پرسش ها | مهدی الهی

سلام دوستان من خیلی تو همین سایت شنیدم این سایت دکانت اصل میفروشه اما اگه برین سایتش یه مورد خیلی خیلی مشکوکی رو میبینید که مثلا عطر روژا امبر عود ابسلوت پرسیو رو میفروشه ۵۲ میلیون(۳۰ میل) و دکانت شش میلشو میفروشه یک میلیون و هشتصد😨یعنی پول یک میلشو میگیره و شش میل میفروشه که واقعا عجیبه. دوستان تا حالا با همچین تخفیفات شک برانگیز ازین سایت خرید داشتید؟ اگه داشتید تجربتون چجور بوده ؟

سلام دوستان من اگه قصد خرید دکانت داشته باشم معمولا از جاهایی میخرم که یا از تهیه دکانت فیلم میفرستند برام و حس سابقه دارن بین تمام عطر باز ها یا جاهایی که حضوری جلوی خودم دکانت تهیه میکنن و میتونم شیشه عطر+رایحه رو کامل حضورا بررسی کنم اما متاسفانه چنتا عطر لازم دارم که وبسایت های تضمین شده موجود ندارند و مجبورم از سایت خ....چی تهیه کنم. قبلا ازشون درخواست کردم که هنگام تهیه دکانت فیلم بگیرند و برام بفرستند که خیلی بهشون برخورد و قبول نکردند و ازونجایی که خرید حضوری هم ندارند خیلی اعتماد کردن بهشون برای خرید دکانت برای من سخته، دوستانی که تجربه خرید از این سایتو دارند میشه زحمت بکشند بگن دکانتی که ازشون تهیه کردند اصل بوده یا خیر؟( با توجه به مقایسه دکانتشون با بطری اصلی که داشتند یا با توجه به تست و مقایسه حضوری در فروشگاه های معتبر). خیلی ممنونم از لطفتون🌷

سلام خسته نباشید.  عطری مد نظرم هست که داخل ایران موجود نیست و میخوام از خارج کشور سفارش بدم ولی متاسفاه عطرافشان گفتند نمیتون بیارن و تنها فروشگاهی که قبول کردند عط...۱۹ بود. این سایت نه شماره تماس داره و نه نماد اعتماد همچنین ادرسی هم تو سایتشون قرار ندادند، میخواستم بدونم کسی تجربه سفارش از خارج کشور از این سایت داره یا خیر. و اینکه چه سایتی رو پیشهاد میکنید برای این کار اگر تجربه سفارش اختصاصی داشتید از قبل؟ خیلی ممنونم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir