راهنمای همه عطرهای هوگو بوس د سنت فور هر

راهنمای همه عطرهای هوگو بوس د سنت فور هر

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 9 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :راهنمای همه عطرهای هوگو بوس د سنت فور هرهوگو بوس د سنت فور هرهوگو بوس د سنت فور هر اینتنسهوگو بوس د سنت فور هر پارفوم ادیشنهوگو بوس د سنت فور هر ادو تویلتهوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکوردهوگو بوس د سنت فور هر ابسولوتهوگو بوس د سنت فور هر پیور آکوردهوگو بوس د سنت فور هر له پارفومهوگو بوس د سنت فور هر مگنتیکبوس د سنت الکسیر

برند هوگو به‌خاطر ساخت عطرهای کلاسیک و جاودانه‌ای که هیچ‌وقت از مُد نمی‌افتند، شهرت دارد و کالکشن عطرهای «هوگو بوس د سنت فور هر» نیز دقیقا همین ویژگی را دارند. این کالکشن طیف گسترده‌ای از عطرهای منحصربه‌فرد و جذاب را شامل می‌شود که بالاخره یکی از آنها برای هر خانمی مناسب خواهد بود. من در این مقاله می‌خواهم که عطرهای مختلف این کالکشن را بررسی کنم، از ویژگی‌ها و مزیت‌های هر کدام بگویم و توضیح بدهم که چرا این عطرها درواقع هدیه‌هایی عالی برای مناسبت‌های ویژه هستند. پس حالا در کمال آرامش بنشینید و از خواندن نکات مختلف درباره ادیشن‌های نه‌گانه هوگو بوس د سنت فور هر لذت ببرید!

راهنمای همه عطرهای هوگو بوس د سنت فور هر

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

هوگو بوس د سنت فور هر

2016

هلو، اوسمانتوس

هوگو بوس د سنت فور هر اینتنس

2017

هلو، اوسمانتوس، وانیل، کاکائو

هوگو بوس د سنت فور هر پارفوم ادیشن

2017

هلو، کاکائو، لابدانیوم

هوگو بوس د سنت فور هر ادو تویلت

2018

هلو، پرتقال، شکوفه پرتقال

هوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکورد

2018

شکلات، پرتقال

هوگو بوس د سنت فور هر ابسولوت

2019

وانیل، قهوه، عسل، هلو

هوگو بوس د سنت فور هر پیور آکورد

2020

اوسمانتوس، ترنج

هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم

2022

چوب آکیگالا، شکوفه پرتقال

هوگو بوس د سنت فور هر مگنتیک

2023

نت‌های میوه‌ای، اوسمانتوس، گل ختی

بوس د سنت الکسیر

2024

عنبر، شابیزک

هوگو بوس د سنت فور هر

هوگو بوس د سنت فور هر

آمیزه هوگو بوس د سنت فور هر با تمرکز بر نت هلو شکل می‌گیرد. نت میوه‌ای هلو در این عطر با نت اوسمانتوس همراه می‌شود که جلوه‌هایی مابین نت پرتقال و نت گل‌های سفید دارد.

من پیشنهاد می‌کنم که از هوگو بوس د سنت فور هر ادو پرفیوم در ساعات روز استفاده کنید. تا به امروز، ادیشن‌های مختلفی از این عطر به بازار آمده‌اند که تعدادی از آنها غلیظ‌تر و سکسی‌تر هستند، اما هوگو بوس د سنت فور هر اصلی را باید میوه‌ای‌ترین ادیشن در این کالکشن نامید.

هوگو بوس د سنت فور هر اینتنس

هوگو بوس د سنت فور هر اینتنس

هوگو بوس د سنت فور هر اینتنس، همان‌طور که از نامش پیداست، درواقع یک ادیشن غلیظ‌تر از عطر اصلی را در اختیار شما می‌گذارد. آمیزه این ادیشن همچنان نت‌های هلو و اوسمانتوس را حفظ می‌کند، اما نت‌های عسل، شکلات و وانیل را به آنها اضافه می‌گرداند.

این نت‌ها باعث می‌شوند که نت هلو درنهایت جلوه‌های شیرین‌تر و سکسی‌تری داشته باشد. با این‌حال، من تصور می‌کنم که هوگو بوس د سنت فور هر اینتنس همچنان برای ساعات روز مناسب است، اما می‌توان در ساعات شب هم از آن استفاده کرد و لذت برد.

من شخصا ادیشن اینتنس را به ادیشن اصلی ترجیح می‌دهم، زیرا هوگو بوس د سنت فور هر اینتنس کمی جالب‌تر و البته غلیظ‌تر از عطر اصلی است.

هوگو بوس د سنت فور هر پارفوم ادیشن

هوگو بوس د سنت فور هر پارفوم ادیشن

هوگو بوس د سنت فور هر پارفوم ادیشن را می‌توان یک عطر غیرمعمول و غیرعادی توصیف کرد. نت‌های اصلی عطر از هلو و کاکائو در کنار لابدانیوم شکل می‌گیرند، درحالی که همین ترکیب درواقع جلوه‌ای شبیه به بوی پلاستیک را در عطرها به‌وجود می‌آورد.

من از موفقیت عطر هوگو بوس د سنت فور هر پارفوم ادیشن مطمئن نیستم، شاید به‌خاطر خلق کردن همین ته‌مایه‌های پلاستیکی.

هوگو بوس د سنت فور هر ادو تویلت

هوگو بوس د سنت فور هر ادو تویلت

هوگو بوس د سنت فور هر ادو تویلت درواقع عطری ساده، سبک و باطراوت برای استفاده در ساعات روز است.

نت‌های هلو و نارنگی ماندارین به خلق جلوه‌های باطراوت در نت‌های آغازین کمک کرده‌اند، درحالی که شکوفه پرتقال و اوسمانتوس هم این نت‌ها را همراهی می‌کنند.

نت ساده فریزیا هم در نت‌های میانی حضور دارد که جلوه‌هایی ظریف، زنانه و سرشار از بوی گل‌های سفید را به عطر می‌افزاید. هوگو بوس د سنت فور هر ادو تویلت ذاتا عطر سبکی است و درنتیجه به گزینه‌ای ایده‌آل برای هوای مرطوب یا شرجی تبدیل می‌شود. من پیشنهاد می‌کنم که از این عطر برای محل کار یا محیط‌های اداری هم استفاده کنید، زیرا با این‌که جلوه‌های زنانه‌ای دارد، اما شخصیت حرفه‌ای آن هم برجسته است، کمی شبیه به لباس‌های زنانه هوگو بوس!

هوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکورد

هوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکورد

آمیزه هوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکورد با تمرکز بر نت‌های پرتقال و شکلات شکل می‌گیرد. نت‌های گرم و هوس‌انگیزی که از دانه تونکا و اوسمانتوس پدید آمده‌اند نیز شکلات و پرتقال را همراهی می‌کنند تا عطری پاییزی و آرام‌بخش خلق شود.

با این‌که هوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکورد در قالب یک عطر ادو پرفیوم معرفی شده است، اما متاسفانه ماندگاری زیادی ندارد. آمیزه این عطر پس از گذشت یک ساعت محو می‌شود و فقط مایه‌های ظریفی از شکلات و اوسمانتوس از آن باقی می‌مانند.

من پیشنهاد می‌کنم که از هوگو بوس د سنت فور هر پرایوت آکورد در ساعات روز استفاده کنید، درحالی که این عطر می‌تواند با همه فصل‌های سال نیز سازگار باشد. نظر من این است که آمیزه این عطر برای ساعات شب چندان قوی نیست، اما لایه‌بندی آن با ادیشن‌های غلیظ‌تر این کالکشن مثل هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم می‌تواند ترکیب جذابی را به‌وجود بیاورد.

هوگو بوس د سنت فور هر ابسولوت

هوگو بوس د سنت فور هر ابسولوت

هوگو بوس د سنت فور هر ابسولوت، عطر وانیلی و سکسی این کالکشن است. نت شیرین وانیل در آمیزه این عطر با رگه‌هایی از عسل و هلو ترکیب می‌شود، درحالی که نت قهوه نیز جلوه‌هایی شبیه به عطر بلک اپیوم را به‌وجود می‌آورد.

همان‌طور که نام «ابسولوت» نشان می‌دهد، هوگو بوس د سنت فور هر ابسولوت اساسا عطری غلیظ و سنگین است. بنابراین من پینشهاد می‌کنم که از این عطر در ساعات شب و همچنین برای قرارهای عاشقانه استفاده کنید. نت شیرین و سکسی وانیل به‌وضوح نشان می‌دهد که این ادکلن زنانه نمی‌تواند گزینه مناسبی برای ساعات روز یا محیط‌های کاری باشد.

هوگو بوس د سنت فور هر پیور آکورد

هوگو بوس د سنت فور هر پیور آکورد

هوگو بوس د سنت فور هر پیور آکورد از عطرهای باطراوت و با تمرکز بر نت اوسمانتوس است که نت‌های پایه‌اش از مشک شکل می‌گیرند.

من شدیدا نت اوسمانتوس را دوست دارم، چراکه هم جلوه‌های باطراوت و گل‌فام دارد و هم جلوه‌هایی شبیه به نت پرتقال را به‌وجود می‌آورد.

نت اوسمانتوس در آمیزه هوگو بوس د سنت فور هر پیور آکورد با نت باطراوت ترنج در لایه آغازین آمیخته می‌شود. به همین دلیل هم این محصول به یک عطر ادو تویلت سبک و جذاب تبدیل می‌گردد.

من پیشنهاد می‌کنم که از هوگو بوس د سنت فور هر پیور آکورد در فصل تابستان و در ساعات روز استفاده کنید، زیرا عطری زیبا اما سبک است. البته من تصور می‌کنم که لایه‌بندی این عطر با دیگر ادیشن‌های همین کالکشن هم می‌تواند ترکیب‌های دوگانه جذابی را به‌وجود بیاورد.

هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم

هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم

هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم که در سال 2022 عرضه شد، یکی از عطرهای محبوب من در میان عطرهای برند هوگو بوس است.

آمیزه این عطر از نت غلیظ چوب آکیگالا استفاده می‌کند که یک نت مصنوعی است و چیزی شبیه به نعناع هندی و روایح چوبی لطیف را به یاد می‌آورد. ماندگاری این عطر واقعا شگفت‌انگیز است و با توجه به این‌که با یک ادیشن «پارفوم» مواجه هستیم (غلظتی بالاتر از ادیشن ادو پرفیوم)، پس هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم از نظر ماندگاری و هاله‌سازی واقعا عالی و قدرتمند عمل می‌کند. با 1 تا 2 افشانه از این عطر می‌بینید که رایحه هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم تا ساعت‌ها همراه شما می‌ماند.

هیچ‌کدام از نت‌های میوه‌ای خاصی که در دیگر ادیشن‌های این کالکشن حضور دارند، در آمیزه هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم به‌کار نرفته‌اند. فقط نت شکوفه پرتقال در این عطر هست که جلوه‌ای گل‌فام و نسبتا پرتقالی به عطر می‌دهد تا سرشت زنانه آن را حفظ کرده باشد.

من پیشنهاد می‌کنم که از هوگو بوس د سنت فور هر له پارفوم برای فصل زمستان و در ساعات شب استفاده کنید. در ساعات روز زمستان هم می‌توان از این عطر استفاده کرد، اما قطعا همه اطرافیان شما بوی این عطر را احساس خواهند کرد.

هوگو بوس د سنت فور هر مگنتیک

هوگو بوس د سنت فور هر مگنتیک

در سال 2023 بود که هوگو بوس د سنت فور هر مگنتیک به بازار آمد. از نظر من، این عطر آمیزه‌ای بسیار میوه‌ای دارد، اگرچه نام نت‌های میوه‌ای توسط برند سازنده در فهرست ترکیبات اولیه یا توضیحات عطر ثبت نشده است. نت اوسمانتوس از آمیزه عطر اصلی همچنان در این ادیشن حضور دارد و البته با سویه‌های شبیه به هلو نمایان می‌شود. انبوهی از نت گل ختی نیز در آمیزه هوگو بوس د سنت فور هر مگنتیک وجود دارد که بافتی خامه‌ای یا کرمی ایجاد می‌کند و عطر آریانا گرانده گلد ایز ا وومن را به یاد می‌آورد.

بوس د سنت الکسیر

بوس د سنت الکسیر

وقتی که برای اولین بار از بوس د سنت الکسیر استفاده کردم، شدیدا شگفت‌زده شدم، زیرا آمیزه این عطر با دیگر عطرهای این کالکشن بسیار تفاوت دارد. نت‌های آغازین بوس د سنت الکسیر دارای جلوه‌های سبز و گل‌فام هستند و از شابیزک شکل می‌گیرند که سویه‌های آروماتیک هم دارد. این نت‌ها در ادامه محو می‌شوند تا مایه‌های مشک‌فام عنبر نمایان شوند که جلوه‌ای معدنی هم دارند. همین آمیزه خاص است که سرشتی یونی (مشترک میان زنان و مردان) و ظریف به این عطر می‌دهد. لایه‌بندی بوس د سنت الکسیر با دیگر عطرهای این کالکشن می‌تواند عنصری آرام‌بخش را به عطرهای دلخواه شما اضافه کند.

بیشتر بخوانید : راهنمای عطرهای تیری موگلر آنجل راهنمای عطرهای تیری موگلر آنجلراهنمای عطرهای والنتینا دونا بورن این رم راهنمای عطرهای والنتینا دونا بورن این رمراهنمای عطرهای والنتینو دونا راهنمای عطرهای والنتینو دوناراهنمای عطرهای الیزابت آردن گرین تی راهنمای عطرهای الیزابت آردن گرین تی


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/hugo-boss-the-scent-perfume-range-review/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام و درود
من تویلت ساواژ تولید ۲ سال مختلف رو بررسی کردم کمی از لحاظ رایحه و موندگاری توی نوتهای اولیه فرق داشتن ایا این مورد طبیعیه؟
پاسخ مدیر : سلام بله
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟