راهنمای عطرهای لا ویه است بله

راهنمای عطرهای لا ویه است بله

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :راهنمای عطرهای لا ویه است بلهلا ویه است بله ادو پرفیوملا ویه است بله اینتنسمنتلا ویه است بله له اکلت ادو پرفیوملا ویه است بله له اکلت ادو تویلتلا ویه است بله ان رزلا ویه است بله سولیل کریستاللا ویه است بله بلانش ادو پرفیوملا ویه است بله لیمیتد ادیشن 2021لا ویه است بله دومین دی لا رزلا ویه است بله ایریس ابسولولا ویه است بله له اکستریتلا ویه است بله رز اکسترا اوردینر

 

«لانکوم لا ویه است بله ادو پرفیوم» یکی از پرفروش‌ترین عطرها در سراسر جهان است. تصاویر تبلیغاتی و درخشان این عطر با شخصیت جولیا رابرتز گره خورده است و می‌توان این تصاویر زیبا را در نقاط مختلف جهان دید. من مطمئنم که میلیون‌ها نفر هر روز صبحشان را با همین عطر شروع می‌کنند. این مقاله به ادیشن‌های مختلف لا ویه است بله اختصاص دارد و تفاوت‌های بین این ادیشن‌ها را به شما نشان می‌دهد.

راهنمای عطرهای لا ویه است بله

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

لا ویه است بله

2012

پرالین، وانیل، نعناع هندی، زنبق

لا ویه است بله له اکلت 2017

شکوفه پرتقال، وانیل، زنبق

لا ویه است بله له اکلت ادو تویلت 2018

شکوفه پرتقال، بهارنارنج، پرتقال

لا ویه است بله ان رز

2019

رز، تمشک، گل صدتومانی

لا ویه است بله اینتنسمنت 2019

پرالین، وانیل، نعناع هندی، تمشک

لا ویه است بله سولیل کریستال 2020

نارگیل، وانیل، شکوفه پرتقال

لا ویه است بله بلانش 2021

گل ختی، زنبق، نعناع هندی شیرین

اویی لا ویه است بله 2022

زنبق، روایح شیرین

لا ویه است بله دومین دی لا رز 2022

رز، زنبق، نعناع هندی

لا ویه است بله ایریس ابسولو 2023

زنبق، روایح گورماند، شکوفه پرتقال

لا ویه است بله له اکستریت

2023

زنبق، عود، صمغ کندر

لا ویه است بله رز اکسترا اوردینری 2024

رز، ریشه‌های سبز، زنبق

لا ویه است بله ادو پرفیوم

لا ویه است بله ادو پرفیوم

عطر اصلی لا ویه است بله ادو پرفیوم درواقع با تمرکز بر نت‌های شیرین پرالین و وانیل شکل می‌گیرد، درحالی که روایح قدرتمندی از نعناع هندی را نیز در ساختار پایه قرار می‌دهد.

این عطر زنانه مانند بیشتر عطرهای لانکوم از قدرت ماندگاری عالی و کیفیت هاله‌سازی بالایی برخوردار است. اگر شما هم از طرفداران عطرهای شیرین هستید، پس قطعا باید لا ویه است بله را امتحان کنید ــ عطری گرم و سکسی.

لا ویه است بله اینتنسمنت

لا ویه است بله اینتنسمنت

یکی از ادیشن‌های این کالکشن، لا ویه است بله اینتنسمنت نام دارد که ساختار آمیزه‌ای آن تا حدود زیادی به عطر اصلی شبیه است. البته من فکر می‌کنم که افزودن نت میوه‌ای توت‌ها (مخصوصا تمشک) به این آمیزه باعث شده است که لا ویه است بله اینتنسمنت درنهایت حتی از عطر اصلی لا ویه است بله بهتر باشد.

لا ویه است بله له اکلت ادو پرفیوم

لا ویه است بله له اکلت ادو پرفیوم

ساختار آمیزه‌ای لا ویه است بله له اکلت با تمرکز بر نت غلیظی از شکوفه پرتقال شکل می‌گیرد، درحالی که وانیل و زنبق نیز نت‌های پایه این عطر را می‌سازند.

زنبق یکی از نت‌های گل‌فام بسیار غلیظ است که بافتی خامه‌ای دارد و حال‌وهوایی اسرارآمیز به لا ویه است بله له اکلت می‌دهد. من فکر می‌کنم که این عطر درواقع تفسیری از عطر اویی لا ویه است بله است (عطری که در ادامه بررسی خواهد شد) و با تمرکز بر نت گل‌های سفید شکل می‌گیرد.

لا ویه است بله له اکلت ادو تویلت

لا ویه است بله له اکلت ادو تویلت

ادیشن ادو تویلت لا ویه است بله له اکلت با تمرکز بر نت زیبای شکوفه پرتقال خلق می‌شود. نت‌های باطراوت گریپ‌فروت و پرتقال سریعا شما را در نت‌های آغازین تحت تاثیر قرار می‌دهند و لبخند را به لبانتان می‌آورند. بهارنارنج و شکوفه پرتقال نیز در نت‌های میانی جای گرفته‌اند، درحالی که آمبروکسان و وانیل هم نت‌های پایه را می‌سازند. اما لا ویه است بله له اکلت ادو تویلت اساسا مثل عطر اصلی لا ویه است بله ساختار شیرینی ندارد.

لا ویه است بله ان رز

لا ویه است بله ان رز

یکی از دیگر ادیشن‌های افزوده‌شده به این کالکشن، لا ویه است بله ان رز نام دارد. همان‌طور که از نام این عطر پیداست، نت گل‌های سفید در عطر اصلی کنار رفته و نت باطراوت گل‌های رز به جای آنها نشسته است، اما نت‌های اصلی در این عطر از نظر من همان نت‌های میوه‌ای هستند.

دانه‌های سرخ، تمشک و ترنج باعث شده‌اند که لا ویه است بله ان رز به میوه‌ای‌ترین و معصومانه‌ترین عطر در این کالکشن تبدیل شود. به نظرم این عطر بیشتر برای مخاطبان جوان طراحی شده است که بیشتر به نت‌های میوه‌ای علاقه دارند.

تنها گلایه من از لا ویه است بله ان رز، غلظت ادو تویلت آن است. بنابراین نمی‌توانید انتظار داشته باشید که لا ویه است بله ان رز مثل ادیشن‌های ادو پرفیوم بتواند از قدرت ماندگاری زیادی برخوردار باشد.

من فکر می‌کنم که لا ویه است بله ان رز درواقع شباهت زیادی به میس دیور ابسلوتلی بلومینگ دارد و یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه و با قیمت اقتصادی برای آن عطر است!

بیشتر بخوانید : لانکوم لا نویت ترزور نود لانکوم لا نویت ترزور نودلانکوم لا ویه است بله اینتنسمنت لانکوم لا ویه است بله اینتنسمنتراهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزور راهنمای همه عطرهای لانکوم لا نویت ترزورراهنمای عطرهای لانکوم ایدول راهنمای عطرهای لانکوم ایدول

لا ویه است بله سولیل کریستال

لا ویه است بله سولیل کریستال

زمانی که لا ویه است بله سولیل کریستال به بازار آمد، من واقعا سورپرایز شدم! این عطر کاملا به نت نارگیل اختصاص دارد، یعنی همان چیزی که من در میان عطرهای این کالکشن اصلا انتظارش را نداشتم.

اگر به عطرهایی مثل دولچه گاردن، استی لودر برنز گادس و گرلن کوکونات فیتز علاقه دارید، پس باید لا ویه است بله سولیل کریستال را هم دوست داشته باشید. آمیزه این عطر همچنان گل‌های سفید و وانیل را از آمیزه عطر اصلی حفظ می‌کند، اما نت وانیل کم‌کم در آن محو می‌شود و جایش را به نت گرم و استوایی نارگیل می دهد. همین نت نارگیل است که سریعا شما را به حال‌وهوای جزیره‌های گرمسیری می‌برد.

لا ویه است بله سولیل کریستال یکی از بهترین عطرها برای تابستان و سفرهای ساحلی است، درحالی که ماندگاری شگفت‌انگیزی هم دارد. به همین دلیل هم شاید لا ویه است بله سولیل کریستال درنهایت عطر محبوب من در این کالکشن باشد.

لا ویه است بله بلانش ادو پرفیوم

لا ویه است بله بلانش ادو پرفیوم

لا ویه است بله بلانش در سال 2021 و به‌عنوان یک ادیشن محدود معرفی شد که در بازار آمریکای شمالی به فروش نمی‌رسید. نت‌های گورماند و شیرین به‌عنوان امضای عطر اصلی همچنان در این عطر هم حضور دارند، روایح لطیف مشک به آنها اضافه شده‌اند. افزودن مشک، زنبق و شکوفه پرتقال به لا ویه است بله بلانش باعث شده است که عطری لطیف شکل بگیرد؛ عطری که کاملا با پوست شما آمیخته می‌شود.

نت‌های شیرین وانیل و پرالین از آمیزه عطر اصلی دیگر به مشام نمی‌رسند تا رایحه مشک کاملا بدرخشد. من فکر می‌کنم که لا ویه است بله بلانش بویی شبیه به بوی برف تازه‌باریده در پاریس را تداعی می‌کند.

لا ویه است بله لیمیتد ادیشن 2021

این عطر ادیشن محدود برای کریسمس 2021 عرضه شد و یک ستاره درخشان روی بطری آن به چشم می‌خورد.

اویی لا ویه است بله

اویی لا ویه است بله

بطری اویی لا ویه است بله مثل عطرهای مخصوص کریسمس این مجموعه می‌درخشد که بطری نقره‌ای دارند، اما رگه‌های طلایی زیبایی در قسمت جلویی این بطری می‌درخشند.

اویی لا ویه است بله را می‌توان یک عطر شیرین با تمرکز بر نت زنبق توصیف کرد که شدیدا عطر اصلی را به یاد می‌آورد، اما ته‌مایه‌های وانیلی را ندارد.

قدرت ماندگاری اویی لا ویه است بله مثل عطر اصلی آن در محدوده خوبی قرار می‌گیرد، مخصوصا با توجه به این‌که اویی لا ویه است بله با غلظت ادو پرفیوم عرضه می‌شود. من رگه‌هایی از رز و تمشک هم در این عطر احساس می‌کنم، اما درنهایت نت شیرین زنبق است که مثل ستاره این نمایش می‌درخشد.

لا ویه است بله دومین دی لا رز

لا ویه است بله دومین دی لا رز

لا ویه است بله دومین دی لا رز که با غلظت اکستریت عرضه می‌شود، از عطرهای ادیشن محدود این کالکشن است که غلظت بسیار بالایی دارد و با تمرکز بر رز سنتیفولیا (رز صدپر) شکل می‌گیرد. این عطر درواقع نوعی ادای احترام برند لانکوم به باغ‌های گل رز در منطقه گراس (فرانسه) را نشان می‌دهد. بطری این عطر به‌جای این‌که یک بسته‌بندی و جعبه معمولی داشته باشد، درون یک کاغذ بسته‌بندی زیبا و بازیافت‌پذیر قرار دارد.

آمیزه لا ویه است بله دومین دی لا رز که با تمرکز بر نت گل رز شکل می‌گیرد، بسیار غلیظ و هوس‌انگیز است، درحالی که زنبق و نعناع هندی در کنار روایح گورماند شیرین، حسی شبیه به عطر اصلی را به‌وجود می‌آورند.

لا ویه است بله ایریس ابسولو

لا ویه است بله ایریس ابسولو

لا ویه است بله ایریس ابسولو از عطرهای جذاب این کالکشن برای دوستداران نت زنبق است. نت زنبق به‌عنوان نت کلیدی این عطر می‌درخشد و جلوه‌هایی نسبتا پودری و عمیق به آن می‌دهد. به همین دلیل هم من فکر می‌کنم که لا ویه است بله ایریس ابسولو را باید به‌عنوان سنگین‌ترین عطر در این کالکشن معرفی کرد.

آکوردهای گورماند شیرین به‌عنوان امضای عطر اصلی حضور دارند، درحالی که نت نعناع هندی نیز در ساختار پایه جای می‌گیرد. اما درنهایت می‌بینیم که نت زنبق خودش را در این عطر به‌عنوان نت اصلی به دیگر روایح تحمیل می‌کند و برجستگی ویژه‌ای دارد.

لا ویه است بله له اکستریت

لا ویه است بله له اکستریت

در سال 2023 بود که لا ویه است بله له اکستریت معرفی شد. این عطر درون یک بطری طلایی براق قرار گرفته است؛ بطری زیبایی که یک پاپیون بسیار زیبا دارد. اگرچه نام نت‌های عود و صمغ کندر را در فهرست ترکیبات این عطر می‌بینیم، اما این‌طور که من متوجه شدم، نت زنبق درنهایت خودش را به‌عنوان قدرتمندترین آکورد مطرح می‌کند. روایح کهربایی نیز در نت‌های پایه جای گرفته‌اند اما من تصور می‌کنم که لا ویه است بله له اکستریت تا حدود زیادی به لا ویه است بله ایریس ابسولو شباهت دارد.

لا ویه است بله رز اکسترا اوردینر

لا ویه است بله رز اکسترا اوردینر

همان‌طور که از نام این عطر پیداست، لا ویه است بله رز اکسترا اوردینری باید یک عطر زیبا، با تمرکز بر گل رز و دارای ماندگاری زیاد را در اختیار ما بگذارد. نت باطراوت برگ‌های سبز به‌خوبی نت گل رز را به سطح جذاب‌تری می‌رساند تا چنین بویی خلق شود: گلبرگ‌های گل رز که دورشان را ساقه‌های سبز گرفته‌اند. رگه‌ای از نت زنبق نیز جلوه‌های پودری را به این عطر می‌آورد، اما نت گل رز درنهایت به‌عنوان مهم‌ترین ستاره این نمایش می‌درخشد.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای ورساچه کریستال راهنمای عطرهای ورساچه کریستالراهنمای عطرهای نارسیسو رودریگز راهنمای عطرهای نارسیسو رودریگزراهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزی راهنمای عطرهای بریتنی اسپیرز فانتزیراهنمای عطرهای دولچه اند گابانا لایت بلو زنانه راهنمای عطرهای دولچه اند گابانا لایت بلو زنانهراهنمای عطرهای لانکوم ایدول راهنمای عطرهای لانکوم ایدول


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/la-vie-est-belle/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟