Tiziana Terenzi - Kirke

تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : تیزیانا ترنزی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36657
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    33
  • نمی پسندم
    30
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    26
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    34
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 206
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

درست در جنوب روم مکانی دلربا را می‌یابید. امروزه این محل پارک طبیعی است، اما هنوز هم با منظره‌ای بسیار غنی، مسافرانش را مدهوش می‌کند. این مکان در خاطرات تثبیت شده و از هزاران منظره بهره‌مند است. در میان تلماسه‌های عظیمی رو به دریا و کوههای بدون سکنه که دورشان را جنگل‌های و درختان فراوان احاطه کرده‌اند، غوطه‌ور شده است.
شکوفاترین بوته‌های مدیترانه‌ای در چهار سوی این منطقه وجود دارد که ردپایی از مردان و زنان بزرگی دارند که سالیان پیش در اینجا می‌زیسته‌اند. وقتی در امتداد جاده‌های باستانی قدم می‌زنید غرق در رایحه‌های گمراه‌کننده و خاطراتی پرپژواک می‌شوید، همانند ترانهٔ پری دریایی یا ملودی‌ای که الهه سیرس برای جذب قربانیانش می‌نواخت، که در اودیسه اولیسز درباره‌اش آموختیم.
ما نیز مجذوب این رایحه‌های اغواکننده شده‌ایم، به قدری که آنها را در عطری حسی و گرم گنجاندیم که بتواند روح را وارد زیبایی‌های حواس انسانی کند. 
این عطری جادویی و حسی است، گویا الهام گرفته از الهه است. مجموعه‌ای شاداب از میوه‌های شیرین از جمله میوه گل ساعتی، هلو و گلابی که با ترکیبی ماهرانه با تمشک و برگ و جوانه انگور فرنگی سیاه آمیخته شده است.
همانند نوازش گل برف و همچون برداشتن گامی برهنه بر روی ماسه اغواکننده است که از سویی دیگر با بوی سهوناپذیر پیپرونال گرما گرفته و با قدرت رایحهٔ مشک سفید و نعناع هندی نیرو می‌گیرد.
این عصاره همانند یکی از دارو‌های افسون‌کنندهٔ مشهور الهه سیرس هر که از آن استفاده کند مجذوب خود می‌کند، و او را در جاده‌های اسرارآمیز هدایت می‌کند تا در تحول پرخطر احساسات و الهاماتی محصور در فیلتری جادویی که می‌تواند جریانی ناتمام از اسرار و احساسات را برجا گذارد، شگفتی‌های اعجاب‌آوری را کشف کند.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند تیزیانا ترنزی
عطار پائولو ترنزی
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی چایپر میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هلو ، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک ، گلابی ، میوه گل ساعت ، ماسه دریا
اسانس میانی گل برف
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست
نمره کاربران
Kirke-تیزیانا ترنزی کیرک ( کیرکه )
رایحه
8.3
67 رای
ماندگاری
8.3
67 رای
پخش بو
8.3
67 رای
طراحی شیشه
8.4
67 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیزیانا ترنزی
اخبار برند تیزیانا ترنزی
عطرگرام
نظرات کاربران (55 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود
خيلي وقت بود ميخواستم مسئله اي رو مطرح كنم ولي خب دو دل بودم به برخي دوستان بر بخوره، خب اين كامنت دوست عزيزمون باعث شد كه عنوان كنم. اويل هر عطري تست ميكردم با خودم ميگفتم خب برم كامنت ش رو هم بزارم و .. هرچند من هيچوقت ب خودم اجازه ندادم بخوام تخصصي تحليل كنم چون دانشش رو نداشتم و صرفا نظرم رو به عنوان مصرف كننده گفتم هرچند بعضي اوقات پيش اومده كه دوباره نظرم عوض شده در مورد يك كار بخصوص و اين ممكنه براي همه ي ما پيش بياد. من فهميدم كه لزومي نداره هر عطري تست ميكنيم و يا ميخريم سريع بيايم كامنت بزاريم. استفاده كنيد بزاريد چن وقت بگذره بعد بيايد احساس و تحليلتون رو كامنت كنيد.
اينجوري هم خودتون رضايت بيشتري داريد هم كامنت موثر تري داديد و دوستان ديگر هم با توجه ب كامنت شما ميتونن تصميم مناسب رو براي خودشون بگيرن.
07 مرداد 1402 تشکر
63 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali علی
چقدر تو میان‌مایه و حتی بدتر از اون، فرومایه‌ای کیرکه‌‌ی دوزاری! چقدر جلف و بچه‌گونه‌ای! چقدر فاقدِ همه‌چیزی! چقدر ناتوان از ارائه‌ی چیزی هستی! چقدر چیزِ خوبی رو تداعی‌گر نیستی! چقدر بی‌پُتانسیلی! چقدر بدی که حتی نمیشه گفت اِای تقریباً یه کوچولو خوبه! چقدر حتی دوست داشتم واست وقت نذارم و درموردت ننویسم! ولی خب اونقدر بدی که باید با نوشتن درموردت حسم رو بروز میدادم! کیرکه از برندِ محترمِ تیزیانا ترنزی، ازت بدم میاد!
06 مرداد 1402 تشکر
16 تشکر شده توسط : Marie zero
سلام و ارادت خدمت شما
امیدوارم از این حرف بنده ناراحت نشید و هر کسی سلیقه و نظری داره و شما هم نظرتون رو‌دادید منم تست نداشتم کلا این کارو ... ولی از روی کنجکاوی به پروفایل شما سر زدم و هر چی کار تاپ و خوش بو و پر طرفداره شما زدی نمیپسندی...!
و برام خیلی عجیب بود با اینکه هرکسی سلیقه ای داره دیگه انقدر کار تاپ و عالی رو نمیشه نپسندید؟
امیدوارم ناراحت نشید فقط از رو کنجکاوی گفتم چون خیلی نقدهای کوبنده نسبت به عطر ها میرید و من ندیدم کسی از این همه کار خوشبو یک جا بدش بیاد...
سلامت و تندرست باشید !
06 مرداد 1402 تشکر
24 تشکر شده توسط : Amir سیمین طارمی
عبارت Through a glass darkly به معنی از میان شیشه تاریک وار ، به دید مبهم یا ناقص در ابتدا نسبت به یک حقیقت اشاره داره که بعدا با گذشت زمان کامل میشه ،
این مقدمه رو گفتم تا به نگاه سطحی شما به این عطر اشاره کنم ، این که اصلا به این عطر زیبا مهلت ندادید تا خودش رو برای شما به نمایش در بیاره ، نمایشی که در ابتدا با شروع میوه ای تازه شروع میشه و در انتها با ترکیب جذاب و محرک مشک وپچولی به پایان میرسه،

میان مایه ؟ فرومایه ؟ و بدتر از همه ، جلف؟؟؟
شما با ریووی عطر آکوا سلستیا ، دوش گرفتن با معشوق و نوازش او در وان پر از کف ، کلمات میان مایه و فرومایه و جلف بودن رو خیلی واضح تعریف کردید.

متن شما یکی از بدترین متن هایی بود که در این فضا خوندم و متاسفانه متزلزل بودن این فضا برای رفتن به سمت یک فضای تخصصی در حوضه روایح رو برای من ثابت کرد.

[EDITED] 1402/05/07 02:56
06 مرداد 1402 تشکر
35 تشکر شده توسط : Amir سیمین طارمی
خیر دوستِ عزیز، ناراحت چرا؟! بدتر از این‌ها رو دوستانم بهم گفتند؛ «که آره تو مثل فراستی که نولان رو می‌کوبه از اونتوس خوشت نمیاد!» حال آن‌که بنده همان نیم‌چه سوادِ فراستی در حوزهٔ سینما رو در مورد عطر و عطرسازی ندارم. بنده رو متهم می‌کنن که همه‌ی عطرها رو میگی بده و غیره! بنده بهشون خُرده نمی‌گیرم و سعی هم در توضیح و ذکرِ ادله‌ی خود در اون فضای صمیمی نمی‌کنم، چرا؟ چون شکل‌گرفتن بحث جدی مابین افرادی که خیلی بهت نزدیکن هستن جز در مورد روزمرگی‌های زندگی، کار سختیه! یا لااقل برای اطرافیانِ بنده بدین‌شکله! شوخ‌طبع‌تر از اون هستن که بتونم باهاشون وارد بحثِ هنری بشم، البته خدارو هم بابت داشتنِ‌شون شاکرم و همین روحیاتِ‌شون بنده رو سرپا نگه داشته! یه چشمش این‌که می‌دونن چقدر از اونتوس خوشم نمیاد اما هربار باهم هماهنگ می‌کنن که هر سه‌تاشون بپوشنش!

شما دوستِ محترم مرز بین این‌که کاری رو نپسندیم با این‌که از کاری بدمون بیاد رو باهم خلط کردید! البته از کاری مثل کیرکه بدم میاد اما بین اون لیستِ طویلِ «نمی‌پسندم»‌های بنده کارهایی هستن که راحیه‌شون خوبن اما برای من نیستن، جذب‌ِشون نشدم، ازشون لذت نبردم! خوش‌بو بودن اما سلیقه‌ی بنده رو نگرفتن که مورد پذیرشم واقع بشن!

به همین سادگی، ما انسان‌ها قادر نیستیم جذبِ تمامِ روایحِ خوش‌بویی بشیم که به راحیه‌ی خوب‌شون واقفیم. مگه میشه ساواژ رو بد دونست؟! با این‌حال دوسش ندارم، نمی‌پسندمش اما از این‌که در جایی باشم که کسی اونو پوشیده باشه نمیگم اَه چه رایحه‌ی بدی! فقط یه دروغگو می‌تونه بگه ساواژ بده! یا گرین‌آیریش با اون کاریزما رو مگه میشه کوبید؟ خیر، اما نمی‌پسندمش، شاید در پنجاه سالگی! (اگر عمری بود). رایحش پیره، کهنه است، عتیقه است. به خاطر دارم مادربزرگم گنجه‌ای داشت مخصوصِ نگه‌داریِ صابون، گرین‌آیریش برای من شبیهٔ حس باز کردنِ اون گنجه است! بسیاری از عطرها که نپسندیدم برای بنده این‌گونه بودن! یا کاری مانند سادوناسو که درباره‌اش نوشتم اصلاً عطر نیست، صرفاً ملقمه‌ای از ارضای هوس‌های گولتیری بوده!

از این‌ها گذشته، این سایت کاربران موجهی دارد که مطالب مفیدتری می‌نویسند، خودتان را درگیر بنده و سلیقه‌ی نامأنوسم نکنید، وقت باارزشِ‌تان هدر می‌رود! خُجَسته باشید.
07 مرداد 1402 تشکر
21 تشکر شده توسط : Amir سام عبدی پور
به نظرم شما هنوز تحتِ تاثیر آن نظرِ بنده در موردِ سادوناسو هستید، گویا زخمِ کاری‌ای از آن برداشته‌اید، آن مخالفتم و سورئال خطاب‌شدنِ نظرتان در بابِ مفهومِ ذاتیِ عطرها برایتان گران تمام شده!

برای بنده دیالوگ با شما که اعتباری‌بودنِ مفاهیمی که به عطر نسبت می‌دهیم را در نمی‌یابید و از اساس برای آن‌ها، ذاتاً و دروناً مفهوم قائل هستید، بی‌فاییده‌اس!

سطحِ ترجمه‌تان هم در حد ترنسلیتِ گوگل است که راجبِ آن چیزی نگویم بهتر است! حال ‌آن‌که درک نمی‌کنم که چنان وسواسی با آن نظرم ذیلِ سادوناسو برایتان به وجود آمده که حتی در پی ترجمه و تفسیرِ نامِ کاربری‌ام هم در آمده‌اید!

مهلت‌دادن یا ندادنِ بنده به این‌ کار را هم نمی‌دانم از کدامین علمِ غیبِ‌تان دریافتید! گویا برای جنابِ‌تان مهلت‌دادن یعنی رسیدن به آن‌چیزی که شما به آن رسیده‌اید و مهلت‌ندا‌دن هم نظرِ مخالفِ شما!

آنقدر درگیرِ بنده شده‌اید که از متنی که در مورد آکوا سلستیا هم نوشته‌ام عبور نکرده‌اید و ذیلِ این کار به آن یکی پرداخته‌اید!
07 مرداد 1402 تشکر
8 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو Shayan Shayegan
عشق، پوچی رو به فراوانی و ناامیدی رو به زندگی تبدیل می کنه، همون چیزی که خدا از ما می خواد..

درود به شما جناب روحانی
نام کاربری و همینطور عکس آواتار ایشون برگرفته شده از فیلمِ Through a Glass Darkly است..به کارگردانی برگمان.
همچون در یک آینه؛ به نظر با توجه به بن مایه و درون مایه فیلم، بسیار هوشمندانه انتخاب شده.. پوچی و نا امیدی و اهمیت عشق و محبت!
در نتیجه اگر بخواهیم با توجه به نامِ کاربری، ایشون رو قضاوت کنیم باید اتفاقا برعکس گفته شمارو مد نظر داشته باشیم؛ اینکه ایشون فردِ عمیق و متفکری هستند!
اما؛ در کُل، قضاوت کردنِ فردی از روی نامِ کاربریِ اون، ابدا صحیح نیست وَ حتی نباید اجازه بدیم این مورد روی ناخودآگاه ما اثر بزاره..
و اینکه ما ۲۸ نظر ذیل عطرِ کیرکه داریم وَ هر ۲۸ تا هم صحیحه.. در مورد تمامی عطر ها دوستان این مسئله صدق میکنه!
اینجا ۲۸ تا بینی وَ ۲۸ تا سیستم بویایی متفاوت در شرایط متفاوت (از خیلی جهات)، کیرکه رو تست کرده و بوییده.. مشکلی نیست؛) خاطرتون رو مکدر نفرمایید، چرا که بحثِ تفاوت سلیقه و مسائل دیگه در میانه...
(من متوجه شدم که کیرکه جز مورد علاقه های شماست و این نقد تند، سبب دلخوری شما شده)..

[EDITED] 1402/05/07 12:53
07 مرداد 1402 تشکر
31 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali Maxxine
احتمالا خاطره بدی با این عطر داشتید ، که اینقدر متنفرید ازش، وگرنه که این عطر طرفداران زیادی داره و به لحاظ ترکیبات نت ها نیز کار موفق و ارزشمندیه و به اتفاق نظر اکثریت کار خوشبویی هستش با یک نگاه به ترکیبات اون میشه متوجه شد. خیلی عجیبه که اینقدر کوبنده درباره اش نوشتید بهرحال بهتره شما درمورد عطرهایی که بهشون علاقه دارید بیشتر بنویسید تا اینکه وقت عزیزتون رو بابت عطرهای دیگه هدر بدید... ازین بابت که شاید و حتما این عطر دوستداران و علاقمندان زیادی داره و چنین نقدی شاید درست نباشه که اونها هم اون رو بخوانند.... خوش رایحه باشید
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : علی Amir
کاملا درسته دوست عزیز و بسیار ممنون از نکته ای که بیان کردید و متاسفانه خیلی از اعضا به اون توجه ندارند و فکر میکنند صرفا نظر شخصی اونها که یه عطری بده یا خوبه ، بدون تشریح و باز کردن فضا و ترکیبات عطرها و توضیحات حرفه ای،،، میتونه برای دوستان محترم و اعضای دیگر سایت عطرافشان مفید و قابل توجه باشه. واقعا چرا بعضی ها فکر میکنند نظر شخصی و صرف اونها بدون توضیح و تشریح یک موضوع میتونه برای بقیه قابل توجه و مهم باشه..... این یک کاستی و کج فهمی بزرگ در بسیاری از کامنت ها و نظرات غیر مفید و توهین گونه هستش امیدوارم این نظر شما یک نقطه پایان و یک دکمه ی خاموش باش برای چنین نظرات بدون توضیح و تفسیر و علمی باشه..... خوش رایحه باشید🌺🌺🙏💐💐💐
07 مرداد 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : Amir بابک
سلام خانم نازنین

اصلا نقد فیلم آقای برگمان نبود ، البته خانم نازنین ۲ فیلم با این نام ساخته شده‌ ،

خواهش میکنم به نتیجه جستجوهای بعدی هم در گوگل نظری داشته باشید ،

من منظورم معنای عبارت Through a glass darkly بود که در مورد یافتن یک حقیقت هست که در ابتدا میتونه مبهم و ناقص باشه ولی با گذشت زمان به تکامل میرسه و این عبارت رو با متن ایشون بسیار متناسب دیدم ،
این که بیاییم از فضای یک عطر یک برداشت سطحی داشته باشیم و خیلی سریع با یک متنی که در خور این فضا نیست اون رو قضاوت کنیم ، چه کمکی به خریدار این عطر کردیم؟

خانم نازنین میخوام باهاتون رو راست باشم ، کجای متن ایشون عمیق ومتفکرانه بود؟؟؟

[EDITED] 1402/05/07 16:19
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : الف ش Sepehr s
زخم کاری در سادوناسو؟؟؟

اشتباه پر واضح خودتون در اونجا رو ، اینجا هم به رخ کشیدید!!!
یک بار دیگه صفحه سادوناسو رو مرور کنید ، شما توهم زخم کاری دارید...

اگر در مورد معنی عبارت Through a glass darkly بحث گوگل ترنسلیت رو مطرح کردید باید بگم منظورم نام فیلم آقای برگمان نبود ، شما همیشه در قضاوتتون عجول هستید همونطور که در سادوناسو قضاوتی پر واضح اشتباه کردید.

عبارت Through a glass darkly یک عبارت معروف و منتسب به آپوستول پائول در دین مسیح هست و من معنی اون رو متناسب با متن شما دیدم‌ ، اصلا با معنی این عبارت ،چه بی احترامی به نام کاربری شما شده؟؟؟

[EDITED] 1402/05/07 13:15
07 مرداد 1402 تشکر
23 تشکر شده توسط : مهریار Mehran
سلام خدمت سرکار خانم نازنین
درسته که قضاوت در مورد افراد از روی نام کاربری اونها خیلی درست نیست ولی شما یه نیم نگاهی هم به نظر این دوستمون که نمیدونیم چی صداشون کنیم بندازید فرومایه ، جلف ، دوزاری بچه گانه بی پتناسیل ... فقط مونده بود چندتا فحش و ناسزا هم بدن ! به نظر شما قضاوت یک عطر با این الفاظ در این محفل کار پسندیده ایه ؟ بله همه میدونیم هر کس اینجا آزاده نظرشو بگه و عطر سلیقه ایه اینارو هممون میدونیم همه ! ولی بهتره که اگه از عطری خوشمون نمیاد خیلی محترمانه نظر بدیم و این هیچ ارتباطی به مبتدی و حرفه ای بودن نداره به همین سادگی
روز خوش.
07 مرداد 1402 تشکر
20 تشکر شده توسط : بابک 🄼🄾🄽🄰
این "خیلی محترمانه" اظهار نظر کردن رو بنده متوجه نمیشم جناب! مگر به کسی توهین کردم؟! عرایضِ بنده در مورد این عطر مگه به کسی که ازش استفاده می‌کنه و اون رو خیلی دوست داره توهین به حساب میاد؟! یعنی می‌فرمایید این بدیهی نیست که حسابِ کارِ کسی که یک عطر رو دوست داره با خودِ اون عطر جداست؟! این دو مگر یکی‌اند؟! این خطاب کلمه‌ی «جلف» به این کار مساوی بوده با توهینِ جمعی به تمام دوست‌دارانِ این عطر؟! وا عجبا که برای اظهارِ نظری، عده‌ای این‌چنین گروهی گارد می‌گیرند!

البته متوجه‌ام. ما به تبعِ جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنیم این عبارات نقدِ محترمانه، نقدِ سازنده، نقدِ سازش‌پذیر و غیره رو به کرات شنیده‌ایم و این‌ها آنقدر در ما ریشه دوانده که باید حتما نظرمان را به ملیح‌ترین، لطیف‌ترین و گوگولی‌ترین حالت ممکن عرض کنیم که مبادا عاشق‌پیشه‌ای در کمینِ‌مان نَنشسته باشد که گویی به افتخارِ اجدادی‌اش در تولید آن عطر بی‌احترامی صورت گرفته باشد!!

انگار که ما کله‌سیاه‌های خاورمیانه‌ای تا ابد محکوم به انتخابِ جَزمی کلمات خُنثی هستیم که کسی آشفته و پریشان‌حال نشود! درست مانند کاریکاتوری که گلوبالیست‌های غربی سعی در تحمیل آن به مردم دارند، این را نگو جنسیت‌زده است، آنطور نگاه نکن مگه نژادپرستی، به هویت من احترام بذارید: “من یک میزم و خودم رو انسان معرفی نمی‌کنم” و این دست اراجیف!

برای بنده لحنِ گزنده، شیوه‌ای از بیان برای آن‌چه «نمی‌پسندم» است، نخوانید، خواهران و برادرانِ معصومِ من نخوانید، نخوانید که نکند جلف‌بودنی که برای این عطر ذکر کردم به گونه‌ای به پرواز در نیایَد که بر پیشانی شما نِشیند و باعث تکدرِ خاطرتان شود! لکن بنده این حق را دارم که ادبیات خود را در شرح احوالاتِ یک عطر آن‌طور که مایلم ابراز دارم! جز عباراتِ مُستهجن هم خط قرمزی برای نوشتن ندارم، حال شما و دیگران بدتان بیاید یا نه!

[EDITED] 1402/05/07 21:35
07 مرداد 1402 تشکر
18 تشکر شده توسط : Maxxine M nourani
ببینید در این فضا کار به‌کجا رسیده که علناً برای دِگر سانسوری و سرکوبِ نظری این‌چنین تلاش می‌شود که ننویس، در موردِ عطری که دوست نداری ننویس! و من وامانده و خیره به درِ اتاقم در این فکرم که انسانی به انسانی می‌گوید ننویس و او را منع می‌کند! [هرچند زیر رَدای پیشنهاد آن را می‌آراید].

خودِ بنده اما در پیامِ قبلی‌ام عکس این پیشنهاد را دادم که نخوانید، لکن پیشنهاد من از آن روی بیان شد که خودِ این افراد از خواندنِ آن گزنده‌خاطر شدند. نوشتن اما برای بنده چنین نیست، به نوشتن مِهر می‌ورزم، چه در مورد علایقم، چه در مورد هر آن‌چیزی که به آن علاقه‌مند نیستم [مانند کیرکه].
07 مرداد 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : عیسی Shayan Shayegan
بنده هم با شما موافقم . بنده دانش عطرشناسی ندارم ولی از مدتی پیش ، مطالعه نظرات اعضای محترم درباره انواع عطرها یکی از سرگرمیهای بسیار جذاب من شده و لذت برده‌ام از آرای دوستانی که نظر مثبت یا منفی خود را با عباراتی زیبا و دقیق بیان میکنند و جدای از شناخت عطرها و روایح ، یک گفتگوی پاکیزه و فاخر را از سوی همه اساتید تجربه میکنم . استفاده از کلمات سخیفی مانند دوزاری و جلف و فرومایه ، باز کردن دروازه‌ی این پایگاه شریف و عفیف به روی عباراتی است که جایشان اینجا نیست و اگر اینجا رخنه کنند ، پاکیزگی مراودات این جمع عزیز را به وان کف آلود و سپس به سطوح پایینتر تنزل خواهد داد .
07 مرداد 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : M nourani Mehran
درود آقای ebi و وقتتون بخیر

من با نظرتون مخالفم؛ اتفاقا تیغ نقد باید برنده باشه تا به آدم بچسبه و تاثیرگذار باشه. چه اشکالی داره به یه عطر ناسزا هم بدیم؟ مطمئنا منظور خود عطره و کسایی که دوسش دارن و میپوشنش نباید به خودشون بگیرن. تو این مملکت چیزای مقدس و ممنوعه تا دلت بخواد داریم! بذارید حداقل نسبت به عطرا صادق باشیم و بدون ترس حسمون رو نسبت بهشون بگیم!

من خودم اولین بار با بوییدن تاپ نوت دیور ساواژ عاشق عطر و عطربازی شدم و اتفاقا یه شیشه هم ازش تموم کردم. الان بعد از چند سال حتی نمیتونم نیم ساعت رو پوستم تحملش کنم! سلیقه‌است ‌و تغییر حس بویایی در طول زمان. چه اشکالی داره من بگم لعنت به دیور ساواژ؟! :)
07 مرداد 1402 تشکر
13 تشکر شده توسط : Maxxine ROSA
عزیزان نقده، نقد!
اونم نسبت به یک عطر! و چقدر یه مایع خوشبو کننده ارزشمنده واسه ما!
و جالبه جدال میان ما سر اینه که؛ چرا به عطری که دلخواه خیلی هاست گفتی بی پتانسیل! کم مونده بیای فحش بدی! آقا نقد کرده مدیر هم تایید کرده اند!
در خورِ فضا نیست یعنی چی؟! ما جایِ مدیر تشخیص می دیم کدوم عبارت ها درخور فضا و قوانین سایت هستند یا خیر؟؟ مطمئن باشید اگر الفاظ به کار برده توسط ایشون مناسب سایت نبود، مدیرِ دانای عطرافشان تایید نمی کردند نظرشون رو! به همین راحتی!
آقای روحانی چون ایشون نقد تندی نسبت به چیزی که شما دوست داشتید داشتند و این مطابقِ میلِ شما نبوده میشه متنِ سطحی؟
دوستان دیگه؛ شما چطور؟ چون به عطر دلخواهِ شما نقد تند وارد شده ایشون نظرِ اشتباه و چه بسا نا مفید ارائه داده؟


جالبه برای همدیگه به صورت خیلی نامحسوس تکلیف مشخص می کنیم..( بهتره بیشتر نسبت به عطرهایی که دوست دارید نظر بزارید.. باشد که نظراتِ بدون توضیح و تفسیر علمی پایان پذیرد!!) اتفاقا به لحاظی ریویو ایشون علمی بوده. کیرکه فاقد کرکتر و روحه، حالا هرچقدر میخواد خوشبو باشه! جز بوی خوش داستانی برای ارائه نداره! این نقد، به عطرِ کیرکه کاملا وارده!

بهانه اس دوستان.. عطر بهانه ای بیش نیست...

[EDITED] 1402/05/08 01:25
07 مرداد 1402 تشکر
35 تشکر شده توسط : Amir فرهاد
نظرات محدود شده است
امیر حسین عزیز با سلام و سایر بزرگواران
من سوال شمارو در عطر گرام در مورد این عطر از بنده تازه دیدم.اول اینکه این عطر پرفورمنس،بالایی دارد.بعد اینکه عاشق بوی این عطر هستم ولی نه اینکه آن را از تن موجود زنده حس کنم.دوست دارم در فضا پخش،شده باشه.عطر ۷۰ درصد زنانه و ۳۰ درصد مردانه هست.بعنوان عطر پوستی استفاده نمیکنم این شاهکار رو.معمولا یا روی بالش یا روی دستمالی میزنم و هنگام خواب و مطالعه ازش لذت میبرم.دوست دارم در فضای جایی مثل یک هتل زیبا و لاکچری این بو رو استشمام کنم.نه بصورت مقطعی و از یک انسان.روی بدن انسان به من شور نمیدهد.برداشت روحی من ازین عطر حس فضا گونه هست نه حس شخصیت گونه.کاراکتر زنده از آن استنباط نمیکنم.البته سلایق متفاوت هست.روحبات خاص و یونیک.اگر عطر زیاد داری توصیه به خریدش میکنم بعنوان یک بوی لذت بخش .اگر کلکسیونری حتما داشته باش.ولی اگر برای استفاده شخصی روی پوست میخواهی با قبمتهای الان روی گزینه های دیگر هم فکر کن.باز هم شرمنده از اینکه دیر پاسخ دادم.شب همگیتون.....نمیدونم واقعا با این حال و احوال چه درخواستی برای،شب و روزمان بکنم.بهتر است بگویم دلتان پرامید
11 دی 1401 پاسخ تشکر
44 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali سیمین طارمی

حس خوردن کوکتل میوه های استوایی در یک صبح زیبا در ساحل شنی
حس خوردن گلابی آبدار و شیرین در ظهر تابستان
حس خوردن هلوی تازه و رسیده در باغی پر از گل
حس خوردن تمشک آبدار با سودای رز

هوس ،

اوج خواستن ،

عشق؟ جادو؟ نه ،

جادوی عشق ،

مثل لحظه ای که مشک ، پچولی شیرین و جذاب را بر تختی از صندل نرم در آغوش گرم خود فشرد و بوسید ،

آنگاه

وانیل در این بین سرگردان شد ،

گل برف از حسادت آب شد و فضا خنک ،

تمشک که نقابی از رز بر چهره داشت نا امید ،

و هلیوتروپ حسرت به دل ، بادام هایش را شکست ،


کِرک پیام آور زیبایی است ،
نسیم شادی بخش لحظات ،
عطر دوست داشتن و عشق ورزیدن است ،

کِرک همان circe ( سِرس) است ، از نسل الهه ها ، نسل زیبایی ، نسل دانش و قدرت ،
زنی زیبا رو با دانش و قدرت جادویی در جزیره ایایا در جنوب رم .

عطری معتدل ، میوه ای ، شیرین ، گلی ، چوبی و مشکی

شروع میوه ای شیرین و خوشمزه که پس از مدتی توهم روایح خنک یاس و فلزی رز این فضا را هوس انگیز میکند و در پایانی دیر هنگام با مشک و پچولی با پس زمینه میوه ای و گلی و کمی بادامی ،بسیار جذاب و محرک میشه.

برای عطر روزانه بسیار مناسب خانم های جوان با استایل شیک و مدرن که از طرفداران سرسخت آدامس های میوه ایه و پاستیل هستند ، هست .
ولی در کنار همسرشون ، میتواند به عنوان عطر یونیسکس استفاده شود و لحظات شیرین و دوست داشتنی رو تجربه کنند.

با پخش خوب و ماندگاری خیلی خوب

[EDITED] 1401/04/12 11:17
11 تیر 1401 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali سیمین طارمی
Edge of darkness

عصر بود ،

آفتاب آخرین پرتوهاشو به رخ میکشید ،

خسته و شکسته در آب دریا غرق میشد،

گفت دوست دارم در ساحل نفس بکشم ،

دوست دارم در ساحل قدم بزنیم ،

هوس ،

اوج خواستن ،

این بار برای زنده ماندن ,

خوشحال از رهایی از درد ،

خوشحال از پایان روزهای سخت ،

دستش را گرفتم ،

صدفها چه عاشقانه در دستبند دور دستش او را نوازش میکردند،

باهم به سمت ساحل رفتیم ،

گرمای هوا فروکش کرده بود و نسیم ملایمی میوزید ،

بوسه ها چه عادلانه آن مزه های فانتزی و کودکانه رو بین ما تقسیم کردند ،

مزه تمشک ، انگور وحشی ، میوه های استوایی ،

راه منتهی به ساحل با درختان بلند و زیبا و پوشیده از گل و گیاه بود ،

بوی گل ها در فضا پیچیده بود ،

تماشای مناظر و نوشیدن آبمیوه های خنک با طمع های هلو و گلابی ،

طمع دوباره خواستن،

حوالی یک ساحل شنی ،

آفتاب غروب کرد ،

روی شن های ساحل با غرور قدم میزدیم ،

مغرور از شکست موجود زشت و بدخیم ،

مغرور از ماندن در کنار هم ،

نزدیک آب شدیم ،

موج در تلاش برای نوازش کفش هایش،

و در بازگشت ،

نگاه غمگین صدف ها با چشمان خیس ،

در حسرت ماندنش ،

هوا رو به تاریکی میرفت ،

و ما ،

در آغوش هم و خوشحال از حس بودن،

اما

غافل بودیم ،

غافل از این که در لبه تاریکی بودیم و

اون موجود زشت ،

زنده و پنهان در تاریکی ،

مرگ را زمزمه میکرد...

این بار

سهم من شد ماندن در ساحل تنهایی

و آن خاطرات در یک شیشه طلایی...
14 تیر 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : Maxxine nazanin
ای که خدا ازتون نگذره :) . با این داستان پردازیها مگه میشه از کنار این عطرها رد شد و هوس غرق شدن در رایحه هاشون رو نکرد ؟ اینم میذارم در لیست خرید. منظورم از برکت جادوی شما همین نوشته های تک تکتون بود در دلم.
14 تیر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Maxxine خلفی
درود

بر خلاف دکتر عزیز و ایرج خان
بنظر من عصاره ی یه پوره میوه خوشمزست
اون پوره های میوه ک بچه بودم میخوردم عکس یه نوزاد بود روش
ولی هیچوقت اون جرقه ی لازم ، که عالیه بخرش رو در ذهن ِمن روشن نکرد .
15 تیر 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سیمین طارمی Maxxine
سلام علی جان

باید یخورده صبور باشی و از اون فضای میوه ای و گلی غلیظ عبور کنی و این یک مقدار طول میکشه،
همونطور که گفتم اون فضا بسیار مناسب خانم های جوان هست .

(تجربه من در تست اولیه یک عطر : سیستم بویایی و حافظه ، فضاهای مشابهی رو برامون تداعی میکنند که شاید خوشایند نباشه ولی با تست های مجدد ، سیستم بویایی و حافظه خودش رو با فضای واقعی عطر تطبیق میده،
در مورد این عطر زمانی که روایح گلی به فضای عطر اضافه میشدند بوی خوشبوکننده های هوا برام تداعی میشد ولی با تست های دوباره اون فضا برام تکرار نشد و سیستم بویایی و حافظه ، خودش را با فضای کلی عطر تطبیق داد.)

اما بعد از فروکش کردن این فضای میوه ای و گلی نوبت به اجرای مشک و پچولی میشه ، اینجاشو من خیلی دوست دارم ، انقدر که مجبور به شستن دستم میشم تا به اون قسمت برسم.
مشک و پچولی روی یک پس زمینه میوه ای و گلی ملایم غوغا به پا میکنند و فضای بسیار جذاب و محرک رو به نمایش میذارن و اینجا دیگه یونیسکس ، به معنای واقعی تعریف میشه چون حس در آغوش گرفتن رو برات تداعی میکنه.

البته حرف آخر رو سلیقه و خلق و خوی آدم ، در مورد یک عطر بیان میکنه.

علی جان ممنون که خوندی و نظرت رو گفتی.

[EDITED] 1401/04/15 16:30
15 تیر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سعید کرمانی Hani
ایرج عزیز ممنونم بابت توضیحات جذابت ،

کاملا موافقم روایحی که ازشون بکگراند داریم مثل گلی یا میوه ای باید فرصت بیشتری بهشون داده بشه .

استفاده کردیم از نظر دقیقت
15 تیر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟 𝑆 فاطمه فیضی
سلام فاطمه جان...البته با احترام به نظرات دوستداران این عطر ولی میخواستم بگم شاید بهتر باشه از لیست خرید خارجش کنی...از دید من کاملا غیر شفاف ، مصنوعی و بسیار شلوغه و جنس رایحه و نوع شیرینیش دل رو میزنه و کلافه کننده س...حتتتما قبل از خرید تستش کن عزیزم ولی بعید میدونم تو سلیقه ت باشه و همچنین مناسب سن وکاراکتری که ازت شناختم...
در کل تمام عطرهایی که از تیزیانا ترنزی تا به الان تست کرده ام از نظر شفافیت و کیفیت نتها ضعف داشته اند
16 تیر 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : Maxxine nazanin
😳😳😳
هیچی دیگه ، تیزیانا ترنزی بدبخت شد!!!
پائولو ترنزی باید بره واسه جواد رضویان عطر بزنه...
17 تیر 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Maxxine مهدی
با سلام خانم فیضی این عطر نه تنها یکی بهترین کارهای ترنزی هست بلکه یکی از بهترین عطرهای میوه ای گلی در جهانه نمره در فرگرنتیکا و نظرات نیز موید این ادعا هست.حالا بحث نپسندیدم عطر یک مقوله هست و بد بودن مقوله دیگر.من خودم این عطر رو هیچوقت جهت استفاده روی پوست بکار نمی‌برم ولی همیشه چیزی دم دستم را آغشته به اون میکنم تا بتونم از بوش لذت ببرم
17 تیر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : محمدسلیمی نازی جاوید
ممنونم حتما تستش میکنم
18 تیر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : alireza  xx صادق اف
سلام irro جان یه سوال داشتم
این عطر واقعا یونیسکس هست یا روایح بیشتر متمایل به خانوم ها هست
من واقعا عاشق عطرهای میوه ای هستم آدم رو سرحال می‌کنهاز طرفی روایح شیرین در حد ملایم دوست دارم اما زیاد شیرین باشه اذیت کننده میشه برام میخواستم بپرسم بنظرت مراسم هست یا خیلی شیرین هست و اینکه آقایون هم میتونن استفاده کنن یا ترجیحا توصیه نمیشه زیاد
16 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : IRRO Perfumex
سلام خدمت شما و تمام دوستان عزیز عطرافشانی

عذرخواهی بنده رو بابت تاخیر در پاسخ بپذیرید

بله این عطر ، عطری با فضای یونیسکس هست ، البته شروع روایح با توجه به این که میوه ای و باطراوت و شیک هست متمایل به خانم ها هست که با گذشت زمان این روایح میوه ای ملایم شده و فضای عطر به سمت آقایان سیر میکنه ، فضای عطر معتدل رو به خنک هست و شیرینی که در این فضا حس میکنید اذیت کننده نیست بلکه دلنشین و باطراوت هست ، با عطرهای گرم و شیرین مقایسه نکنید ، از اونجایی که فضای شاد و دلنشینی داره برای استفاده دونفره و همزمان بسیار مناسب هست و اطرافیان شما از این فضا حتما لذت خواهند برد.پخش و ماندگاری بسیار خوبی داره و برای مراسم شاد و دورهمی بسیار جذاب هست.
25 بهمن 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Maxxine علیرضا ر
درودها بر ايرج روحاني عزيز
💐💐
25 بهمن 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : علیرضا ر Zizo
جناب Dapper عزیز و گرامی
درود و عرض ادب

صفحه عطر زیبای کِرک ، عطر پیام آور زیبایی و شادی ، با پیام شما زیباتر شد ،

سپاسگزارم ،

کِرک پیام آور زیبایی است ،
نسیم شادی بخش لحظات ،
عطر دوست داشتن و عشق ورزیدن است ،

کِرک همان circe ( سِرس) است ، از نسل الهه ها ، نسل زیبایی ، نسل دانش و قدرت ،
زنی زیبا رو با دانش و قدرت جادویی در جزیره ایایا در جنوب رم .

عطری معتدل ، میوه ای ، شیرین ، گلی ، چوبی و مشکی
26 بهمن 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : علیرضا ر 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟 𝑆
به به .ایرج عزیز.خوشحال شدم بعد از مدتها دیدم تشریف آوردی.خدا پشت و پناه تو و همه عطرافشانیهای دسته گل
26 بهمن 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 علیرضا ر
سلام آقای دکتر بوترابی عزیز
عرض ادب و احترام

عجب صفحه زیبایی شده این صفحه عطر زیبای کِرک !

از لطف شما بینهایت سپاسگزارم

از اونجا که آقای دکتر بوترابی عزیز هم به عنوان یکی از کلکسیونر های حرفه ای این فضا این عطر رو تایید کردند ، به دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم این عطر رو در کنار همسرشون ، نامزدشون و دوستشون بپوشند و لذت ببرند...

[EDITED] 1401/11/26 23:30
26 بهمن 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 علیرضا ر
🤭🤭🤭
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : IRRO

یک روز یک بوی بسیار دلنشینی که بیشتر بوی قلیون میوه ای ازش میگرفتم کل فضای اتاقم رو پر کرد.حالا میگم قلیون میوه ای شاید یک برداشت بدی ازش بگیرید چون خودم هم از بوش خوشم نمیاد منتها این بو فقط مصداق قلیون میوه ای بود ولی در دنیای کاملا متفاوت!
من طبقه هفتم یک ساختمان بودم؛
رد بو رو گرفتم دیدم از پنجره میاد.
سریع رفتم داخل بالکن که ببینم این بو از کجاست!!؟
دیدم خبری نیست
دوباره مشغول به کار شدم دیدم این بو داره دیوونم میکنه:)
کارم این شده بود که برم داخل بالکن بوشو استشمام کنم

بعدا فهمیدم این بو از واحد پایینی ما میاد چون کلا در سال یکی دوبار میومدن منم نمیشناختمشون دیدم که چراغ اتاقشون روشنه مطمئن شدم بو از اونجاست
در تعجب بودم که این چه ادکلنیه با این پرفورمنس
چون بوش تا یکی دوروز تو اتاقم بود
اولش خواستم برم در خونشونو بزنم اسم ادکلن رو بپرسم ولی گفتم شاید یکم عجیب به نظر بیاد:))
گفتم بذار اول گوگلش کنم شاید پیداش کردم
زدم ادکلن با بوی قلیون میوه ای که همون اول به این اسم رسیدم: تیزیاناترنزی کیرکه!
دستریزش رو تهیه کردم دیدم خود خودشه؛)
راستش اولش زیاد خوشم نیومد و هنوز هم با اپنینگ کار مشکل دارم چون یمقدار اذیت کنندست ولی بعد دوساعت تا دقیقا نمیدونم کی شاید یکماه بوی بهشت میده:)
حتی بعد دوبار شستن لباس هم بوش هست حتی خوشبو تر از اول!!


بنظرم بهتر اینه که بزنید به لباستون آویزونش کنید یه گوشه از بوش لذت ببرید
امیدوارم مفید بوده باشه
31 شهریور 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : سیمین طارمی Maxxine

سلام دوستان، یک تجربه لذت بخش دیگه از عطرافشان عزیز رو میخواستم به اشتراک بذارم. خب اگر از اوله اولش بخوام شروع کنم باید راجع به باکس و باتل خیلی شیک و با کیفیت این عطر بگم که از همون اول حس متفاوت بودن رو القا میکنه👏. دوم رایحه این عطر بسیار بسیار بسیااار حال خوب کن هست 😍 فکر میکنم بعلت زیاد بودن نت های میوه ای این وایب فرش ساطع میشه و نکته خیلی مهم در این قسمت اینه که ابدا ابدا و تاکید میکنم ابدا بوی تنباکوی میوه ای نمیده و از لحظه ای که بوش به مشامم رسید چشمام قلبی شد و قلبم اکلیلی😍🥰ماندگاری به شدت بالا، حتی با گذشت یک هفته هنوز بوی اون حس میشد. نکته عجیب کرکه برای من خط بوش هست. میدونم که بواسطه غلظت بالا پخش بو کم هست ولی بوی کرکه برای شامه من زود فِید میشه ینی بعد از تقریبا دو سه ساعت حسش نمیکنم ولی ولی ولی در طول هفته گذشته که این عطرو استفاده کردم ۴نفر زمانی که خودم هیچ بویی حس نمیکردم ازم پرسیدن وااااای اسم عطرت چیه یا چهههه عطر خوشبویی😇😅 (بوش واقعا بهم انرژی مثبت میده دوست دارم دائم حسش کنم). از این جهت برای نمره دهی پخش بو سردرگمم. در مورد یونی بودنش هم چون باورم بر اینه که عطر برای حالِ دلمون هست پس تفکیک معنایی نداره ولی به آقایونی که صرفا روایح مسکیولین رو می پسندند توصیه نمیکنم.
شاد و سلامت باشین
22 شهریور 1403 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : MAHMOUD memio

وقتی از پائولوترنزی سوال میپرسند که چرا کاری که انجام میدی رو دوست داری پاسخ میده من فقط با مواد خام طبیعی کار کنم و مواد اولیه تولیداتم رو شخصا برداشت میکنم و از این بابت هرکدوم از عطرهام روحی طبیعی داره و تداعی کننده یک حس از طبیعت است.تیزیانا ترنزی اما که معلم و دیزاینر هست بیشتر طرفدار پیچیدگی است و عشق به beautiful elegance داره؛ اگر پیجش رو تو اینستاگرام دنبال کنید بهتر و بیشتر با ویژگی های روحی خالقان این آثار آشنا میشید ؛ آدم های جالبی هستند...
عطر کرکه رو عطری شیرین پر از نشاط و حس خوب اما بسیار بسیار شلوغ میدونم... جز اون عطرهایی است که قوی ترین بینی ها هم نمیتونه به سادگی همه ی رایحه های اون رو تفکیک کنه و البته چند رایحه هم غالب هست؛ از بین رایحه های میوه ای این عطر، من رایحه گلابی های وحشی پاییزی رو در این عطر بسیار غالب میدونم و کاملا این بو رو استشمام می کنم؛ یک مقدار کمتر وانیل و به میزان بیشتر از سایر رایحه ها هم مشک رو میشه احساس کرد.
اگر ریش و سبیل صاف کردید و شیک و پیک و رنگی پوشیدید و حالتون خوب هست و کبکتون خروس میخونه تیزیانا ترنزی کرکه رو هم بپوشید، بهترین فصل استفاده به نظرم پاییز و قبل از خیلی سرد شدن هوا است و بعد هم بهار و اواخر تابستون رو برای استفاده از این عطر ترجیح میدم.در خصوص یونی بودنش هم 55 درصد رو سهم خانم ها و 45 درصد رو سهم آقایون جوان تر و پر نشاط می دونم.

** و اما یک نکته مهم **
اخیرا مشاهده شده که در تعدادی از محصولات تیزیاناترنزی دور والف ها نشتی دارند و امیدوارم عطر های شما اینطوری نباشه
12 دی 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سیمین طارمی Maxxine

چند ماه پیش دکانت این عطر رو زمانی که هوا گرم تر بود روی تنم تست کردم زیاد دوسش نداشتم تا اینکه امروز در هوای خنک تهران در فضای باز کافه ای یک خانمی با فاصله دو متری ازم ایستاده بود این عطر رو پوشیده بود و مجذوب رایحش شدم
پس دمای هوا خیلی مهمه حتی چند درجه خنک!!


[EDITED] 1403/07/08 22:03
08 مهر 1403 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : هاشم پور Maxxine

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر زیبای کیرکه
عطری میوه ای با نت غالب هلو
جز اون دسته از عطرهای یونی هستش که فقط برای مارکتینگ یونی اعلام میشه و در واقع مناسب تنپوش خانوم ها است.
ماندگاری و پخش خیلی خوبی هم داره.

04 تیر 1403 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : علی موسوی memio

مدتها بود که دائما از تست این عطر فرار می کردم چون تجربه زیاد جالبی با عطرهای یونیسک.س نداشتم. ولی امروز بالاخره تستش کردم و...... واووووووووو چه بوی شفافی داره و البته پخش بوی زیاد. خیلی پسندیدم
13 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Amir سام عبدی پور

عطري خطي و خوش كيفيت با نت غالب هلو و گلابي.
هلوي تازه نه،يه مقدار اسانسي تر. تنباكو هلو نه،يه مقدار فِرِش تر. دقيقا مثل راني هلو
شخصا اين سبك روايح ميوه اي رو به عنوان عطري كه از انسان ساطع بشه نميپسندم.اما از نظر پخش بو واقعا فوق العادس. كمتر عطري ميتونه در كنار ايشون خود نشون بده.ماندگاري هم عالي. با همچين ويژگي هايي ميتونه عطر اقتصادي باشه! دو سه پاف براي يك روز كامل جوابگو هست .
28 آذر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : فرهاد سیمین طارمی
سلام.وقتتون بخیر.
در مورد نشر بوی کیرکه-که انقدر ازش تعریف کردین- ،اگه ممکنه کمی بیشتر توضیح بدین که منظورتون چقدره و چه عطرهایی نمیتونن در مقابلش خودی نشون بدن!
از نظر بازخورد و این ها چطور بوده برای خودتون؟
و اینکه شما خودتون باتل 100 میل اش رو دارین؟
مرسی.
10 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام اقاي اميرحسين
من اين عطرو خودم طولاني مدت استفاده نكردم،رايحه مورد علاقمم نيست، دوست صميمي من باتل ١٠٠ميل دارند و تجربه ي من در حد دوبار تست،بار اول فول ور كردم كه خودم كلافه شدم و مجبور شدم تعويض لباس كنم ولي بار دوم سه پاف زدم صبح موقع خروج از خونه دوستم،و شب بازخورد گرفتم از پخش عطر. اكثر آدما كركه رو دوست دارن من جز خودم نديدم كسي رايحشو دوست نداشته باشه.
اما در مورد پخش نسبت به عطراي ديگه،اين دوستمون هربار كركه ميپوشه و مياد ديگه بيني ما چيزي جز هلو نميفهمه.دركنار آمواج متريال،آمواج بيچ هات من،ترنزي اكستازي و موگلر آئورا تجربشو داشتيم كه كركه كاملا پوشش داده بقيه روايحو.(همشونو تقريبا فول ور در نظر بگيريد)
11 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سیمین طارمی یاس
مرسی که توضیح دادین.
برام جالب بود که خیلی‌ها در مورد نشر بوی کیرکه این حرف رو میزنن.فکر نمیکردم عطری با همچین رایحه‌ای بتونه اینقدر نشر بو داشته باشه.
پس تهیه و تستش می‌کنم و نظر خودمو هم بعدا مینویسم همینجا..
11 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟