملایمی بیاد یه سیلاژ بسیار دلپسندی فضای دورتون رو احاطه میکنه و تو این شرایط سخت-پسند ترین افراد هم ازش راضی خواهند بود ( گرچه خودم همیشه اینکار رو میپسندم )
.
.
بنظرم این برند توی برندهای نیش ( در کنار پرفورمنس + رایحه ) جز قابل-پرداخت-ترین برندهای نیشه
۲ برند mancera و همین برند جز کارهای نیشی هستن که میشه ازشون خرید ( یعنی ارزش ریال به ریال پولی که واسشون میدی رو دارن )
اگه مارلی می خواست بازار ایران رو دست بگیره راحت میتونست با کمی قیمت پایین تر بازار رو درو کنه چون اگه مارلی ها تو رنج قیمتی ( امروز ) حدود ۵ تا ۸ میلیون نماینده هایی میداشتن خیلی ها حتما حداقل یکی از کارهاشون رو تو کلکسیون شون میخریدن اما با این همه رقابت رنگارنگ که شما از ۲ میلیون عطر بسیار خوب داری تا ۵ میلیون و لیست بلند بالایی که هممون داریم علنا بیشتر کارهای +۹ میلیون ( که خیلی از برندهای نیش ، چه عامه پسند هاش مثلا مارلی و چه خاص پسندهاش ) میرن واسه ( شرایط-خاص خریدن ) و از لیست خارج میشن که این بده
.
.
امیدوارم شرایطی بشه که صرفا سلیقه عامل نخریدن ما از فلان برند باشه نه نداشتن پول کافی ، چون عاشقان روایح به راستی از راسخ ترین و پاک ترین عاشقای دنیان
26 مهر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : سیمین طارمی memio
درود، واقعا از ۲ میلیون عطر بسیار خوب داریم؟ ممنون میشم معزفی کنید چنتا کار قیمت مناسب ک پرفورمنس خوبی هم داشته باشن
02 شهریور 1403 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
زیر ۲ میلیون فقط میشه کلون خرید ، یا Cheapies خرید ... بهترین کلون ها رو لطافه و میسون الحمبرا میزنه
بهترین کلون زیر ۲ تومن واسه شما که خانم هستین که میوه ای هم باشه مشابه اینکار میشه bright peach که شبیه به bitter peach Tom ford و رایحه اش شبیه به هلو ی آبدار و تلخی تام فورد رو گرفته و سرزنده است قیمت هم حدود ۱ میلیون و چهارصد ۸۰ میلشه
.
.
کار برند زیر ۲ تومن فقط دیزاینری اونهم cheapies اونهم تک و توک میتونین گیر بیارین ولی زیر ۲ کلون های زیادی میشه گرفت
22 مهر 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مرتضی ع فرهاد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟